quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:12 schreef Koenholio het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste tekening, ben er al erg blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Three Worlds spreken de kleuren me wel aan, ondanks dat het orgineel in zwart-grijs-wit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qua locatie zou mijn bovenarm de voorkeur hebben. Ik werk in de zorg, dus uitbreiding naar mijn onderarm zou er sowieso niet inzitten. Niet dat het niet zou mogen, maar het ziekenhuis is van mening: "liever niet". En omdat ik er al zo lang over nadenk, denk ik wel dat het niet bij 1 tattoo blijft en ook mijn rug een goede kandidaat is voor een flinke prent. Dus ik ben op zoek naar een artiest waar ik de komende tijd vooruit zou kunnen zeg maar.
Daarnaast ben ik op zoek naar een artiest die voor mij een songtekst in een afbeelding zou kunnen omzetten. Het gaat om een frans nummer, dus een artiest die ook enigszins een woordje frans zou kunnen spreken, is wel handig om het goede gevoel over te brengen. Via google ben ik op de site van Xoïl terecht gekomen in Thonon-les-bains [Franse Alpen, bij het meer van Geneve].SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand ervaring met hem? Ik hou wel van zijn eigen stijl qua ontwerpen.
Alleen is mijn frans belabberd en is het nogal een eindje rijden (bijna 900 km), dus om zo maar even een afspraak te maken, is wellicht niet zo 1-2-3 gedaan. Aan de andere kant is het wellicht fijner om de orginele tekst in zijn moedertaal te kunnen gebruiken. Wat is nu wijsheid?Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Martina heb ik op dit moment op het oog. http://finelinetattoo.nl/albums/Martina-Tattoos
Alleen vind ik niet echt deze stijl terug in zijn recent werk ( over het algemeen erg realistisch )![]()
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!
Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:![]()
![]()
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijnDe lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e
![]()
![]()
Ligt helemaal aan de plek, lijntje op het puntje van mijn elleboog deed meer pijn dan schaduwen bovenop mijn onderarm. Inkleuren vlak bij mijn tepel deed weer meer pijn dan een lijntje op mijn bovenborst..etc.etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Donderdag mn 1e sessie van 2 uur gehad....afzien hoor sommige plekken deden aardig wat pijnDe lijnen zijn gezet en nu heb ik nog 2 afspraken van 3 uur staan om alles ingekleurd te krijgen. Is het zetten van lijnen nu pijnlijker of het inkleuren? Ik hoop in ieder geval het 1e
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.![]()
Ik vind het inkleuren pijnlijker. Maar dit is voor iedereen verschillend natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
![]()
![]()
Och ik merk het snel genoeg, 3 april staat de volgende afspraak. Ik krijg een japanse sleeve maar dan op mn been. Vanaf mn enkel tot net onder de knie, vooral bij de achillespees was het erg pijnlijk![]()
![]()
Verschillend zover vind ik lijnen echt vreselijk.
Heb er een tattoo aan de binnenkant van me bovenarm en op mijn linkerzij en de lijnen waren echt ondragelijk.
Ik mag aankomende donderdag weer genieten van een 4 uur durende sessie.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Ik vind het allemaal erg. Maar het inkleuren ging bij mij soms ook met een rij naalden van ongeveer cm breed. Ligt er ook maar net aan hoeveel schaduw werk/kleur verlopen je hebt en of er steeds over hetzelfde plekje gegaan wordt (auw).
![]()
Ik vind lijnen alleen in het begin van de sessie kut.
Kleuren is ook pijnlijk maar dat is dan weer omdat ik alleen voor kleur ga en ze dan 4x op hetzelfde stuk prikken
N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Weet iemand hoe ik het beste kan zoeken naar voorbeelden op deviantart?
Ik wil een ribpiece waarop iemand in het water kijkt en zichzelf dan terugziet als een skull.
Het idee is dat je altijd naar jezelf moet kijken om te bepalen wie je bent en hoe je in het leven staat. Vandaar het water.N A P O L I
C A M P A N I A![]()
Voor een journalistiek project ben ik op zoek naar mensen met tattoo's. Alle soorten, maten en vooral leeftijden zijn welkom, liefst met een mooi verhaal! Mocht je nou denken, maar dat ben ik ten voeten uit of ken je zo iemand? Dan zou ik daar graag wat vraagjes over stellen!
Ik heb zelf ook een tattoo en ga een longread schrijven over tattoos. Voornamelijk om te laten zien dat het niet zomaar plakplaatjes zijn maar in mijn ogen een vorm van kunstuiting vaak met een verhaal erachter. Zoals jullie misschien ook wel weten hebben veel mensen een bevooroordeelde blik als het op tatoeages aankomt.![]()
Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
yeauuuu heeft iemand enig idee wie goed in is new school? t liefst makkelijk te bereiken, afstand maakt niet uit ( woon in Groningen ) maar zolang het maar niet in een of ander vaag dorp is waar ik nooit meer weg kom omdat er amper OV komt
[ afbeelding ]
ik zoek nog iemand die dit op m'n bovenarm wil zetten
Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)![]()
Donderdag sessie 3 van de achterkant van mijn bovenbeenBen benieuwd hoe lang ik het deze keer uit kan houden
![]()
![]()
Wat voor iets wordt het dan? Een artikel met foto's wat ook gepubliceerd wordt, alleen tekst die intern blijft etc?
Ik heb trouwens wel het idee dat het tegenwoordig reuze meevalt met de vooroordelen, en hoor sowieso ook weinig tattoo's waar totaal geen verhaal achter zit.![]()
Dat portfolio is echt heel erg goed! De tip was niet voor mij, maar heb m toch even opgeslagen, dus ook namens mij thanksquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Voor new school, zeker weten: TattooMania in Apeldoorn.
Geen idee hoe het nu zit met een eventuele wachtrij, maar ga er vanuit toch ongeveer een klein jaar op de wachtrij te staan.. (Tenminste, zo was het een al aantal jaren geleden)![]()
![]()
Natuurlijk ken ik je van Lowlug!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:40 schreef eti het volgende:
Hoi Sjeekie Beekie ,je kent me misschien van Lowlug. Ik heb niet echt antwoord op je vragen, ik lees hier ook maar af en toe eens wat en heb zelf maar één kleine tatoeage. Maar ik ben wel benieuwd over welk Frans nummer je het hebt!
Wat Escher betreft, persoonlijk vind ik deze tof:
[ afbeelding ]
De wentelteefjes staan ook op mijn verlanglijstje, maar dan zou ik nog een goede plek voor ze moeten verzinnen. Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
![]()
Mijn design voor morgen.
Als je van beren leren kan van slimme beren leren kan is dat iets wat je echt proberen moet !![]()
Klopt, de letter T op mijn pols is mijn enige tatoeage...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:59 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:Jij hebt toch mee gedaan aan het rechten van de mens project?
![]()
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurt![]()
![]()
Lijntjes hangt af van de plek, maar ongeacht de plek begin ik na de derde laag schaduwen en kleuren het wel echt zat te worden.I cannot understand how being honest can be considered improper![]()
Goed voor je tattoo ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:04 schreef Questular het volgende:
De jeuk is gewoon erger dan de pijn tijdens en na het zetten... lekker op je werk zitten met een spijkerbroek die over je tat schuurtLand of the free. Home of the brave.![]()
Kun je proberen ja. Of je trekt gewoon een pantalon aan als je toch een kantoor baan hebt. Zachte stof.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:56 schreef Questular het volgende:
[..]
ik zal mn baas ff vragen of ik in een sportbroekje kan gaan zitten op kantoor......Land of the free. Home of the brave.![]()
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?
Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen
Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.Mon 'en!![]()
Ik heb bij al mijn tattoo's geen last gehad van het kleuren, met mijn schouders en sleutelbenen was het net of iemand heel zacht met een vinger eroverheen ging.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
Ik dacht dat dit dus ook bij mijn voet zou gaan, ik heb 2 uur gezeten voor lijnen en dat viel echt reuze mee op een paar plekjes na ik dacht de de sessie erna met kleuren net zo zou zijn.
Niet dusik moest de dag erna ongesteld worden dus ik was sowieso wat gevoeliger maar ik heb het echt wel moeilijk gehad met mijn voet kleuren, wat een hel! Zie ook heel erg tegen het bijwerken op
![]()
![]()
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidquote:Op donderdag 20 maart 2014 02:16 schreef bloempjuh het volgende:
Meer mensen met een Human Rights Tattoo hier?
Ik was vrijwilliger tijdens de eerste mogelijkheid om een HRT te laten zetten (op Festival Mundial, een paar jaar geleden) en was daarom een van de eerste 50 gelukkigen
Overigens is dat een van 7 tattoos op mijn lijf en ben nog lang niet klaar met het versieren van mijn vel.Gelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
![]()
Gewapend met machinegeweren rukte de politie
in het Amerikaanse Maine dinsdag uit om een
'gewapende man' te arresteren. Agenten hadden
een melding ontvangen van medewerkers van de
plantsoenendienst: een gewapende man had hen
van zijn erf gejaagd. Het pistool dat de mannen
hadden gezien bleek een levensechte tatoeage te
zijn.
De getatoeëerde man, Michael Smith, had net een
nachtdienst achter de rug op zijn werk, toen hij in
de ochtend wakker werd van het geluid van het
kappen van bomen. Hij stormde zonder shirt naar
buiten en schreeuwde tegen de mannen van de
plantsoenendienst dat ze weg moesten gaan.
Wanneer Smith geen shirt draagt, is het
getatoeëerde pistool goed zichtbaar.
Geen spijt
De politie rukte onmiddellijk uit na de melding van
de weggejaagde mannen. 'Ik had plannen voor
vandaag, maar geen plannen om neergeschoten te
worden,' vertelt Smith. Nadat duidelijk werd dat
het om een vergissing ging, kreeg hij geen boete
of proces aan zijn broek. 'Ik heb altijd een pistool
bij me, weliswaar getatoeëerd maar spijt heb ik
niet. Dat heb ik ook tegen de agent gezegd.'![]()
![]()
Den Haag, zondag a.s.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidGelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Mon 'en!![]()
Op hun Facebook:quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag, maar ben steeds niet in de gelegenheidGelukkig moeten ze nog wel even dus hoop echt dat er nog een kans komt
Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:05 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Op hun Facebook:
Human Rights Tattoo
2 uur geleden
Vrijwilliger gezocht voor zondag in Den Haag!
Van 11 tot 19.00. Goed in Engels, zorgvuldig in excel, en met liefde voor mensen wie? Tattoo verzekerd.
stuur even een PB als je interesse hebt.Ha, ja dankjulliequote:Ik zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
..apart. Het lijkt net alsof de zee er helemaal niet bijhoort en de zonnestralen lijken net op water
Sorry, ik wil je gelukkige mood niet verpesten maar dit is niet mijn ding![]()
No rergetsquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:19 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ha, ja dankjullieIk zag 't al staan, en heb gereageerd. Nu maar afwachten
![]()
![]()
Ik was stiekem toch blij dat ik gisteren, voor ik ging, nog even een tramadol pilletje heb genomen. Ik was het anders na 10 minuten al stikbeu.. Ik kan er absoluut niet meer tegen, tegen die pijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Weer 2 uurtjes pijn geleden, moest echt niet langer duren..snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten jeetje
Maar hij is af. Wit is nog beetje rood door bloed enzeau. Post wel weer een foto als hij beter geheeld is.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ligt er echt aan waar het gezet wordtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
snap mensen echt niet die langer dan 2,5 uur kunnen zitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik heb 1x 4uur gezeten en 1x 3,5 uur je bent het na 2 uur idd echt spuugzat.dikke respect.
![]()
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten. Hoogstens irritant na een bepaalde tijd over hetzelfde plekje.Land of the free. Home of the brave.![]()
Mijn schouders/sleutelbenen deden echt totaal geen pijn, dat is het niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:24 schreef Scarface88 het volgende:
Hangt trouwens ook wel van je artist af of ie met een zware hand of een lichte hand tattoeert. Heb het in ieder geval nog nooit als pijnlijk ervaren, ook niet bij lange sessies terwijl ik genoeg tattoos heb die direct op het bot zitten.
Het is gewoon het lange zitten maar ik moet ook 2 uur heen reizen en weer 2 uur terug, ik ben gewoon echt helemaal op als ik klaar ben. Alleen met mijn voet en het kleuren was ik het zat vanwege de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |