Die wist ik ook wel, maar de andere foto kan een indicatie van de richting geven.quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik weet het niet zeker maar was dit nou dat bibber gebouw ?
[ afbeelding ]
Ja, Rijkswaterstaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:23 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik weet het niet zeker maar was dit nou dat bibber gebouw ?
[ afbeelding ]
Ponskaart, Uithofquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:22 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Dat gebouw slopen ze momenteel.. En het is niet helemaal voorbij waar jij zei..
Daar ga ik hem echt niet brengen... Ik dub tussen Bunschoten en Soest.quote:
Maakt mij niet uit. Beide gemeentes moeten nog en ik mag hem toch niet halen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar ga ik hem echt niet brengen... Ik dub tussen Bunschoten en Soest.
Ik weer wel nu, en ik had hem terug in jouw regio gebrachtquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Beide gemeentes moeten nog en ik mag hem toch niet halen.
Heb je voorkeur?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:06 schreef Meike26 het volgende:
Voor mij komt Stokje ook weer op fietsafstand te liggen
Waarom?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Beide gemeentes moeten nog en ik mag hem toch niet halen.
De regel is dat de voorgaande een beurt moet wachten. (om te voorkomen dat A en B de stok gaan overgooien als het ware). Maringo had hem in Alblasserdam neergelegd. Jij en ActualFantasy doen de nieuwe verplaatsing. Maringo mag nu niet halen. Als bijv. Meike hem oppikt en elders weer neerlegt, dan mag Maringo weerquote:
Dan gaan we toch met z'n drieën overgooien?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De regel is dat de voorgaande een beurt moet wachten. (om te voorkomen dat A en B de stok gaan overgooien als het ware). Maringo had hem in Alblasserdam neergelegd. Jij en ActualFantasy doen de nieuwe verplaatsing. Maringo mag nu niet halen. Als bijv. Meike hem oppikt en elders weer neerlegt, dan mag Maringo weer
Is goed. Omgeving utrecht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaan we toch met z'n drieën overgooien?
Nah, iets meer westwaards. Uit ervaring kan ik zeggen dat meer dan 40km fietsen toch enorm tegen kan vallen...quote:
Mietje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, iets meer westwaards. Uit ervaring kan ik zeggen dat meer dan 40km fietsen toch enorm tegen kan vallen...
Met fietsen bedoel ik echt dat ding met trappers, niet een scooter die jij hebt.quote:
Tot 60 km gaat prima, op een fiets zonder versnellingen. En met redelijk weer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met fietsen bedoel ik echt dat ding met trappers, niet een scooter die jij hebt.
Met redelijk weer, door de duinen, met een niet al te lichte tas op mijn rug, was ik na 35km al aardig kapot en na 50 kon ik gewoon niet meer...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot 60 km gaat prima, op een fiets zonder versnellingen. En met redelijk weer.
En dan terug met de trein
Potverdrie, luie donder. Fietsen zult ge! De Stok westwaart breng zult ge!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, iets meer westwaards. Uit ervaring kan ik zeggen dat meer dan 40km fietsen toch enorm tegen kan vallen...
Zegt de millieuvervuilerquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Potverdrie, luie donder. Fietsen zult ge! De Stok westwaart breng zult ge!
Ik dacht, laat ik het vandaag eens niet in 1 post doen, maar in meerderequote:
Die rotonde ligt daar volgens mij nog maar n paar maanden. Wekenlange afsluiting gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
* En de Pinpoint
Rotonde mist, is later daar geplaatst. Kijk maar op maps. Als je je 180 graden omdraait zie je de toren wel. *
Even inzicht van zake geven.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik het vandaag eens niet in 1 post doen, maar in meerdere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |