Bij veel maatschappijen zie je wel X weken van te voren waar jij heen moet, maar niet met wie. Daar is natuurlijk wel achter te komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:04 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat ze ver vantevoren kunnen zien met wie en waar ze naartoe moeten?
Dus ook al weet je het niet, het staat wel al vast?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:17 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Bij veel maatschappijen zie je wel X weken van te voren waar jij heen moet, maar niet met wie. Daar is natuurlijk wel achter te komen.
Is daar geland, iedereen is nog in leven en volgend weekend vangt een schip een signaal(intern) op van zequote:Op zondag 16 maart 2014 21:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Staat volgens jou het toestel nu ergens in NK geparkeerd of is het uit de lucht geschoten?
Goeie uitleg van die kerel, maar op het laatst beweerd hij dat hij overtuigd is dat het vliegtuig zal worden teruggevonden als 1 geheel.. het zou dus ergens geland moeten zijn.quote:
vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoeltquote:Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.
Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
Om te imponeren naar de buiten wereld zoals ze vaker doen, lijnvliegtuigen schilderen naar leger vliegtuigen tijdens optochten etc...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk lijkt het scenario 'gekaapt en naar Noord-Korea' me gezien alle andere vage scenario's in theorie ook niet 100% ondenkbaar. Kan me haast niet voorstellen dat als ie wel in zee gecrasht is dat er nog steeds totaal niks gevonden is. Vliegtuig zou dan ergens geland zijn en enige mogelijkheid waar dat ongemerkt kan is in dit geval denk ik Noord-Korea.
Aan de andere kant vraag ik me af welk doel het heeft voor de regering van NK om een vliegtuig met een paar honderd mensen te kapen.
Dan zou ie niet gepingd worden. Het vliegtuig kan onmogelijk 7,5 uur vliegen; Feit: het had niet genoeg brandstof bij zich.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoelt
Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ie niet gepingd worden. Het vliegtuig kan onmogelijk 7,5 uur vliegen; Feit: het had niet genoeg brandstof bij zich.
Tenzij het ergens geland is en bijgetankt, maar dat scenario is volkomen onlogisch; waarom doe je er eerst alles aan detectie te ontwijken en dat ga je het risico lopen op een vliegveld opgemerkt te worden?
Het plaatje klopt dan ook niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan kun je het bovenste deel van die boog ook uitsluiten, want niet haalbaar met de hoeveelheid brandstof.
Dus het vliegtuig was geland toen die ping gebeurde?
Dat vermindert het zoekgebied toch behoorlijk.
Volgens mij breken er tijdens de landing op het water altijd delen af die meteen blijven drijven. Zelfs bij een perfecte landing waarbij het vliegtuig nog even blijft drijven en de inzittenden niet zijn omgekomen. Al zal in het geval van een gevecht in de cockpit eerder sprake zijn van een ruwe landing waarbij het vliegtuig openbreekt en de hele zee bezaaid ligt met drijvende dingen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
vliegtuig kan prima in de indian ocean zijn gestort op een flinke diepte en dan kan het ook best nog even duren eer er iets ergens aanspoelt
dit kijken, dan is het duidelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-voor-parade.dhtmlquote:Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Palomar het volgende:
Dit kaartje klopt wel degelijk, tot zover kon hij vliegen. Ergens op die boog is hij gepingd, maar ze weten niet WAAR precies op die boog omdat de ping naar 1 satelliet gegaan is en niet naar 3 satellieten zoals bij bv de tomtom in je auto.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus dit kaartje klopt niet? Die hele onderste boog moet er dus uit.
[ afbeelding ]
Ok, dan hebben ze een vliegtuig buitgemaakt voor hun parade, maar dan zit je nog wel met 300 mensenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:39 schreef Co_OL het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-voor-parade.dhtml
die heb ik gekeken...quote:
Hebben ze voorlopig weer genoeg te eten...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef Palomar het volgende:
[..]
Ok, dan hebben ze een vliegtuig buitgemaakt voor hun parade, maar dan zit je nog wel met 300 mensen
Niks gevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Is er al wat bekend over die koffers die ergens zouden drijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |