Nu nog??quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:33 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maar eens op de fiets stapt
Ik dacht dat je de Fok!stok ging ophalen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn werk is best dichtbij huis ja.
Ben door mijn dagkaarten en FOK!Stok geld heen, en om nou 80km te fietsen heen en 80km terug...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Fok!stok ging ophalen.
Welk gedeeltje van "moet een rondje wachten" is onduidelijk ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar ik mag de stok dus niet zelf ophalen en dan in Soest brengen?
Eerst twee verplaatsingen door andere, dan mag je weer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar ik mag de stok dus niet zelf ophalen en dan in Soest brengen?
Fixed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:29 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Welk gedeeltje van "moet een rondje wachten" is onduidelijk ?
Ik ben 100% zeker van mijn pinpoint. Zie ook de parallelweg, omgeving, witte kasachtige gebouw (even door'rijden'), rotonde op de mapsfunctie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:56 schreef Maruna het volgende:
Al weet ik nog niet of die pinpoint wel lekker is, maar ik vind die nieuwe google-maps layout ook klote...
Ik ben het met je eens. Op de kaart zelf is de rotonde al wel te zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker van mijn pinpoint. Zie ook de parallelweg, omgeving, witte kasachtige gebouw (even door'rijden', rotonde op de maps.
Nee hoor. Ik vond Drente alleen te ver rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Feitje: Op dit moment heeft de stok 788 verplaatsingen gehad, we hebben een jubileum overgeslagen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond Drente alleen te ver rijden.
Ik denk dat ik toentertijd een miscalculatie heb gemaakt, want ik dacht dat nummer 750 door zwarte_hand was gedaan van Drenthe naar Utrecht. Maar ik zie nu op de fokstoksite dat het mijn verplaatsing was naar Leidschendam.quote:
Ah, je bedoelt de verplaatsing die mijn vader heeft gedaan, nummer 777.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Feitje: Op dit moment heeft de stok 788 verplaatsingen gehad, we hebben een jubileum overgeslagen
Ik kom toch echt op 788 uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef Maringo het volgende:
Plus dat net 790 gedaan is naar Bunschoten
Er zijn twee verplaatsingen, ronde 6 verplaatsingen 114 en 158 die blijkbaar niet meetelden, die staan op de wiki er wel bij maar ongenummerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Meh. :/
Dan zal er op de fokstoksite iets mis zijn.
Was die eerdere overdracht ook zo mooi gemeld met foto?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn twee verplaatsingen, ronde 6 verplaatsingen 114 en 158 die blijkbaar niet meetelden, die staan op de wiki er wel bij maar ongenummerd.
Bij verplaatsing 114 heeft nijnja na klachten dat hij alweer in Deventer lag de stok een dorp verderop geplaatst, niet tellend als extra verplaatsing.
Bij verplaatsing 158 heeft swarmahoer hem aan nijnja en babybel overgedragen. Eigenlijk hetzelfde als ActualFantasy en Buurpoes hebben gedaan.
Helaas, jij maakte hem nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toentertijd een miscalculatie heb gemaakt, want ik dacht dat nummer 750 door zwarte_hand was gedaan van Drenthe naar Utrecht. Maar ik zie nu op de fokstoksite dat het mijn verplaatsing was naar Leidschendam.
Nope!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was die eerdere overdracht ook zo mooi gemeld met foto?
Thanks. Zal het asap aanpassen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zijn twee verplaatsingen, ronde 6 verplaatsingen 114 en 158 die blijkbaar niet meetelden, die staan op de wiki er wel bij maar ongenummerd.
Bij verplaatsing 114 heeft nijnja na klachten dat hij alweer in Deventer lag de stok een dorp verderop geplaatst, niet tellend als extra verplaatsing.
Bij verplaatsing 158 heeft swarmahoer hem aan nijnja en babybel overgedragen. Eigenlijk hetzelfde als ActualFantasy en Buurpoes hebben gedaan.
Volgens mij welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef Bart het volgende:
Ligt de stok er nog? Ik zit nu in Amersfoort.
Volgens mij ook. Niet te ver uit de buurt he?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef Bart het volgende:
Ligt de stok er nog? Ik zit nu in Amersfoort.
Nee joh, hij blijft gewoon in Nederland.quote:
Oh, je brengt me op een goed idee. Ik ga binnenkort naar Parijs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee joh, hij blijft gewoon in Nederland.
En dan post je een foto van de fokstok op de bovenste etage van de eiffeltoren....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, je brengt me op een goed idee. Ik ga binnenkort naar Parijs.
Nee, joh, gewoon achterlaten bij een plaatsnaambord met 'Paris'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan post je een foto van de fokstok op de bovenste etage van de eiffeltoren....
zwarte_hand pakt m dan wel weer mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, joh, gewoon achterlaten bij een plaatsnaambord met 'Paris'.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, joh, gewoon achterlaten bij een plaatsnaambord met 'Paris'.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:46 schreef Maringo het volgende:
Spelregels
• Zoek deze Stok! en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad, dorp of gehucht.
• Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!Stok topic worden geplaatst.
• De Stok! moet eerst 2 keer verplaatst worden door iemand anders, voordat je hem zelf weer op gaat halen.
• De FOK!stok moet wel in Nederland blijven. De 3 bijzondere gemeentes zijn uitgesloten.
Ssssssssssst.quote:
Ik ben er eind april, dus als die er ligt...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oh, je brengt me op een goed idee. Ik ga binnenkort naar Parijs.
Weet jij wel hoe je met de Stok moet omgaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben er eind april, dus als die er ligt...
Ik ga pas in mei.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben er eind april, dus als die er ligt...
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
Pics or it didn't happen!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:45 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
quote:
Kom jij er weer achteraanquote:
ben er bijna. Dichtbij huis iigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er eigenlijk helemaal vanaf waar je hem neer gaat leggen. Heb je al een idee?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:24 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Sleutel ligt in het uitgezonderd (brom)fietsers-bordje
Foto van de omgeving lijkt mij niet nodig, straatnaam staat er zelfs bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ver weg! Waarom?
En de foto van de omgeving?
waarom niet? En de omgeving zie je achter het bordquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ver weg! Waarom?
En de foto van de omgeving?
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegdquote:
Er is een GoT-stick?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegd
De wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegd
quote:
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.quote:
Komt er een virus op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.
Geen executables starten die je niet vertrouwtquote:
Er is toch ook zo'n hele hype met ingemetselde usb sticks?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.
geef eens een linkje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gewoon de link die ik poste gepostquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
Hier?
https://www.google.com/ma(...)7:0x3e72e6b996e80092
Die dingen roesten toch zo weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n hele hype met ingemetselde usb sticks?
EDIT:
Ah ja:
http://deaddrops.com/
Je hebt geen toegang tot dit forumquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503847/0
Niet iedereen zal erin kunnen nee, het is in de Huiskamer, een besloten forum voor mensen die al wat langer op Tweakers rondlopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt geen toegang tot dit forum
Dit is een besloten forum. Voor toegang tot dit forum moet je in ieder geval ingelogd zijn.
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.quote:
is daar een foto vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.
Als ik het me goed herinner een maand lang aan een speeltoestel.
Maar je mag hem er best nog een keer neerleggen hoor.
GC / FOK!STOK door Nederland #123 Hengelo (Boertie)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.
Als ik het me goed herinner een maand lang aan een speeltoestel.
Maar je mag hem er best nog een keer neerleggen hoor.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #123 Hengelo (Boertie)
Goed geheugen
Daarzo:quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed geheugen
ja zag het, geweldigquote:
Ook omdat degene waar ie vandaan kwam, mn eerste pinpoint was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed geheugen
The good old days, zonder streetview of nattekattenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook omdat degene waar ie vandaan kwam, mn eerste pinpoint was.Andere waren al een paar weken aan het zoeken.
Wel streetview, geen nattekat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The good old days, zonder streetview of nattekatten
Heb ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Poging 2 tot het redden van de stok: Iemand met een lamineermachine gezocht:
[ afbeelding ]
Dat ding begint steeds bleker te zien
Ik klik niet op linkjes die ik niet versta. En ik ga ervanuit dat er meer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de link die ik poste gepost
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik klik niet op linkjes die ik niet versta. En ik ga ervanuit dat er meer zijn.
Komt eraan. Moment.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik.
Als iemand de orginele tekst even opdiept...en de stok in provincie Utrecht brengt.
Merci bien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503847/0
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik.
Als iemand de orginele tekst even opdiept...en de stok in provincie Utrecht brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn APK tekst staat er nog op.Aangepast.
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]Mag de stok weer richting Utrecht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn APK tekst staat er nog op.Professioneel gifmenger.
Van mij wel. Je zal hem zelf alleen keer moeten ophalen dan. Als ie eerder bij mij is, zal ik het doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mag de stok weer richting Utrecht dan?
Dan zal er in die wel een lek zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Dat andere plaatje ziet er nog top uit, enkel het papiertje die op mijn foto staat heeft een APK nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |