Maar niet alle 2 de fouten...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:06 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ik moet weg, helaas
Maar goed, heb het nog even aangepast
Deze past goed in dat rijtjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet iemand nog wat leuke rechtbank films? Iets ala My cousin vinny of Runaway jury oid?
Die had ik net zelf al gedownloadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Deze past goed in dat rijtje
Find Me Guilty (2006) - IMDb
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al wist?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die had ik net zelf al gedownload
Omdat ik die geloof ik all eens gezien hebquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan als je het antwoord al wist?
Maar wil je perse semi grappige rechtbank films of mogen het ook serieuzere zijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Omdat ik die geloof ik all eens gezien heb![]()
Nee, ik zoek vanalles welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar wil je perse semi grappige rechtbank films of mogen het ook serieuzere zijn?
Zie je welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Heerlijk om ook een keer de gramma-nazi uit te kunnen hangen...
Er staat nog een vraag open toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef drakin het volgende:
Ik quiz hier wel vanavond als er tenminste nog een vraag gesteld wordt
Ik ga niet meer naar Amsterdam, totaal onvoorbereid zijnde.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:07 schreef picodealion het volgende:
Hoe staat het met de reservebank?
Ik probeer al de hele middag te ontkennen/negeren dat ik ziek ben, maar het wordt er niet beter op.
Jij volgens onderstaande post:quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 08:15 schreef hornage het volgende:
Goedemorgen menschen
Ik heb me zojuist aangemeld voor De Kriterion Filmquiz van as zondagavond in Amsterdam.
Zoals eerder aangegeven bestaat het team "Fok Movie Trivia All-Stars" uit:
hornage
victorinox
FireFox1
picodealion
Op de reservebank hebben we nog Lemans24 en Dragonfodder en op de zijlijn Robby87![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |