quote:
Nee, geen tv daar.quote:
Oh ja, da's wel goed!quote:
al eraf geflikkerd hehequote:Op zondag 16 maart 2014 07:29 schreef SiGNe het volgende:
Nou die app is erg beperkt in de basisfunctie en best irritan dat er een herinnering in beeld blijft staan dat je meer mogelijkheden hebt met de gekochte versie..
Button had wel weer eens erg mazzel met z'n pit precies als de safety car aangekondigd wordt.
Hij heeft ook heel vaak afwijkende pitstrategiën waar ie enorm voordeel uit haalt.
En Magnussen doet het ook super! 't eerste echte F1 race en gewoon op de 3e plek rijden
Mooie race inderdaad, en we zijn pas 13 ronden verquote:Op zondag 16 maart 2014 07:29 schreef caspervc het volgende:
Wow wat heerlijk F1 kijken
- onvoorspelbaar
- gevechten
- olaf mol
onverstelbaar ja, maar we weten wel wie er al gaat winnen. Rosberg..quote:Op zondag 16 maart 2014 07:29 schreef caspervc het volgende:
- onvoorspelbaar
- gevechten
- olaf mol
Laatste 20 ronden wordt heel saai met nog maar 4 auto's op de baanquote:Op zondag 16 maart 2014 07:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Mooie race inderdaad, en we zijn pas 13 ronden ver
Kan nog kapot gaan natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
onverstelbaar ja, maar we weten wel wie er al gaat winnen. Rosberg..
Dat is het wel gewordenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:30 schreef Breaker.Faker het volgende:
ben benieuwd of de andere Red Bulls de finish halen. Het is wel jammer dat je elke keer olav hoort roepen er moet brandstof bespaart worden. Het is racen geen bespaar race.
Dit dus.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:29 schreef caspervc het volgende:
- onvoorspelbaar
- gevechten
- olaf mol
Dit is juist echte F1quote:Op zondag 16 maart 2014 07:31 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk, maar tegelijkertijd lijkt het meer een soort parodie op F1 dan echte F1.
Bij de echte F1 moeten de teams moeite doen zich uberhaupt te kwalificeren.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:31 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het wel tof eigenlijk, maar tegelijkertijd lijkt het meer een soort parodie op F1 dan echte F1.
1996 3, 1982 wel iets meer (5?), maar daar vielen er wel heel veel in de laatste paar ronden uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:33 schreef Wombcat het volgende:
Monaco 1982 kwamen er maar 3 of 4 rijdend over de finish
Of zelfs door de voorkwalifictatie te komen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de echte F1 moeten de teams moeite doen zich uberhaupt te kwalificeren.
Modernere versie van de jaren '80.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:31 schreef Jigzoz het volgende:
Allebei opgegeven met problemen binnen 8 ronden (HAM zelfs maar 4)quote:Op zondag 16 maart 2014 07:34 schreef Max23 het volgende:
Gisteren in slaap gevallen en mijn wekker vergeten te zetten, en wat zie ik nu ik de race bekijk. Hamilton/Vettel eruit
twitter:kamui_kobayashi twitterde op zondag 16-03-2014 om 07:36:00Sorry for messed up it's just my mistake sorry to Felipe and @CaterhamF1 all member! reageer retweet
massa werd er door een remfout van Kobe uit getorpedeerd/quote:Op zondag 16 maart 2014 07:34 schreef Max23 het volgende:
Gisteren in slaap gevallen en mijn wekker vergeten te zetten, en wat zie ik nu ik de race bekijk. Hamilton/Vettel eruit
Tja, van sorry's hebben die ook al een kast vol liggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:kamui_kobayashi twitterde op zondag 16-03-2014 om 07:36:00Sorry for messed up it's just my mistake sorry to Felipe and @CaterhamF1 all member! reageer retweet
Lijkt me een toffe gast, Kamui.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:36 schreef Gramulanion het volgende:
Inderdaad, ik hoorde in de pit iemand met piepende banden wegrijden, dat hoorde je eerder niet door het geluid van de V8quote:Op zondag 16 maart 2014 07:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
wat mij opvalt dat je nu met de v6 motoren meer achtergrond geluiden hoort o.a de banden hoor je meer. Jammer dat je de motoren niet meer boven aan hoor.
Eens!quote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Fluiten van de turbo's hoor je dan wel weer tijdens het afschakelen, das dan wel weer gaaf
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Fluiten van de turbo's hoor je dan wel weer tijdens het afschakelen, das dan wel weer gaaf
Goed opgemerkt dit.quote:
Binnen 2 rondes na een SC staat t uit hequote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Nober het volgende:
Doet de DRS het niet, ik zie ze niet inhalen.
Ja zoon van Janquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Magnussen eigenlijk vandaan? Denemarken?
iddquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Magnussen eigenlijk vandaan? Denemarken?
Je hoorde de banden piepenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Hulk deed ook ff het rempedaal te ver in
Weet ik, wist alleen niet meer zeker of dat een Deen wasquote:
Vind ik wel spannender. Beetje zoals de streep bij het schaatsen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Minpuntje wel trouwens dat die stand niet meer in beeld staat links. Ik heb niet echt overzicht
Vleugel opent wel maar de Hulkenberg trein blijft ongewijzigd.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Binnen 2 rondes na een SC staat t uit he
Sjappoo voor de vergelijkingquote:Op zondag 16 maart 2014 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel spannender. Beetje zoals de streep bij het schaatsen.
Rosberg lijkt 7 seconden per rondje sneller dan chilton, dus nog een rondje of 5 dan krijgen we achterblijvers inhalen...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:47 schreef Wombcat het volgende:
Iig is nog een ding hetzelfde: achteraan draait Chilton rustig zijn rondjes.
DRS.......quote:
DRS mooi?quote:
Ja maar hun lievelingetjes liggen er al uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:49 schreef alwaysonhold het volgende:
Red Bull is gewoon het 2de team achter Mercedes qua racepace. Wie had dat verwacht?
Was die niet al heel lang in de pits geweest?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:51 schreef Karstman het volgende:
Volgens mij hebben we met z'n alleen even gemist dat Bianchi is uitgevallen
Het doet zijn werk ja, maar DRS inhaal acties zijn niet de mooiste. Zie liever een hard gevecht waarbij de sterkste wint, of dat nu de verdediger is of de aanvaller maakt me niet uit. Maar met DRS schiet de aanvaller er gewoon langs. Goed, hij moet nog tot zijn voorligger komen, dus dan is ie toch alsnog sneller, maar de climax van zo'n gevecht is wel snel voorbij...,.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Op zo'n momenten als net vind ik van wel ja. Why not?
Zou kunnen. Hij staat nu niet als uit zie ik maar ook zonder kwalifivcatie, dus rijdt hij nu wel of niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Was die niet al heel lang in de pits geweest?
Hij rijdt wel weer, maar staat niet in de uitslag omdat hij te veel ronden achterstand heeft ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:51 schreef Karstman het volgende:
Dat klopt absoluut. Gevechten zijn ook mooi. Maar dit maakt meer mogelijk; de ingehaalde kan in de bochten weer terugvechten.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het doet zijn werk ja, maar DRS inhaal acties zijn niet de mooiste. Zie liever een hard gevecht waarbij de sterkste wint, of dat nu de verdediger is of de aanvaller maakt me niet uit. Maar met DRS schiet de aanvaller er gewoon langs. Goed, hij moet nog tot zijn voorligger komen, dus dan is ie toch alsnog sneller, maar de climax van zo'n gevecht is wel snel voorbij...,.
Die rijdt toch nog? Op een paar ronden achterstand.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:51 schreef Karstman het volgende:
Ja dat merk ik nu ook inderdaad, maar hij staat zo raar in de lijst vermeld. 0 stops en geen positiequote:Op zondag 16 maart 2014 07:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die rijdt toch nog? Op een paar ronden achterstand.
Meestal niet, want die was al een gehele ronde langzamer, anders kon die aanvallende coureur niet korterbij komenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dat klopt absoluut. Gevechten zijn ook mooi. Maar dit maakt meer mogelijk; de ingehaalde kan in de bochten weer terugvechten.
Ahzo ja. Hmm. Nouja i vind het ook wel mooi om ze langs te zien vliegen dus. Kan allebei.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Meestal niet, want die was al een gehele ronde langzamer, anders kon die aanvallende coureur niet korterbij komen
Idd, en livetiming die zijn werkt nog deed met sectortijden. Het lijkt wel alsof ze die F1-app iedereen hun strot aan het afduwen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 07:56 schreef Wombcat het volgende:
Vorig jaar had je onderin steeds een ticker in beeld met verschillen e.d. Die mis ik wel eigenlijk.
DRS is een oplossing voor de 'dirty air' anders was inhalen veel minder mogelijk, omdat je niet zo dicht achter je voorganger kunt rijden. Door DRS kan dat gaatje dichtgereden worden. Anders moet je 2-3 seconden sneller per ronde zijn om überhaupt in te kunnen halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Meestal niet, want die was al een gehele ronde langzamer, anders kon die aanvallende coureur niet korterbij komen
Hij is vanuit de pits gestart, een aantal ronden achter de rest. Er staat geen stand bij hem omdat hij te veel achterligt (meer dan 10%) om geklasseerd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja dat merk ik nu ook inderdaad, maar hij staat zo raar in de lijst vermeld. 0 stops en geen positie
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar wat probleempjes voor ROS
Ook al gun ik hem de overwinning wel
Das waar hoor, zoals ik al zei doet het zijn werk gewoon. Maar ik zie, en ik denk wel de meeste, een hard gevecht waarbij de sterkste uitkomt...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
DRS is een oplossing voor de 'dirty air' anders was inhalen veel minder mogelijk, omdat je niet zo dicht achter je voorganger kunt rijden. Door DRS kan dat gaatje dichtgereden worden. Anders moet je 2-3 seconden sneller per ronde zijn om überhaupt in te kunnen halen.
Ah vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 07:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is vanuit de pits gestart, een aantal ronden achter de rest. Er staat geen stand bij hem omdat hij te veel achterligt (meer dan 10%) om geklasseerd te worden.
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, en livetiming die zijn werkt nog deed met sectortijden. Het lijkt wel alsof ze die F1-app iedereen hun strot aan het afduwen zijn
Sparen of niet, toen ze ploften boeide dat allemaal niks : Pquote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat brandstof sparen vind ik helemaal niks. Vorig jaar hebben we al gezien dat banden sparen saai was.
Staat in t vorige topic maar qua kleuren en lay out niet echt verandertquote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?
Wmb hoort het bij de F1. Tot begin jaren 90 was dat ook zo. Daarna heb je een periode gehad met de brandstofstops waar een F1-race eigenlijk steeds werd opgeknipt in stukjes waarin iedereen de hele tijd vol gas ging.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat brandstof sparen vind ik helemaal niks. Vorig jaar hebben we al gezien dat banden sparen saai was.
Hier die van gisteren tijdens de kwali. Is nu ver hetzelfde....quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?
Huh, vaagquote:Op zondag 16 maart 2014 08:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hier die van gisteren tijdens de kwali. Is nu ver hetzelfde....
[ afbeelding ]
Als dit zo doorgaat, gaat Bianchi nog punten halenquote:
ja nu duidelijk te zien hahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 08:03 schreef Karstman het volgende:
Lag het aan mij of brak er iets van de neus van Button af bij die stop
Ja dusquote:Op zondag 16 maart 2014 08:03 schreef Karstman het volgende:
Lag het aan mij of brak er iets van de neus van Button af bij die stop
En die stipjes zijn dan groen/geel/paars/wit overeenkomend met een snelste sector/beste tijd/enzo....quote:
F1 meetquote:Op zondag 16 maart 2014 08:04 schreef Googolplexian het volgende:
Als de F1 wagens nu zo stil zijn ... is Zandvoort dan ook weer een optie?
Petitie > Kickstarter !
Wie belt BEcclestone? Volgooien met drank en een vulpen en een blanco A4-tje klaar hebben liggen.quote:
En wat als Massa er niet uitgeschoten was door Koba... oh man...quote:
Heeft niets met geluid te msken, want Zandvoort heeft een aantal geluidsvrije dagen, die ze voor F1 kunnen gebruiken.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:04 schreef Googolplexian het volgende:
Als de F1 wagens nu zo stil zijn ... is Zandvoort dan ook weer een optie?
Petitie > Kickstarter !
Ik ben bang het laatstequote:Op zondag 16 maart 2014 08:08 schreef Karstman het volgende:
Een man met een fluitje in de pitstraat... is dat nieuw of horen we dat nu gewoon voor het eerst?
Piepende banden ... dat je dat hoort is voor het eerst, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:08 schreef Karstman het volgende:
Een man met een fluitje in de pitstraat... is dat nieuw of horen we dat nu gewoon voor het eerst?
dat kun je in 10 seconden vinden met googlequote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand die weet of Ron Dennis monteur was van Jochen Rindt's zijn wagen in een ver verleden?
Ook maar er staat echt een marshall met een fluitjequote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Piepende banden ... dat je dat hoort is voor het eerst, ja.
quote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Piepende banden ... dat je dat hoort is voor het eerst, ja.
Yupquote:Op zondag 16 maart 2014 08:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook maar er staat echt een marshall met een fluitje
een ja was voldoendequote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
dat kun je in 10 seconden vinden met google
Passen ze de auto's maar aanquote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heeft niets met geluid te msken, want Zandvoort heeft een aantal geluidsvrije dagen, die ze voor F1 kunnen gebruiken.
Probleem is dat het teveel geld kost om het circuit aan te passen en een race te organiseren.
Wikipedia zegt van wel tussen.1966 en 1969. Daarna van Jack Brabham.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Niemand die weet of Ron Dennis monteur was van Jochen Rindt's zijn wagen in een ver verleden?
Mercedes, McLaren en Williamsquote:
Nee denk dat ze dat redelijk in de smiezen hebbenquote:Op zondag 16 maart 2014 08:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Denken jullie dat we nog iemand met een lege tank zien uitvallen?
lijkt me ook idd. Bovendien extra formatierondje en SC, dus moet goed gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Nee denk dat ze dat redelijk in de smiezen hebben
Dan dus weer 2 uitvallers.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Magnussen is 1.1s korter op Ricciardo gekropen afgelopen ronde, nog 1.1s te gaan en die zit in de versnellingsbak
Heel mooi.....maar waar keek ik naar?quote:
DRS gatquote:
gap met lijn om te kunnen zien hoe dicht ze bij de DRS window zittenquote:
Ah, bedankt.quote:
Met deze motoren wel hahahaquote:Op zondag 16 maart 2014 08:20 schreef Wombcat het volgende:
Lang verhaal richting Alonso. Zou je dat meekrijgen in de wagen?
Boeit niet, wantquote:Op zondag 16 maart 2014 08:23 schreef Karstman het volgende:
Zo mevrouw Bottas kijkt wel heel blond uit haar ogen...
Olaf heeft ook al gedronkenquote:
Ja.... hahahahquote:
Reed die dan afgelopen jaar nogquote:Op zondag 16 maart 2014 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Magnussen stapte ook wel in de grootste knakenbak in McLaren historie.
Zelfs die was beter dan eind 95/begin 96quote:
Volgens mij bedoelde hij vooral dat hij qua "koelheid" wel een Fin lijktquote:
Die SC, die door zijn schuld kwam, kwam hem ook niet slecht uit na zijn trage inlap met de kapotte band.quote:
Ik vind er niks mis mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:26 schreef Sinister-D- het volgende:
En kap nu eens met die vrouwen in de pits_!
Hij had het ook al over Magnussen in Legoland, daar had hij de Deense connectie wel goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:27 schreef alwaysonhold het volgende:
Olav noemt Bottas dadelijk een Deen. Let op.
Olavgodquote:Op zondag 16 maart 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die Olav haatJe kunt ook zonder geluid kijken
Ik kijk niet naar F1 om vervolgens elke ronde wel de een of andere partner van een coureur te zien. Ik wil die wagens zien. Vrouwen doen ze maar in de voorbeschouwing ofzo.....quote:
.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die Olav haatJe kunt ook zonder geluid kijken
Die laatste vond zichzelf wel interessantquote:Op zondag 16 maart 2014 08:26 schreef Sinister-D- het volgende:
En kap nu eens met die vrouwen in de pits_!
Ik dacht die ie 90% van de afgelegde afstand van de leider moest voltooien om geklasseerd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:34 schreef Max23 het volgende:
Gaat Bianchi nou wel of niet als gefinished worden vermeld dadelijk?
Hij staat er nu niet meer opquote:Op zondag 16 maart 2014 08:34 schreef Max23 het volgende:
+7 is teveelquote:Op zondag 16 maart 2014 08:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik dacht die ie 90% van de afgelegde afstand van de leider moest voltooien om geklasseerd te worden.
Niet als hij meer dan 5 ronden achter ligt.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:34 schreef Max23 het volgende:
Wie? Bianchi? 6 ronden achter Rosberg.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:37 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij ligt hij 8 ronden achter. Dat gaat punten kosten in de manager
Zij hebben niet een genie als Olavquote:Op zondag 16 maart 2014 08:37 schreef Wombcat het volgende:
Commentaar bij Sky
Hebben ze net uitgelegd dat Magusson iets brandstof bespaart nu, vragen ze zich af of 'ie een foutje heeft gemaakt omdat 'ie wat meer achterstand op Ricciardo heeft.
Ik ben allen bang voor mijn Caterham Chassis. Lat dat motorproblemen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 08:37 schreef Max23 het volgende:
Volgens mij ligt hij 8 ronden achter. Dat gaat punten kosten in de manager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |