Met fietsen bedoel ik echt dat ding met trappers, niet een scooter die jij hebt.quote:
Tot 60 km gaat prima, op een fiets zonder versnellingen. En met redelijk weer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met fietsen bedoel ik echt dat ding met trappers, niet een scooter die jij hebt.
Met redelijk weer, door de duinen, met een niet al te lichte tas op mijn rug, was ik na 35km al aardig kapot en na 50 kon ik gewoon niet meer...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot 60 km gaat prima, op een fiets zonder versnellingen. En met redelijk weer.
En dan terug met de trein
Potverdrie, luie donder. Fietsen zult ge! De Stok westwaart breng zult ge!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, iets meer westwaards. Uit ervaring kan ik zeggen dat meer dan 40km fietsen toch enorm tegen kan vallen...
Zegt de millieuvervuilerquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Potverdrie, luie donder. Fietsen zult ge! De Stok westwaart breng zult ge!
Ik dacht, laat ik het vandaag eens niet in 1 post doen, maar in meerderequote:
Die rotonde ligt daar volgens mij nog maar n paar maanden. Wekenlange afsluiting gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* En de Pinpoint
Rotonde mist, is later daar geplaatst. Kijk maar op maps. Als je je 180 graden omdraait zie je de toren wel. *
Even inzicht van zake geven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het vandaag eens niet in 1 post doen, maar in meerdere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |