Ja, en dat kan dus alleen:quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Dit kaartje klopt wel degelijk, tot zover kon hij vliegen. Ergens op die boog is hij gepingd, maar ze weten niet WAAR precies op die boog omdat de ping naar 1 satelliet gegaan is en niet naar 3 satellieten zoals bij bv de tomtom in je auto.
Heb ik net gedaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat el matador het ook even bekijken
hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en dat kan dus alleen:
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
• als het vliegtuig is geland op een punt op die zuidelijke lijn
Dat laatste kan niet en dat eerste is hoogst onwaarschijnlijk.
Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
• als het vliegtuig bijgetankt heeft (anders kan je geen 7,5 uur vliegen als je maar voor 6+ uur bij je hebt, zeker niet na die rare vliegbewegingen die gewoon brandstof kosten, meer dan op kruishoogte in rechte lijn naar Peking)
dat denk ikquote:
Er was vanmiddag hier iemand die dacht dat de lijntjes korter moesten, ging rekenen en kwam erachter dat er al rekening mee gehouden was, wie was dat nouquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Laat el matador het ook even bekijken
En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imoquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is geen discussie voor hier, maar:quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus het vliegtuig kan wel 6 uur lang noordelijk vlliegen maar niet zuidelijk?
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ookquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Draailamp het volgende:
Dank voor jullie positieve feedback per dm over de nieuwe OP.
Ik hoor geluiden dat de user icons terug moeten ivm respect voor het vele werk van deze mensen.
Hoe staan we hierin?
Ik vind van niet omdat iedereen een aandeel heeft in dit topic (de vaste schrijvers), de een wat meer dan de ander
Druk, lijkt me. Die kerosine wordt er onder druk ingespoten.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef poemojn het volgende:
[..]
hoe gaat dat tanken? Heb je genoeg aan tonnen en een slang, of is er een speciale installatie voor nodig?
De zuidelijke boog is niet uitgesloten door de brandstof-afstand zoal ze in het filmpje doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik
wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
Top, die gaat het worden!quote:Op zondag 16 maart 2014 21:49 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Zet er gewoon een algemeen bedankje in voor iedereen die iets heeft bijgedragen wat op dit moment al zo'n 200 mensen zijn waarschijnlijk. Niet iedereen die een link heeft gepost naar info hoeft genoemd te worden toch, lekker belangrijk ook
omdat ie dat kwa brandstof niet redt?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, want hij hoeft niet te vliegen om opgepikt te worden door die radar. Hij kan naar het noorden vliegen en daar landen. Hij kan NIET naar het zuiden vliegen en daar landen.
Dan is de vraag of die satelliet reageert op een gecrasht vliegtuig?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
Omdat men op zee niet landquote:Op zondag 16 maart 2014 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ie dat kwa brandstof niet redt?
De rode boog wordt afgesneden door de zwarte boog. De zwarte boog is is de actieradius van het vliegtuig met de beschikbare brandstofquote:Op zondag 16 maart 2014 21:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik
wat ik denk te begrijpen...
ergens op die lijn moet ie gepingd zijn om 8.11
op de noordelijke boog of op de zuidelijke boog
dan kunnen ze een deel uitsluiten omdat ie niet genoeg brandstof zou hebben, maar daar zie ik de zuidelijke boog niet bij? Tot het eind aan toe blijft hij zeggen dat het op de noordelijke en zuidelijke lijn kan zijn?
Er zijn 634 mogelijkheden die bekend zijn :quote:Op zondag 16 maart 2014 21:46 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
En waarom precies moet hij geland zijn? Wie zegt er dat inderdaad niet gewoon zonder brandstof kwam en daar gecrasht is, wat nog steeds het meest waarschijnlijk is imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |