Nu nog??quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:33 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maar eens op de fiets stapt
Ik dacht dat je de Fok!stok ging ophalen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn werk is best dichtbij huis ja.
Ben door mijn dagkaarten en FOK!Stok geld heen, en om nou 80km te fietsen heen en 80km terug...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de Fok!stok ging ophalen.
Welk gedeeltje van "moet een rondje wachten" is onduidelijk ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar ik mag de stok dus niet zelf ophalen en dan in Soest brengen?
Eerst twee verplaatsingen door andere, dan mag je weer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:14 schreef Buurpoes het volgende:
Maar ik mag de stok dus niet zelf ophalen en dan in Soest brengen?
Fixed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:29 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Welk gedeeltje van "moet een rondje wachten" is onduidelijk ?
Ik ben 100% zeker van mijn pinpoint. Zie ook de parallelweg, omgeving, witte kasachtige gebouw (even door'rijden'), rotonde op de mapsfunctie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:56 schreef Maruna het volgende:
Al weet ik nog niet of die pinpoint wel lekker is, maar ik vind die nieuwe google-maps layout ook klote...
Ik ben het met je eens. Op de kaart zelf is de rotonde al wel te zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben 100% zeker van mijn pinpoint. Zie ook de parallelweg, omgeving, witte kasachtige gebouw (even door'rijden', rotonde op de maps.
Nee hoor. Ik vond Drente alleen te ver rijden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Feitje: Op dit moment heeft de stok 788 verplaatsingen gehad, we hebben een jubileum overgeslagen
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond Drente alleen te ver rijden.
Ik denk dat ik toentertijd een miscalculatie heb gemaakt, want ik dacht dat nummer 750 door zwarte_hand was gedaan van Drenthe naar Utrecht. Maar ik zie nu op de fokstoksite dat het mijn verplaatsing was naar Leidschendam.quote:
Ah, je bedoelt de verplaatsing die mijn vader heeft gedaan, nummer 777.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef Nattekat het volgende:
Feitje: Op dit moment heeft de stok 788 verplaatsingen gehad, we hebben een jubileum overgeslagen
Ik kom toch echt op 788 uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef Maringo het volgende:
Plus dat net 790 gedaan is naar Bunschoten
Er zijn twee verplaatsingen, ronde 6 verplaatsingen 114 en 158 die blijkbaar niet meetelden, die staan op de wiki er wel bij maar ongenummerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Meh. :/
Dan zal er op de fokstoksite iets mis zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |