Niet gezien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:44 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn hier de meningen over Keanu Reeves 47 Ronin?
Ga je em ook niet kijken? Ik neem aan dat je de andere 47 ronin wel gezien hebt? De oudequote:
Nee ook niet hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je em ook niet kijken? Ik neem aan dat je de andere 47 ronin wel gezien hebt? De oude
Ik ben afgehaakt bij die film, ergens halverwege.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:21 schreef drakin het volgende:
Ben trouwens zelf net terug uit het filmhuis, 1 jarig bestaan, en een gratis film daar gezien.
Wat is The Broken Circle Breakdown een heftige film zeg!
Magikarp als mascottequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:56 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ze nou in Japan gewoon bij elk hoofdtoernooi een andere Pokemon nemenKomen ze nooit zonder mascotte te zitten
Andere cultuurquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Lemans24 het volgende:
Pokemons als mascottes, het zijn echt net kinderen hè...
quote:De afspraak was dat ze zou worden bijgezet in het familiegraf, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. In plaats daarvan is een overleden bejaarde vrouw uit Brussel gecremeerd. Nabestaanden van de vrouw zijn furieus en hebben de begrafenisondernemer aangeklaagd.
De vrouw was na haar overleden naar het mortuarium gebracht, in het rusthuis waar zij de laatste dagen van haar leven sleet. De familie had eerder al laten weten dat het de bedoeling zou zijn dat de overledene in het familiegraf zou worden bijgezet, maar toen men een kijkje kwam nemen in het mortuarium, bleek het lichaam verdwenen te zijn.
De verantwoordelijke begrafenisondernemer had van een andere familie opdracht gekregen tot crematie van een overleden familielid en heeft klaarblijkelijk de lichaam omgewisseld. Het is niet helemaal duidelijk hoe dit heeft kunnen gebeuren.
ik moet weg, helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
Gramma nazi, ga je werk eens doen op de frontpage...
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |