abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137819601
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Dit kaartje klopt wel degelijk, tot zover kon hij vliegen. Ergens op die boog is hij gepingd, maar ze weten niet WAAR precies op die boog omdat de ping naar 1 satelliet gegaan is en niet naar 3 satellieten zoals bij bv de tomtom in je auto.
Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn

Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137819627
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Niks gevonden.
Oh...
pi_137819686
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Laat el matador het ook even bekijken
Heb ik net gedaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_137819707
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
  zondag 16 maart 2014 @ 21:45:14 #131
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137819733
Misschien is ie wel ergens in Kazachstan geland wachtende op de NSS top van volgende week.

Nee slaat nergens op, maar zou het kunnen zijn dat ie gewoon echt ergens is geland in een of andere dunbevolkte woestijn?
pi_137819740
quote:
6s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)

hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?
pi_137819779
quote:

[..]

Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:45:56 #134
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137819787
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Mooi, dan snap je het.
dat denk ik

wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
  zondag 16 maart 2014 @ 21:46:28 #135
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_137819811
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Laat el matador het ook even bekijken
Er was vanmiddag hier iemand die dacht dat de lijntjes korter moesten, ging rekenen en kwam erachter dat er al rekening mee gehouden was, wie was dat nou :?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_137819830
De captain had overigens alleen drie volwassen kinderen en een kleinkind. Klinkt niet alsof ze nog allemaal bij hem thuis woonden.
pi_137819835
quote:

[..]

En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
pi_137819855
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
Het is geen discussie voor hier, maar:

• het is een vorm van respect om mensen die veel tijd en moeite in iets gestoken te hebben op nette overzichtelijke weinig ruimte innemende wijze
• andere topics hebben dit ook, het is niet uniek hier
• ze staan niemand in de weg. Als jij bedanken onzinnig vindt, mag dat. Het staat er voor de mensen die het zinnig vinden.

Net als radarbeelden, filmpjes over eerdere ongelukken etc.

Ze zijn er voor de geinteresseerden, als je ze weghaalt heeft niemand er iets aan,

pi_137819976
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?
Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen. ;)

pi_137819991
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Hoe staan we hierin?
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ook :')
pi_137820005
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef poemojn het volgende:

[..]

hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?
Druk, lijkt me. Die kerosine wordt er onder druk ingespoten.

Maar ik ben geen expert.

zondag 16 maart 2014 @ 21:49:33 #142
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_137820018
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat denk ik

dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
De zuidelijke boog is niet uitgesloten door de brandstof-afstand zoal ze in het filmpje doen.

Als ik het goed begrijp is de suggestie hier dat het vliegtuig niet tot 8.11 in de lucht gebleven zou kunnen zijn, wat boven zee de logische gedachte is waarbij die ping nog plaatsvindt. Op zee landen kan niet, en pingen vanuit de oceaan is ook niet logisch.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:49:41 #143
405257 Fred0w
Life is Music
pi_137820027
Het is dus uitgesloten dat piloot en co-piloot MH370 gekaapt zou hebben
aangezien ze bij toeval zo waren ingeroosterd.
Ik ben echt zó benieuwd hoe dit af ga lopen.
pi_137820033
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ook
Top, die gaat het worden!
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:05 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137820063
quote:
12s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen. ;)
omdat ie dat kwa brandstof niet redt?
pi_137820074
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
Dan is de vraag of die satelliet reageert op een gecrasht vliegtuig?

Eerder zeiden ze dat het OF vloog, OF geland was. Niet dat het ook kon bij een crash.

zondag 16 maart 2014 @ 21:50:36 #147
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_137820105
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:

[..]

omdat ie dat kwa brandstof niet redt?
Omdat men op zee niet land
  zondag 16 maart 2014 @ 21:50:37 #148
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_137820107
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat denk ik

De rode boog wordt afgesneden door de zwarte boog. De zwarte boog is is de actieradius van het vliegtuig met de beschikbare brandstof
Wie dit leest is gek
pi_137820266
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Er zijn 634 mogelijkheden die bekend zijn :

http://www.slate.com/blog(...)uld_have_landed.html
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 16 maart 2014 @ 21:53:39 #150
35235 Punkerdude
Chill Manager
pi_137820329
ik ben benieuwd hoe dit verhaal zich verder gaat ontwikkelen...
gaat het vliegtuig nog ooit gevonden worden...
het is tot dusver echt fokking weird...
Ik moest gedurende de afgelopen week al snel aan 'lost' denken...
Later pater,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')