Ik voel me vereerd door deze uitspraakquote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Moeten ze zelf willen
Mee laten doen insinueert dat ik selecteer wie er mee mag doen
Patch 2.0?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:43 schreef hornage het volgende:
[..]
Moeten ze zelf willen
Mee laten doen insinueert dat ik selecteer wie er mee mag doen
Hij is al 4 jaar weg, get over it.quote:
Sindsdien durf je inderdaad niet naar meets te komenquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 15:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sindsdien durf je inderdaad niet naar meets te komen![]()
Oh, wacht...
Niet huilen, het is ons gemis verdorie!quote:
Dan ga je even een kopje suiker lenenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah... 1 van mijn buren heeft nou al voor de 5de keer een liedje aangezet... en dat op zo'n volume dat mijn tafel staat te trillen...
Welk liedje?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Bah... 1 van mijn buren heeft nou al voor de 5de keer een liedje aangezet... en dat op zo'n volume dat mijn tafel staat te trillen...
Ik ken het niet. Het lijkt op iets van Eminem, maar weet het niet zeker. En ze begint em elke keer zelf opnieuw dus zal geen youtube zijnquote:
En ik, dan waren we voor de poedelprijs gegaanquote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd naar de vragen van de filmquiz. Misschien had ik toch mee moeten doen.
Wat is zijn naam?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ben benieuwd naar de vragen van de filmquiz. Misschien had ik toch mee moeten doen.
Nee, en dit was 1 van de vragen. Net zoals deze: Wie is deze man?quote:Op maandag 24 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hutchinson of iets dergelijks. Het is de man van stoeipoes Courtney nogwat.
Oh.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar dat is hem toch niet? Deze lijkt op die ene uit Disturbia.
Nee, hij speelde die gestoorde gast die de meisjes had vermoord.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:34 schreef wyccie het volgende:
Hutchinson of iets dergelijks. Het is de man van stoeipoes Courtney nogwat.
Oh ja! Zo'n bekende kop, veel bijrollen.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:38 schreef FireFox1 het volgende:
Nee, hij speelde die gestoorde gast die de meisjes had vermoord.
Dit was David Morse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |