abonnement Unibet Coolblue
pi_137798689


usericon.jpgAnimal6060.jpgblind1.gifflag_mexico.gifaap.jpg
pi_137799380
Kloppen die zitplaatsen überhaupt nog?
pi_137800855
Ik zie Vitesse echt niet in de CL terecht komen. De helft van de huidige selectie zal vervangen worden. Al die gehuurde spelers gaan weer terug naar Chelsea. Daar komt wel weer wat voor terug maar of dat in korte tijd klaar te stomen is om 2 voorronde CL te spelen lijkt me onwaarschijnlijk.
pi_137801097
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zie Vitesse echt niet in de CL terecht komen. De helft van de huidige selectie zal vervangen worden. Al die gehuurde spelers gaan weer terug naar Chelsea. Daar komt wel weer wat voor terug maar of dat in korte tijd klaar te stomen is om 2 voorronde CL te spelen lijkt me onwaarschijnlijk.
Als iedereen met dit soort belachelijk domme ongeinformeerde uitspraken eens lekker uit dit topic kan blijven wordt er niet 20x dezelfde onzindiscussie gevoerd.
pi_137801124
quote:
1s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:20 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Als iedereen met dit soort belachelijk domme ongeinformeerde uitspraken eens lekker uit dit topic kan blijven wordt er niet 20x dezelfde onzindiscussie gevoerd.
Komt de waarheid zo hard aan dan?
pi_137801200
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:21 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:

[..]

Komt de waarheid zo hard aan dan?
Je reactie slaat nergens op. Het is irritant steeds dat soort reacties te krijgen waar mensen als Johan Derksen nagepraat worden terwijl er niks van klopt.
  zondag 16 maart 2014 @ 16:32:50 #7
104871 remlof
Europees federalist
pi_137804284
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 15:12 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zie Vitesse echt niet in de CL terecht komen. De helft van de huidige selectie zal vervangen worden. Al die gehuurde spelers gaan weer terug naar Chelsea. Daar komt wel weer wat voor terug maar of dat in korte tijd klaar te stomen is om 2 voorronde CL te spelen lijkt me onwaarschijnlijk.
Mwha, in de basis stonden bij Vitesse 9 gekochte spelers, waarvan 8 Nederlanders. Geen ondoordachte dingen roepen.

quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 00:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Klopt gewoon hoor :?
Ik zou de beelden nog eens bekijken.
Tsja. Hij struikelt wel heel makkelijk na een licht tikje. Ik vind dat dus geen strafschop.
Incelfrikandel
  zondag 16 maart 2014 @ 22:43:49 #9
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_137824364
quote:
10s.gif Op zondag 16 maart 2014 14:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Kloppen die zitplaatsen überhaupt nog?
Die van mij wel ;)

Dat eerste doelpunt van psv was wel erg lachwekkend om Piet zo te zien :P o.o.o
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_137824500
quote:
0s.gif Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Die van mij wel ;)

Dat eerste doelpunt van psv was wel erg lachwekkend om Piet zo te zien :P o.o.o
Dan zit je een vak naast mij
pi_137855736
Vonden jullie het nou zelf ook niet dieptreurig dat er in de rust door een Peter Beense look-a-like 'Zij gelooft in mij' werd gezongen? :') Dat heel dat Vitesse geen identiteit heeft leek me wel duidelijk, maar dit sloeg toch wel alles.. :') :|W Of doet jullie dat nou echt niks?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 17 maart 2014 @ 19:56:05 #12
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_137855873
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vonden jullie het nou zelf ook niet dieptreurig dat er in de rust door een Peter Beense look-a-like 'Zij gelooft in mij' werd gezongen? :') Dat heel dat Vitesse geen identiteit heeft leek me wel duidelijk, maar dit sloeg toch wel alles.. :') :|W Of doet jullie dat nou echt niks?
Je was in het stadion, aangezien je weet wat de rustact was? Dan weet je ook hoe daar door het publiek op gereageerd is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_137856157
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Je was in het stadion, aangezien je weet wat de rustact was? Dan weet je ook hoe daar door het publiek op gereageerd is.
Als ik dat wist had ik het niet gevraagd he.. Was niet het eerste waar ik op lette
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 17 maart 2014 @ 20:15:13 #14
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_137856933
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vonden jullie het nou zelf ook niet dieptreurig dat er in de rust door een Peter Beense look-a-like 'Zij gelooft in mij' werd gezongen? :') Dat heel dat Vitesse geen identiteit heeft leek me wel duidelijk, maar dit sloeg toch wel alles.. :') :|W Of doet jullie dat nou echt niks?
Dat is gewoon lokaal Ernems talent was ff een moment of fame krijgt van Vitesse.
Dat al de hollandse tokkie zangers altijd nummertjes van Hazes willen zingen heeft niks met de voetbalclub te maken.
Je hebt in de rust toch bijna niemand die echt blijft zitten dus of en hoe je de rust invult maakt toch geen reet uit.
Bovendien hebben we Emile Hartkamp :)
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_137857940
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Dat is gewoon lokaal Ernems talent was ff een moment of fame krijgt van Vitesse.
Dat al de hollandse tokkie zangers altijd nummertjes van Hazes willen zingen heeft niks met de voetbalclub te maken.
Je hebt in de rust toch bijna niemand die echt blijft zitten dus of en hoe je de rust invult maakt toch geen reet uit.
Bovendien hebben we Emile Hartkamp :)
Volgende keer misschien toch slim om even dit soort liedjes er doorheen te filteren.. _O- Ik dacht trouwens dat het de stadionspeaker van Vitesse was die het zong, maar zal wel niet dan :P Bleef heel apart om te zien iniedergeval _O- _O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 17 maart 2014 @ 20:49:14 #16
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_137858751
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Volgende keer misschien toch slim om even dit soort liedjes er doorheen te filteren.. _O- Ik dacht trouwens dat het de stadionspeaker van Vitesse was die het zong, maar zal wel niet dan :P Bleef heel apart om te zien iniedergeval _O- _O-
Het was toch Emile Hartkamp, die ook weleens als gast-stadionspeaker optreedt? Met zijn zoon? En 5.000 middelvingers vanaf Zuid? Of vergis ik me nu?
  maandag 17 maart 2014 @ 20:51:31 #17
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137858863
Kan Bennie niet gewoon een workshopje spandoeken maken geven in de rust.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 maart 2014 @ 21:00:14 #18
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_137859454
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Het was toch Emile Hartkamp, die ook weleens als gast-stadionspeaker optreedt? Met zijn zoon? En 5.000 middelvingers vanaf Zuid? Of vergis ik me nu?
Correct.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 10:05:28 #19
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_137874603
Macron nieuwe kledingsponsor Vitesse

Macron is vanaf volgend seizoen de nieuwe kledingsponsor van Vitesse. Het Italiaanse sportkledingmerk en Vitesse tekenen een overeenkomst voor vijf seizoenen. Daarmee wordt het de langstlopende kledingsponsor samenwerking in de historie van de Arnhemse club. Het tenue voor volgend seizoen wordt door Macron speciaal voor Vitesse ontworpen.

Commercieel directeur van Vitesse, Peter Gansler: "We zijn verheugd met de meerjarige samenwerking. Macron staat bekend als een kwalitatief hoogwaardig merk. Dankzij samenwerkingen met clubs zoals Aston Villa FC, SSC Napoli en Crystal Palace FC, is Macron een bekende en erkende partij in de voetbalwereld

Zowel het Stichtingsbestuur als de Supportersvereniging worden betrokken bij het ontwerp van het nieuwe shirt. De nieuwe thuis- en uitshirts worden in de zomerperiode gepresenteerd”, aldus Gansler.

Gianluca Pavanello, CEO Macron: "We zijn trots op de aanstaande samenwerking met Vitesse. Het is een club met een geweldige historie. We trekken samen intensief op om een unieke collectie te presenteren. De nieuwe shirts krijgen een duidelijke verwijzing naar Arnhem, waarvan we denken dat alle supporters dat enorm gaan waarderen. Met dit partnership laten we andermaal zien een grote kledingpartner te zijn in de Europese sportwereld.”

Stef ten Thij, voorzitter van de Supportersvereniging: "Als Supportersvereniging vinden we het prettig om betrokken te worden in allerlei processen die gaande zijn binnen Vitesse. Helemaal als het gaat om essentiële waarden en uitingen van de club zoals het ontwerp van het tenue. We zien graag ruimte voor onze traditie, strepen en kleuren die terugkomen in het nieuwe tenue. Dat geldt voor zowel het thuis- als uittenue."

Ook het Stichtingsbestuur was nauw betrokken bij het proces. Voorzitter Kees Bakker: "Wij waarderen de gang van zaken in het proces. Het Stichtingsbestuur is benaderd om mee te denken over de uitgangspunten voor het ontwerp. Samen met verschillende stakeholders zien we toe op de herkenbaarheid van het nieuwe shirt en de historie van Vitesse. Met het nieuwe tenue wordt de identiteit van Vitesse gewaarborgd."

Over Macron
Macron (www.macron.com) is een Italiaans bedrijf, gevestigd in Bologna, dat wordt gezien als één van de Europese marktleiders in de productie van unieke, op maat gemaakte sportkleding. Macron is actief in drie grote deelmarkten:

Teamwear: kleding en accessoires voor professionele teams en amateurverenigingen.
Merchandising: officiële team merchandise, vrijetijdskleding en accessoires voor supporters van clubs waar Macron een samenwerking mee heeft.
Vrijetijdskleding: sportieve vrijetijdskleding voor iedereen die graag in Macron-kleding loopt, ook buiten het veld.

Het succes van Macron komt voort uit de kwalitatief hoogwaardige producten, de hoge mate van service en de mogelijkheid om specifieke wensen van atleten te verwerken in eigentijdse producten.

Ben wel benieuwd naar het bedrag per seizoen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:04:02 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137880316
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
Macron nieuwe kledingsponsor Vitesse

Macron is vanaf volgend seizoen de nieuwe kledingsponsor van Vitesse. Het Italiaanse sportkledingmerk en Vitesse tekenen een overeenkomst voor vijf seizoenen. Daarmee wordt het de langstlopende kledingsponsor samenwerking in de historie van de Arnhemse club. Het tenue voor volgend seizoen wordt door Macron speciaal voor Vitesse ontworpen.

Commercieel directeur van Vitesse, Peter Gansler: "We zijn verheugd met de meerjarige samenwerking. Macron staat bekend als een kwalitatief hoogwaardig merk. Dankzij samenwerkingen met clubs zoals Aston Villa FC, SSC Napoli en Crystal Palace FC, is Macron een bekende en erkende partij in de voetbalwereld

Zowel het Stichtingsbestuur als de Supportersvereniging worden betrokken bij het ontwerp van het nieuwe shirt. De nieuwe thuis- en uitshirts worden in de zomerperiode gepresenteerd”, aldus Gansler.

Gianluca Pavanello, CEO Macron: "We zijn trots op de aanstaande samenwerking met Vitesse. Het is een club met een geweldige historie. We trekken samen intensief op om een unieke collectie te presenteren. De nieuwe shirts krijgen een duidelijke verwijzing naar Arnhem, waarvan we denken dat alle supporters dat enorm gaan waarderen. Met dit partnership laten we andermaal zien een grote kledingpartner te zijn in de Europese sportwereld.”

Stef ten Thij, voorzitter van de Supportersvereniging: "Als Supportersvereniging vinden we het prettig om betrokken te worden in allerlei processen die gaande zijn binnen Vitesse. Helemaal als het gaat om essentiële waarden en uitingen van de club zoals het ontwerp van het tenue. We zien graag ruimte voor onze traditie, strepen en kleuren die terugkomen in het nieuwe tenue. Dat geldt voor zowel het thuis- als uittenue."

Ook het Stichtingsbestuur was nauw betrokken bij het proces. Voorzitter Kees Bakker: "Wij waarderen de gang van zaken in het proces. Het Stichtingsbestuur is benaderd om mee te denken over de uitgangspunten voor het ontwerp. Samen met verschillende stakeholders zien we toe op de herkenbaarheid van het nieuwe shirt en de historie van Vitesse. Met het nieuwe tenue wordt de identiteit van Vitesse gewaarborgd."

Over Macron
Macron (www.macron.com) is een Italiaans bedrijf, gevestigd in Bologna, dat wordt gezien als één van de Europese marktleiders in de productie van unieke, op maat gemaakte sportkleding. Macron is actief in drie grote deelmarkten:

Teamwear: kleding en accessoires voor professionele teams en amateurverenigingen.
Merchandising: officiële team merchandise, vrijetijdskleding en accessoires voor supporters van clubs waar Macron een samenwerking mee heeft.
Vrijetijdskleding: sportieve vrijetijdskleding voor iedereen die graag in Macron-kleding loopt, ook buiten het veld.

Het succes van Macron komt voort uit de kwalitatief hoogwaardige producten, de hoge mate van service en de mogelijkheid om specifieke wensen van atleten te verwerken in eigentijdse producten.

Ben wel benieuwd naar het bedrag per seizoen
Aah voorbeelden van shirts?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:04:45 #21
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137880346
En supportersvereniging betrokken bij de shirtvorming? Lucky bastards.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:47:20 #22
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_137886839
Ik dacht ff dat de Makro de nieuwe shirtsponsor was.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:59:52 #23
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_137887352
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Aah voorbeelden van shirts?
Komen in de zomer. Er zijn wel geelzwarte shirts die in de standaardcollectie zitten, maar voor Vitesse wordt er een nieuw shirt ontworpen. Nog even geduld dus :)
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_137887537
Ben erg benieuwd wat ze er van gaan maken, goed om te zien dat een partij zich voor langere tijd aan Vitesse wil binden.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_137889272
Denk dat jullie vreselijke shirts krijgen. Bij Napoli en Az ziet het er niet uit en die hebben ook Marcon.
pi_137890657
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vonden jullie het nou zelf ook niet dieptreurig dat er in de rust door een Peter Beense look-a-like 'Zij gelooft in mij' werd gezongen? :') Dat heel dat Vitesse geen identiteit heeft leek me wel duidelijk, maar dit sloeg toch wel alles.. :') :|W Of doet jullie dat nou echt niks?
Ach. Ajacieden kiezen een nummer van een bekende Feyenoorder (Bloed, Zweet en Tranen) om 40-45 keer per wedstrijd te zingen.

Het kan dus altijd nog erger, zegmaar.
  zondag 23 maart 2014 @ 21:50:00 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_138092977
quote:
Facebookactie voor Vitesse-perschef Ester Bal
ARNHEM - Verontruste supporters van Vitesse zijn een actie begonnen op Facebook vanwege het hardnekkige gerucht dat perschef Ester Bal (centraal op de foto) weg moet bij de Arnhemse club.
"Met stijgende verontwaardiging hebben wij supporters meegekregen dat Ester Bal wordt ontslagen door passanten. Daar willen wij een stokje voor steken', valt er onder meer te lezen op de Facebookpagina esterbalmoetblijven. Eén van de reacties is gericht aan algemeen directeur Joost de Wit van Vitesse.
"Geachte heer De Wit, beste Joost,
Met stijgende verontwaardiging heb ik gisteren de nieuwste episode van de ontmanteling van het echte Vitesse vernomen. Bij navraag kreeg ik vandaag de bevestiging dat u en uw collega-directieleden inderdaad van plan zijn om Ester Bal te ontslaan. Ik wil hier duidelijk, nu het nog niet te laat is, tegen protesteren....Ik wens u veel wijsheid toe, u heeft het overduidelijk nodig."
Ook op Twitter is het op handen zijnde vertrek van de perschef een belangrijke topic. Supporters en journalisten spreken massaal hun onvrede uit. Ester Bal wordt onder meer getypeerd als een cultheldin, Miss Vitesse en "de beste en eerlijkste persvoorlichter van de eredivisie." Marloes van der Laan van de KNVB noemt Bal "Een vakvrouw met wie het bijzonder prettig werken was".
Vitesse-fans zijn bezig met een spandoek ten faveure van de perschef, dat zij willen ophangen bij de thuiswedstrijd van de Arnhemse club aanstaande zaterdag tegen Heerenveen.
Algemeen directeur Joost de Wit wil niet ingaan op de situatie rond Ester Bal.
Ester moet blijven!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 23 maart 2014 @ 22:28:56 #28
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_138095868
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ester moet blijven!
klopt geen Bal van.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  zondag 23 maart 2014 @ 22:48:58 #29
104871 remlof
Europees federalist
pi_138097145
quote:
8s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ester moet blijven!
Boeien, ze hadden niet moeten verliezen van Groningen.
  maandag 24 maart 2014 @ 00:43:50 #30
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138101899
quote:
15s.gif Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Boeien, ze hadden niet moeten verliezen van Groningen.
:N
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138117778
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_138122387
Kuthoeren! Kunnen ze niet maken..
HAR!!! HAR!!11!!!1
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:38:25 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138192029
Mooie column in De Gelderlander:

Het mes van Joost de Wit

Ester Bal is Miss Vites­se. De persmanager werkt al 16 jaar bij de club, is zeer popu­lair bij de spelers en de achterban en werd door oud-directeur Paul van der Kraan treffend ‘het geweten van Vitesse’ genoemd.
Algemeen directeur Joost de Wit wil dat Bal na dit seizoen vertrekt bij Vitesse. De directeu­ren Peter Gansler en Mo Allach hebben het vertrouwen in haar opgezegd en De Wit steunt zijn mededirecteuren. Bal is te lastig, te authentiek en een te sterke per­soonlijkheid voor de lichtgewich­ten in de directie.

Gansler werd eind 2012 aange­steld om een miljoenencontract af te sluiten met een nieuwe hoofdsponsor. De Amerikaan faalt daarin hopeloos en kost de club tot dusver waarschijnlijk meer geld dan dat hij oplevert.

Voor clubhopper Allach is Vites­se al de vijfde werkgever sinds 2006. Eerder dit jaar stond hij van de stress te braken bij het trainingsveld van Vitesse in Abu Dhabi, nadat heel Nederland over de Arnhemse club heen was gevallen vanwege Morigate. Al­lach en DeWit waren als direc­teuren verantwoordelijk voor de soap rond Dan Mori, maar ver­schuilden zich in de Emiraten laf op de achtergrond.

Ze lieten de woordvoering over aan Bal, die zoals altijd professio­neel haar werk deed en de media keurig te woord stond. In die tu­multueuze dagen hield Bal in haar eentje de club overeind. Te­rug in Nederland stak De Wit haar een mes in de rug, door te vertellen dat ze deze zomer moet vertrekken.

Bij Vitesse kunnen twee passan­ten blijkbaar een clubicoon liqui­deren. Supporters zijn echter niet dom. Zij laten zich niet belazeren, hebben lak aan gezwollen ego’s van directeuren en willen alleen het beste voor hun club. Logisch dus, dat ze nu massaal de kantvan Miss Vitesse kiezen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:47:45 #34
104871 remlof
Europees federalist
pi_138192302
Ik verwacht spandoeken zaterdag voor Esther.
pi_138242069
Wat een wespennest, nu weer met VdS.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:14:45 #36
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138244573
quote:
13s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:33 schreef Pistone het volgende:
Wat een wespennest,
Wat wil je met die shirts? :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138245385
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Mark het volgende:

[..]

Wat wil je met die shirts? :+
Strepen horizontaal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2014 @ 22:48:35 #38
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_138246482
Zelfs ik ben Ester Bal-fan dankzij de boekjes van Marcel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_138340673
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_138340742
Wat is dit nou voor TT :')

EDIT: oh, hij is van 16 maart. Clubje is kennelijk niet zo populair :')
  zondag 30 maart 2014 @ 21:30:02 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_138341110
quote:
Vind ik niet kunnen :N
De man heeft echt wat met de club, De Wit is een piepert...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_138344390
Jullie gaan misschien toch nog een landskampioenschap meemaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_138355715
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou voor TT :')

EDIT: oh, hij is van 16 maart. Clubje is kennelijk niet zo populair :')
Het voordeel is dat we ook niet populair hoeven te zijn. Maar dank je voor je aandacht.
  Forum Admin maandag 31 maart 2014 @ 10:37:56 #44
35723 crew  GGMM
pi_138355763
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef Adelante het volgende:

[..]

Vind ik niet kunnen :N
De man heeft echt wat met de club, De Wit is een piepert...
_O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138355770
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef Devv het volgende:
Jullie gaan misschien toch nog een landskampioenschap meemaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak je geen zorgen jullie zjn niet de eerste die tegen ons kampioen kunnen worden.
PSV is jullie al een paar keer voor geweest.
pi_138355904
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

_O-
Zal niet vaak gebeuren, maar begrijp je in deze volledig :)

Merab is zelf degene die met behulp van Chelsea en onze huidigee eigenaar aan de touwtjes trok. Nu gaan klagen dat degene die je een kans gaven je eruit gewerkt hebben is niet slim. De Wit daarvoor gaan bedreigen is natuurlijk helemaal niet slim..
pi_138355927
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Positive_Thinking het volgende:

[..]

Zal niet vaak gebeuren, maar begrijp je in deze volledig :)

Merab is zelf degene die met behulp van Chelsea en onze huidigee eigenaar aan de touwtjes trok. Nu gaan klagen dat degene die je een kans gaven je eruit gewerkt hebben is niet slim. De Wit daarvoor gaan bedrijgen is natuurlijk helemaal niet slim..
Merab snapt zelf toch ook wel dat De Wit niet veel te vertellen heeft?
  maandag 31 maart 2014 @ 10:46:28 #48
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138355938
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Positive_Thinking het volgende:
De Wit daarvoor gaan bedrijgen is natuurlijk helemaal niet slim..
Net als bedrijgen schrijven ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138355962
Dank u meneer de spelingscontrole. ;)
  maandag 31 maart 2014 @ 10:49:46 #50
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138356023
Graag gedaan! :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138356364
haha TT :D
pi_138367537
Toch wel jammer, uit eerdere columns bleek toch wel dat Merab oprecht supporter van Vitesse was (nee, geen sarcasme). Had dat zelf nooit zo verwacht eigenlijk.
pi_138367653
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch wel jammer, uit eerdere columns bleek toch wel dat Merab oprecht supporter van Vitesse was (nee, geen sarcasme). Had dat zelf nooit zo verwacht eigenlijk.
Wat deze actie overigens wel onderschrijft. Kennelijk kon hij de club toch niet loslaten.
  maandag 31 maart 2014 @ 22:21:15 #54
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138382099
Ik blijf bij een 1 aprilgrap.
pi_138389171
quote:
'Vitesse mag geen kampioen worden van Chelsea'
Merab Jordania beweert dat Vitesse geen kampioen mag worden van Chelsea, dat veel spelers verhuurd aan de Arnhemse club en een bevriende eigenaar heeft.

Foto: ANP
"Ik wil de supporters van Vitesse het echte verhaal vertellen. Ik wilde kampioen van Nederland worden, maar Londen wilde dat uiteindelijk niet", stelt de Georgiër in De Telegraaf.
"Ambitie is prima, maar Vitesse mag niet bij Chelsea in de Champions League komen."

Jordania vertrok in december bij de Arnhemmers omdat Alexander Tsjigirinski, een vriend van Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj, de club overnam.
Afhakken
De Russische miljardair schaarde zich maandag achter algemeen directeur Joost de Wit, die beweert dat Jordania heeft gedreigd zijn vingers af te hakken.
De voormalig bewindsman geeft toe dat die beschuldigingen kloppen, maar geeft ook aan de dreigementen niet serieus waren.
Oorzaak was een bericht dat De Wit op de website wilde zetten over het intrekken van de kampioenswens van Vitesse. Jordania: "Ik wilde wél kampioen worden. Dat document mocht er van mij niet uit. Daar ging het allemaal om."
De oud-voorzitter beweert wel vaker op die manier om te zijn gegaan met werknemers. "Tegen ons hoofd scouting, Ted van Leeuwen, heb ik vorig jaar wel twintig keer geroepen: ’Ted, als je nou niet ophoudt over die speler, I cut off your head ’. Maar het hoofd van Ted zit er nog steeds op, hoor… En mijn relatie met Ted is ook nog steeds uitstekend."
Vitesse-eigenaar vindt stadionverbod Jordania terecht
Door: NU.nl
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_138389190
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch wel jammer, uit eerdere columns bleek toch wel dat Merab oprecht supporter van Vitesse was (nee, geen sarcasme). Had dat zelf nooit zo verwacht eigenlijk.
Van Joost de Wit had ik het niet verwacht. Wat een watje.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:18:31 #57
104871 remlof
Europees federalist
pi_138390342
Fijn, zo'n eigenaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:25:55 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_138390364
Nu weten we tenminste waarom Vitesse nog geen kampioen is geworden.
pi_138390473
Tuurlijk is het altijd uitkijken met dit soort natrappen nadat je bij de club een verbod gekregen hebt.
Maar ik heb wel het idee dat hij in elk geval grotendeels de waarheid spreekt.
Als je kijkt alleen al naar dit seizoen, 1e seizoenshelft werd er echt goed gespeeld.
Sinds de 2e helft begon is het allemaal maar een groot drama.

Vitesse heeft kwalitatief het sterkste elftal van NL, zeker vele malen sterker dan een Ajax.
Hoe er nu gespeeld wordt is gewoon vreemd. Maar van andere kant ook niet onmogelijk, zie je wel vaker dat het ineens totaal niet loopt (behalve bij Ajax, die hebben altijd alle geluk vd wereld mee)
pi_138390474
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:25 schreef remlof het volgende:
Nu weten we tenminste waarom Vitesse nog geen kampioen is geworden.
Oh ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138390496
Dit verklaart ook direct de aanstelling van Peter Bosz.
  dinsdag 1 april 2014 @ 09:43:45 #63
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138390694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef bianconeri het volgende:
Vitesse heeft kwalitatief het sterkste elftal van NL, zeker vele malen sterker dan een Ajax.
_O-
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_138391513
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:43 schreef Mark het volgende:

_O-
Deze reactie is echt _O-

Noem 1 elftal met een kwalitatief sterker elftal....
En nee ik ben verre van Vitesse supporter.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:28:49 #65
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138391746
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Deze reactie is echt _O-

Noem 1 elftal met een kwalitatief sterker elftal....
En nee ik ben verre van Vitesse supporter.
Ik vind het grappig dat je Ajax geluk vindt hebben, en Vitesse het sterkste elftal heeft. Vitesse heeft die eerste seizoenshelft ook vaak geluk gehad, dat zie je over het hoofd. De tweede seizoenshelft valt het dubbeltje wat vaker de verkeerde kant op.
Na 34 wedstrijden staat iedereen op de plek die ze verdienen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:31:15 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_138391812
Haha mooie club dit. :D
pi_138392184
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Deze reactie is echt _O-

Noem 1 elftal met een kwalitatief sterker elftal....
En nee ik ben verre van Vitesse supporter.
Ajax, Feyenoord, PSV en Twente.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138394254
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 09:31 schreef bianconeri het volgende:
Tuurlijk is het altijd uitkijken met dit soort natrappen nadat je bij de club een verbod gekregen hebt.
Maar ik heb wel het idee dat hij in elk geval grotendeels de waarheid spreekt.
Als je kijkt alleen al naar dit seizoen, 1e seizoenshelft werd er echt goed gespeeld.
Sinds de 2e helft begon is het allemaal maar een groot drama.

Vitesse heeft kwalitatief het sterkste elftal van NL, zeker vele malen sterker dan een Ajax.
Hoe er nu gespeeld wordt is gewoon vreemd. Maar van andere kant ook niet onmogelijk, zie je wel vaker dat het ineens totaal niet loopt (behalve bij Ajax, die hebben altijd alle geluk vd wereld mee)
HAHAHAHHAHAHA
  dinsdag 1 april 2014 @ 12:46:51 #69
400810 Myph.
Libertariër.
pi_138395442
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 07:35 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Lijkt me haast een 1 april grap.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.
pi_138398460
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:31 schreef Lastpost het volgende:
Haha mooie club dit. :D
Altijd wat _O_
pi_138401952
Als Jordania de KNVB kan overtuigen dat Chelsea de baas is in Arnhem, dan zeg maar dag tegen die licentie.
pi_138402060
quote:
Van Leeuwen: Chelsea bepaalt bij Vitesse

Ted van Leeuwen, voormalig technisch directeur van Vitesse, kan zich vinden in de uitspraken van oud-eigenaar Merab Jordania over de grote rol van Chelsea bij de Arnhemse club. „Voor Chelsea telt alleen het ontwikkelen van hún spelers en dat loopt niet per definitie parallel met spelen om de titel”, zei Van Leeuwen dinsdag tegen de NOS. „Wie betaalt, die bepaalt. En bij Vitesse betaalt Chelsea volgens mij een behoorlijk deel van de spelerssalarissen. Dus ik denk wel dat Chelsea de baas is.”

Van Leeuwen, die in september vertrok, betwijfelt of er uitdrukkelijk is uitgesproken dat Vitesse geen kampioen mag worden. Maar met de toenmalige coach Fred Rutten had hij vorig seizoen wel het gevoel dat het zo was. Chelsea had ook duidelijk invloed op de aankopen. „Wij mochten in de winterstop aanvankelijk drie spelers aan de selectie toevoegen. Uiteindelijk werd dat er maar één: Kelvin Leerdam. Die transfer werd letterlijk in het laatste half uur van de transferperiode verboden. Leerdam had een concurrent kunnen zijn voor één van de Chelsea-huurlingen.”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138402682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:42 schreef Halcon het volgende:
Als Jordania de KNVB kan overtuigen dat Chelsea de baas is in Arnhem, dan zeg maar dag tegen die licentie.
En terecht. Gewoon competitie vervalsing. Vitesse had al lang in de JL moeten spelen.
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:34:14 #74
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_138403514
Wat een club :')
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:35:31 #75
104871 remlof
Europees federalist
pi_138403560
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 17:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

En terecht. Gewoon competitie vervalsing. Vitesse had al lang in de JL moeten spelen.
In de CL bedoel je.
pi_138403703
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:31 schreef Lastpost het volgende:
Haha mooie club dit. :D
Hollywood aan de Rijn. Nooit saai _O_
Incelfrikandel
  dinsdag 1 april 2014 @ 17:57:33 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_138404255
Maasbertje Schouten _O_
RED ONS HENNIEGOD
pi_138427226
Heeft Vitesse nog supporters die in actie komen? Of pikken die dat hun club naar de klote is gegaan?
pi_138427332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:58 schreef Godtje het volgende:
Heeft Vitesse nog supporters die in actie komen?
  woensdag 2 april 2014 @ 10:09:50 #80
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138427454
Ik snap niet dat je supporter kan zijn van een satellietclub van een poenerige kutclub.
Oh.
pi_138427917
quote:
De samenwerking tussen Chelsea en Vitesse staat op springen, zo schrijft De Telegraaf. Vitesse kan binnen nu en een jaar het geld uit Rusland kwijtraken. Een delegatie van Chelsea komt deze week nog naar Arnhem om de crisissituatie te bespreken.

Er is onrust bij Vitesse nadat oud-eigenaar Merab Jordania heeft gezegd dat Vitesse geen kampioen mocht worden van Chelsea. Beide clubs kunnen niet samen in de Champions League spelen volgens de regels van de UEFA.

Bij toenmalig hoofdtrainer Fred Rutten en technisch directeur Ted van Leeuwen bestond het vermoeden destijds al langer. 'Ik heb zelf nooit concreet op papier geformuleerd gezien dat Vitesse wel of geen kampioen mag worden van Chelsea. Maar het gevoel dat de invloed van Londen steeds groter werd, begon vorig seizoen wel te ontstaan. En dat culmineerde in het niet doorgaan van de transfer van Kelvin Leerdam', zegt Van Leeuwen in AD Sportwereld.

De directeur en de technische staf waren van mening dat Vitesse met een versterking in elke linie in de tweede seizoenshelft mee kon blijven doen om de titel. Die toezegging kregen Rutten en Van Leeuwen in eerste instantie ook. 'Maar van 'drie spelers erbij' ging het naar één - en twee uur voor de transferdeadline werd ook de geldkraan voor het halen van Leerdam dichtgedraaid. Dat bevestigde ons definitief in het gevoel: alles wordt bepaald bij Chelsea.'

De ambities van 'Vitesse in Arnhem' en 'Vitesse in Londen' liepen echter niet synchroon. Bij Jordania bestond vanuit Nederland de gedachte dat hij bij het halen van spelers behoorlijk gefinancierd en geholpen zou worden om zo Vitesse naar de drie jaar eerder beloofde landstitel te kunnen loodsen.

Aan het door hem gekweekte verwachtingspatroon hebben ze bij Chelsea echter maling. Daar redeneren ze vanuit het eigen clubbelang. 'Voor Chelsea staat de ontwikkeling van spelers op de eerste plaats. Als de ambitie van Vitesse is om kampioen te worden, dan kan het zijn dat die twee uitgangspunten niet stroken met elkaar.'

'Want ook Jordania wilde die spelers erbij. Maar ook hem ging het stilaan dagen. Fred en ik hadden hem al eerder verteld van ons gevoel, maar hij kon het zich toen niet voorstellen.'
:W
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138430030
WHAAAAAAAAAAAAAAAAA DEZE TOPICTITEL :D
pi_138431545
Mocht het zover komen, dan denk ik dat niemand buiten Arnhem deze club zal missen.
  woensdag 2 april 2014 @ 12:31:32 #84
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138431577
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor :')
pi_138436798
Theo Janssen tot 2019 scout bij Vitesse.
  woensdag 2 april 2014 @ 15:46:27 #86
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_138437604
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Yozzz het volgende:
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor :')
Kan op oost ook nog maar uit een paar vakken kiezen.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_138437655
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2014 15:46 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Kan op oost ook nog maar uit een paar vakken kiezen.
En op West wil je nog niet dood gevonden worden, praktisch uitverkocht dus.
pi_138439057
Er zullen wel weer genoeg neuzen op oost zitten. lekkerste zou zijn als je ze zondag finaal oprolt. :D
okeokeoke
pi_138443299
Heerlijke club is dit toch :D

Merab is zo goed bezig geweest dat we amper aan de regels van de FFP kunnen voldoen.
De journalistieke wereld is slecht in nederland en gaan simpel in alle verhalen van Merab mee.

Ted van leeuwen, die dankzij Merab nog ergens hand en spandiensten verricht op Cyprus komt dan ook nog eens aan het woord. Het kan zijn, het zou kunnen en niet verder komend met het gevoel zegt.

Er werden transfers tegengehouden aldus van Leeuwen.
Als je weet dat we nu al amper aan FFP kunnen voldoen, mag je gokken hoe dat was geweest als al die transfers wel doorgang hadden gevonden.

Zou het niet zomaar kunnen zijn dat het budget wat er voor Vitesse uitgetrokken was op was en het verder niks met het niet kampioen worden te maken heeft?

Er is meer dan 100 miljoen in de club gepompt aldus berichten in al veel eerdere kranten. Dat kan ook niet oneindig doorgaan natuurlijk.
pi_138443905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heerlijke club is dit toch :D

Merab is zo goed bezig geweest dat we amper aan de regels van de FFP kunnen voldoen.
De journalistieke wereld is slecht in nederland en gaan simpel in alle verhalen van Merab mee.

Ted van leeuwen, die dankzij Merab nog ergens hand en spandiensten verricht op Cyprus komt dan ook nog eens aan het woord. Het kan zijn, het zou kunnen en niet verder komend met het gevoel zegt.

Er werden transfers tegengehouden aldus van Leeuwen.
Als je weet dat we nu al amper aan FFP kunnen voldoen, mag je gokken hoe dat was geweest als al die transfers wel doorgang hadden gevonden.

Zou het niet zomaar kunnen zijn dat het budget wat er voor Vitesse uitgetrokken was op was en het verder niks met het niet kampioen worden te maken heeft?

Er is meer dan 100 miljoen in de club gepompt aldus berichten in al veel eerdere kranten. Dat kan ook niet oneindig doorgaan natuurlijk.
De column van Marcel van Roosmalen over Vitesse van vandaag was wel mooi om te lezen ook.

quote:
[...]
Merab Jordania was heus de gewelddadigste niet, dat wist ik ook wel, maar ook geen heilige zoals 'relatiejournalist' Marcel van der Kraan ons gisteren via De Telegraaf wilde doen geloven. In een 'van dik hout zaagt men planken'-artikel mocht Merab vrij om zich heen slaan naar zijn Russische vrienden in Londen, waar ze volgens hem niet zouden willen dat Vitesse ooit landskampioen werd. De foto's waren prachtig: Merab die z'n hond aaide en Merab met topverslaggever Van der Kraan in de tuin. Nog net niet gearmd. Merab hoefde geen kritische vraag over de schimmige vriendjes die hij het Gelredome had binnengeloodst te verwachten, Van der Kraan had neit voor niets als een broedse kip al die wedstrijden naast hem gezeten in de business-box.

[...]

De voorzitter van de Raad van Commisarissen meldde namens Vitessedat Merab Jordania een oppertunist was. "Uit respect voor Jordania heeft Vitesse deze aspecten nooit verder willen belichten."
Als het niet zo treurig was zou ik moeten lachen om de zoveelste pot die de zoveelste ketel dingen verweet. Wat opborrelde was een noodkreet: Chelsea rot op, en neem Bert Roetert mee! En Alexander Chigirinskiy, Roman Abramovic, Joost de Wit, Mo Allach, Peter Gansler, Merab Jordania, Ted van Leeuwen, Kees Bakker, Marcel van der Kraan en al die anderen. Laat ons alsjeblieft schuldenvrij achter op ons glimmende trainingscomplex.
En laat het daar dan in godsnaam weer gaan over verdwenen onderbroeken, waarover Ester Bal ooit zei dat het "dom gelul" was.
Gewoon 'dom gelul' in plaats van 'bevestigen noch ontkennen'.
We kunnen jullie communicatie niet meer horen.
Laat ons met rust, go home!
pi_138447923
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heerlijke club is dit toch :D

Merab is zo goed bezig geweest dat we amper aan de regels van de FFP kunnen voldoen.
De journalistieke wereld is slecht in nederland en gaan simpel in alle verhalen van Merab mee.

Ted van leeuwen, die dankzij Merab nog ergens hand en spandiensten verricht op Cyprus komt dan ook nog eens aan het woord. Het kan zijn, het zou kunnen en niet verder komend met het gevoel zegt.

Er werden transfers tegengehouden aldus van Leeuwen.
Als je weet dat we nu al amper aan FFP kunnen voldoen, mag je gokken hoe dat was geweest als al die transfers wel doorgang hadden gevonden.

Zou het niet zomaar kunnen zijn dat het budget wat er voor Vitesse uitgetrokken was op was en het verder niks met het niet kampioen worden te maken heeft?

Er is meer dan 100 miljoen in de club gepompt aldus berichten in al veel eerdere kranten. Dat kan ook niet oneindig doorgaan natuurlijk.
De media en het gepeupel gaat wel weer lekker mee in de sensatie, zoals ook weer in dit topic is te zien ;)

Jordania was veel meer een clubman dan Chigirinsky dat is, maar faalde in het besturen. Maar ik denk niet dat de huidige situatie beter is.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 09:58 schreef Godtje het volgende:
Heeft Vitesse nog supporters die in actie komen? Of pikken die dat hun club naar de klote is gegaan?
Daar lijkt het voorlopig niet op.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap niet dat je supporter kan zijn van een satellietclub van een poenerige kutclub.
Als Ajax in de nesten zit en er komt vervolgens een investeerder langs ben jij dus supporter af?
Incelfrikandel
  woensdag 2 april 2014 @ 20:22:14 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_138448086
quote:
10s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Als Ajax in de nesten zit en er komt vervolgens een investeerder langs ben jij dus supporter af?
Wel als de hele club vol zit met huurlingen en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.
Oh.
pi_138448736
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel als de hele club vol zit met huurlingen
De selectie telt wel vijf hele huurlingen, onacceptabel inderdaad.

quote:
en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.
Ik heb ook totaal niks met Chelsea, maar het is nog maar de vraag hoe ver die samenwerking gaat met Vitesse. Persoonlijk vind ik het wel leuk, die kwaliteitsimpuls in de competitie. Nederlandse spelers profiteren daar ook weer van, dat nieuwe trainingscomplex op papendal bijvoorbeeld of die selectie van Pröpper en Van Aanholt voor Oranje laatst.
Incelfrikandel
  donderdag 3 april 2014 @ 18:42:40 #94
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138478126
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wel als de hele club vol zit met huurlingen en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.
Je kan nog als excuus gebruiken dat je uit 1993 komt, maar anders... Wacht, dan ben je ook al 21!

Rest mij niks anders: :')!
pi_138495357
Huurling is ook relatief natuurlijk. Van Aanholt zit er nu bv. 2 jaar. Veel passanten houden het zo lang niet vol bij hun club.
pi_138495597
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Yozzz het volgende:
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor :')
gefeliciteerd! 2 uitverkochte zijdes :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:07:44 #97
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138495634
Tegen Ajax verkoopt iedereen uit
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 4 april 2014 @ 08:11:17 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_138495660
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:07 schreef Mark het volgende:
Tegen Ajax verkoopt iedereen uit
Het is geen vrije verkoop hè? Je moet minstens een clubcard hebben.
  vrijdag 4 april 2014 @ 11:44:08 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138499919
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Yozzz het volgende:
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor :')
_O- Ben je serieus? Je snapt toch zelf hopelijk ook wel dat het vol met Ajacieden gaat zitten op de thuisvakken?
Gourmetten of steengrillen?
pi_138503366
quote:
CHELSKI - Ajax gaat zondag bij Vitesse op bezoek en die dag staat er het nodige te gebeuren bij Hollywood aan de Rijn. Voorafgaand aan de wedstrijd vindt er een protestmars plaats van boze Vitessesupporters die hun onvrede over het huidige beleid vanuit Chelsea willen uiten.

Vervolgens zal er in het stadion een doek van 60 bij 15 meter ontrold worden. 'Dit is een droom die uitkomt', vertelt initiatiefnemer Gerry Delaney tegenover De Gelderlander. 'Ik weet zeker dat zelfs de Ajax-fans zullen applaudisseren.'

De harde kern van Ajax is echter verre van onbekend met grote doeken. Regelmatig worden er indrukwekkende doeken getoond in de Amsterdam Arena. De supporters van Ajax maken die doeken dan zelf met graffiti. Het doek van Delaney zal door een printbedrijf verzorgd worden.
Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doek :') Wij spuiten alles zelf bij Ajax
pi_138503690
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doek :') Wij spuiten alles zelf bij Ajax
De tering :')
pi_138504719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doek :') Wij spuiten alles zelf bij Ajax
Stelletje arbeiders :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 18:47:51 #103
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138512729
Uitverkocht, nice!
pi_138535920
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 18:47 schreef Yozzz het volgende:
Uitverkocht, nice!
:') Opvallend dat er tegen Ajax meer worden verkocht dan tegen NEC :') Misschien ligt het niet alleen aan de supergoede fans die jullie hebben.
pi_138536437
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:') Opvallend dat er tegen Ajax meer worden verkocht dan tegen NEC :') Misschien ligt het niet alleen aan de supergoede fans die jullie hebben.
Veel Ajax fans die een kaartje kopen lijkt me.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:17:33 #106
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138536463
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Veel Ajax fans die een kaartje kopen lijkt me.
Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138536474
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 08:11 schreef remlof het volgende:

[..]

Het is geen vrije verkoop hè? Je moet minstens een clubcard hebben.
Dus? Feyenoord fans reizen ook overal mee, ook buiten het uitvak.
Ajax fans kunnen dat dus ook gewoon. En dat doen ze nu blijkbaar ook.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138536513
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.
Ja, dat is toch hetzelfde?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138536548
Als je zo'n doek besteld, moet je dan lang wachten voordat deze bezorgd word?
Aardige voorbereiding! _O_
pi_138536554
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.
Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhunters
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:27:22 #111
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138536670
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhunters
Van Glory kunnen ze in Arnhem alleen maar van dromen natuurlijk, zelfs een Russische oliesjeik kan ze niet redden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138536852
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhunters
:'(
pi_138536880
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Van Glory kunnen ze in Arnhem alleen maar van dromen natuurlijk, zelfs een Russische oliesjeik kan ze niet redden.
Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoor
pi_138536982
Eventjes terugblikken:

Wat denken we ervan morgen?

Vierde keer op rij winnen zou echt prachtig zijn, maar ik hou wel rekening met een serieus pak slaag :P
Incelfrikandel
  zaterdag 5 april 2014 @ 13:43:58 #115
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138537056
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoor
Quote voor het nageslacht.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138537128
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoor
Doe nou niet zo hooghartig. Daar win je echt geen sympathie mee of wat dan ook :')
Incelfrikandel
pi_138537141
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Eventjes terugblikken:

Wat denken we ervan morgen?

Vierde keer op rij winnen zou echt prachtig zijn, maar ik hou wel rekening met een serieus pak slaag :P
Veltman.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138537933
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoor
is jullie seizoen weer geslaagd
pi_138538110
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Doe nou niet zo hooghartig. Daar win je echt geen sympathie mee of wat dan ook :')
Ik probeer er dan ook geen sympathie mee op te wekken.
pi_138539583
Wrong topic :')
  zaterdag 5 april 2014 @ 15:57:36 #121
356891 Abed
hooggeleid
pi_138539643
Trots zijn op een uitverkocht stadion omdat je tegen de kampioen speelt :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_138540933
Er zijn hier posts verdwenen
  zaterdag 5 april 2014 @ 16:58:40 #123
104871 remlof
Europees federalist
pi_138541091
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:51 schreef CaptainCookie het volgende:
Er zijn hier posts verdwenen
Dat heeft Jordania weer goed geregeld.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:03:07 #124
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138541197
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 15:57 schreef Abed het volgende:
Trots zijn op een uitverkocht stadion omdat je tegen de kampioen speelt :')
Als ik hier 100 mensen vraag of ze er blij mee zijn, zeggen er misschien 2 dat dat zo is.

Ik krijg helemaal de schijt van die Ajacieden die morgen weer op oost zitten. Eruit pikken, kijken op welke seizoenskaart ze een kaart hebben gekocht en oprotten met die lui :r
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138541216
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als ik hier 100 mensen vraag of ze er blij mee zijn, zeggen er misschien 2 dat dat zo is.

Ik krijg helemaal de schijt van die Ajacieden die morgen weer op oost zitten. Eruit pikken, kijken op welke seizoenskaart ze een kaart hebben gekocht en oprotten met die lui :r
_O_
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:04:00 #126
104871 remlof
Europees federalist
pi_138541221
Ik ben benieuwd, zit morgen ook op Oost.
pi_138541323
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:04 schreef remlof het volgende:
Ik ben benieuwd, zit morgen ook op Oost.
Zullen wij samen popcorn eten? O+
  Forum Admin zaterdag 5 april 2014 @ 17:08:30 #128
35723 crew  GGMM
pi_138541350
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 16:58 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat heeft Jordania weer goed geregeld.
Ik hecht nou eenmaal waarde aan m'n vingers.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 5 april 2014 @ 17:09:43 #129
104871 remlof
Europees federalist
pi_138541384
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:07 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zullen wij samen popcorn eten? O+
Is goed, ik ben die ene met dat Vitesse-shirt aan.
pi_138541898
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Is goed, ik ben die ene met dat Vitesse-shirt aan.
homo
pi_138571864
Manman, het had al 4-0 kunnen staan
Incelfrikandel
  zondag 6 april 2014 @ 16:10:24 #132
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_138573930
jammaaar
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_138574559
Tsja.
Incelfrikandel
pi_138575316
Dat doek was wel echt fuckin mooi _O- _O-
  zondag 6 april 2014 @ 19:10:01 #135
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138580312
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als ik hier 100 mensen vraag of ze er blij mee zijn, zeggen er misschien 2 dat dat zo is.

Ik krijg helemaal de schijt van die Ajacieden die morgen weer op oost zitten. Eruit pikken, kijken op welke seizoenskaart ze een kaart hebben gekocht en oprotten met die lui :r
Rellen op de familietribune door provocerende Ajacieden. Schandalig.
pi_138581986
Verwijder ze hier ook maar. Je hebt niks aan ze in dit topic.
pi_138582017
juichen voor feyenoord _O-

wat een triest publiek hebben jullie zeg
pi_138582279
Nog steeds beter dan ruziezoende ajacieden die de combiregelingen in stand houden.
pi_138583608
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Rellen op de familietribune door provocerende Ajacieden. Schandalig.
Stelletje klapjosti's inderdaad. Gvd rellen tussen al die kinderen.
  zondag 6 april 2014 @ 20:52:39 #140
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138585486
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
juichen voor feyenoord _O-

wat een triest publiek hebben jullie zeg
Dat dus.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138585991
Komt een aardige boete jullie kant op denk ik. Vanwege dat muntje.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138586005
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef Tyron het volgende:
juichen voor feyenoord _O-

wat een triest publiek hebben jullie zeg
Dat was gewoon een reactie op die provocerende Ajacieden.
pi_138586296
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Dat was gewoon een reactie op die provocerende Ajacieden.
die waren toen allang weg :D

en dan alsnog, jullie provoceren liever terug dan dat jullie tweede willen worden? oké dan
pi_138586631
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:02 schreef Tyron het volgende:

[..]

die waren toen allang weg :D

en dan alsnog, jullie provoceren liever terug dan dat jullie tweede willen worden? oké dan
Alsof tweede worden nog zo'n realistisch scenario was :').
pi_138586791
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 20:26 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Stelletje klapjosti's inderdaad. Gvd rellen tussen al die kinderen.
Kinderen horen dan ook niet op een tribune te zitten.
  Forum Admin zondag 6 april 2014 @ 21:09:52 #146
35723 crew  GGMM
pi_138586892
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 19:10 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Rellen op de familietribune door provocerende Ajacieden. Schandalig.
Hahaha zoek het vooral niet bij je eigen publiek.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138587021
Het is gewoon de schuld van die Ajacieden die in het Vitessevak zaten en ineens heel hard met de andere Ajacieden die gewoon in het uitvak meezongen.

Lekker provoceren.
Noot noot.
  zondag 6 april 2014 @ 21:13:02 #148
220368 Afhaalchinees
Geen Chinees
pi_138587115
Niks mis met zingen
pi_138587261
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 21:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
Niks mis met zingen
Vingers hier, bier gooien daar... Je kent 't wel...
Noot noot.
pi_138587487
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hahaha zoek het vooral niet bij je eigen publiek.
Die Ajacieden gingen daar met z'n allen zitten en dan ook nog eens opzichtig provoceren in een fucking familievak.
pi_138587606
Idd, had huilende kinderen naast me. Iedereen klom naar boven over de stoeltjes heen.
Noot noot.
pi_138588123
Ze moeten tegen Ajax en Feyenoord ook de losse kaartverkoop tegen houden.
pi_138588225
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:24 schreef hafcfan het volgende:
Ze moeten tegen Ajax en Feyenoord ook de losse kaartverkoop tegen houden.
Er was geen losse kaartverkoop.
pi_138588260
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:25 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Er was geen losse kaartverkoop.
Ik bedoel kaartverkoop met Sc of cc.
pi_138588341
Ach nee dat hoeft ook net. Ze moeten hersenlozen uitsupporters gewoon harder aanpakken.
Grootste gros probleem veroorzakers zijn toch al bekend.
pi_138588762
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:27 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ach nee dat hoeft ook net. Ze moeten hersenlozen uitsupporters gewoon harder aanpakken.
Grootste gros probleem veroorzakers zijn toch al bekend.
Ik heb wel wat hersenloos volk gezien ja :D
Noot noot.
pi_138588871
Ja je zat dan ook niet alleen daar inderdaad.

[ Bericht 1% gewijzigd door Positive_Thinking op 06-04-2014 21:47:53 ]
pi_138588954
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:34 schreef Positive_Thinking het volgende:
Ja je zat dan ok niet alleen daar inderdaad.
Zozo!
Noot noot.
  Forum Admin zondag 6 april 2014 @ 21:41:17 #159
35723 crew  GGMM
pi_138589354
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Idd, had huilende kinderen naast me. I
Dus jij zat ook in het verkeerde vak?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 6 april 2014 @ 21:53:21 #160
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_138590131
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus jij zat ook in het verkeerde vak?
Harde kern dit dat.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_138591290
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Idd, had huilende kinderen naast me.
Gewoon het uitvak dus?
  zondag 6 april 2014 @ 22:38:17 #162
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138592969
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 21:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hahaha zoek het vooral niet bij je eigen publiek.
Nee, die zitten lekker in hun eigen vak. Zoals het hoort. Schaam je toch dood joh.
  zondag 6 april 2014 @ 22:43:06 #163
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138593223
Sinds wanneer lopen modjes eigenlijk te provoceren? Ga terug naar je eigen vak... uuhm topic!
pi_138594101
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 21:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Die Ajacieden gingen daar met z'n allen zitten en dan ook nog eens opzichtig provoceren in een fucking familievak.
Zo makkelijk altijd om het op een kindervak te gooien. Ik ken nog een psv - ajax dat er daar in het 'kindervak' allemaal lui zaten te provoceren naar het uitvak...tot ineens de deur in dat hek eruit lag en ze dus recht tegenover Ajax stonden :') Dag later kindervak ditdatalles
pi_138594943
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zo makkelijk altijd om het op een kindervak te gooien. Ik ken nog een psv - ajax dat er daar in het 'kindervak' allemaal lui zaten te provoceren naar het uitvak...tot ineens de deur in dat hek eruit lag en ze dus recht tegenover Ajax stonden :') Dag later kindervak ditdatalles
Natuurlijk, provoceren hoort erbij. Maar niet als je als uitsupporter in het thuisvak gaat zitten. Dan ben je gewoon uit op rellen.
  zondag 6 april 2014 @ 23:18:14 #166
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_138594965
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 23:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Zo makkelijk altijd om het op een kindervak te gooien. Ik ken nog een psv - ajax dat er daar in het 'kindervak' allemaal lui zaten te provoceren naar het uitvak...tot ineens de deur in dat hek eruit lag en ze dus recht tegenover Ajax stonden :') Dag later kindervak ditdatalles
Ach wat... ga je club aanmoedigen in plaats van op anderen te letten
Wie dit leest is gek
  zondag 6 april 2014 @ 23:51:19 #167
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_138596404
Vreemd dat die mafkezen überhaupt het stadion in zijn gekomen, het is toch een risicowedstrijd? Dat dit fout gaat is te verwachten. Mooi kut voor Vitesse ook dat dit gebeurt daar, ga je lekker met je kinderen naar een voetbalwedstrijd, dus ook voorlopig niet meer...
Anonieme tievesclown
  zondag 6 april 2014 @ 23:51:22 #168
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_138596409
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Natuurlijk, provoceren hoort erbij. Maar niet als je als uitsupporter in het thuisvak gaat zitten. Dan ben je gewoon uit op rellen.
Nee gewoon nee.
  zondag 6 april 2014 @ 23:54:11 #169
104871 remlof
Europees federalist
pi_138596522
Mijn god wat speelde Vitesse goed de eerste helft, Ajax kwam er gewoon niet aan te pas. Als geel-zwert er nou nog 1 of 2 meer had ingeknald...
  zondag 6 april 2014 @ 23:58:59 #170
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_138596723
quote:
14s.gif Op zondag 6 april 2014 23:54 schreef remlof het volgende:
Mijn god wat speelde Vitesse goed de eerste helft, Ajax kwam er gewoon niet aan te pas. Als geel-zwert er nou nog 1 of 2 meer had ingeknald...
Ja het voetbal de eerste helft was echt geweldig. Ver boven verwachting, net jammer dat je de penal niet mee krijgt en kansen niet goed afmaakt. Maar Cillessen heeft er ook een paar goede uitgehaald nog.
Anonieme tievesclown
  Forum Admin maandag 7 april 2014 @ 00:08:39 #171
35723 crew  GGMM
pi_138597142
quote:
1s.gif Op zondag 6 april 2014 22:38 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Nee, die zitten lekker in hun eigen vak. Zoals het hoort. Schaam je toch dood joh.
Ik schaam me nergens voor, ik ga tenslotte nooit naar het stadion. Vind het gewoon een beetje gek om slechts één partij de schuld te geven. Misschien een wat trouwere aanhang zoeken, die kaartjes die in de handen van ajacieden zijn gekomen zijn niet uit de lucht komen vallen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 7 april 2014 @ 06:48:43 #172
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138600386
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik schaam me nergens voor, ik ga tenslotte nooit naar het stadion. Vind het gewoon een beetje gek om slechts één partij de schuld te geven. Misschien een wat trouwere aanhang zoeken, die kaartjes die in de handen van ajacieden zijn gekomen zijn niet uit de lucht komen vallen.
Gek genoeg zat er 30 man bij elkaar, terwijl het een tribune met vaste plaatsen is. Geen idee hoe dat mogelijk is.

Ik vind het geen probleem als er uitsupporters in het thuisvak zitten, als ze zich maar gedragen...
pi_138601328
Provoceren als er een wand tussenzit is prima, maar owee als er geen wand tussen zit dan kan het echt niet! Reageer er dan gewoon niet op stelletje autisten van vitesse
pi_138601448
quote:
13s.gif Op zondag 6 april 2014 23:17 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Natuurlijk, provoceren hoort erbij. Maar niet als je als uitsupporter in het thuisvak gaat zitten. Dan ben je gewoon uit op rellen.
nee dan ben je gewoon uit op het voetbal, maar daar kunnen een aantal thuissupporters blijkbaar niet tegen. Erg jammer weer
pi_138601480
Als je bewust gaat provoceren ga dan ook niet klagen als het fout gaat.
Je weet dat je actie een reactie kan uitlokken. je bent te gast dus je hebt je te gedragen en hoort je verantwoordelijkheden te nemen.

Ik heb er totaal geen moeite mee als ajacieden tussen het Vitesse publiek zitten en laten we wel wezen het grootste gros ajacieden kon wel in het stadion bljven zitten. is het toeval dat er weer een groter groepje dat ook nog eens bij elkaar zit zich misdraagt
pi_138602152
Toch iedere keer hetzelfde tegen Ajax en Feyenoord, provocerende klootjesvolk tussen het thuis publiek. Toch gaat 90% van de uitsupps in thuis vak wel goed, dus ja. Met de huidige regeling houd je het toch niet tegen.

De eerste helft was goed zeg. Atsu O+. Hopelijk blijven Atsu en van Aanholt nog een jaartje.
pi_138602850
quote:
6s.gif Op zondag 6 april 2014 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dus jij zat ook in het verkeerde vak?
Ja :+
Noot noot.
  maandag 7 april 2014 @ 10:31:32 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138603134
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als je bewust gaat provoceren ga dan ook niet klagen als het fout gaat.
Die groep klaagt ook niet, lijkt me. Voor zover ik het kon zien was het allemaal harde kern, die weten dat je het stadion uitgezet kan worden als je provoceert.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 7 april 2014 @ 11:52:21 #179
356891 Abed
hooggeleid
pi_138604933
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als ik hier 100 mensen vraag of ze er blij mee zijn, zeggen er misschien 2 dat dat zo is.

Ik krijg helemaal de schijt van die Ajacieden die morgen weer op oost zitten. Eruit pikken, kijken op welke seizoenskaart ze een kaart hebben gekocht en oprotten met die lui :r
Rennen in eigen stadion :')
Juichen als Feyenoord voor staat :')
Wat een sneue club.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 7 april 2014 @ 11:53:58 #180
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138604978
Hoe heette het dance-nummertje wat vlak na het eindsignaal werd gedraaid? Was best een lekker nummer. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_138605324
quote:
11s.gif Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Silenus het volgende:
Hoe heette het dance-nummertje wat vlak na het eindsignaal werd gedraaid? Was best een lekker nummer. :+
Lose my mind
  maandag 7 april 2014 @ 12:12:00 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_138605553
Thanks!
Gourmetten of steengrillen?
pi_138606293
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:

[..]

Rennen in eigen stadion :')
Juichen als Feyenoord voor staat :')
Wat een sneue club.
precies dit ja
pi_138606864
Alsof we ons maar enigzins druk maken om wat anderen supporters van ons vinden :D
  maandag 7 april 2014 @ 12:53:23 #185
356891 Abed
hooggeleid
pi_138606897
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof we ons maar enigzins druk maken om wat anderen supporters van ons vinden :D
enigzins :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 7 april 2014 @ 12:54:26 #186
356891 Abed
hooggeleid
pi_138606933
Trouwens dat spandoek laten maken _O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_138606962
Op naar cambur en drie punten!
  maandag 7 april 2014 @ 12:55:42 #188
356891 Abed
hooggeleid
pi_138606975
Die 2 supporters die boos werden op zuid en de tribune afklommen durfden niet naar de Ajax fans te gaan toen ze ineens de mogelijkheid hadden _O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_138608074
Heerlijk toch die supporters van Vitesse. Ik vergelijk ze een beetje met Falling Skies, zo in en in triest en slecht dat ik gewoon moet lachen :')

Dat doek ook :') Het was een redelijk mooi doek als het gespoten was ( zelfs dan niet heel bijzonder )..maar geprint..man wat lelijk :') _O- En bij de opkomst van de spelers was het alweer weg.


Eerste helft was Vitesse trouwens wel goed oO<
  maandag 7 april 2014 @ 13:38:33 #190
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138608710
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk toch die supporters van Vitesse. Ik vergelijk ze een beetje met Falling Skies, zo in en in triest en slecht dat ik gewoon moet lachen :')

Dat doek ook :') Het was een redelijk mooi doek als het gespoten was ( zelfs dan niet heel bijzonder )..maar geprint..man wat lelijk :') _O- En bij de opkomst van de spelers was het alweer weg.

Eerste helft was Vitesse trouwens wel goed oO<
Aldus een Ajax tokkie.
Maarr ja alles lag aan Vitesse en die Ajax supporters waren in en in onschuldig, beter hadden ze ook wat kinderen geslagen want ja die kinderen waren aan het provoceren dit dat ja toch?
pi_138608898
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk toch die supporters van Vitesse. Ik vergelijk ze een beetje met Falling Skies, zo in en in triest en slecht dat ik gewoon moet lachen :')

Dat doek ook :') Het was een redelijk mooi doek als het gespoten was ( zelfs dan niet heel bijzonder )..maar geprint..man wat lelijk :') _O- En bij de opkomst van de spelers was het alweer weg.

Eerste helft was Vitesse trouwens wel goed oO<
Hey, Falling Skies is gewoon cool! ^O^

quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Aldus een Ajax tokkie.
Maarr ja alles lag aan Vitesse en die Ajax supporters waren in en in onschuldig, beter hadden ze ook wat kinderen geslagen want ja die kinderen waren aan het provoceren dit dat ja toch?
Nog 26 25 dagen om je SCC te verlengen jongen! Gogo 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 13:44:25 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 april 2014 @ 13:44:18 #192
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138608903
Mooi hoe ze de aandacht proberen af te leiden van de 1-1 en de compleet gedomineerde eerste helft. :D en Vitesse fans zijn sneu terwijl er ajax fans tussen de families zaten om te rellen.

Dat je nergens op sympathie kan rekenen is logisch met de meest zielloze club van de eredivisie. Lees Facebook voor de grap. Van die flapdrollen ergens uit fryslan die dan "echtuh joduh" zijn :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 april 2014 @ 13:48:45 #193
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138609045
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:

[..]

Rennen in eigen stadion :')
Juichen als Feyenoord voor staat :')
Wat een sneue club.
Tussen de families zitten om te rellen

Janken over futiliteiten terwijl je van de mat gespeeld wordt :')

Claimen de beste club en kampioenschapskandidaat te zijn maar niet verder komen dan 1-1

:') :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 7 april 2014 @ 14:23:47 #194
356891 Abed
hooggeleid
pi_138610282
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Tussen de families zitten om te rellen

Janken over futiliteiten terwijl je van de mat gespeeld wordt :')

Claimen de beste club en kampioenschapskandidaat te zijn maar niet verder komen dan 1-1

:') :')
Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar? _O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 april 2014 @ 14:26:42 #195
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138610408
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:

[..]

Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar? _O-
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar ik in elk geval niet. We hebben het goed gedaan en waren zelfs even in de race voor het kampioenschap maar daar is het team gewoon niet goed genoeg voor. Ik noem een Havenaar..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_138610445
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:

[..]

Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar? _O-
Nee, ze zouden meedoen om het kampioenschap. Toch driekwart van het seizoen gelukt.
  maandag 7 april 2014 @ 14:28:04 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138610472
Just give us two more years.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 7 april 2014 @ 14:28:31 #198
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_138610489
quote:
1s.gif Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Nee, ze zouden meedoen om het kampioenschap. Toch driekwart van het seizoen gelukt.
Ook 3 keer op een rij verloren van Vitesse en nu een gelijkspel, zegt dat wat over Vitesse of over Ajax? Ik laat het in het midden. Ik weet wel dat we op deze manier een heel zwaar WK gaan krijgen.

Ik blijf het bijzonder vinden dat de media spreekt over een belabberde 1e helft. Vanuit Ajax oogpunt gezien klopt dat, maar goddomme man ze werden compleet van 't veld gespeeld. Het is dat Vitesse het niet kon afmaken anders had het gewoon 3-0 gestaan in de 45e minuut. Ook die Jan van Halst en die kontenkusser mattie van hem, geen woord over Vitesse. Daar komt dat gezeik van ''onsympathiek'' vandaan. Men is Ajax (fan) moe.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 7 april 2014 @ 14:41:43 #199
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_138610972
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef Leonos het volgende:
Nog 26 25 dagen om je SCC te verlengen jongen! Gogo
:{ :')
  maandag 7 april 2014 @ 15:52:41 #200
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_138613538
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof we ons maar enigzins druk maken om wat anderen supporters van ons vinden :D
Dit dus.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_138637888
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Aldus een Ajax tokkie.
Maarr ja alles lag aan Vitesse en die Ajax supporters waren in en in onschuldig, beter hadden ze ook wat kinderen geslagen want ja die kinderen waren aan het provoceren dit dat ja toch?
Vroeger werden kinderen toch ook geslagen? Niks mis met een opvoedende tik ^O^
pi_138641189
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:

Rennen in eigen stadion :')
Juichen als Feyenoord voor staat :')
Wat een sneue club.
Precies. je haat jegens een andere club prevaleren boven het welzijn van je eigen club.

Volgens mij heb ik dat eerder gezien en wel een jaar of 2 geleden toen Feyenoord naar ik meen (laatste jaar met Giovanni) bij Twente op bezoek ging en niet mocht winnen van de supporters omdat anders Ajax kampioen zou worden. Men speelde die dag bewust gelijk onder druk dus van die paar supporters die eerder die week het trainingsveld opkwamen om dat even duidelijk te maken. }:|
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 8 april 2014 @ 11:27:23 #203
186611 Haags
pi_138643728
Ben benieuwd of Jordania met een aantal geldschieters de club weer terug gaat kopen.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:30:53 #204
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_138643856
Dan moet ie wel eerst te koop zijn. De huidige eigenaar heeft meer centjes dan Jordania ooit zal hebben
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 8 april 2014 @ 11:59:46 #205
425296 Iniesta8
PSV EINDHOVEN
pi_138644853
Chelsea chelsea chelseaaa ,chelseaa chelsea chelseaaaa
pi_138654071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Iniesta8 het volgende:
Chelsea chelsea chelseaaa ,chelseaa chelsea chelseaaaa
FC Gemeentepoen, daar ben jij fan van.
  dinsdag 8 april 2014 @ 16:20:55 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138654415
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 april 2014 09:51 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Precies. je haat jegens een andere club prevaleren boven het welzijn van je eigen club.

Volgens mij heb ik dat eerder gezien en wel een jaar of 2 geleden toen Feyenoord naar ik meen (laatste jaar met Giovanni) bij Twente op bezoek ging en niet mocht winnen van de supporters omdat anders Ajax kampioen zou worden. Men speelde die dag bewust gelijk onder druk dus van die paar supporters die eerder die week het trainingsveld opkwamen om dat even duidelijk te maken. }:|
Ja, want Feyenoord deed het dat seizoen zo goed dat ze wel even in Enschede gingen winnen. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 8 april 2014 @ 20:31:33 #208
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_138664859
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ook 3 keer op een rij verloren van Vitesse en nu een gelijkspel, zegt dat wat over Vitesse of over Ajax? Ik laat het in het midden. Ik weet wel dat we op deze manier een heel zwaar WK gaan krijgen.

Ik blijf het bijzonder vinden dat de media spreekt over een belabberde 1e helft. Vanuit Ajax oogpunt gezien klopt dat, maar goddomme man ze werden compleet van 't veld gespeeld. Het is dat Vitesse het niet kon afmaken anders had het gewoon 3-0 gestaan in de 45e minuut. Ook die Jan van Halst en die kontenkusser mattie van hem, geen woord over Vitesse. Daar komt dat gezeik van ''onsympathiek'' vandaan. Men is Ajax (fan) moe.
Geen woord over Vitesse? In de eerste helft heeft ajax exact 1 kans gehad...ik word er ook altijd zo moe van als men zo loopt te schreeuwen "wij zijn ajax wij zijn de beste", heb er ook een paar in m'n elftal. Ik zeg dan altijd WIJ? WIJ zijn Fc Zutphen en geen ajax :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_138682377
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Geen woord over Vitesse? In de eerste helft heeft ajax exact 1 kans gehad...ik word er ook altijd zo moe van als men zo loopt te schreeuwen "wij zijn ajax wij zijn de beste", heb er ook een paar in m'n elftal. Ik zeg dan altijd WIJ? WIJ zijn Fc Zutphen en geen ajax :P
;P
  woensdag 9 april 2014 @ 10:56:35 #210
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_138683184
In de Gelredome zijn zondag tijdens Vitesse-Ajaxde sprinkerinstallatie in het uitvak vernield. Door de vernielingen ontstond er flinke wateroverlast in het stadion. Vitesse stuurt de rekening van de waterschade naar Amsterdam. Dat meldt De Gelderlander.
Wat precies de hoogte van het schadebedrag is, wist de woordvoerder van Vitesse niet te vertellen. Naast deze schade gingen ook een flink aantal Ajax-fans met aanhangers van de thuisclub op de vuist in de Gelredome. De wedstrijd eindigde in 1-1.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_138684606
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
In de Gelredome zijn zondag tijdens Vitesse-Ajaxde sprinkerinstallatie in het uitvak vernield. Door de vernielingen ontstond er flinke wateroverlast in het stadion. Vitesse stuurt de rekening van de waterschade naar Amsterdam. Dat meldt De Gelderlander.
Wat precies de hoogte van het schadebedrag is, wist de woordvoerder van Vitesse niet te vertellen. Naast deze schade gingen ook een flink aantal Ajax-fans met aanhangers van de thuisclub op de vuist in de Gelredome. De wedstrijd eindigde in 1-1.
Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit? :')
pi_138684824
Was wel irritant, heel mijn schoenen nat enzo ;(
WC's kunnen trouwens ook nu wel een opknapbeurt krijgen.
  woensdag 9 april 2014 @ 11:48:26 #213
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_138684868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit? :')
Er zit ook een promenade onder met horeca, wellicht dat juist daar de schade is. Ik zie overigens het nut er niet van in om dat uberhaupt te slopen en wat de aanleiding daar toe was, los van de schade...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_138695637
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of Jordania met een aantal geldschieters de club weer terug gaat kopen.
Met de Efteling als hoofdsponsor zeker?
  donderdag 10 april 2014 @ 06:40:15 #215
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_138716256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit? :')
Jouw username :')
pi_138732974
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef Caland het volgende:

Ja, want Feyenoord deed het dat seizoen zo goed dat ze wel even in Enschede gingen winnen. _O-
Nou Feyenoord draaide dat seizoen best goed en konden wel winnen in Enschede maar lieten dan duidelijk na getuige de vele onbezonnen acties in het veld van met name Feyenoordspelers die duidelijk lieten merken dat ze maar deden wat die raddraaiers eerder die week hun vertelden toen ze de training verstoorden.
pi_138957229
quote:
Straftraining voor spelers Vitesse

De spelers van Vitesse moeten zich deze week elke dag om 7.30 uur melden op Papendal voor een straftraining. Trainer Peter Bosz neemt zijn mannen eerst voor een duurloop van 10 kilometer mee de bossen in, voorafgaand aan de reguliere trainingssessie.

Normaliter melden de voetballers van de Arnhemse eredivisionist zich tussen 9.30 uur en 9.45 uur op de club voor de training. Bosz was woensdagavond niet bereikbaar om zijn strafmaatregel toe te lichten. Bronnen van deze krant melden dat drie spelers in de selectie een te hoog vetpercentage zouden hebben en dat de straf daarmee te maken zou hebben.

Bosz haalde recentelijk een aantal keren publiekelijk hard uit naar zijn spelers. Na de nederlaag bij FC Groningen riep de coach dat enkele spelers het niet verdienden het shirt van Vitesse te dragen. Namen noemde hij niet.

Afgelopen zaterdag, na het verlies bij Cambuur (4-3), hekelde Bosz andermaal de manier waarop zijn eigen elftal had verdedigd. Anderzijds heerst er bij een deel van de spelers grote onvrede over de risicovolle speelwijze van Bosz, die in de voorbije vijf competitieduels geen zege heeft opgeleverd

http://www.gelderlander.n(...)rs-vitesse-1.4319420
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 april 2014 @ 23:14:21 #218
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_138963988
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_139005500
Het leeft hier wel zeg nu het succes definitief over is
  vrijdag 18 april 2014 @ 10:44:08 #220
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_139005650
9:30 beginnen op je werk is toch best een beetje uitslapen :P

Nemen de huidige seizoenskaarthouders volgend seizoen weer een kaart? Stiekem al wel een beetje benieuwd naar wie er gaat komen en wie vertrekt aan spelers
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_139005831
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
9:30 beginnen op je werk is toch best een beetje uitslapen :P

Nemen de huidige seizoenskaarthouders volgend seizoen weer een kaart? Stiekem al wel een beetje benieuwd naar wie er gaat komen en wie vertrekt aan spelers
Ik denk dat ze eerst nog even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Het kan zomaar ineenstorten deze zomer en er kan ook zomaar een kampioenenploeg neergezet worden.
pi_139007086
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 10:37 schreef Herqules het volgende:
Het leeft hier wel zeg nu het succes definitief over is
Goede bespreking van de wedstrijd tegen Cambuur ook -O-
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_139008872
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 11:43 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Goede bespreking van de wedstrijd tegen Cambuur ook -O-
Ik wil het daar liever niet over hebben :P
Incelfrikandel
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:37:54 #224
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_139013594
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
pi_139017528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
procateurs
Ik ben niet om te provoceren, maar had wel verwacht dat ik hier iets kon lezen over hoe de Vitesse aanhang de wedstrijd, scheids, trainer of specifieke spelers bekritiseerde. Helemaal niets laten zien lijkt haast alsof je er vrede mee hebt zo..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:54:54 #226
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_139018118
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
geen.moeilijke woorden gebruiken als je ...
pi_139018502
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
_O-
  zaterdag 19 april 2014 @ 20:04:51 #228
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_139050607
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Ik ben niet om te provoceren, maar had wel verwacht dat ik hier iets kon lezen over hoe de Vitesse aanhang de wedstrijd, scheids, trainer of specifieke spelers bekritiseerde. Helemaal niets laten zien lijkt haast alsof je er vrede mee hebt zo..
Sorry, ik moest even provoceren ;) De Vitesse community op Vitesse.org is de place to be om te discussiëren over Vitas. Dat zal één van de redenen achter de rust hier zijn. Verder is het een ouderwets nachtkaarsseizoen, jammergenoeg.
  zondag 20 april 2014 @ 01:56:30 #229
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_139062625
Cuevas bakt er ook werkelijk geen drol van bij FC Eindhoven. Scoort alleen maar in eigen goal.
Sprake van een mislukte door-doorverhuur.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_139066488
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateursaf en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
:') :') :')
  zondag 20 april 2014 @ 10:53:21 #231
356891 Abed
hooggeleid
pi_139066828
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
_O-
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_139067270
hahahahahahahahahah TT hahahahahah
pi_139067675
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 11:15 schreef Tyron het volgende:
hahahahahahahahahah TT hahahahahah
omrind
  zondag 20 april 2014 @ 22:18:53 #234
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_139092368
quote:
14s.gif Op zondag 20 april 2014 10:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

:') :') :')
Hehe, iemand pakken op een typefout op een mobiele telefoon. Goeie comeback!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 11:54:40 #235
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_139483067
De finale om de landstitel bij de beloften tussen Jong Feyenoord en Jong Vitesse is voorlopig uitgesteld. De aanklager betaald voetbal is een onderzoek naar het tweede elftal van de club uit Arnhem gestart.
Volgens de reglementen van de KNVB mogen aan competitiewedstrijden van tweede elftallen maximaal twee spelers deelnemen die in 23 of meer competitieduels van het eerste elftal zijn uitgekomen. De aanklager heeft informatie opgevraagd over het meespelen van zowel Lucas Piazon, Valeri Qazaishvili als Rochdi Achenteh.

Vitesse laat weten dat Achenteh slechts zes competitiewedstrijden voor het eerste elftal van de Gelderse club heeft gespeeld. De verdediger voetbalde in de eerste helft van het seizoen echter ook 17 duels voor de hoofdmacht van PEC Zwolle. Volgens Vitesse zou de KNVB hebben gezegd dat die optredens niet meetelden.

Vitesse werd kampioen in divisie A voor de beloftenelftallen op basis van een beter doelsaldo dan FC Groningen. Feyenoord veroverde de titel in divisie B. Beide clubs zouden op 5 en 12 mei voor de landstitel spelen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 3 mei 2014 @ 23:09:16 #236
104871 remlof
Europees federalist
pi_139537509
Godsamme, nog 6e ook...

Wat een nachtkaarsseizoen inderdaad.
pi_139553386
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 23:09 schreef remlof het volgende:
Godsamme, nog 6e ook...

Wat een nachtkaarsseizoen inderdaad.
Balen inderdaad. Ik had toch gehoopt op een 4de plek aan het begin van het seizoen. Play-offs zie ik ook nog wel fout gaan zo :{
Incelfrikandel
  zondag 4 mei 2014 @ 17:56:18 #238
224781 CaptainCookie
Belachelijk
pi_139554131
Ik heb mijn seizoenkaart verlengd :')!!!!!!
  zondag 4 mei 2014 @ 18:06:16 #239
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_139554403
Vitesse gaat EL ticket echt niet halen hoor. Ze hebben het ook echt totaal niet verdiend. Ik gun hem AZ. Die halen tenminste altijd de puntjes binnen voor NL.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_139556004
Met CL binnen handbereik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139566025
Jullie speelde gisteren Europa onwaardig. Even een vraagje met hoeveel man waren jullie gisteren in Utreg? Alvast bedankt voor het antwoord. Ps. hierbij nog een filmpje van de wedstrijd.
Tegen het moderne voetbal
pi_139574866
Had het Vitesse van gisteren wel van Luxemburgers kunnen winnen?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_139787508
Dit is nu wel een afgang aan het worden.

Zo zonde.
Incelfrikandel
pi_139787536
Heeft Bosz al zijn ontslag gekregen?
pi_139787602
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Bosz al zijn ontslag gekregen?
Hij zei vorige week dat hij nog een jaar zou blijven hoor :P
Incelfrikandel
  zaterdag 10 mei 2014 @ 20:33:34 #246
427108 flufffy
totò schillaci
pi_139787974
dat hele vitesse :')
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:01:11 #247
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_139789494
Helemaal niets in Arnhem :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 21:04:25 #248
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_139789720
Het einde van het 'kampioensjaar'
Het leek zo makkelijk gezegd een aantal jaren geleden.
Met Russisch maffia-geld zou de hegemonie van Ajax cs gebroken worden en NEC was alleen nog bruikbaar voor het doelsaldo
Nu rest alleen de schande.

Helemaal niets in Arnhem :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Nieuwschierig op 11-05-2014 10:36:32 ]
Wie dit leest is gek
pi_139790921
Man man man dramatisch dit gvd.
pi_139819820
Vakantie oleeeee
  zondag 11 mei 2014 @ 10:31:31 #251
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_139819921
Goede TT wel B-)
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 11 mei 2014 @ 14:27:02 #252
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_139825436
Heerlijk, vakantie. Lekker WK kijken en volgend jaar weer met frisse tegenzin de transferdeadline afwachten. Gelukkig hoeven wij niet in juli al voorrondes voor de EL te spelen!
  zondag 11 mei 2014 @ 17:36:50 #253
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_139832592
Je kunt volgend jaar beter bij de graafschap gaan zitten, heb je tenminste nog een streekderby tegen NEC.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 11 mei 2014 @ 20:35:19 #254
3185 Adelante
To let it go now
pi_139839763
Kampioen van Gelderland sowieso :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 11 mei 2014 @ 20:36:53 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_139839843
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:35 schreef Adelante het volgende:
Kampioen van Gelderland sowieso :7
De enige Gelderse eredivisieclub.
  zondag 11 mei 2014 @ 23:54:45 #256
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_139853161
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:36 schreef remlof het volgende:

[..]

De enige Gelderse eredivisieclub.
Wordt het Gelredome wellicht weer wat voller.
Anonieme tievesclown
  maandag 12 mei 2014 @ 00:05:25 #257
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_139853713
Ik moest eerst even lachen maar toen kwam het besef dat de derby weg is.
Anonieme tievesclown
pi_139858752
Derby kan me echt gestolen worden.
Leuk als het er is, niet erg als het er niet is. Nu mogen de Adelaars het met elkaar uitvechten

Vitesse - Eagles
  maandag 12 mei 2014 @ 10:09:04 #259
104871 remlof
Europees federalist
pi_139858818
Precies, bij de derby's met Nek was het toch steeds hommeles.
pi_139858878
Inderdaad ze hebben geen nacompetitie nodig om de boel daar te slopen.
Uitspraken van Sinouh van sparta over nek zijn dan ook alleszeggend.

Op naar een nieuw seizoen van vitesse met hopelijk eens een heel seizoen goed voetbal.
  maandag 12 mei 2014 @ 10:55:34 #261
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_139859848
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:09 schreef remlof het volgende:
Precies, bij de derby's met Nek was het toch steeds hommeles.
True. Steen door ruit van bus gooien en dan weer gauw dat goffertpark in vluchten :r.

Doe mij Sparta maar terug, nog steeds een van de leukere uitwedstrijden die ik heb meegepikt. Gewoon parkeren in de wijk en relaxt naar het stadion wandelen. Zo hoort het ook.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_139865598
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 10:55 schreef JDude het volgende:

[..]

True. Steen door ruit van bus gooien en dan weer gauw dat goffertpark in vluchten :r.

Doe mij Sparta maar terug, nog steeds een van de leukere uitwedstrijden die ik heb meegepikt. Gewoon parkeren in de wijk en relaxt naar het stadion wandelen. Zo hoort het ook.
Parkeren vond ik daar wel lastig. Was een keer 20 min te laat voor de wedstrijd omdat we nergens konden parkeren. Toen stond het al 0-3 :D
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  maandag 19 mei 2014 @ 12:00:09 #263
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140124956
Arnold Kruiswijk naar Vitesse

Vitesse heeft Arnold Kruiswijk transfervrij overgenomen van sc Heerenveen. De 29-jarige verdediger tekent een contract voor drie seizoenen. Kruiswijk speelde eerder voor FC Groningen, Anderlecht, Roda JC en sc Heerenveen. Afgelopen seizoen kwam Kruiswijk in 27 competitiewedstrijden in actie voor de Friezen.

Technisch directeur Mo Allach over de eerste zomerse versterking: “Arnold is een gelouterde speler in de Eredivisie met meer dan 250 competitiewedstrijden aan ervaring. Hij is een linksbenige verdediger met zowel voetballende als verdedigende kwaliteiten. We hebben snel gehandeld en zijn zeer tevreden om met Arnold onze defensie te versterken.”

Arnold Kruiswijk over zijn overstap: “Het is een hele mooie uitdaging. Mijn contract bij Heerenveen liep af en ik wilde een stap maken. Vitesse is een club met ambitie. De club wil vooruit en dat past uitstekend bij mijn eigen ambities.”

Kruiswijk voegt zich vanaf zondag 29 juni bij de selectie. Dan vindt de eerste training van seizoen 2014|2015 plaats.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 19 mei 2014 @ 12:28:07 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140125797
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
Arnold Kruiswijk naar Vitesse

Vitesse heeft Arnold Kruiswijk transfervrij overgenomen van sc Heerenveen. De 29-jarige verdediger tekent een contract voor drie seizoenen. Kruiswijk speelde eerder voor FC Groningen, Anderlecht, Roda JC en sc Heerenveen. Afgelopen seizoen kwam Kruiswijk in 27 competitiewedstrijden in actie voor de Friezen.

Technisch directeur Mo Allach over de eerste zomerse versterking: “Arnold is een gelouterde speler in de Eredivisie met meer dan 250 competitiewedstrijden aan ervaring. Hij is een linksbenige verdediger met zowel voetballende als verdedigende kwaliteiten. We hebben snel gehandeld en zijn zeer tevreden om met Arnold onze defensie te versterken.”

Arnold Kruiswijk over zijn overstap: “Het is een hele mooie uitdaging. Mijn contract bij Heerenveen liep af en ik wilde een stap maken. Vitesse is een club met ambitie. De club wil vooruit en dat past uitstekend bij mijn eigen ambities.”

Kruiswijk voegt zich vanaf zondag 29 juni bij de selectie. Dan vindt de eerste training van seizoen 2014|2015 plaats.
Vitesse kampioen 14/15 _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 19 mei 2014 @ 13:01:05 #265
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_140126733
Succes ermee. Kruiswijk lol.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:02:58 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140126796
Goed voor in de kleedkamer. Ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140126797
Shit, gaat Vitesse net als dit jaar makkelijk kampioen worden.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:03:53 #268
104871 remlof
Europees federalist
pi_140126822
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:01 schreef Scorpie het volgende:
Succes ermee. Kruiswijk lol.
Ik zou liever Finnbogason hebben :P
pi_140127978
Kruiswijk kon het niveau bij Heerenveen niet eens aan _O-
  Forum Admin maandag 19 mei 2014 @ 13:44:18 #270
35723 crew  GGMM
pi_140128015
Wat een rare aankoop zeg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_140128175
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:44 schreef GGMM het volgende:
Wat een rare aankoop zeg.
Geen aankoop.
  Forum Admin maandag 19 mei 2014 @ 13:50:03 #272
35723 crew  GGMM
pi_140128225
quote:
14s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:48 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Geen aankoop.
Nee, las het inmiddels. Maar dan nog. Snap het niet helemaal.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 19 mei 2014 @ 13:51:11 #273
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140128256
Gewoon vervanging voor Frank van der Struijk lijkt me, kunnen er beiden weinig van dus een prima optie.
pi_140128260
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, las het inmiddels. Maar dan nog. Snap het niet helemaal.
Ik ook niet. Enige voordeel is dat hij wat ervaring heeft tussen alle talentjes die er rondlopen. Maar goed, daar was Kashia ook al voor.
pi_140136462
Goede verdediger die Vitesse naar een kampioenschap kan helpen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 19 mei 2014 @ 18:27:58 #276
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_140137457
De ene droplul wordt vervangen door de ander. Handig.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_140138603
quote:
2s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik ook niet. Enige voordeel is dat hij wat ervaring heeft tussen alle talentjes die er rondlopen. Maar goed, daar was Kashia ook al voor.
Dat werkt nooit, een ervaren speler die er weinig van kan. Zie Schaars.
  maandag 19 mei 2014 @ 19:01:24 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140138722
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 18:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat werkt nooit, een ervaren speler die er weinig van kan. Zie Schaars.
Laat staan bij 19-jarige Chelsea talentjes die denken het al helemaal gemaakt te hebben. Hey Arnold, wat heb jij allemaal bereikt in je carrière? _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_140138911
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Laat staan bij 19-jarige Chelsea talentjes die denken het al helemaal gemaakt te hebben. Hey Arnold, wat heb jij allemaal bereikt in je carrière? _O-
"Nou jongens, ome Arnold heeft ooit lekker seizoen gedraaid bij Roda JC"

Precies. Aanzien verkrijg je door prestaties, talenten die denken "zo'n loopbaan wil ik ook".

Zo'n Kruiswijk moet dan spelers a la Atsu en Piazon (die miljoenen hebben gekost) vertellen hoe het moet. Dat gaat niet werken.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 mei 2014 @ 20:18:38 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_140142236
Hij is toch gewoon gehaald omdat hij niks kost
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:09:01 #281
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_140165440
Ik vind het een prima transfer. Goede backup, normale kerel, niks mis mee.
pi_140167396
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Hij is toch gewoon gehaald omdat hij niks kost
Gewoon spelers verzamelen net als die Paniniplaatjes.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:21:48 #283
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_140167651
quote:
10s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Hij is toch gewoon gehaald omdat hij niks kost
Maar zijn salaris?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 25 mei 2014 @ 17:18:42 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_140349990
Van Aanholt gaat komend seizoen weer terug naar Chelsea: http://www.volkskrant.nl/(...)en-bij-Chelsea.dhtml

En het ziet er naar uit dat Van Gaal 'm ook meeneemt naar Brazilië.
  maandag 26 mei 2014 @ 13:44:19 #285
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140383796
De Oekraïense aanvaller Denis Olinik speelt de komende jaren voor Vitesse. De Arnhemse club neemt de speler transfervrij over van Dnjepr Dnjepropetrovsk, waar zijn contract afliep. De 26-jarige Olinik heeft voor 2 jaar getekend. Dat heeft Vitesse maandag gemeld.
Olinik kwam negen keer uit voor de nationale ploeg van Oekraïne. De aanvaller begon zijn loopbaan bij Dinamo Kiev en speelde ook voor Arsenal Kiev en Metalist Charkov.

Vitesse versterkte zich eerder al met Arnold Kruiswijk. De verdediger kwam transfervrij over van sc Heerenveen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 26 mei 2014 @ 14:31:35 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_140385474
Zijn laatste wedstrijd speelde hij in mei 2013 dus die hebben ze vast prima kunnen scouten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 mei 2014 @ 19:16:10 #287
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_140395263
Na zon waardeloos seizoen van die enorme KUT aankopen doen :')
Terwijl de beste spelers van chelsea ook terug gaan GVD
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_140402561
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Caland het volgende:
Zijn laatste wedstrijd speelde hij in mei 2013 dus die hebben ze vast prima kunnen scouten.
Ook van buiten de EU, dus kost geld.
pi_140403914
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Na zon waardeloos seizoen van die enorme KUT aankopen doen :')
Terwijl de beste spelers van chelsea ook terug gaan GVD
Waarom heb ik ook alweer mijn seizoenkaart verlengd :')
pi_140416176
Ik sluit niet uit dat hij er niets van kan en twijfel al helemaal niet waarom ik mijn seizoenskaart heb verlengd. In de eredivisie wordt veel makkelijker gescoord dan waar ook, kijk maar naar een Pelle. Daarnaast is het een 9-voudig Oekraiens international, dus blijkbaar kan/heeft hij er wel iets van gekunnen.

Daarnaast indien hij de positie van Ibarra moet innemen kan het nooit slechter, dat figuur heeft 1 goal en 0 assists in een volledig seizoen.

Ik wacht het rustig af, ben al wat blij dat men bij Vitesse wat daadkracht toont m.b.t. transfers.
okeokeoke
  dinsdag 27 mei 2014 @ 11:43:57 #291
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140420160
Ibarra blijft toch gewoon? Er lopen spelers rond met minder kwaliteiten dan hij, vind ik, al moet hij het vooral van zijn snelheid hebben. Laat er komend seizoen maar eens wat minder spelers van Chelsea komen, of in ieder geval niet zo vlak voor verstrijken van de markt. Tot nu toe heb ik bij de 2 recente "aankopen" geen verwachtingen en is het maar zien wat zij kunnen brengen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_140420332
Ibarra blijft ook, maar meer doelend op het feit dat we spelers hebben rondlopen die verder ook weinig efficient zijn. Op de snelheid van Ibarra na, heeft hij ons dit seizoen bijzonder weinig gebracht.

Ook ik heb geen verwachtingen bij deze spelers, maar het is te vroeg om ze af te schrijven.
okeokeoke
pi_140438503
ik heb mijn seizoenskaart ook verlengd maar vraag me af of Peter Bosz blijft?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:19:00 #294
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140466010
Vitesse oefent tegen Cercle Brugge, Sparta Rotterdam en Bolton Wanderers
Vitesse start zondag 29 juni de voorbereiding op het seizoen 2014|2015 op Papendal met de eerste training. Het programma van de voorbereiding krijgt steeds meer vorm. De eerste drie oefenwedstrijden zijn inmiddels bekend. Vitesse oefent tegen Cercle Brugge, Sparta Rotterdam en Bolton Wanderers.

Cercle Brugge
De wedstrijd tegen Cercle Brugge wordt gespeeld in Loenen. Het duel begint vrijdag 4 juli om 19.00 uur. De Belgische ploeg eindigde dit seizoen op de elfde plaats in de Jupiler League Pro, de hoogste divisie in België.

Sparta Rotterdam
Ruim een week later, zaterdag 12 juli, ontmoeten de oudste profclub (Sparta Rotterdam) en de oudste club in de Eredivisie (Vitesse) elkaar. Meer dan 200 jaar voetbalhistorie spelen in Driel een oefenduel. De wedstrijd begint om 16.00 uur.

Bolton Wanderers
De wedstrijd tegen Bolton Wanderers is het laatste oefenduel voor de start van de Eredivisie. Deze wedstrijd wordt gespeeld in het Macron Stadium in Bolton. Het duel op zondag 3 augustus begint om 14.00 uur lokale tijd (15.00 uur Nederlandse tijd). Het is voor het eerst in de geschiedenis dat twee clubs met dezelfde kledingpartner in een stadion spelen dat de naam van het merk draagt. Vanaf komend seizoen spelen zowel Vitesse als Bolton Wanderers in het Italiaanse merk Macron. Daarnaast krijgt het stadion van de Engelse club vanaf komend seizoen de naam Macron Stadium.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_140467051
Indien het financieel haalbaar is, wat ik verwacht, pak ik de wedstrijd tegen Bolton wel mee. Gaan we toch nog Europa in.
okeokeoke
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:14:59 #296
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140467606
TT :')

EL binnen handbereik, oh wacht :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140471488
dennisvanbergen twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:53:56 Verrassend: hoofdscout Janus van Gelder van #RKC gaat naar #Vitesse reageer retweet
Goeie keuze.
pi_140471703
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
dennisvanbergen twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:53:56 Verrassend: hoofdscout Janus van Gelder van #RKC gaat naar #Vitesse reageer retweet
Goeie keuze.
:')
pi_140500030
Vitesse bouwt rustig verder en bijna tijd voor en nieuw topic :)
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:34:17 #300
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140699001
Hier het concept speelschema voor de hele eredivisie:

http://bin617-03.website-(...)gramma%202014-15.pdf
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:36:03 #301
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_140699055
Eigenlijk zit ie wel vol en kan de TT niet, maak wel een nieuwe :P
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')