De media en het gepeupel gaat wel weer lekker mee in de sensatie, zoals ook weer in dit topic is te zienquote:Op woensdag 2 april 2014 18:41 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heerlijke club is dit toch
Merab is zo goed bezig geweest dat we amper aan de regels van de FFP kunnen voldoen.
De journalistieke wereld is slecht in nederland en gaan simpel in alle verhalen van Merab mee.
Ted van leeuwen, die dankzij Merab nog ergens hand en spandiensten verricht op Cyprus komt dan ook nog eens aan het woord. Het kan zijn, het zou kunnen en niet verder komend met het gevoel zegt.
Er werden transfers tegengehouden aldus van Leeuwen.
Als je weet dat we nu al amper aan FFP kunnen voldoen, mag je gokken hoe dat was geweest als al die transfers wel doorgang hadden gevonden.
Zou het niet zomaar kunnen zijn dat het budget wat er voor Vitesse uitgetrokken was op was en het verder niks met het niet kampioen worden te maken heeft?
Er is meer dan 100 miljoen in de club gepompt aldus berichten in al veel eerdere kranten. Dat kan ook niet oneindig doorgaan natuurlijk.
Daar lijkt het voorlopig niet op.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:58 schreef Godtje het volgende:
Heeft Vitesse nog supporters die in actie komen? Of pikken die dat hun club naar de klote is gegaan?
Als Ajax in de nesten zit en er komt vervolgens een investeerder langs ben jij dus supporter af?quote:Op woensdag 2 april 2014 10:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik snap niet dat je supporter kan zijn van een satellietclub van een poenerige kutclub.
Wel als de hele club vol zit met huurlingen en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Als Ajax in de nesten zit en er komt vervolgens een investeerder langs ben jij dus supporter af?
De selectie telt wel vijf hele huurlingen, onacceptabel inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als de hele club vol zit met huurlingen
Ik heb ook totaal niks met Chelsea, maar het is nog maar de vraag hoe ver die samenwerking gaat met Vitesse. Persoonlijk vind ik het wel leuk, die kwaliteitsimpuls in de competitie. Nederlandse spelers profiteren daar ook weer van, dat nieuwe trainingscomplex op papendal bijvoorbeeld of die selectie van Pröpper en Van Aanholt voor Oranje laatst.quote:en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.
Je kan nog als excuus gebruiken dat je uit 1993 komt, maar anders... Wacht, dan ben je ook al 21!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als de hele club vol zit met huurlingen en je satellietclubje bent van een kutclub en er staan allemaal maffioso's aan het roer. Dan ben ik er wel snel klaar mee ja.
gefeliciteerd! 2 uitverkochte zijdesquote:Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Yozzz het volgende:
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:31 schreef Yozzz het volgende:
Noord tribune uitverkocht, Zuidtribune uitverkocht. Vitesse leeft écht niet hoor
Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doekquote:CHELSKI - Ajax gaat zondag bij Vitesse op bezoek en die dag staat er het nodige te gebeuren bij Hollywood aan de Rijn. Voorafgaand aan de wedstrijd vindt er een protestmars plaats van boze Vitessesupporters die hun onvrede over het huidige beleid vanuit Chelsea willen uiten.
Vervolgens zal er in het stadion een doek van 60 bij 15 meter ontrold worden. 'Dit is een droom die uitkomt', vertelt initiatiefnemer Gerry Delaney tegenover De Gelderlander. 'Ik weet zeker dat zelfs de Ajax-fans zullen applaudisseren.'
De harde kern van Ajax is echter verre van onbekend met grote doeken. Regelmatig worden er indrukwekkende doeken getoond in de Amsterdam Arena. De supporters van Ajax maken die doeken dan zelf met graffiti. Het doek van Delaney zal door een printbedrijf verzorgd worden.
De teringquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doekWij spuiten alles zelf bij Ajax
Stelletje arbeidersquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Denken dat wij gaan klappen voor een geprint doekWij spuiten alles zelf bij Ajax
quote:
Veel Ajax fans die een kaartje kopen lijkt me.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]Opvallend dat er tegen Ajax meer worden verkocht dan tegen NEC
Misschien ligt het niet alleen aan de supergoede fans die jullie hebben.
Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Veel Ajax fans die een kaartje kopen lijkt me.
Dus? Feyenoord fans reizen ook overal mee, ook buiten het uitvak.quote:Op vrijdag 4 april 2014 08:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is geen vrije verkoop hè? Je moet minstens een clubcard hebben.
Ja, dat is toch hetzelfde?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.
Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhuntersquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dagjesmensen die de Toekomstige kampioen in actie willen zien natuurlijk.
Van Glory kunnen ze in Arnhem alleen maar van dromen natuurlijk, zelfs een Russische oliesjeik kan ze niet redden.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhunters
quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het Ajaxpubliek bestaat vooral uit dagjesmensen en gloryhunters
Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoorquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van Glory kunnen ze in Arnhem alleen maar van dromen natuurlijk, zelfs een Russische oliesjeik kan ze niet redden.
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Morgen gewoon voor de vierde keer op een rij winnen van Ajax hoor
Doe nou niet zo hooghartig. Daar win je echt geen sympathie mee of wat dan ookquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Veltman.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Eventjes terugblikken:
Wat denken we ervan morgen?
Vierde keer op rij winnen zou echt prachtig zijn, maar ik hou wel rekening met een serieus pak slaag
is jullie seizoen weer geslaagdquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik probeer er dan ook geen sympathie mee op te wekken.quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Doe nou niet zo hooghartig. Daar win je echt geen sympathie mee of wat dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |