quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef Koenholio het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste tekening, ben er al erg blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Three Worlds spreken de kleuren me wel aan, ondanks dat het orgineel in zwart-grijs-wit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua locatie zou mijn bovenarm de voorkeur hebben. Ik werk in de zorg, dus uitbreiding naar mijn onderarm zou er sowieso niet inzitten. Niet dat het niet zou mogen, maar het ziekenhuis is van mening: "liever niet". En omdat ik er al zo lang over nadenk, denk ik wel dat het niet bij 1 tattoo blijft en ook mijn rug een goede kandidaat is voor een flinke prent. Dus ik ben op zoek naar een artiest waar ik de komende tijd vooruit zou kunnen zeg maar.
Daarnaast ben ik op zoek naar een artiest die voor mij een songtekst in een afbeelding zou kunnen omzetten. Het gaat om een frans nummer, dus een artiest die ook enigszins een woordje frans zou kunnen spreken, is wel handig om het goede gevoel over te brengen. Via google ben ik op de site van Xoïl terecht gekomen in Thonon-les-bains [Franse Alpen, bij het meer van Geneve].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand ervaring met hem? Ik hou wel van zijn eigen stijl qua ontwerpen.
Alleen is mijn frans belabberd en is het nogal een eindje rijden (bijna 900 km), dus om zo maar even een afspraak te maken, is wellicht niet zo 1-2-3 gedaan. Aan de andere kant is het wellicht fijner om de orginele tekst in zijn moedertaal te kunnen gebruiken. Wat is nu wijsheid?Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Martina heb ik op dit moment op het oog. http://finelinetattoo.nl/albums/Martina-Tattoos
Alleen vind ik niet echt deze stijl terug in zijn recent werk ( over het algemeen erg realistisch )![]()
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!
Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:![]()
![]()
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijnDe lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e
![]()
![]()
Ligt helemaal aan de plek, lijntje op het puntje van mijn elleboog deed meer pijn dan schaduwen bovenop mijn onderarm. Inkleuren vlak bij mijn tepel deed weer meer pijn dan een lijntje op mijn bovenborst..etc.etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijnDe lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ik vind het inkleuren pijnlijker. Maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
![]()
![]()
Och ik merk het snel genoeg, 3 april staat de volgende afspraak. Ik krijg een japanse sleeve maar dan op mn been. Vanaf mn enkel tot net onder de knie, vooral bij de achillespees was het erg pijnlijk![]()
![]()
Verschillend zover vind ik lijnen echt vreselijk.
Heb er een tattoo aan de binnenkant van me bovenarm en op mijn linkerzij en de lijnen waren echt ondragelijk.
Ik mag aankomende donderdag weer genieten van een 4 uur durende sessie.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Ik vind het allemaal erg. Maar het inkleuren ging bij mij soms ook met een rij naalden van ongeveer cm breed. Ligt er ook maar net aan hoeveel schaduw werk/kleur verlopen je hebt en of er steeds over hetzelfde plekje gegaan wordt (auw).
![]()
Ik vind lijnen alleen in het begin van de sessie kut.
Kleuren is ook pijnlijk maar dat is dan weer omdat ik alleen voor kleur ga en ze dan 4x op hetzelfde stuk prikken
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Weet iemand hoe ik het beste kan zoeken naar voorbeelden op deviantart?
Ik wil een ribpiece waarop iemand in het water kijkt en zichzelf dan terugziet als een skull.
Het idee is dat je altijd naar jezelf moet kijken om te bepalen wie je bent en hoe je in het leven staat. Vandaar het water.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Voor een journalistiek project ben ik op zoek naar mensen met tattoo's. Alle soorten, maten en vooral leeftijden zijn welkom, liefst met een mooi verhaal! Mocht je nou denken, maar dat ben ik ten voeten uit of ken je zo iemand? Dan zou ik daar graag wat vraagjes over stellen!
Ik heb zelf ook een tattoo en ga een longread schrijven over tattoos. Voornamelijk om te laten zien dat het niet zomaar plakplaatjes zijn maar in mijn ogen een vorm van kunstuiting vaak met een verhaal erachter. Zoals jullie misschien ook wel weten hebben veel mensen een bevooroordeelde blik als het op tatoeages aankomt.![]()
Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
yeauuuu heeft iemand enig idee wie goed in is new school? t liefst makkelijk te bereiken, afstand maakt niet uit ( woon in Groningen ) maar zolang het maar niet in een of ander vaag dorp is waar ik nooit meer weg kom omdat er amper OV komt
[ afbeelding ]
ik zoek nog iemand die dit op m'n bovenarm wil zetten
Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)![]()
Donderdag sessie 3 van de achterkant van mijn bovenbeenBen benieuwd hoe lang ik het deze keer uit kan houden
![]()
![]()
Wat voor iets wordt het dan? Een artikel met foto's wat ook gepubliceerd wordt, alleen tekst die intern blijft etc?
Ik heb trouwens wel het idee dat het tegenwoordig reuze meevalt met de vooroordelen, en hoor sowieso ook weinig tattoo's waar totaal geen verhaal achter zit.![]()
Dat portfolio is echt heel erg goed! De tip was niet voor mij, maar heb m toch even opgeslagen, dus ook namens mij thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.
Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)![]()
![]()
Natuurlijk ken ik je van Lowlug!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef eti het volgende:
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!
Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:
[ afbeelding ]
De wentelteefjes staan ook op mijn verlanglijstje, maar dan zou ik nog een goede plek voor ze moeten verzinnen. Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
![]()
Mijn design voor morgen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Klopt, de letter T op mijn pols is mijn enige tatoeage...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?
![]()
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurt![]()
![]()
Lijntjes hangt af van de plek, maar ongeacht de plek begin ik na de derde laag schaduwen en kleuren het wel echt zat te worden.I cannot understand how being honest can be considered improper![]()
Goed voor je tattoo ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef Questular het volgende:
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurtLand of the free. Home of the brave.![]()
Kun je proberen ja. Of je trekt gewoon een pantalon aan als je toch een kantoor baan hebt. Zachte stof.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Questular het volgende:
[..]
ik zal mn baas ff vragen of ik in een sportbroekje kan gaan zitten op kantoor......Land of the free. Home of the brave.![]()
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?
Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen
Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.Mon 'en!![]()
Ik heb bij al mijn tattoo's geen last gehad van het kleuren, met mijn schouders en sleutelbenen was het net of iemand heel zacht met een vinger eroverheen ging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik dacht dat dit dus ook bij mijn voet zou gaan, ik heb 2 uur gezeten voor lijnen en dat viel echt reuze mee op een paar plekjes na ik dacht de de sessie erna met kleuren net zo zou zijn.
Niet dusik moest de dag erna ongesteld worden dus ik was sowieso wat gevoeliger maar ik heb het echt wel moeilijk gehad met mijn voet kleuren, wat een hel! Zie ook heel erg tegen het bijwerken op
![]()
![]()
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:16 schreef bloempjuh het volgende:
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?
Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen
Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.Gelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
![]()
Gewapend met machinegeweren rukte de politie
in het Amerikaanse Maine dinsdag uit om een
'gewapende man' te arresteren. Agenten hadden
een melding ontvangen van medewerkers van de
plantsoenendienst: een gewapende man had hen
van zijn erf gejaagd. Het pistool dat de mannen
hadden gezien bleek een levensechte tatoeage te
zijn.
De getatoeëerde man, Michael Smith, had net een
nachtdienst achter de rug op zijn werk, toen hij in
de ochtend wakker werd van het geluid van het
kappen van bomen. Hij stormde zonder shirt naar
buiten en schreeuwde tegen de mannen van de
plantsoenendienst dat ze weg moesten gaan.
Wanneer Smith geen shirt draagt, is het
getatoeëerde pistool goed zichtbaar.
Geen spijt
De politie rukte onmiddellijk uit na de melding van
de weggejaagde mannen. 'Ik had plannen voor
vandaag, maar geen plannen om neergeschoten te
worden,' vertelt Smith. Nadat duidelijk werd dat
het om een vergissing ging, kreeg hij geen boete
of proces aan zijn broek. 'Ik heb altijd een pistool
bij me, weliswaar getatoeëerd maar spijt heb ik
niet. Dat heb ik ook tegen de agent gezegd.'![]()
![]()
Den Haag, zondag a.s.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidGelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Mon 'en!![]()
Op hun Facebook:quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidGelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op hun Facebook:
Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.Ha, ja dankjulliequote:Ik zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
..apart. Het lijkt net alsof de zee er helemaal niet bijhoort en de zonnestralen lijken net op water
Sorry, ik wil je gelukkige mood niet verpesten maar dit is niet mijn ding![]()
No rergetsquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ha, ja dankjullieIk zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten
![]()
![]()
Ik was stiekem toch blij dat ik gisteren, voor ik ging, nog even een tramadol pilletje heb genomen. Ik was het anders na 10 minuten al stikbeu.. Ik kan er absoluut niet meer tegen, tegen die pijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren..snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje
Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ligt er echt aan waar het gezet wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb 1x 4uur gezeten en 1x 3,5 uur je bent het na 2 uur idd echt spuugzat.dikke respect.
![]()
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten. Hoogstens irritant na een bepaalde tijd over hetzelfde plekje.Land of the free. Home of the brave.![]()
Mijn schouders/sleutelbenen deden echt totaal geen pijn, dat is het niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten.
Het is gewoon het lange zitten maar ik moet ook 2 uur heen reizen en weer 2 uur terug, ik ben gewoon echt helemaal op als ik klaar ben. Alleen met mijn voet en het kleuren was ik het zat vanwege de pijn.![]()
Daar heb ik ook last van ja, op een gegeven moment beginnen bepaalde lichaamsdelen te slapen en tintelen vanwege de ongemakkelijke houding wat irritanter is dan het tattoeren.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn schouders/sleutelbenen deden echt totaal geen pijn, dat is het niet.
Het is gewoon het lange zitten maar ik moet ook 2 uur heen reizen en weer 2 uur terug, ik ben gewoon echt helemaal op als ik klaar ben. Alleen met mijn voet en het kleuren was ik het zat vanwege de pijn.Land of the free. Home of the brave.![]()
Heb een groot deel van mijn been vol. Geen één plek was zo naar als m'n knieschijf, met name de rand er omheen/onder! Werd er gewoon misselijk van.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft of er zenuwuiteinden onder lopen?![]()
Mwoah ik houd mn mond ook wel maar als ik het in 2 keer (of vaker) kan doen kies ik daar graag voor. M'n artist heeft het nooit enorm druk dus na 3 weken ben ik mooi weer aan de beurt![]()
Waar heb je die laten zetten? In Groningen? (Ik had wat gelezen over dat je in Groningen 'actief bent'.)quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren..snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje
Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
[ afbeelding ]![]()
Wilco. Werkt bij Freebooter en Smooth sailing. Hij is de enige hier in Groningen waar ik zelf een positieve vibe van ontvang dus ben daar graag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:05 schreef Eerin het volgende:
[..]
Waar heb je die laten zetten? In Groningen? (Ik had wat gelezen over dat je in Groningen 'actief bent'.)![]()
Markus trekt per sessie een hele dag uit en hij was van plan terug naar Duitsland te verhuizen. In totaal zo'n 41 bezig geweest en wilden het wel een beetje rap af hebben. Had om de 2-3 weken een sessie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
Mwoah ik houd mn mond ook wel maar als ik het in 2 keer (of vaker) kan doen kies ik daar graag voor. M'n artist heeft het nooit enorm druk dus na 3 weken ben ik mooi weer aan de beurt![]()
Ik kon de pijn altijd prima aan maar na 2 uur gaat mijn huid protesteren en stoot ik net zo hard inkt af als dat het er in gebulderd wordt.
Veel korte sessies dus maar
Wordt nog wat als ik echt m`n sleeve eens ga laten zetten
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Ah oke. Heb je ervaring met Tainted Love? Ik had altijd Smooth Sailing bovenaan m'n lijstje staan, maar vind portfolio van Tainted Love ook wel prima lijken, maar weet niet wat daar de ervaringen mee zijn. Waar ligt de specialiteit van Wilco?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wilco. Werkt bij Freebooter en Smooth sailing. Hij is de enige hier in Groningen waar ik zelf een positieve vibe van ontvang dus ben daar graag.![]()
Specialiteit van smooth sailing is old school. Maar ze wijken ook wel af naar andere stijlen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:35 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ah oke. Heb je ervaring met Tainted Love? Ik had altijd Smooth Sailing bovenaan m'n lijstje staan, maar vind portfolio van Tainted Love ook wel prima lijken, maar weet niet wat daar de ervaringen mee zijn. Waar ligt de specialiteit van Wilco?
Tainted love wou ik m'n hert laten zetten ( zie je eerder in dit topic ) maar schrok een beetje toen ik binnenstapte en merkte dat de assistente amper NL spreekt en Crunch Decool (weet niet of hij de enige artist daar is tho..) al helemaal niet (engels wel) Maar zijn werk is wel oké i guess haha
Wat wil je zetten?![]()
Mijn volgende tattoo ga ik laten zetten bij Sander Valentijn van Art Castle. Maakt mooie dingen ook helemaal mijn stijl.
Wil een upper arm sleeve met mandala's erin verwerkt. Hij heeft de perfecte vaste hand voor dit soort dingen. Nu alleen nog een afspraak maken!![]()
Afgelopen week drie uur zonder pauze gekleurd. Had nog wel een uur langer gemogen, endorfinebom was volhardend.
Jet scheelt denk ook dat artiest een uitermate goede gesprekspartner is...
Arm bijna klaar nu ff sparen voor meer![]()
Ik had een zit van 2 uur en het gesprek ging als volgt:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef robskem het volgende:
Afgelopen week drie uur zonder pauze gekleurd. Had nog wel een uur langer gemogen, endorfinebom was volhardend.
Jet scheelt denk ook dat artiest een uitermate goede gesprekspartner is...
Arm bijna klaar nu ff sparen voor meer
1. "Ben je er klaar voor?"
2. en na 2 uur: "zo strek je been maar even en kijk eens in de spiegel"
Maar het is wel echt een machine die gast, binnen 2 uur alle lijnen gezet van een tattoo die qua oppervlakte niet echt heel klein is![]()
![]()
Vraagje ,
Ik heb nu eergisteren mijn tattoo laten zetten en heb vanavond een niet al te intensieve voetbal wedstrijd , kan dit gewoon ?
Bij mijn eerste tattoo ben ik gewoon gaan zwemmen na een week nooit ergens last van gehad , de 2de wel aan de 'regels' gehouden.
Maar nu lees ik dus veel verschillende berichten over sporten met een pas gezette tattoo.
Iemand ervaring ?Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Hehe, eindelijk het licht gezien? Heerlijk verkoelend he...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
omijngod bepanthen creme ipv zalf![]()
![]()
waarom was ik niet eerder over gestapt
Je hebt gelijk Fen.![]()
Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:12 schreef dhrluker het volgende:
Vraagje ,
Ik heb nu eergisteren mijn tattoo laten zetten en heb vanavond een niet al te intensieve voetbal wedstrijd , kan dit gewoon ?
Bij mijn eerste tattoo ben ik gewoon gaan zwemmen na een week nooit ergens last van gehad , de 2de wel aan de 'regels' gehouden.
Maar nu lees ik dus veel verschillende berichten over sporten met een pas gezette tattoo.
Iemand ervaring ?MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!![]()
zwemmen na een week?!?!?!? gast dat is gewoon vragen om infectiesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:12 schreef dhrluker het volgende:
Vraagje ,
Iemand ervaring ?
en dit:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minderKlopt, schrok er wel vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef Fendy het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk het licht gezien? Heerlijk verkoelend he...het was best frisjes inderdaad
![]()
Hmm , oké.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Zou je gaan sporten met een giga schaafwond? Want dat is het gewoon, alleen zie je het minder
Normaal gesproken wel maar denk dat ik het nu maar laat varen.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
[quote]Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zwemmen na een week?!?!?!? gast dat is gewoon vragen om infecties
en dit [quote/]
Geen infecties gekregen ervan hoor.
je kan het wel doen (en dan rustig aan doen) maar dan zou ik direct na het voetbal jezelf gaan wassen en niet pas als je thuis bent ofzo![]()
Ja ik zal het eens aanzien hoe het aanvoelt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
je kan het wel doen (en dan rustig aan doen) maar dan zou ik direct na het voetbal jezelf gaan wassen en niet pas als je thuis bent ofzo
Is ook niet echt intensief potje meer met vrienden onderling.
Douche is altijd meteen na de wedstrijd.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Probeer shampoo en/of douchefris in je 'wond' te vermijden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:48 schreef dhrluker het volgende:
[..]
Ja ik zal het eens aanzien hoe het aanvoelt.
Is ook niet echt intensief potje meer met vrienden onderling.
Douche is altijd meteen na de wedstrijd.![]()
Ja ik douche sowieso voorzichtig , sproeikop in mijn hand en gaan!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Probeer shampoo en/of douchefris in je 'wond' te vermijden.Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:20 schreef robskem het volgende:
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....Mooi! Hoeveel uur zit er straks totaal in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of the free. Home of the brave.![]()
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?
Ga ik dood 27 april?![]()
![]()
ligt eraan hoeveel vet je d'r hebt zitten, maar is wel gevoelig plekje jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Zijn er vrouwen hier met een tattoo onder de borst, dus van rib onder mijn borst door in een bocht zeg maar?
Als niemand reageert ga ik ervan uit dat er slachtoffers zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef scrub_nurse het volgende:
de dode vrouwen zal het niet lukken te reageren...![]()
Ik heb overal spek, behalve dus op mijn ribben, daar zit geen laagje overheen![]()
Nouja we shall see, voet viel uiteindelijk ook heel erg meeGa gewoon van het ergste uit.
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:20 schreef robskem het volgende:
Ook maar ff work in proces tonen, over 1.5 week weer verder....nice. apart ook wel vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb een tekst op de zijkant, net onder de rand van m'n BH, en het deed echt bijna geen pijn, alleen iets meer naar voren (dus waar die van jou meer zit) iets gevoeliger. Maar het ligt ook heel erg aan wat je laat zetten en wat voor naald er gebruikt wordtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Als niemand reageert ga ik ervan uit dat er slachtoffers zijn![]()
Ik heb overal spek, behalve dus op mijn ribben, daar zit geen laagje overheen![]()
Nouja we shall see, voet viel uiteindelijk ook heel erg meeGa gewoon van het ergste uit.
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Hangt er van af hoe diep de schaafwond is. Als het alleen oppervlakkig is dan zal het geen schade doen, is het diep (2e huidlaag) dan wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 07:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat lijdt een tattoo eigenlijk onder een schaafwond?Land of the free. Home of the brave.![]()
Ik wil graag een new school portret van m'n hond, met veel kleur en een frame. Dat hert had ik gezien inderdaad, toffe stijlquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Specialiteit van smooth sailing is old school. Maar ze wijken ook wel af naar andere stijlen.
Tainted love wou ik m'n hert laten zetten ( zie je eerder in dit topic ) maar schrok een beetje toen ik binnenstapte en merkte dat de assistente amper NL spreekt en Crunch Decool (weet niet of hij de enige artist daar is tho..) al helemaal niet (engels wel) Maar zijn werk is wel oké i guess haha
Wat wil je zetten?die ga je nu bij Smooth Sailing zetten, of ben je nog op zoek naar een artist?
Ik dacht overigens dat Crunch inderdaad enige artist was, althans, dat begreep ik van anderen. Maar die hadden daar niets laten zetten, dus tja.![]()
Is niet mijn stijl maar deze vind ik erg gaaf. Nice.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]It's not too late to change your hikikomori ways!![]()
Erg erg erg gaaf!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
Dit stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Nu eindelijk een watercolor tattoo laten zetten.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Woahquote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]!
Oh wauw wat ontzettend gaaf en vooral heel erg mooi gezetquote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ].
Wie is je artiest?!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Wowquote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ][i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Mooi palet aan kleurenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Moooooooi!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 19:59 schreef YupYapYo het volgende:
[ afbeelding ]I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in![]()
Weet iemand een goede blackwork artist in Nederland of niet te ver over de grens in Duitsland?
Momenteel ken ik alleen Gerhard Wiesbeck, maar Landshut is wel wat ver, zeker voor een backpiece![]()
![]()
Als ik de dame mag geloven die tegelijk met mij in dezelfde ruimte werd geprikt als ik, dan is het irritant, maar ook niet meer dan dat.. Ik lag elke keer te piepen op de achterkant van bovenbeen, en mevrouw gaf geen krimp vol op dr ribbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
Nee, vet is in deze geen graadmeter... Gevoelig blijft gevoelig, ondanks de eventuele vetlaag die iemand heeft. *spreekt uit ervaring*quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel vet je d'r hebt zitten, maar is wel gevoelig plekje ja![]()
![]()
Tuurlijk, maar al je er minder vet hebt en dus dichter op het bot tattoeerd voel je het vanzelfsprekend meer.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee, vet is in deze geen graadmeter... Gevoelig blijft gevoelig, ondanks de eventuele vetlaag die iemand heeft. *spreekt uit ervaring*![]()
is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef theKiD het volgende:
Ik lag elke keer te piepen op de achterkant van bovenbeen![]()
Pijn is sowieso niet iets wat je tegen moet houdenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.maar het is wel een van de gevoeligere plekken, net als je binnen arm. De huid is wat dunner daar.
![]()
Ik heb er een net onder mijn bh bandje. Vond het zelf best pijnlijk! Was iig echt heel blij dat hij klaar was, terwijl hij maar 20 minuten bezig was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Ga ik dood 27 april?
Heb wel het idee dat het ook per persoon verschilt.![]()
Oh sorry ik las onderbeen op een rare manieri should go to sleep.. bovenbeen zal niet veel verschillen tho i guess
![]()
Buiten het feit dat pijn voor iedereen verschillend is, en ikzelf ook op mijn scheenbeen ben geprikt, en rondom mijn enkel, is dit op dit moment een erg pijnlijke plek. Maar ik weet van mijzelf dat ik erg kleinzerig ben, en niet goed tegen pijn kan. Enige plek wat niet pijnlijk was, is mijn bovenarm, en de buitenkant van mijn kuit/ onderbeen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.
Maar eerlijk is eerlijk, scheenbeen en net onder/tegen de knie was het pijnlijkst.
En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen. I love the ink!![]()
Dat betekent dat je het niet hebt gedaan hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 04:33 schreef theKiD het volgende:
En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen.
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ik ben nu bezig met een been stuk en bij mij was de achilespees veruit de pijnlijkste plek, en de bovenkant van mn kuit is een goede 2quote:Op dinsdag 25 maart 2014 04:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Buiten het feit dat pijn voor iedereen verschillend is, en ikzelf ook op mijn scheenbeen ben geprikt, en rondom mijn enkel, is dit op dit moment een erg pijnlijke plek. Maar ik weet van mijzelf dat ik erg kleinzerig ben, en niet goed tegen pijn kan. Enige plek wat niet pijnlijk was, is mijn bovenarm, en de buitenkant van mijn kuit/ onderbeen.
Maar eerlijk is eerlijk, scheenbeen en net onder/tegen de knie was het pijnlijkst.
En dat heeft me niet tegengehouden om het niet te doen. I love the ink!![]()
![]()
Voet staat ook bekend als pijnlijk, zelfs mijn artiest waarschuwde mij ervoor, hij is een keer geschopt in zijn gezicht zo gek werd iemandquote:Op dinsdag 25 maart 2014 04:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
is dat 1 van de pijnlijkere plekken? dat is waar ik t van plan ben te doen. maar een beetje pijn houdt me niet tegen.![]()
Zat ik daar heel chill te candy crushen toen de lijnen werden gezetIk ga altijd gewoon maar van het ergste uit :y
Thanks trouwens iedereen, ben héél benieuwd![]()
![]()
Ik heb zo ver mijn tattoos laten zetten op mijn bovenarm ( binnenkant ), zij , voet , bovenarm maar me schouder en schouderblad.
Meest pijnlijke plek is toch de zij voor mij , alles is peanuts vergeleken met die keer tot nu toe!Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Ik ga voor de volgende toch op mijn bovenbeenlekker wat ruimte haha.
Zie het tijdstip...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat betekent dat je het niet hebt gedaan he![]()
Toch wel gedaan
![]()
![]()
Ah ja, als UVT-mod snap ik wat je bedoeltquote:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Daar ging ik natuurlijk ook vanuitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ah ja, als UVT-mod snap ik wat je bedoelt![]()
![]()
En dan mail je eens met Vincent Hocquet van beautiful freak tattoo met het idee dat je ergens op een wachtlijst terecht komt, blijkt een afspraak geannuleerd te zijn.
Volgende week donderdag naar Koksijde om ideeën te bespreken en meteen een eerste sessie.
I'm having a good day.Every living creature on earth dies alone![]()
Sorry ik las hier helemaal overheenquote:Op maandag 24 maart 2014 16:49 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik wil graag een new school portret van m'n hond, met veel kleur en een frame. Dat hert had ik gezien inderdaad, toffe stijldie ga je nu bij Smooth Sailing zetten, of ben je nog op zoek naar een artist?
Ik dacht overigens dat Crunch inderdaad enige artist was, althans, dat begreep ik van anderen. Maar die hadden daar niets laten zetten, dus tja... Maar voor new school zou ik ergens anders heengaan. Ik wil m'n chestpiece af laten maken door Steve in Steenwijk, Lucky 7 heet dat daar volgens mij. Sin66 en Tattoo Mania hebben mijn aandacht ook, ik ben nog op zoek naar een andere artist ja. Mij is ook een aanbevolen in Berlijn maar ik weet niet of ik de reis ervoor over heb. Zou even een kijkje nemen op hun site en overwegen of de afstand van de shop je niet te ver is
![]()
![]()
oke jongens even serieus, ik heb me toch wat gevonden
http://codyeich.tumblr.com/
deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen![]()
Mooi kleuren gebruikquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen![]()
![]()
Gisteren is ook mijn schets getekend en wordt nu verder uitgewerkt. Ben benieuwd naar 't resultaat.
Volgens de artiest kan 't in een sessie, maar wordt het wel op de tandjes bijten. Ergens begin ik nu toch wel eem beetje 'bang' voor de pijn te worden haha. Het wordt een halve sleeve (bovenarm)![]()
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)Thanks voor dit nog overigens. Ik zit nu te denken aan Tattoo Mania, vind ik er toch wel heel goed uitzien allemaal. Maar ook nog een andere artist in Amsterdam, dus ben er nog niet helemaal uit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry ik las hier helemaal overheen.. Maar voor new school zou ik ergens anders heengaan. Ik wil m'n chestpiece af laten maken door Steve in Steenwijk, Lucky 7 heet dat daar volgens mij. Sin66 en Tattoo Mania hebben mijn aandacht ook, ik ben nog op zoek naar een andere artist ja. Mij is ook een aanbevolen in Berlijn maar ik weet niet of ik de reis ervoor over heb. Zou even een kijkje nemen op hun site en overwegen of de afstand van de shop je niet te ver is
![]()
Zoweiso zal je onderarm niet heel veel veranderen? Of je moet van die bungelende kwab onderarmen hebben?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef Eerin het volgende:
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)![]()
Ja dat heb ik dus niet, dus dat scheeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:47 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zoweiso zal je onderarm niet heel veel veranderen? Of je moet van die bungelende kwab onderarmen hebben?maar er zit wel gewoon vet, dus ervan uitgaande dat dat gaan verdwijnen, zal dat dan veel doen aan de vorm van een tattoo?
![]()
Ik ben recent 20+ kilo afgevallen en nog steeds bezig maar het heeft geen effect gehad. Alleen lijkt die op mijn schouders groter omdat ik smaller ben maar er is niets veranderd aan de vorm oid.![]()
Ah oke, topquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben recent 20+ kilo afgevallen en nog steeds bezig maar het heeft geen effect gehad. Alleen lijkt die op mijn schouders groter omdat ik smaller ben maar er is niets veranderd aan de vorm oid.dat klinkt dan heel positief. Ik kan natuurlijk ook gewoon wachten, maar ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren voor ik op streefgewicht ben, en ik ben vrij ongeduldig..
![]()
Bij tattoo mania stond vroeger een wachtlijst van soms bijna 2 jaar (Gerrit) weet niet hoe dat nu is.![]()
Misschien is Wild Things in Venlo ook 'n optie voor je? Of South Side in Valkenburg (lb)quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:45 schreef Eerin het volgende:
Andere vraag over het zetten van een tattoo: wat is het effect van afvallen op een tattoo? Mijn plan is dus een tattoo op mn onderarm (10x8cm oid), maar ik zit ook in een proces van afvallen. Gaat het plaatje er dan anders uitzien? Ik ben nog jong, dus ik verwacht niet met enorm hangende vellen rond te gaan lopen straks (daarbij zal dat op mn onderarmen ook nogal meevallen), maar ik zou het ook vervelend vinden als m'n tattoo zich helemaal vervormt. Iemand ervaring? (of geniale kennis, mag uiteraard ook)
[..]
Thanks voor dit nog overigens. Ik zit nu te denken aan Tattoo Mania, vind ik er toch wel heel goed uitzien allemaal. Maar ook nog een andere artist in Amsterdam, dus ben er nog niet helemaal uit.![]()
Wild Things net gekeken, is inderdaad ook waar ik naar op zoek ben. Hebben die minder wachtlijst? (Alhoewel, als ik eerst wil afvallen is een wachtlijst ook niet zo'n probleem xD)quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Misschien is Wild Things in Venlo ook 'n optie voor je? Of South Side in Valkenburg (lb)![]()
Toevallig mail ik nu met Gerrit en heb een paar uur geleden gevraagd hoelang de wachtlijst is, verwacht morgenochtend wel een antwoord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:04 schreef UnicornFarts het volgende:
Bij tattoo mania stond vroeger een wachtlijst van soms bijna 2 jaar (Gerrit) weet niet hoe dat nu is.![]()
Heel vet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
deze man is een fucking held, wat een toffe dingen maakt hij zeg, godver ik zit al 30min te scrollen
Ik ga morgen of begin volgende week even langs in Groningen. Kijken of ik op korte termijn een Lego-blokje op m'n voet kan zetten.
En wanneer m'n xyce ontwerp af is mag m'n binnen bicep er ook meteen aan geloven.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
nee dat mag je niet vragen ga wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Take2 het volgende:
Tof, waarom een lego-blokje als ik vragen mag?![]()
Ik moest hier veel harder om lachen dan mijn verfijnde gevoel voor humor toe wil gevenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat mag je niet vragen ga weg
Omdat Lego tof is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Take2 het volgende:
Tof, waarom een lego-blokje als ik vragen mag?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dit weekend maar eens een kijkje nemen bij de tattoo conventie in het Mecc Maastricht.
Misschien kunnen we er nog wat ideetjes opdoen.
En donderdag de eerste sessie bij Vincent Hocquet
Every living creature on earth dies alone![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:00 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Dit weekend maar eens een kijkje nemen bij de tattoo conventie in het Mecc Maastricht.
Misschien kunnen we er nog wat ideetjes opdoen.
En donderdag de eerste sessie bij Vincent Hocquet
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Mijn tattoo artiesten staan in Maastricht dit weekend zag ik.![]()
![]()
ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Toevallig mail ik nu met Gerrit en heb een paar uur geleden gevraagd hoelang de wachtlijst is, verwacht morgenochtend wel een antwoord.Gelukkig zijn er nog genoeg andere artists
![]()
Jezusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnenGelukkig zijn er nog genoeg andere artists
Ik vind 3 maanden wachten op een tattoo al lang.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Whoo, dat is inderdaad nogal een tijd. Ruim een jaar dus, pff.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ZIjn wachtlijst is inderdaad lang. Ik zou er pas volgend jaar juni terecht kunnenGelukkig zijn er nog genoeg andere artists
![]()
Maar ik heb meerdere tattoo plannen die enkel nog op zich laten wachten vanwege het geld (zijn aardig groot) dus ik dacht ik begin eerst even met een kleine, voor de 'feel'.quote:Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
JezusIk vind 3 maanden wachten op een tattoo al lang.
maar die jaar wachtlijst is alleen bij gerrit, hij zal her en der wel 'no shows' krijgen maar daar moet je dan maar net van op de hoogte zijn.
Bij de andere artists daar kan je in mei/juni terecht![]()
en jeejmn chestpiece gaat ergens deze maand afgemaakt worden door steve in steenwijk
(ruwe schets):
[ Bericht 14% gewijzigd door Dromenvangertje op 28-03-2014 16:24:08 ]![]()
oh oh en ik krijg vanavond een tattoo op mn pols met het as van m'n moeder er in verwerkt, pics volgen![]()
![]()
ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen, nu je in zo'n rap tempo vanalles in verschillende stijlen laat zetten? als in; denk je er nog wel over na?![]()
![]()
Zeker. Na dit jaar doe ik het rustiger aan. No worriesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:25 schreef perro. het volgende:
ben je niet bang dat je er spijt van gaat krijgen, nu je in zo'n rap tempo vanalles in verschillende stijlen laat zetten? als in; denk je er nog wel over na?En verschillende stijlen?
het is allemaal new school.
![]()
Hoe werkt dat precies? Ik zou eigenlijk wel de as van mijn pa in een tattoo willen maar ik hoorde van een artist dat in theorie niks in je huid komt omdat de as naar de bodem van het inktpotje zakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh oh en ik krijg vanavond een tattoo op mn pols met het as van m'n moeder er in verwerkt, pics volgenLand of the free. Home of the brave.![]()
Ik zou hier graag antwoord op willen geven maar ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies? Ik zou eigenlijk wel de as van mijn pa in een tattoo willen maar ik hoorde van een artist dat in theorie niks in je huid komt omdat de as naar de bodem van het inktpotje zakt.ik weet het na vanavond pas. Tegen 21:00 ben ik weer thuis dus ill let you know.
![]()
verschillende artists dan, whatever. oki, ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker. Na dit jaar doe ik het rustiger aan. No worriesEn verschillende stijlen?
het is allemaal new school.
![]()
![]()
Thanks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zou hier graag antwoord op willen geven maar ik heb geen ideeik weet het na vanavond pas. Tegen 21:00 ben ik weer thuis dus ill let you know.
Land of the free. Home of the brave.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: