Volgens mij zonder h als ik mijn username goed lees.quote:
Fartquote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij zonder h als ik mijn username goed lees.
1 college dus?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
Ik moet om 11 uur beginnen, maar ben om kwart voor 1 al weer klaar.
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze negeert mij niet? Ik zie het als een vorm van adoratie, bedankt sof
Tijdreizenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, 4-daags college over tijdreizen.
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doenquote:
Kedvesemquote:
wat een onzin zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik moet wel, luistertoets ding. Omdat cito te korte pauze had gedaan in het engels audiodeel, mogen we die overnieuw doen
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm'tquote:
mag wel hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
Protocol.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat een onzin zeg.je gaat toch ook niet aan een engelsman vragen of die ff wil stoppen met praten omdat je ff een lange pauze nodig hebt.
nou ja, je moet wel vragen maken hequote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Adoratiequote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
fijn dat ik je kon helpenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja doe ik de volgende keer wel als hij dm't
Slaapzequote:
Maar in een gesprek kan je wel even vargen of het wat langzamer kan of duidelijk maken dat je het niet helemaal volgtquote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |