Hij struikelde door de arm van die Vitesse-speler.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Willems had 3 keer geel moeten hebben, de tweede was de schwalbe waar de penalty uit komt.
Werkelijk waar, Blom kan de tyfus krijgen. Wat een dwaas zeg.
Ik heb hem niet gemaakt m'n jongen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij struikelde door de arm van die Vitesse-speler.
Klopt gewoon hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 00:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt m'n jongen.
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor![]()
Ik zou de beelden nog eens bekijken.
Is dat tegenwoordig de emoticon die je gebruikt als je gefrustreerd bent?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh je bent nog een beetje gefrustreerd, laat maar dan
Je gaat nergens inhoudelijk op in. Maar ook op basis van je post op de vorige pagina hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 00:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de emoticon die je gebruikt als je gefrustreerd bent?
xdquote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor die kring, ik zat rechtsboven te kijken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor die kring, ik zat rechtsboven te kijken.
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.quote:
Kijk je wel naar de witte kring?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.
Hier val je door ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Willems had 3 keer geel moeten hebben, de tweede was de schwalbe waar de penalty uit komt.
Oei, twee keer dezelfde grap binnen iets meer dan een minuut. Matig.quote:
Goed zo, Sherlock.quote:
Jezelf binnen een half uur volledig tegenspreken. Matig.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oei, twee keer dezelfde grap binnen iets meer dan een minuut. Matig.
Duurde nog lang voor je met deze reactie kwam zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf binnen een half uur volledig tegenspreken. Matig.
Ik was kipnuggets aan het bakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor je met deze reactie kwam zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |