ben er bijna. Dichtbij huis iigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er eigenlijk helemaal vanaf waar je hem neer gaat leggen. Heb je al een idee?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:24 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
Sleutel ligt in het uitgezonderd (brom)fietsers-bordje
Foto van de omgeving lijkt mij niet nodig, straatnaam staat er zelfs bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ver weg! Waarom?
En de foto van de omgeving?
waarom niet? En de omgeving zie je achter het bordquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]Ver weg! Waarom?
En de foto van de omgeving?
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegdquote:
Er is een GoT-stick?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegd
De wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
paar jaar geleden de got-stick op dezelfde plek gelegd
quote:
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.quote:
Komt er een virus op.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.
Geen executables starten die je niet vertrouwtquote:
Er is toch ook zo'n hele hype met ingemetselde usb sticks?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
De Tweakers-variant op de FOK!stok: een USB-stick. Als je hem verplaatst mag je er iets opzetten.
geef eens een linkje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gewoon de link die ik poste gepostquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:38 schreef Buurpoes het volgende:
Hier?
https://www.google.com/ma(...)7:0x3e72e6b996e80092
Die dingen roesten toch zo weg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n hele hype met ingemetselde usb sticks?
EDIT:
Ah ja:
http://deaddrops.com/
Je hebt geen toegang tot dit forumquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503847/0
Niet iedereen zal erin kunnen nee, het is in de Huiskamer, een besloten forum voor mensen die al wat langer op Tweakers rondlopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt geen toegang tot dit forum
Dit is een besloten forum. Voor toegang tot dit forum moet je in ieder geval ingelogd zijn.
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.quote:
is daar een foto vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.
Als ik het me goed herinner een maand lang aan een speeltoestel.
Maar je mag hem er best nog een keer neerleggen hoor.
GC / FOK!STOK door Nederland #123 Hengelo (Boertie)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat ie daar al eens gelegen heeft.
Als ik het me goed herinner een maand lang aan een speeltoestel.
Maar je mag hem er best nog een keer neerleggen hoor.
Dankje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #123 Hengelo (Boertie)
Goed geheugen
Daarzo:quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed geheugen
ja zag het, geweldigquote:
Ook omdat degene waar ie vandaan kwam, mn eerste pinpoint was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed geheugen
The good old days, zonder streetview of nattekattenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook omdat degene waar ie vandaan kwam, mn eerste pinpoint was.Andere waren al een paar weken aan het zoeken.
Wel streetview, geen nattekat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
The good old days, zonder streetview of nattekatten
Heb ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
Poging 2 tot het redden van de stok: Iemand met een lamineermachine gezocht:
[ afbeelding ]
Dat ding begint steeds bleker te zien
Ik klik niet op linkjes die ik niet versta. En ik ga ervanuit dat er meer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de link die ik poste gepost
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik klik niet op linkjes die ik niet versta. En ik ga ervanuit dat er meer zijn.
Komt eraan. Moment.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik.
Als iemand de orginele tekst even opdiept...en de stok in provincie Utrecht brengt.
Merci bien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1503847/0
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik.
Als iemand de orginele tekst even opdiept...en de stok in provincie Utrecht brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn APK tekst staat er nog op.Aangepast.
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:48 schreef Maringo het volgende:
[..]Mag de stok weer richting Utrecht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen mijn APK tekst staat er nog op.Professioneel gifmenger.
Van mij wel. Je zal hem zelf alleen keer moeten ophalen dan. Als ie eerder bij mij is, zal ik het doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mag de stok weer richting Utrecht dan?
Dan zal er in die wel een lek zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Nattekat het volgende:
Dat andere plaatje ziet er nog top uit, enkel het papiertje die op mijn foto staat heeft een APK nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |