Die groep klaagt ook niet, lijkt me. Voor zover ik het kon zien was het allemaal harde kern, die weten dat je het stadion uitgezet kan worden als je provoceert.quote:Op maandag 7 april 2014 09:08 schreef Positive_Thinking het volgende:
Als je bewust gaat provoceren ga dan ook niet klagen als het fout gaat.
Rennen in eigen stadionquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:03 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als ik hier 100 mensen vraag of ze er blij mee zijn, zeggen er misschien 2 dat dat zo is.
Ik krijg helemaal de schijt van die Ajacieden die morgen weer op oost zitten. Eruit pikken, kijken op welke seizoenskaart ze een kaart hebben gekocht en oprotten met die lui
Lose my mindquote:Op maandag 7 april 2014 11:53 schreef Silenus het volgende:
Hoe heette het dance-nummertje wat vlak na het eindsignaal werd gedraaid? Was best een lekker nummer.
precies dit jaquote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Rennen in eigen stadion![]()
Juichen als Feyenoord voor staat![]()
Wat een sneue club.
enigzinsquote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof we ons maar enigzins druk maken om wat anderen supporters van ons vinden
Aldus een Ajax tokkie.quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk toch die supporters van Vitesse. Ik vergelijk ze een beetje met Falling Skies, zo in en in triest en slecht dat ik gewoon moet lachen
Dat doek ookHet was een redelijk mooi doek als het gespoten was ( zelfs dan niet heel bijzonder )..maar geprint..man wat lelijk
![]()
En bij de opkomst van de spelers was het alweer weg.
Eerste helft was Vitesse trouwens wel goed![]()
Hey, Falling Skies is gewoon cool!quote:Op maandag 7 april 2014 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
Heerlijk toch die supporters van Vitesse. Ik vergelijk ze een beetje met Falling Skies, zo in en in triest en slecht dat ik gewoon moet lachen
Dat doek ookHet was een redelijk mooi doek als het gespoten was ( zelfs dan niet heel bijzonder )..maar geprint..man wat lelijk
![]()
En bij de opkomst van de spelers was het alweer weg.
Eerste helft was Vitesse trouwens wel goed![]()
Nog 26 25 dagen om je SCC te verlengen jongen! Gogoquote:Op maandag 7 april 2014 13:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Aldus een Ajax tokkie.
Maarr ja alles lag aan Vitesse en die Ajax supporters waren in en in onschuldig, beter hadden ze ook wat kinderen geslagen want ja die kinderen waren aan het provoceren dit dat ja toch?
Tussen de families zitten om te rellenquote:Op maandag 7 april 2014 11:52 schreef Abed het volgende:
[..]
Rennen in eigen stadion![]()
Juichen als Feyenoord voor staat![]()
Wat een sneue club.
Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar?quote:Op maandag 7 april 2014 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tussen de families zitten om te rellen
Janken over futiliteiten terwijl je van de mat gespeeld wordt
Claimen de beste club en kampioenschapskandidaat te zijn maar niet verder komen dan 1-1![]()
Ik weet niet wie dat gezegd heeft maar ik in elk geval niet. We hebben het goed gedaan en waren zelfs even in de race voor het kampioenschap maar daar is het team gewoon niet goed genoeg voor. Ik noem een Havenaar..quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar?
Nee, ze zouden meedoen om het kampioenschap. Toch driekwart van het seizoen gelukt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Vitesse zou toch kampioen worden dit jaar of vorig jaar?
Ook 3 keer op een rij verloren van Vitesse en nu een gelijkspel, zegt dat wat over Vitesse of over Ajax? Ik laat het in het midden. Ik weet wel dat we op deze manier een heel zwaar WK gaan krijgen.quote:Op maandag 7 april 2014 14:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nee, ze zouden meedoen om het kampioenschap. Toch driekwart van het seizoen gelukt.
quote:Op maandag 7 april 2014 13:44 schreef Leonos het volgende:
Nog 26 25 dagen om je SCC te verlengen jongen! Gogo
Dit dus.quote:Op maandag 7 april 2014 12:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Alsof we ons maar enigzins druk maken om wat anderen supporters van ons vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |