quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
grappig tochquote:
neuh niet meteen denk ikquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg angstaanval bij de kaakchirurg en daarna flauwgevallen op straat
origineel is t nietquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vervelend hč als ik je 'originaliteit' doorzie
quote:
AHHAAHAHAH heb niet verder gelezen dan datquote:
Ik heb ook nooit gaatjes, maar wel leuke verhalen over de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben ook niet bang.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb nooit gaatjes daarom ook niet bang
Niet vertellen. Je weet dat ik er niet tegen kanquote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gaatjes, maar wel leuke verhalen over de tandarts en kaakchirurg, maar ik ben ook niet bang.
Uhuhquote:Op zondag 16 maart 2014 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet vertellen. Je weet dat ik er niet tegen kan
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maarquote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Volgens mij heb ik het de vorige keer gespoilerd en toen geloofde iemand me niet
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maar![]()
oeiquote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had gister verjaardag, en toen ging m`n oom vertellen dat hij arm uit de kom had. Lekker gedetailleerd ook weer. Ik dacht: oke, even weglopen maar![]()
ik heb er 1 gehad in 2 manaden ofzo kutleefquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Zo note-aantal is ook weer opgekrikt sinds vandaag.
1 gehad in 1 maand eigenlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb er 1 gehad in 2 manaden ofzo kutleef
Ik heb er nog steeds 2quote:Op zondag 16 maart 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
Zo note-aantal is ook weer opgekrikt sinds vandaag.
2?quote:
Goeie omgeving voor je after-rehabquote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
de helft van mijn coworkers snuiven kwam ik gister achter.
mooi man.
Ik heb er 55, 1 positievequote:
Ik heb er nu genoeg 50.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had 60 notes voordat ik ooit een ban kreeg
Staat wel beeteje raar misschienquote:Op zondag 16 maart 2014 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik de whatsapp groep verlaten van werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |