Idd, en livetiming die zijn werkt nog deed met sectortijden. Het lijkt wel alsof ze die F1-app iedereen hun strot aan het afduwen zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 07:56 schreef Wombcat het volgende:
Vorig jaar had je onderin steeds een ticker in beeld met verschillen e.d. Die mis ik wel eigenlijk.
DRS is een oplossing voor de 'dirty air' anders was inhalen veel minder mogelijk, omdat je niet zo dicht achter je voorganger kunt rijden. Door DRS kan dat gaatje dichtgereden worden. Anders moet je 2-3 seconden sneller per ronde zijn om überhaupt in te kunnen halen.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Meestal niet, want die was al een gehele ronde langzamer, anders kon die aanvallende coureur niet korterbij komen
Hij is vanuit de pits gestart, een aantal ronden achter de rest. Er staat geen stand bij hem omdat hij te veel achterligt (meer dan 10%) om geklasseerd te worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:55 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja dat merk ik nu ook inderdaad, maar hij staat zo raar in de lijst vermeld. 0 stops en geen positie
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe maar wat probleempjes voor ROS
Ook al gun ik hem de overwinning wel
Das waar hoor, zoals ik al zei doet het zijn werk gewoon. Maar ik zie, en ik denk wel de meeste, een hard gevecht waarbij de sterkste uitkomt...quote:Op zondag 16 maart 2014 07:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
DRS is een oplossing voor de 'dirty air' anders was inhalen veel minder mogelijk, omdat je niet zo dicht achter je voorganger kunt rijden. Door DRS kan dat gaatje dichtgereden worden. Anders moet je 2-3 seconden sneller per ronde zijn om überhaupt in te kunnen halen.
Ah vandaarquote:Op zondag 16 maart 2014 07:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij is vanuit de pits gestart, een aantal ronden achter de rest. Er staat geen stand bij hem omdat hij te veel achterligt (meer dan 10%) om geklasseerd te worden.
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?quote:Op zondag 16 maart 2014 07:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, en livetiming die zijn werkt nog deed met sectortijden. Het lijkt wel alsof ze die F1-app iedereen hun strot aan het afduwen zijn
Sparen of niet, toen ze ploften boeide dat allemaal niks : Pquote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat brandstof sparen vind ik helemaal niks. Vorig jaar hebben we al gezien dat banden sparen saai was.
Staat in t vorige topic maar qua kleuren en lay out niet echt verandertquote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?
Wmb hoort het bij de F1. Tot begin jaren 90 was dat ook zo. Daarna heb je een periode gehad met de brandstofstops waar een F1-race eigenlijk steeds werd opgeknipt in stukjes waarin iedereen de hele tijd vol gas ging.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat brandstof sparen vind ik helemaal niks. Vorig jaar hebben we al gezien dat banden sparen saai was.
Hier die van gisteren tijdens de kwali. Is nu ver hetzelfde....quote:Op zondag 16 maart 2014 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doe eens een screen van de nieuwe live timing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |