Ja, ook dat was te lezen in de eerdere topics.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godver, tegenwoordig in-app aankoop dus
10,- heb ik er wel voor over, dus ik ga hem wel gebruiken dit jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ook dat was te lezen in de eerdere topics.
Ik heb 'meegelezen' tijdens de herhaling van Sport1.
Inderdaad gvd. Buiten het feit dat ik er geen 10,- euro voor over heb (laat staan heb) ook nog.
Voor wat te doen? Streams te volgen?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb wel een tablet alleen is de vraag hoe stream ik deze naar mij tv. Via wifi is dit bijna niet te doen.
Heb wel Raspberry pi aan de tv hangen misschien kan ik daar iets mee.
daar Xbmc op en die plug-in zou prima moeten gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 17:03 schreef Breaker.Faker het volgende:
Heb wel een tablet alleen is de vraag hoe stream ik deze naar mij tv. Via wifi is dit bijna niet te doen.
Heb wel Raspberry pi aan de tv hangen misschien kan ik daar iets mee.
quote:Op zondag 16 maart 2014 08:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En die stipjes zijn dan groen/geel/paars/wit overeenkomend met een snelste sector/beste tijd/enzo....
Gewoon kut dus
En ook ziggs (hi ziggy3quote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Zelfs het aantal pitsstops staat niet meer op LT![]()
Grmbl.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:28 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die live timing op de site is inderdaad compleet ruk dit jaar. Geen sectortijden, weer, topsnelheden, pitstops, lap chart, etc.
Nee. Want app. ik wil op mijn laptop kijken. Niks app.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Die app is echt het geld waard, kom op; 10¤ voor een jaar?
Heb wel een mogelijke manier gevonden om in-app aankopen te omzeilen
Tablet > PCquote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Want app. ik wil op mijn laptop kijken. Niks app.
Ik moet er niet aan denken om dit bv te tikken op een onscreen keyboardquote:
Ik ook. Maar dan niet noodzakelijk meer live.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik kan ook zonder app prima kijken hoor, zo veel maakt het mij niet uit
Tablet = PC dan (emulator)quote:Op zondag 16 maart 2014 18:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om dit bv te tikken op een onscreen keyboard
Bovendien, ik heb een laptop. Tablet erbij voegt niks toe. Integendeel. Kost geld.
Moah, veel races zijn om christelijke tijden, dus dan is het wel leuker he.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan niet noodzakelijk meer live.
Dat wel. Ik zeg ook niet dat ik niet live kijk, maar niet meer per se zoals de afgelopen heel erg veel jaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Moah, veel races zijn om christelijke tijden, dus dan is het wel leuker he.
Ja het zal mooi worden. Word ik aan een emulator gedwongen omdat zij het zo nodig anders moeten doen. Het ging weet-ik-hoeveel jaar goed, nou ineens moet ik het anders gaan doen. Echt niet. Dat vertik ik. Als ze zo graag geld willen zien maken ze het maar voor iedereen. Ik ben er geen van, maar ook de Windows Phone mensen pissen naast de pot. Belachelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tablet = PC dan (emulator)
Dit alles getypt op een mobiel ...
Klopt wel een beetje, maar als ik niet live kijk, kijk ik ook alleen samenvatting. Sport niet live kijken vind ik gewoon niet chill.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel. Ik zeg ook niet dat ik niet live kijk, maar niet meer per se zoals de afgelopen heel erg veel jaar.
De vroege races in elk geval niet meer.
Dat heb ik ook wel. Als ik het heb opgenomen betrap ik me er op dat ik dingen als de SC doorspoel, en meer ook welquote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, maar als ik niet live kijk, kijk ik ook alleen samenvatting. Sport niet live kijken vind ik gewoon niet chill.
Dit dus, sinds een paar weken is ook een P2P-stream player uit, en die gaat dat het verrekt. Hendig goed beeld voor een stream!quote:Op zondag 16 maart 2014 17:45 schreef Joene het volgende:
[..]
daar Xbmc op en die plug-in zou prima moeten gaan
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Want app. ik wil op mijn laptop kijken. Niks app.
Ja precies, en dan check je even fb/twit/fok en dan weet je de uitslag alquote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Als ik het heb opgenomen betrap ik me er op dat ik dingen als de SC doorspoel, en meer ook wel
Deze heb ik ook. Daarmee is ook sky sports te volgen zelf als er geen formule1 bezig is.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit dus, sinds een paar weken is ook een P2P-stream player uit, en die gaat dat het verrekt. Hendig goed beeld voor een stream!
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Nattekat het volgende:
In de loop van het seizoen vind ik wel wat uit om die livetiming op m'n pc te krijgen. Daarna kan ik het misschien wel (tegenover een kleine vergoeding) aan een paar FOK!ers aanbieden...
Ow ja? SkyF1 ook? Dan heb ik dat nog niet gevondenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Deze heb ik ook. Daarmee is ook sky sports te volgen zelf als er geen formule1 bezig is.
Ik heb liever formule1 in HD en dat zijn de streams helaas niet.
quote:
Dat staat bij torrent tv.ru sports daar kan je sky sports vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ow ja? SkyF1 ook? Dan heb ik dat nog niet gevonden
Sky Sports F1 : ''Unavailable or not aacesable''quote:Op zondag 16 maart 2014 19:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Dat staat bij torrent tv.ru sports daar kan je sky sports vinden.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Die app is echt het geld waard, kom op; 10¤ voor een jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Want app. ik wil op mijn laptop kijken. Niks app.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hou me op de hoogtequote:Op zondag 16 maart 2014 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Heb wel een mogelijke manier gevonden om in-app aankopen te omzeilen
Er zal dit jaar wel ergens een onofficiële online java of flash livetiming tevoorschijn komenquote:
soms pakt hij het wel andere keer weer niet. Bij mij doet deze het gewoon.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sky Sports F1 : ''Unavailable or not aacesable''![]()
Heb P2P pas sinds vrijdag erop, en ik was nog niet verder gekomen dan MotorTV
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:57 schreef Sally het volgende:
[..]Wordt natuurlijk een pc dienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien:
[..]
Maar ik leg wel uit hoe je het kan doen, is niets meer dan ideal als je er niks van weet.
Zo blijft de privacy van iedereen gespaard.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Good ol' timesquote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit dus. Hoe makkelijk was het als je getegelde tabs had in Firefox met in een tab livetiming en in de ander FOK! met liveupdatesDat maakt het nog leuker om F1 te kijken live
Ik heb evt wel een apk voor je, vond ik op internet.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen APK? Meestal duikt die ook wel ergens op.
Crack voor een in-app aankoop? Als ze dat slim hebben aangepakt gaat dat nooit werken, iig niet voor de zomer.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb evt wel een apk voor je, vond ik op internet.
Is gewoon de basis versie (6.0.34)
Crack komt vast wel
Duurt soms even maar 't is te doen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Crack voor een in-app aankoop? Als ze dat slim hebben aangepakt gaat dat nooit werken, iig niet voor de zomer.
Komt met een Android development programma, dus had het min of meer al op mijn computer staan. Nu nog even een apk zoeken om te testen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Duurt soms even maar 't is te doen.
Ik heb afgelopen week zelf ook een crack voor Yatze gevonden (XBMC remote)
Enige nadeel is dat ik nu een versie achter loop.
Ik wil programma's eerst goed testen voor ik ze koop, Yatse ga ik denk ik wel aanschaffen bijv. de test bevalt me tot nu toe goed.
Met die F1 app wil ik 'm ook wel kopen maar dan wil ik het uitgebreider testen dan ze nu met de basisversie aanbieden.
Met de basisversie vind ik het ook zéér irritant dat het bericht met "koop mij!" gewoon de hele race in beeld blijft staan.
Zulk soort zaken kunnen mij doen besluiten om de premium versie helemaal niet aan te schaffen.
Welke emulator heb je gevonden?
Bluestacks neem ik aan?
Er is geen link of informatie naar illegaal materiaal geplaatst, er is alleen over het bestaan en de mogelijkheid gesproken.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:22 schreef Sally het volgende:
*dienstmededeling*
Het is niet toegestaan om dergelijke illegale zaken op FOK! zo openlijk te bespreken.
U zou er goed aan doen uw posts te wijzigen, voor u tegen een ban oploopt.
*einde dienstmededeling*
Het was sowieso redelijk offtopic, kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 00:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er is geen link of informatie naar illegaal materiaal geplaatst, er is alleen over het bestaan en de mogelijkheid gesproken.
En wat betreft een illegale versie voor de F1 App, die is er (nog) niet dus lijkt me dat discussie erover gewoon mag.
Wat dat betreft zou ik eerder vragen of er weer on-topic gepraat kan worden
Wat vond je van Vettel?quote:Op maandag 17 maart 2014 00:38 schreef Sally het volgende:
Ik dacht, ik waarschuw maar even
[..]
Het was sowieso redelijk offtopic, klopt![]()
On topic mijn nabeschouwing op de top 3 dan (daarbij aantekenend dat ik wel weet dat Ric een DSQ heeft gekregen):
Het was toch wel vermakelijk genoeg om de rest te zien.
Onverwachte dingen, dat op z'n minst.
Ook wel te verwachten dingen, zoals de Lotussen (+ 1 RBR en 1 Caterham) met Renaultmotoren die niet aan de finish zouden komen.![]()
Beetje q.e.d.
Magnussen, rookie!![]()
![]()
![]()
![]()
Ricciardo: zie je wel dat RBR (half?) een spelletje speelde bij de wintertesten
Nicooooooooooooooooooooooooo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dus de nieuwe nummer 3 is Button geworden: McLaren-Mercedes doet het zeker niet slecht.
Sowieso vallen de Mercedes-motoren me niet tegen.
Verdere analyse:
Maar over Mercedes valt dan weer niet echt iets te zeggen: de een wel bovenaan gefinisht, de ander de eerste uitvaller.
Na McLaren Mercedes lijkt Ferrari het beste team nu, en dan hebben we nog de relatief betrouwbare-maar-toch-Renaultmotoren STR-wagens, Force India en Sauber zijn ook beide bolides aan de finish gekomen, op respectabele middenmootplaatsen.
Van Williams weten we niet zeker hoe goed - of slecht, zo je wil - Massa gepresteerd zou hebben, maar teamgenoot Bottas heeft het werkelijk onverwacht goed gedaan. Dan hebben we nog de steady in de achterhoede Marussia die wel alle rondjes gemaakt heeft, maar waarvan er 1 niet de benodigde 90% gehaald heeft.
Ook Lotus staat waar ze zelf al dachten te staan: naast de baan. Vanwege die Renaultmotoren.
En dan zitten we met het brokkenteam Caterham - Renaultmotoren.
Oh ja: ik vergeet Kobacrashi (nickname geleend van een andere FOK!user), die bakt er opnieuw nix van, of was het niet zijn eigen schuld dit keer en waren falende remmen het excuus-truus verhaal dit keer?
Tot zover mijn persoonlijke, ietwat uitgebreide analyse van deze race.
Als user. Niet als crew
Bottas wel, zoals door Sky werd opgemerkt tijdens de race. Heeft waarschijnlijk te maken met andere gear ratios die Williams gekozen heeft.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
niemand pakt op deze circuit de 8ste versnelling.
Mee eens, SC situaties duren belachelijk lang. Nu snap ik best: veiligheid eerst. Maar ze hebben ook te allen tijde een volledig overzicht van welke auto waar op het circuit rijdt. Een brokstuk moet echt wel sneller van de baan te halen zijn. Daarnaast vind ik ook dat de SC vaak veel te lang blijft rijden nadat de situatie opgelost is. Zodra je situatie opgelost is moet diezelfde ronde de auto nog naar binnen, vind ik. Laten we zeggen: zo lang de SC niet binnen 10-15 seconden van de 'SC streep' rijdt. Rijders informeren kan via het stuur en voor de rest zoeken de rijders het maar uit. Ze krijgen genoeg betaald om op te letten en te blijven racen.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:27 schreef SiGNe het volgende:
Wat dat betreft vind ik die safety car rondes altijd veel te lang duren en het probleem is vaak sneller verholpen dan dat alle wagens weer achter de safetycar rijden.
Ik roep het al meer dan twee wekenquote:Op maandag 17 maart 2014 00:38 schreef Sally het volgende:
Ricciardo: zie je wel dat RBR (half?) een spelletje speelde bij de wintertesten
Andermans werk jatten is één ding, maar andermans werk jatten en daar zelf dan geld voor vragen vind ik toch echt wel in de meest kansloze categorie vallenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Nattekat het volgende:
In de loop van het seizoen vind ik wel wat uit om die livetiming op m'n pc te krijgen. Daarna kan ik het misschien wel (tegenover een kleine vergoeding) aan een paar FOK!ers aanbieden...
Dat is F1 sowieso al, met oppergeldwolf Ecclestone aan de top. Zoveel mooie races zouden/zullen behouden kunnen blijven als die lijer niet tientallen miljoenen vraagt om F1 daar te 'laten' racen ('laten', alsof het een gunst is. Zonder een circuit om op te racen kan de F1 zelf ook niets).quote:
Klinkt natuurlijk heel ironisch, maar de hele gedachte achter de regel is dat het pionierswerk van de F1 er voor zorgt dat jij en ik zuinigere motoren in de auto krijgen. En op honderden miljoenen/miljaren(?) autos scheelt het dan natuurlijk wel degelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 16:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Eigenlijk best apart dat de F1 zo veel moeite doet om wat brandstof te sparen, en de Australische luchtmacht even een F-18 boven het circuit laat vliegen die meer verbruikt voor dat vluchtje dan de auto's op de grid überhaupt bij zich hebben...
Volgens mij zijn dat PR beelden die door de FIA worden gemaakt, cq. de opdracht door hen gegeven. Ik heb ze nl. ook bij Sky gezien en in voorgaande jaren ook bij andere zenders. Volgens mij worden teams/coureurs verplicht tot enkele PR activiteiten en worden deze beelden via een 'media package' beschikbaar gesteld aan zenders om te gebruiken.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Sinister-D- het volgende:
Die animaties van de coureurs bij de BBC: ''jongens, laat de kop even hangen, en on que kijk boos naar de camera terwijl je je armen over elkaar legt''![]()
Het zou best kunnen, want de FIA had tijdens het testseizoen al aangegeven daar nog grote problemen mee te hebben. Volgens mij zelfs tijdens de laatste test in Bahrain nog. De meters waren toen nog niet officieel klaar en goed bevonden.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:17 schreef Peterselieman het volgende:
oh zeker. Als ze het aan kunnen tonen dan bewijzen ze alle teams een dienst en niet alleen zichzelf, want dan moet aan alle sensoren gesleuteld worden.
Wat een kinderachtige reactiequote:Op zondag 16 maart 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dom van me, had ik me niet gerealiseerd. Omdat er in wielrennen resultaten veranderen ivm dopingtests is deze brandstofregel inderdaad een goede regel.
Bij Sky heb ik het één keer gezien, vrij kort (overigens heb ik niet de hele race live kunnen zien). Maar ook de onboard informatie die je op TV ziet is op de achtergrond grotendeels software, van de FIA. Daar zijn in het verleden ook nog wel eens problemen mee geweest. Kan dus best zijn dat de hele onboard verwerkingssoftware nog niet vlekkeloos werkt en daarom niet zo vaak te zien is. Of het is expres, maar dat zou niet logisch zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:03 schreef Beach het volgende:
Weet iemand hoe het zit met info over snelheid, toeren enz tijdens onboard beelden?
Het hele weekend niks van gezien terwijl het vorig seizoen standaard was.
Gaat het ook niet, maar dat gejank komt elk jaar en met elke regel weer terug. Als je dat geroeptoeter moet geloven zou een winkelwagentje al sneller moeten gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Toch wel apart: Vorig jaar zonder safety cars maar met een kort buitje en een pitstop meer 204 km/h gemiddeld, dit jaar met safety car 195 km/h gemiddeld, dus zo veel langzamer gaat het eigenlijk niet.
Wat is daar nou weer in godsnaam kinderachtig aan:? Iemand zijn resultaat laten behouden, ondanks dat hij cheat is pas kinderachtig (en met hij bedoel ik dan natuurlijk het team als geheel).quote:Op zondag 16 maart 2014 10:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als ze Ricciardo's plek afpakken vind ik dat een beetje kinderachtig (gofferdomme), maar ok, regels zijn regels.
Ik zie het probleem niet zo van gezamenlijk voor een dienst betalenquote:Op maandag 17 maart 2014 04:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Andermans werk jatten is één ding, maar andermans werk jatten en daar zelf dan geld voor vragen vind ik toch echt wel in de meest kansloze categorie vallen
Dan zou je de FIA moeten aanspreken op de regels voor die safety car, want de afgelopen jaren zijn de regels juist veranderd zodat achterblijvers de kans hebben om zichzelf weer te hergroeperen achter de SC. Daar is natuurlijk ook iets voor te zeggen, er zitten dus ook nadelen aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 04:29 schreef twiFight het volgende:
[..]
Mee eens, SC situaties duren belachelijk lang. Nu snap ik best: veiligheid eerst. <knip>
Ik had onder andere jouw post gezien, ja,quote:[..]
Ik roep het al meer dan twee wekenDit doen ze al jaren. Jammer dat de F1 pers er elke keer nog steeds in trapt.
Ik weet 't, het is nu eenmaal een elitesportquote:[..]
Dat is F1 sowieso al, met oppergeldwolf Ecclestone aan de top. Zoveel mooie races zouden/zullen behouden kunnen blijven als die lijer niet tientallen miljoenen vraagt om F1 daar te 'laten' racen ('laten', alsof het een gunst is. Zonder een circuit om op te racen kan de F1 zelf ook niets).
Dat bedoel ik dus ook.quote:[..]
Klinkt natuurlijk heel ironisch, maar de hele gedachte achter de regel is dat het pionierswerk van de F1 er voor zorgt dat jij en ik zuinigere motoren in de auto krijgen. En op honderden miljoenen/miljaren(?) autos scheelt het dan natuurlijk wel degelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |