Niet gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Keanu Reeves 47 Ronin?
Ga je em ook niet kijken? Ik neem aan dat je de andere 47 ronin wel gezien hebt? De oudequote:
Nee ook niet hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je em ook niet kijken? Ik neem aan dat je de andere 47 ronin wel gezien hebt? De oude
Ik ben afgehaakt bij die film, ergens halverwege.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens zelf net terug uit het filmhuis, 1 jarig bestaan, en een gratis film daar gezien.
Wat is The Broken Circle Breakdown een heftige film zeg!
Magikarp als mascottequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ze nou in Japan gewoon bij elk hoofdtoernooi een andere Pokemon nemenKomen ze nooit zonder mascotte te zitten
Andere cultuurquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Pokemons als mascottes, het zijn echt net kinderen hè...
quote:De afspraak was dat ze zou worden bijgezet in het familiegraf, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. In plaats daarvan is een overleden bejaarde vrouw uit Brussel gecremeerd. Nabestaanden van de vrouw zijn furieus en hebben de begrafenisondernemer aangeklaagd.
De vrouw was na haar overleden naar het mortuarium gebracht, in het rusthuis waar zij de laatste dagen van haar leven sleet. De familie had eerder al laten weten dat het de bedoeling zou zijn dat de overledene in het familiegraf zou worden bijgezet, maar toen men een kijkje kwam nemen in het mortuarium, bleek het lichaam verdwenen te zijn.
De verantwoordelijke begrafenisondernemer had van een andere familie opdracht gekregen tot crematie van een overleden familielid en heeft klaarblijkelijk de lichaam omgewisseld. Het is niet helemaal duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren.
ik moet weg, helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Gramma nazi, ga je werk eens doen op de frontpage...
[..]
Maar niet alle 2 de fouten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ik moet weg, helaas
Maar goed, heb het nog even aangepast
Deze past goed in dat rijtjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand nog wat leuke rechtbank films? Iets ala My cousin vinny of Runaway jury oid?
Die had ik net zelf al gedownloadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze past goed in dat rijtje
Find Me Guilty (2006) - IMDb
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al wist?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die had ik net zelf al gedownload
Omdat ik die geloof ik all eens gezien hebquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al wist?
Maar wil je perse semi grappige rechtbank films of mogen het ook serieuzere zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat ik die geloof ik all eens gezien heb![]()
Nee, ik zoek vanalles welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wil je perse semi grappige rechtbank films of mogen het ook serieuzere zijn?
Zie je welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk om ook een keer de gramma-nazi uit te kunnen hangen...
Er staat nog een vraag open toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
Ik quiz hier wel vanavond als er tenminste nog een vraag gesteld wordt
Ik ga niet meer naar Amsterdam, totaal onvoorbereid zijnde.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef picodealion het volgende:
Hoe staat het met de reservebank?
Ik probeer al de hele middag te ontkennen/negeren dat ik ziek ben, maar het wordt er niet beter op.
Jij volgens onderstaande post:quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:15 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen menschen
Ik heb me zojuist aangemeld voor De Kriterion Filmquiz van as zondagavond in Amsterdam.
Zoals eerder aangegeven bestaat het team "Fok Movie Trivia All-Stars" uit:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Op de reservebank hebben we nog Lemans24 en Dragonfodder en op de zijlijn Robby87![]()
Mag je googlen? Of FMt-ers hier te hulp roepen?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef hornage het volgende:
Ik ben hier zeker niet alleen hoorwe hebben het wel zwaar hoor. Vragen zijn erg moeilijk!
Er werd duidelijk vermeld dat telefoons verboden zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je googlen? Of FMt-ers hier te hulp roepen?
En je zit nu op je?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Er werd duidelijk vermeld dat telefoons verboden zijndank voor het aanbod
Wat voor soort vragen?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
Verdomd moeilijke quiz. Volgens mij zijn we 11/12 van de 16 geworden.
Acteurs raden, geluidsfragmenten, trivia.... je kent het wel. Maar dan een stuk lastiger dan de vragen die hier worden gesteld.quote:
Hornage, Victor en ik. Pico is ziek. (beterschap Pico!)quote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie waren er uiteindelijk? Hornage, victor, FF1 en toch pico?
Klinkt best leuk toch als uitdaging?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Acteurs raden, geluidsfragmenten, trivia.... je kent het wel. Maar dan een stuk lastiger dan de vragen die hier worden gesteld.
Pfff, dat valt niet mee, zeg!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
Verdomd moeilijke quiz. Volgens mij zijn we 11/12 van de 16 geworden.
We hadden jou nodigquote:
Op zo'n avond besef ik pas goed hoe beperkt mijn filmkennis isquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Pfff, dat valt niet mee, zeg!
Met zoveel kennis aanwezig.
Met alleen Limitless kom je er niet neequote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hadden jou nodig
[..]
Op zo'n avond besef ik pas goed hoe beperkt mijn filmkennis is
Ik denk dat we met jou erbij zo wel een aantal plaatsen hoger uit waren gekomen.quote:
Was het op snelheid? Dus wie het eerste antwoord krijgt het punt?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik denk dat we met jou erbij zo wel een aantal plaatsen hoger uit waren gekomen.
Damnz, wat was het lastig zeg!
Ik zal wel eens kijken of ik een aantal vragen nog weet zodat ik ze hier kan stellen
Oh dat lijkt me nog wel te doen, waren er prijzen?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
Nee, het was als een pubquiz.
Dus je zit met je team rond een tafel met de formulieren die ingevuld moeten worden, pen in de aanslag, en vragen worden via de beamer geprojecteerd en/of gesteld door de presentator. en je hebt per vraag misschien max een minuut om een antwoord te noteren.
Een date met Halina Reijnquote:Op maandag 24 maart 2014 09:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nog wel te doen, waren er prijzen?
Misschien moet je dan een van de nieuwe spelers mee laten doen de volgende keer. Staan nu allemaal boven jullie in FMTquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef hornage het volgende:
Er was iig wel een prijs voor het winnende team.
Wij zijn niet gebleven tot de prijsuitreiking, want we moesten nog een eind reizen om thuis te komen.
Maarja, bij de laatste tussenstand stonden we 11e oid van de 16, dus er was waarschijnlijk weinig qua prijzen te scoren, ook geen poedelprijs
Moeten ze zelf willenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een van de nieuwe spelers mee laten doen de volgende keer. Staan nu allemaal boven jullie in FMT
Ik voel me vereerd door deze uitspraakquote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Moeten ze zelf willen
Mee laten doen insinueert dat ik selecteer wie er mee mag doen
Patch 2.0?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Moeten ze zelf willen
Mee laten doen insinueert dat ik selecteer wie er mee mag doen
Hij is al 4 jaar weg, get over it.quote:
Sindsdien durf je inderdaad niet naar meets te komenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sindsdien durf je inderdaad niet naar meets te komen![]()
Oh, wacht...
Niet huilen, het is ons gemis verdorie!quote:
Dan ga je even een kopje suiker lenenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah... 1 van mijn buren heeft nou al voor de 5de keer een liedje aangezet... en dat op zo'n volume dat mijn tafel staat te trillen...
Welk liedje?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah... 1 van mijn buren heeft nou al voor de 5de keer een liedje aangezet... en dat op zo'n volume dat mijn tafel staat te trillen...
Ik ken het niet. Het lijkt op iets van Eminem, maar weet het niet zeker. En ze begint em elke keer zelf opnieuw dus zal geen youtube zijnquote:
En ik, dan waren we voor de poedelprijs gegaanquote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd naar de vragen van de filmquiz. Misschien had ik toch mee moeten doen.
Wat is zijn naam?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd naar de vragen van de filmquiz. Misschien had ik toch mee moeten doen.
Nee, en dit was 1 van de vragen. Net zoals deze: Wie is deze man?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hutchinson of iets dergelijks. Het is de man van stoeipoes Courtney nogwat.
Oh.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar dat is hem toch niet? Deze lijkt op die ene uit Disturbia.
Nee, hij speelde die gestoorde gast die de meisjes had vermoord.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hutchinson of iets dergelijks. Het is de man van stoeipoes Courtney nogwat.
Oh ja! Zo'n bekende kop, veel bijrollen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, hij speelde die gestoorde gast die de meisjes had vermoord.
Dit was David Morse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |