Washandje al bij de handquote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) Geen idee waar je over hebt.
2) Er is geen we.
Heyy cachie, ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
hey ess
hoe is het er mee?
lekker weekend gehad?
je kunt ook gewoon meteen zeggen dat je in d'r broekje wilt hoorquote:
Nice!quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heyy cachie, ja hooreven nog een rustig in mijn eigen holletje weekend.
Vriendje komt bijna terug
Je zin klopt niet, snotaap.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
Bedankt voor je tip.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Hoezo negeren jullie LETMEIN niet gewoon? Wel zo makkelijk. Een goede bijdrage heeft toch nooit geleverd.
doe ik tochquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Winnaar van ons verkiezingenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
Er mist een hij, poeh zeg.quote:
Komende vrijdagquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nice!
Wanneer is bijna?
Hoe lang is ie weg geweest?
Waar zie je mij niet normaal doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je doet gewoon normaal zonder dom te doen
ik snap t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
Hihaho die heb ik nog niet eerder gehoord. Op de basisschool ook de lolligste?quote:
jeetje dat is langquote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Komende vrijdag![]()
En begin september vertrok ie.
Hoe was jouw weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |