Het was onkundequote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef remlof het volgende:
Vooral in de eerste helft hadden we heel veel kansen, we wisten ze alleen niet af te maken.
Mooi kut. Laten we Ado in godsnaam finaal inmaken vrijdag.
Die vd Heijden moet toch gewoon oprotten daarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn analyse van de 0-2.
Ik moest lachen, maar Havenaar is het inderdaad niet en gaat het ook niet worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:36 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
We moeten een balvaste spits hebben. Geen anorexia malloot van 2 meter
Waarom hebben ze die Pedersen weg gedaan dan? Vond ik wel wat hebben. Itt die gekke Jap.quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:12 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar Havenaar is het inderdaad niet en gaat het ook niet worden.
Kan er nog beter eentje uit de jeugd een kans geven of Pedersen terughalen. Investeren in een fatsoenlijke spits.
Vond hem ook wel wat hebben, is er alleen nooit echt uitgekomen. Kan me nog wel een prachtig doelpunt van hem herinneren tegen utrecht. Hij heeft genoeg kansen gehad onder de verschillende hoofdtrainers. Hij had body en een krachtig schot, itt tot de haaf die heeft de kracht van een kankerpatiëntquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die Pedersen weg gedaan dan? Vond ik wel wat hebben. Itt die gekke Jap.
Ik geloof als ik geld op ADO gezet had ik over 45 minuten rijk had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:03 schreef JDude het volgende:
Mijn contacten in het stadion geloven er nog in. We zullen zien.
Van 't schoolplein misschien ja. Wat is er ineens gebeurd jongquote:
hahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 00:00 schreef remlof het volgende:
Mooi kut. Laten we Ado in godsnaam finaal inmaken vrijdag.
Moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:06 schreef Adelante het volgende:
Copy/paste vorig jaar: kampioenschap vergooien in de wedstrijden na de winterstop
Die heeft er even voor gezorgd dat ze het lelijkste stadion van Nederland hebben ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Echt veel publiek zat er weer niet.. en telkens als ik thuiswedstrijden van Vitesse zie vraag ik me af wat de architect van de Gelredome bezielde om die 4 hoeken dicht te maken.. doorlopende tribunes oogt veel beter.
Verder vind ik Havenaar ook 3x niks.. hij komt ook zo slap over. En types als Ibarra daar kom je ook niet verder mee.. blijft toch een beetje een blind paard met te weinig rendement.
Architect kende de historie van het arnhemse publiek, dus met die dichte hoeken heb je in ieder geval minder lege stoeltjes. Die gedachte kan ik volgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Echt veel publiek zat er weer niet.. en telkens als ik thuiswedstrijden van Vitesse zie vraag ik me af wat de architect van de Gelredome bezielde om die 4 hoeken dicht te maken.. doorlopende tribunes oogt veel beter.
Verder vind ik Havenaar ook 3x niks.. hij komt ook zo slap over. En types als Ibarra daar kom je ook niet verder mee.. blijft toch een beetje een blind paard met te weinig rendement.
En de concerthal met de beste akoestiek. Het plan was bij de bouw om cafés te bouwen in de glazen hoeken. De geldbomen waren alleen niet helemaal toereikend.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 08:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die heeft er even voor gezorgd dat ze het lelijkste stadion van Nederland hebben ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Schanulleke is voor Ajax, dat je het weet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie moeten blij zijn dat jullie zo hoog staan
Zeg maar afgrijselijkquote:Op zondag 23 februari 2014 17:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De eerste helft was behoorlijk waardeloos, de tweede helft heb ik genoten! Denk dat Ibarra en Quazashvili wel hebben laten zien weer een basisplaats waardig te zijn, en dat Kashia zijn aanvoerdersband maar eens af moet staan...
Definieer 'ziel van de club'?quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:54 schreef DDconjoman het volgende:
Ik als neutrale voetbalfan (geen voorkeur voor club) vraag me af wat de fans van Vitesse er nou eigenlijk vinden dat de ziel van de club is verkocht en dat het telkens weer gered moet worden door geld van buiten?
Misschien is 'ziel' een overdreven woord maar vind jij het als supporter (daar ga ik even vanuit) het niet rot dat er spelers in het veld staan voor een kort tijdsbestek (bijv. Huur) en totaal niets geven om de club of wat dan ook.. Terwijl ze in feite de lokale jeugdspelers in de weg staan die juist de boegbeelden van de club zouden moeten worden ipv een vreemde Georgiër etc..quote:
En waarom is dat bij Vitesse anders dan bij overige Eredivisie clubsquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Misschien is 'ziel' een overdreven woord maar vind jij het als supporter (daar ga ik even vanuit) het niet rot dat er spelers in het veld staan voor een kort tijdsbestek (bijv. Huur) en totaal niets geven om de club of wat dan ook.. Terwijl ze in feite de lokale jeugdspelers in de weg staan die juist de boegbeelden van de club zouden moeten worden ipv een vreemde Georgiër etc..
Er wordt nu juist veel geïnvesteerd in de jeugd en huur dit seizoen was de enige optie om nieuwe spelers aan te trekken ivm. Financial Fairplay. Niks geen ziel verkocht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Misschien is 'ziel' een overdreven woord maar vind jij het als supporter (daar ga ik even vanuit) het niet rot dat er spelers in het veld staan voor een kort tijdsbestek (bijv. Huur) en totaal niets geven om de club of wat dan ook.. Terwijl ze in feite de lokale jeugdspelers in de weg staan die juist de boegbeelden van de club zouden moeten worden ipv een vreemde Georgiër etc..
Moet hij maar eens proberen. Zal die snel uit zijn hoofd halenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef DDconjoman het volgende:
Klopt het gerucht dat chigirinskiy de clubkleuren wilt gaan veranderen in Blauw-rood? Had het vernomen op de oekrainse televisie
Zou wel echt zonde zijn.. Denk je dat zoiets zou kunnen gebeuren? Against modern football!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:
[..]
Moet hij maar eens proberen. Zal die snel uit zijn hoofd halen
Kan niet, clubkleuren, logo en dergelijke zijn vastgelegd in een zogenaamd 'gouden aandeel' dat in handen is en blijft van Vitesse zelf.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef DDconjoman het volgende:
Klopt het gerucht dat chigirinskiy de clubkleuren wilt gaan veranderen in Blauw-rood? Had het vernomen op de oekrainse televisie
De goede tweede helft tegen RKC: 9 eigen spelers, 2 huurlingen. Period.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef DDconjoman het volgende:
[..]
Vast niet, want hij heeft het gouden aandeel niet en wat schiet hij er mee op om de clubkleuren te gaan veranderen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef DDconjoman het volgende:
quote:Renato Ibarra (23) blijft ook na de zomer verbonden aan Vitesse. De Arnhemse club zal de optie voor twee seizoenen in het aflopende contract van de rechtsbuiten lichten.
Dat meldde technisch directeur Mo Allach aan de belangenbehartiger van Ibarra. Ibarra komt komende zomer met Ecuador uit op het WK in Brazilië
Beetje makkelijk oordelen zonder dat je alle details kent, dikkequote:Op woensdag 5 maart 2014 00:23 schreef dikkedaniel het volgende:
Onze Teet kon het gewoon niet meer aan en heeft heb opgegeven. Zon sterke wil als ik dacht dat hij had heeft hij blijkbaar niet. Hij heeft dus niet zon sterke persoonlijkheif als ik dacht. Zonde...
Echte sportmannen hebben doorzettingsvermogen. Theo gooit er met de pet naar heeft geen zin om zich nog in te spannen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje makkelijk oordelen zonder dat je alle details kent, dikke
Willems had 3 keer geel moeten hebben, de tweede was de schwalbe waar de penalty uit komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hmmm, vind je? Ik vond vaak slordig, maar dat was PSV ook. En Kevin Blom heeft de wedstrijd kapot gefloten inderdaad. Van beide kanten. Dat was absoluut geen strafschop wat mij betreft, en dan buitenspel. Aan de andere kant had Ibarra rood moeten hebben.
Zonde dat het nu tegenzat, maar Vites heeft gelukkig ook veel mazzel gehad dit seizoen.
Hij struikelde door de arm van die Vitesse-speler.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Willems had 3 keer geel moeten hebben, de tweede was de schwalbe waar de penalty uit komt.
Werkelijk waar, Blom kan de tyfus krijgen. Wat een dwaas zeg.
Ik heb hem niet gemaakt m'n jongen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij struikelde door de arm van die Vitesse-speler.
Klopt gewoon hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 00:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gemaakt m'n jongen.
[..]
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor![]()
Ik zou de beelden nog eens bekijken.
Is dat tegenwoordig de emoticon die je gebruikt als je gefrustreerd bent?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh je bent nog een beetje gefrustreerd, laat maar dan
Je gaat nergens inhoudelijk op in. Maar ook op basis van je post op de vorige pagina hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 00:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig de emoticon die je gebruikt als je gefrustreerd bent?
xdquote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor die kring, ik zat rechtsboven te kijken.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor die kring, ik zat rechtsboven te kijken.
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.quote:
Kijk je wel naar de witte kring?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.
Hier val je door ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je hier al door valt... Ik zeg niet dat het een schwalbe is, maar dit is nooit een penalty.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Willems had 3 keer geel moeten hebben, de tweede was de schwalbe waar de penalty uit komt.
Oei, twee keer dezelfde grap binnen iets meer dan een minuut. Matig.quote:
Goed zo, Sherlock.quote:
Jezelf binnen een half uur volledig tegenspreken. Matig.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oei, twee keer dezelfde grap binnen iets meer dan een minuut. Matig.
Duurde nog lang voor je met deze reactie kwam zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezelf binnen een half uur volledig tegenspreken. Matig.
Ik was kipnuggets aan het bakken.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Duurde nog lang voor je met deze reactie kwam zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |