abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 maart 2014 @ 21:16:52 #101
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137817568
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:14 schreef Draailamp het volgende:

[..]

zie niis
nu wel
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137817642
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat ze ver vantevoren kunnen zien met wie en waar ze naartoe moeten?
Bij veel maatschappijen zie je wel X weken van te voren waar jij heen moet, maar niet met wie. Daar is natuurlijk wel achter te komen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_137817787
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Bij veel maatschappijen zie je wel X weken van te voren waar jij heen moet, maar niet met wie. Daar is natuurlijk wel achter te komen.
Dus ook al weet je het niet, het staat wel al vast?
pi_137817788
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Staat volgens jou het toestel nu ergens in NK geparkeerd of is het uit de lucht geschoten?
Is daar geland, iedereen is nog in leven en volgend weekend vangt een schip een signaal(intern) op van ze 8-)
pi_137818070
quote:
Goeie uitleg van die kerel, maar op het laatst beweerd hij dat hij overtuigd is dat het vliegtuig zal worden teruggevonden als 1 geheel.. het zou dus ergens geland moeten zijn.
pi_137818181
Oké mensen, de OP is flink op de schop gegaan.
Tevreden?
pi_137818419
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.

Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:33:05 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137818842
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.

Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoelt
pi_137818855
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.

Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
Om te imponeren naar de buiten wereld zoals ze vaker doen, lijnvliegtuigen schilderen naar leger vliegtuigen tijdens optochten etc...
pi_137818870
Mogguh, nou ja middag/avond.

Weinig nieuws, wel handige filmpjes van CNN (die pings) en WSJ (het verlies van de communicatie).

Mijn idee: Het vliegtuig kan ALLEEN naar het noorden en niet naar het zuiden gevlogen zijn;

00:41 - start
01:07 - transponder eruit
01:21 - ACARS uit
02:40 - 3e systeem eruit
08:11! - gepingd in die halve cirkel

Het vliegtuig kan onmogelijk 7,5 uur vliegen en dus aan het vliegen zijn bij die ping om 8:11. Hij moet dus wel geland zijn. Op die zuidelijke boog is geen land; dus de noordelijke route (die ook veel logischer is vanaf de Straat van Malakka) is gekozen en het vliegtuig geland in Bangladesh/Myanmar, China/Tibet of zelfs Kazachstan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137818973
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoelt
Dan zou ie niet gepingd worden. Het vliegtuig kan onmogelijk 7,5 uur vliegen; Feit: het had niet genoeg brandstof bij zich.

Tenzij het ergens geland is en bijgetankt, maar dat scenario is volkomen onlogisch; waarom doe je er eerst alles aan detectie te ontwijken en dat ga je het risico lopen op een vliegveld opgemerkt te worden? :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 21:36:22 #112
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_137819098
Maar dan kun je het bovenste deel van die boog ook uitsluiten, want niet haalbaar met de hoeveelheid brandstof.
Dus het vliegtuig was geland toen die ping gebeurde?
Dat vermindert het zoekgebied toch behoorlijk.
Lack of common cents
  zondag 16 maart 2014 @ 21:38:24 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137819251
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan zou ie niet gepingd worden. Het vliegtuig kan onmogelijk 7,5 uur vliegen; Feit: het had niet genoeg brandstof bij zich.

Tenzij het ergens geland is en bijgetankt, maar dat scenario is volkomen onlogisch; waarom doe je er eerst alles aan detectie te ontwijken en dat ga je het risico lopen op een vliegveld opgemerkt te worden? :N
Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.

pi_137819307
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan kun je het bovenste deel van die boog ook uitsluiten, want niet haalbaar met de hoeveelheid brandstof.
Dus het vliegtuig was geland toen die ping gebeurde?
Dat vermindert het zoekgebied toch behoorlijk.

Het plaatje klopt dan ook niet.
De noordelijke boog is veel groter;
• hij vloog al naar het noorden
• in de zuidelijke boog moet hij geland zijn, want zo lang kan hij niet vliegen - er is geen landingsplek op die zuidelijke boog. Op die eilandjes is het niet gebeurd (geen getuigenverslagen bekend).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819309
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoelt
Volgens mij breken er tijdens de landing op het water altijd delen af die meteen blijven drijven. Zelfs bij een perfecte landing waarbij het vliegtuig nog even blijft drijven en de inzittenden niet zijn omgekomen. Al zal in het geval van een gevecht in de cockpit eerder sprake zijn van een ruwe landing waarbij het vliegtuig openbreekt en de hele zee bezaaid ligt met drijvende dingen.

Al begreep ik uit je vorige post dat Noord-Korea gezien de aanwezige brandstof niet te halen is. Had daar even niet aan gedacht. Dan valt NK af, en zou ook niet weten waar ie dan onopgemerkt zou kunnen zijn geland.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:39:35 #116
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137819336
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.

[ afbeelding ]
dit kijken, dan is het duidelijk

Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137819340
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.

Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-voor-parade.dhtml
pi_137819435
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.

[ afbeelding ]
Dit kaartje klopt wel degelijk, tot zover kon hij vliegen. Ergens op die boog is hij gepingd, maar ze weten niet WAAR precies op die boog omdat de ping naar 1 satelliet gegaan is en niet naar 3 satellieten zoals bij bv de tomtom in je auto.
pi_137819436
quote:
Ok, dan hebben ze een vliegtuig buitgemaakt voor hun parade, maar dan zit je nog wel met 300 mensen :P
  zondag 16 maart 2014 @ 21:41:01 #120
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137819444
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:39 schreef hmmmz het volgende:

[..]

dit kijken, dan is het duidelijk

die heb ik gekeken...
  zondag 16 maart 2014 @ 21:42:17 #121
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137819538
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

die heb ik gekeken...
Mooi, dan snap je het.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_137819572
Is er al wat bekend over die koffers die ergens zouden drijven?
pi_137819594
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Palomar het volgende:

[..]

Ok, dan hebben ze een vliegtuig buitgemaakt voor hun parade, maar dan zit je nog wel met 300 mensen :P
Hebben ze voorlopig weer genoeg te eten...
pi_137819596
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Is er al wat bekend over die koffers die ergens zouden drijven?
Niks gevonden.
pi_137819600
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Mooi, dan snap je het.
Laat el matador het ook even bekijken
pi_137819601
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Dit kaartje klopt wel degelijk, tot zover kon hij vliegen. Ergens op die boog is hij gepingd, maar ze weten niet WAAR precies op die boog omdat de ping naar 1 satelliet gegaan is en niet naar 3 satellieten zoals bij bv de tomtom in je auto.
Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn

Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819627
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Niks gevonden.
Oh...
pi_137819686
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Laat el matador het ook even bekijken
Heb ik net gedaan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819707
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
  zondag 16 maart 2014 @ 21:45:14 #131
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137819733
Misschien is ie wel ergens in Kazachstan geland wachtende op de NSS top van volgende week.

Nee slaat nergens op, maar zou het kunnen zijn dat ie gewoon echt ergens is geland in een of andere dunbevolkte woestijn?
pi_137819740
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn

Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?
pi_137819779
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn

Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:45:56 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137819787
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Mooi, dan snap je het.
dat denk ik

wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:46:28 #135
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137819811
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Laat el matador het ook even bekijken
Er was vanmiddag hier iemand die dacht dat de lijntjes korter moesten, ging rekenen en kwam erachter dat er al rekening mee gehouden was, wie was dat nou :?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137819830
De captain had overigens alleen drie volwassen kinderen en een kleinkind. Klinkt niet alsof ze nog allemaal bij hem thuis woonden.
pi_137819835
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn

Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
pi_137819855
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
Het is geen discussie voor hier, maar:

• het is een vorm van respect om mensen die veel tijd en moeite in iets gestoken te hebben op nette overzichtelijke weinig ruimte innemende wijze
• andere topics hebben dit ook, het is niet uniek hier
• ze staan niemand in de weg. Als jij bedanken onzinnig vindt, mag dat. Het staat er voor de mensen die het zinnig vinden.

Net als radarbeelden, filmpjes over eerdere ongelukken etc.

Ze zijn er voor de geinteresseerden, als je ze weghaalt heeft niemand er iets aan,
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819976
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?
Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819991
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ook :')
pi_137820005
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef poemojn het volgende:

[..]

hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?
Druk, lijkt me. Die kerosine wordt er onder druk ingespoten.

Maar ik ben geen expert.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 21:49:33 #142
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_137820018
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat denk ik

wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
De zuidelijke boog is niet uitgesloten door de brandstof-afstand zoal ze in het filmpje doen.

Als ik het goed begrijp is de suggestie hier dat het vliegtuig niet tot 8.11 in de lucht gebleven zou kunnen zijn, wat boven zee de logische gedachte is waarbij die ping nog plaatsvindt. Op zee landen kan niet, en pingen vanuit de oceaan is ook niet logisch.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:49:41 #143
405257 Fred0w
Life is Music
pi_137820027
Het is dus uitgesloten dat piloot en co-piloot MH370 gekaapt zou hebben
aangezien ze bij toeval zo waren ingeroosterd.
Ik ben echt zó benieuwd hoe dit af ga lopen.
pi_137820033
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ook
Top, die gaat het worden!
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:05 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137820063
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen. ;)
omdat ie dat kwa brandstof niet redt?
pi_137820074
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
Dan is de vraag of die satelliet reageert op een gecrasht vliegtuig?

Eerder zeiden ze dat het OF vloog, OF geland was. Niet dat het ook kon bij een crash.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:36 #147
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_137820105
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

omdat ie dat kwa brandstof niet redt?
Omdat men op zee niet land
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:37 #148
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137820107
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat denk ik

wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
De rode boog wordt afgesneden door de zwarte boog. De zwarte boog is is de actieradius van het vliegtuig met de beschikbare brandstof
Wie dit leest is gek
pi_137820266
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
Er zijn 634 mogelijkheden die bekend zijn :

http://www.slate.com/blog(...)uld_have_landed.html
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:53:39 #150
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_137820329
ik ben benieuwd hoe dit verhaal zich verder gaat ontwikkelen...
gaat het vliegtuig nog ooit gevonden worden...
het is tot dusver echt fokking weird...
Ik moest gedurende de afgelopen week al snel aan 'lost' denken...
Later pater,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')