Vroeger werden kinderen toch ook geslagen? Niks mis met een opvoedende tikquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus een Ajax tokkie.
Maarr ja alles lag aan Vitesse en die Ajax supporters waren in en in onschuldig, beter hadden ze ook wat kinderen geslagen want ja die kinderen waren aan het provoceren dit dat ja toch?
Precies. je haat jegens een andere club prevaleren boven het welzijn van je eigen club.quote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:
Rennen in eigen stadion![]()
Juichen als Feyenoord voor staat![]()
Wat een sneue club.
FC Gemeentepoen, daar ben jij fan van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef Iniesta8 het volgende:
Chelsea chelsea chelseaaa ,chelseaa chelsea chelseaaaa
Ja, want Feyenoord deed het dat seizoen zo goed dat ze wel even in Enschede gingen winnen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies. je haat jegens een andere club prevaleren boven het welzijn van je eigen club.
Volgens mij heb ik dat eerder gezien en wel een jaar of 2 geleden toen Feyenoord naar ik meen (laatste jaar met Giovanni) bij Twente op bezoek ging en niet mocht winnen van de supporters omdat anders Ajax kampioen zou worden. Men speelde die dag bewust gelijk onder druk dus van die paar supporters die eerder die week het trainingsveld opkwamen om dat even duidelijk te maken.
Geen woord over Vitesse? In de eerste helft heeft ajax exact 1 kans gehad...ik word er ook altijd zo moe van als men zo loopt te schreeuwen "wij zijn ajax wij zijn de beste", heb er ook een paar in m'n elftal. Ik zeg dan altijd WIJ? WIJ zijn Fc Zutphen en geen ajaxquote:Op maandag 7 april 2014 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook 3 keer op een rij verloren van Vitesse en nu een gelijkspel, zegt dat wat over Vitesse of over Ajax? Ik laat het in het midden. Ik weet wel dat we op deze manier een heel zwaar WK gaan krijgen.
Ik blijf het bijzonder vinden dat de media spreekt over een belabberde 1e helft. Vanuit Ajax oogpunt gezien klopt dat, maar goddomme man ze werden compleet van 't veld gespeeld. Het is dat Vitesse het niet kon afmaken anders had het gewoon 3-0 gestaan in de 45e minuut. Ook die Jan van Halst en die kontenkusser mattie van hem, geen woord over Vitesse. Daar komt dat gezeik van ''onsympathiek'' vandaan. Men is Ajax (fan) moe.
;Pquote:Op dinsdag 8 april 2014 20:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Geen woord over Vitesse? In de eerste helft heeft ajax exact 1 kans gehad...ik word er ook altijd zo moe van als men zo loopt te schreeuwen "wij zijn ajax wij zijn de beste", heb er ook een paar in m'n elftal. Ik zeg dan altijd WIJ? WIJ zijn Fc Zutphen en geen ajax
Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
In de Gelredome zijn zondag tijdens Vitesse-Ajaxde sprinkerinstallatie in het uitvak vernield. Door de vernielingen ontstond er flinke wateroverlast in het stadion. Vitesse stuurt de rekening van de waterschade naar Amsterdam. Dat meldt De Gelderlander.
Wat precies de hoogte van het schadebedrag is, wist de woordvoerder van Vitesse niet te vertellen. Naast deze schade gingen ook een flink aantal Ajax-fans met aanhangers van de thuisclub op de vuist in de Gelredome. De wedstrijd eindigde in 1-1.
Er zit ook een promenade onder met horeca, wellicht dat juist daar de schade is. Ik zie overigens het nut er niet van in om dat uberhaupt te slopen en wat de aanleiding daar toe was, los van de schade...quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit?
Met de Efteling als hoofdsponsor zeker?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben benieuwd of Jordania met een aantal geldschieters de club weer terug gaat kopen.
Jouw usernamequote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waterschade in een fuckin stadion van beton...leg dat eens uit?
Nou Feyenoord draaide dat seizoen best goed en konden wel winnen in Enschede maar lieten dan duidelijk na getuige de vele onbezonnen acties in het veld van met name Feyenoordspelers die duidelijk lieten merken dat ze maar deden wat die raddraaiers eerder die week hun vertelden toen ze de training verstoorden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:20 schreef Caland het volgende:
Ja, want Feyenoord deed het dat seizoen zo goed dat ze wel even in Enschede gingen winnen.
quote:Straftraining voor spelers Vitesse
De spelers van Vitesse moeten zich deze week elke dag om 7.30 uur melden op Papendal voor een straftraining. Trainer Peter Bosz neemt zijn mannen eerst voor een duurloop van 10 kilometer mee de bossen in, voorafgaand aan de reguliere trainingssessie.
Normaliter melden de voetballers van de Arnhemse eredivisionist zich tussen 9.30 uur en 9.45 uur op de club voor de training. Bosz was woensdagavond niet bereikbaar om zijn strafmaatregel toe te lichten. Bronnen van deze krant melden dat drie spelers in de selectie een te hoog vetpercentage zouden hebben en dat de straf daarmee te maken zou hebben.
Bosz haalde recentelijk een aantal keren publiekelijk hard uit naar zijn spelers. Na de nederlaag bij FC Groningen riep de coach dat enkele spelers het niet verdienden het shirt van Vitesse te dragen. Namen noemde hij niet.
Afgelopen zaterdag, na het verlies bij Cambuur (4-3), hekelde Bosz andermaal de manier waarop zijn eigen elftal had verdedigd. Anderzijds heerst er bij een deel van de spelers grote onvrede over de risicovolle speelwijze van Bosz, die in de voorbije vijf competitieduels geen zege heeft opgeleverd
http://www.gelderlander.n(...)rs-vitesse-1.4319420
Ik denk dat ze eerst nog even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Het kan zomaar ineenstorten deze zomer en er kan ook zomaar een kampioenenploeg neergezet worden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 10:44 schreef INViCTuS het volgende:
9:30 beginnen op je werk is toch best een beetje uitslapen
Nemen de huidige seizoenskaarthouders volgend seizoen weer een kaart? Stiekem al wel een beetje benieuwd naar wie er gaat komen en wie vertrekt aan spelers
Goede bespreking van de wedstrijd tegen Cambuur ookquote:Op vrijdag 18 april 2014 10:37 schreef Herqules het volgende:
Het leeft hier wel zeg nu het succes definitief over is
Ik wil het daar liever niet over hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2014 11:43 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Goede bespreking van de wedstrijd tegen Cambuur ook
Ik ben niet om te provoceren, maar had wel verwacht dat ik hier iets kon lezen over hoe de Vitesse aanhang de wedstrijd, scheids, trainer of specifieke spelers bekritiseerde. Helemaal niets laten zien lijkt haast alsof je er vrede mee hebt zo..quote:
geen.moeilijke woorden gebruiken als je ...quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:37 schreef Yozzz het volgende:
Gelukkig komen de procateurs af en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
Sorry, ik moest even provocerenquote:Op vrijdag 18 april 2014 17:36 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ben niet om te provoceren, maar had wel verwacht dat ik hier iets kon lezen over hoe de Vitesse aanhang de wedstrijd, scheids, trainer of specifieke spelers bekritiseerde. Helemaal niets laten zien lijkt haast alsof je er vrede mee hebt zo..
Gelukkig komen de procateursaf en toe om de hoek kijken om ons wakker te houden.
Balen inderdaad. Ik had toch gehoopt op een 4de plek aan het begin van het seizoen. Play-offs zie ik ook nog wel fout gaan zoquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:09 schreef remlof het volgende:
Godsamme, nog 6e ook...
Wat een nachtkaarsseizoen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True. Steen door ruit van bus gooien en dan weer gauw dat goffertpark in vluchtenquote:Op maandag 12 mei 2014 10:09 schreef remlof het volgende:
Precies, bij de derby's met Nek was het toch steeds hommeles.
Parkeren vond ik daar wel lastig. Was een keer 20 min te laat voor de wedstrijd omdat we nergens konden parkeren. Toen stond het al 0-3quote:Op maandag 12 mei 2014 10:55 schreef JDude het volgende:
[..]
True. Steen door ruit van bus gooien en dan weer gauw dat goffertpark in vluchten.
Doe mij Sparta maar terug, nog steeds een van de leukere uitwedstrijden die ik heb meegepikt. Gewoon parkeren in de wijk en relaxt naar het stadion wandelen. Zo hoort het ook.
Vitesse kampioen 14/15quote:Op maandag 19 mei 2014 12:00 schreef INViCTuS het volgende:
Arnold Kruiswijk naar Vitesse
Vitesse heeft Arnold Kruiswijk transfervrij overgenomen van sc Heerenveen. De 29-jarige verdediger tekent een contract voor drie seizoenen. Kruiswijk speelde eerder voor FC Groningen, Anderlecht, Roda JC en sc Heerenveen. Afgelopen seizoen kwam Kruiswijk in 27 competitiewedstrijden in actie voor de Friezen.
Technisch directeur Mo Allach over de eerste zomerse versterking: “Arnold is een gelouterde speler in de Eredivisie met meer dan 250 competitiewedstrijden aan ervaring. Hij is een linksbenige verdediger met zowel voetballende als verdedigende kwaliteiten. We hebben snel gehandeld en zijn zeer tevreden om met Arnold onze defensie te versterken.”
Arnold Kruiswijk over zijn overstap: “Het is een hele mooie uitdaging. Mijn contract bij Heerenveen liep af en ik wilde een stap maken. Vitesse is een club met ambitie. De club wil vooruit en dat past uitstekend bij mijn eigen ambities.”
Kruiswijk voegt zich vanaf zondag 29 juni bij de selectie. Dan vindt de eerste training van seizoen 2014|2015 plaats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Ik ook niet. Enige voordeel is dat hij wat ervaring heeft tussen alle talentjes die er rondlopen. Maar goed, daar was Kashia ook al voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, las het inmiddels. Maar dan nog. Snap het niet helemaal.
Dat werkt nooit, een ervaren speler die er weinig van kan. Zie Schaars.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Enige voordeel is dat hij wat ervaring heeft tussen alle talentjes die er rondlopen. Maar goed, daar was Kashia ook al voor.
Laat staan bij 19-jarige Chelsea talentjes die denken het al helemaal gemaakt te hebben. Hey Arnold, wat heb jij allemaal bereikt in je carrière?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat werkt nooit, een ervaren speler die er weinig van kan. Zie Schaars.
"Nou jongens, ome Arnold heeft ooit lekker seizoen gedraaid bij Roda JC"quote:Op maandag 19 mei 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat staan bij 19-jarige Chelsea talentjes die denken het al helemaal gemaakt te hebben. Hey Arnold, wat heb jij allemaal bereikt in je carrière?
Gewoon spelers verzamelen net als die Paniniplaatjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Hij is toch gewoon gehaald omdat hij niks kost
Maar zijn salaris?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:18 schreef rubbereend het volgende:
Hij is toch gewoon gehaald omdat hij niks kost
Ook van buiten de EU, dus kost geld.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Caland het volgende:
Zijn laatste wedstrijd speelde hij in mei 2013 dus die hebben ze vast prima kunnen scouten.
Waarom heb ik ook alweer mijn seizoenkaart verlengdquote:Op maandag 26 mei 2014 19:16 schreef dikkedaniel het volgende:
Na zon waardeloos seizoen van die enorme KUT aankopen doen
Terwijl de beste spelers van chelsea ook terug gaan GVD
Goeie keuze.twitter:dennisvanbergen twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:53:56Verrassend: hoofdscout Janus van Gelder van #RKC gaat naar #Vitesse reageer retweet
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie keuze.twitter:dennisvanbergen twitterde op woensdag 28-05-2014 om 15:53:56Verrassend: hoofdscout Janus van Gelder van #RKC gaat naar #Vitesse reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |