Inderdaad, ik hoorde in de pit iemand met piepende banden wegrijden, dat hoorde je eerder niet door het geluid van de V8quote:Op zondag 16 maart 2014 07:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
wat mij opvalt dat je nu met de v6 motoren meer achtergrond geluiden hoort o.a de banden hoor je meer. Jammer dat je de motoren niet meer boven aan hoor.
Eens!quote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Fluiten van de turbo's hoor je dan wel weer tijdens het afschakelen, das dan wel weer gaaf
quote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Sinister-D- het volgende:
Fluiten van de turbo's hoor je dan wel weer tijdens het afschakelen, das dan wel weer gaaf
Goed opgemerkt dit.quote:
Binnen 2 rondes na een SC staat t uit hequote:Op zondag 16 maart 2014 07:39 schreef Nober het volgende:
Doet de DRS het niet, ik zie ze niet inhalen.
Ja zoon van Janquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Magnussen eigenlijk vandaan? Denemarken?
iddquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar komt die Magnussen eigenlijk vandaan? Denemarken?
Je hoorde de banden piepenquote:Op zondag 16 maart 2014 07:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Hulk deed ook ff het rempedaal te ver in
Weet ik, wist alleen niet meer zeker of dat een Deen wasquote:
Vind ik wel spannender. Beetje zoals de streep bij het schaatsen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:46 schreef heywoodu het volgende:
Minpuntje wel trouwens dat die stand niet meer in beeld staat links. Ik heb niet echt overzicht
Vleugel opent wel maar de Hulkenberg trein blijft ongewijzigd.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Binnen 2 rondes na een SC staat t uit he
Sjappoo voor de vergelijkingquote:Op zondag 16 maart 2014 07:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel spannender. Beetje zoals de streep bij het schaatsen.
Rosberg lijkt 7 seconden per rondje sneller dan chilton, dus nog een rondje of 5 dan krijgen we achterblijvers inhalen...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:47 schreef Wombcat het volgende:
Iig is nog een ding hetzelfde: achteraan draait Chilton rustig zijn rondjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |