Mag je googlen? Of FMt-ers hier te hulp roepen?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:25 schreef hornage het volgende:
Ik ben hier zeker niet alleen hoorwe hebben het wel zwaar hoor. Vragen zijn erg moeilijk!
Er werd duidelijk vermeld dat telefoons verboden zijnquote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag je googlen? Of FMt-ers hier te hulp roepen?
En je zit nu op je?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Er werd duidelijk vermeld dat telefoons verboden zijndank voor het aanbod
Wat voor soort vragen?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
Verdomd moeilijke quiz. Volgens mij zijn we 11/12 van de 16 geworden.
Acteurs raden, geluidsfragmenten, trivia.... je kent het wel. Maar dan een stuk lastiger dan de vragen die hier worden gesteld.quote:
Hornage, Victor en ik. Pico is ziek. (beterschap Pico!)quote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie waren er uiteindelijk? Hornage, victor, FF1 en toch pico?
Klinkt best leuk toch als uitdaging?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Acteurs raden, geluidsfragmenten, trivia.... je kent het wel. Maar dan een stuk lastiger dan de vragen die hier worden gesteld.
Pfff, dat valt niet mee, zeg!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
Verdomd moeilijke quiz. Volgens mij zijn we 11/12 van de 16 geworden.
We hadden jou nodigquote:
Op zo'n avond besef ik pas goed hoe beperkt mijn filmkennis isquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Pfff, dat valt niet mee, zeg!
Met zoveel kennis aanwezig.
Met alleen Limitless kom je er niet neequote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hadden jou nodig
[..]
Op zo'n avond besef ik pas goed hoe beperkt mijn filmkennis is
Ik denk dat we met jou erbij zo wel een aantal plaatsen hoger uit waren gekomen.quote:
Was het op snelheid? Dus wie het eerste antwoord krijgt het punt?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:00 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik denk dat we met jou erbij zo wel een aantal plaatsen hoger uit waren gekomen.
Damnz, wat was het lastig zeg!
Ik zal wel eens kijken of ik een aantal vragen nog weet zodat ik ze hier kan stellen
Oh dat lijkt me nog wel te doen, waren er prijzen?quote:Op maandag 24 maart 2014 08:10 schreef hornage het volgende:
Nee, het was als een pubquiz.
Dus je zit met je team rond een tafel met de formulieren die ingevuld moeten worden, pen in de aanslag, en vragen worden via de beamer geprojecteerd en/of gesteld door de presentator. en je hebt per vraag misschien max een minuut om een antwoord te noteren.
Een date met Halina Reijnquote:Op maandag 24 maart 2014 09:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me nog wel te doen, waren er prijzen?
Misschien moet je dan een van de nieuwe spelers mee laten doen de volgende keer. Staan nu allemaal boven jullie in FMTquote:Op maandag 24 maart 2014 09:44 schreef hornage het volgende:
Er was iig wel een prijs voor het winnende team.
Wij zijn niet gebleven tot de prijsuitreiking, want we moesten nog een eind reizen om thuis te komen.
Maarja, bij de laatste tussenstand stonden we 11e oid van de 16, dus er was waarschijnlijk weinig qua prijzen te scoren, ook geen poedelprijs
Moeten ze zelf willenquote:Op maandag 24 maart 2014 12:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een van de nieuwe spelers mee laten doen de volgende keer. Staan nu allemaal boven jullie in FMT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |