Post je ook in het Tindertopic? Zo nee, doe dat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Lemans24 het volgende:
Welkom in de wereld van online daten. Daar is het helaas een kwestie van afwachten.
je word steeds erger...quote:
Oh.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Robby87 het volgende:
Ik voel altijd een seksuele spanning als wij tegelijk online zijn.
Waarom? Ik heb het woord niet eens genoemd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Post je ook in het Tindertopic? Zo nee, doe dat.
My little pony...quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:40 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die pokemonrugzak met z'n regenboogapendixes.
Gebruik je nu een andere app dan? Of datingsite?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb het woord niet eens genoemd.
Ook ja, maar via die ene app, wiens naam ik niet noem, krijg ik verreweg de leukste matches en gesprekken. Ook niet zo gek, als het eerste wat je doet *elkaar* liken is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gebruik je nu een andere app dan? Of datingsite?
Nee, omdat ik anders in het tindertopic moet posten...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
En waarom noem je die naam niet? Ben je bang dat we je gaan opzoeken?
Nice, maar ik doe dit keer niet meequote:Op donderdag 20 maart 2014 09:06 schreef Sands het volgende:
LIF / [WIN!] Toffe Captain America-prijzen!
Ik weet nog niet wat ik ga makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice, maar ik doe dit keer niet mee
Ik was ook verbaasd dat jij als IT'er en filmnerd nog niet soortgelijke apparatuur had. Mooi spul allemaal he?quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:43 schreef picodealion het volgende:
Ik heb een Raspberry Pi gekocht en die geinstalleerd als NAS/mediaspeler. Dit had ik echt zo veel eerder moeten doen.
Op afstand downloads aanzetten die klaar zijn als ik thuis ben, vanaf mijn laptop of mobiel een film starten op mijn tv, en overal in huis toegang tot al mijn films en andere data omdat dat kastje toch altijd staat te draaien. En dat allemaal voor de prijs van 35 euro + wat kabeltjes en een harde schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |