quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet het gebeurd zijn. Mag nog van geluk spreken, voor je het weet trilt er van dit ding een richtingaanwijzer af.
Lekker is dat, die douaniers. Had indertijd ook zoiets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme, pakketje aangeboden net. Moest nog ¤33,25 betalen aan de bezorger.
Zal denk ik de douane zijn die mijn nieuwe tellerset eruit gepakt heeftwant dat bedrag is 21% van de tellers kostten. Mag hem na drie uur ophalen bij het postkantoor, want kon niet meteen contant betalen.
Ratten.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:34 schreef BlackLining het volgende:
Godverdomme, pakketje aangeboden net. Moest nog ¤33,25 betalen aan de bezorger.
Zal denk ik de douane zijn die mijn nieuwe tellerset eruit gepakt heeftwant dat bedrag is 21% van de tellers kostten. Mag hem na drie uur ophalen bij het postkantoor, want kon niet meteen contant betalen.
Ratten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit komt van het Chinashopping topic, maar geldt natuurlijk voor zo'n beetje alles.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Ja ik ken het, importeer hele scheepsladingen vol uit China en Hong Kong. Meestal zonder problemen omdat ik alles in kleine delen laat komen. Maar ik kon moeilijk vragen of ze die tellerset even door midden wilde zagen ze dan op sturen als twee pakketten van 85 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit komt van het Chinashopping topic, maar geldt natuurlijk voor zo'n beetje alles.
Mijn koplamp hadden ze ook al te pakken, maar die was maar iets van 50 euro dus op vertraging na niks aan de hand.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
"Please my friend, send this as a gift please.. sorry for the inconvenience my friend"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja ik ken het, importeer hele scheepsladingen vol uit China en Hong Kong. Meestal zonder problemen omdat ik alles in kleine delen laat komen. Maar ik kon moeilijk vragen of ze die tellerset even door midden wilde zagen ze dan op sturen als twee pakketten van 85 euro
Mijn koplamp hadden ze ook al te pakken, maar die was maar iets van 50 euro dus op vertraging na niks aan de hand.
Gifts zijn ook de lul als je pech hebt. Been there, done that. 80 euroquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Please my friend, send this as a gift please.. sorry for the inconvenience my friend"
RC helicopter:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:48 schreef KneusTeun het volgende:
gift shipping werkt al jaren niet meer.
Wel mooi hoe iedereen altijd van die "slimme" oplossingen heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:49 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
RC helicopter:
$6
Computer parts
Dat sowieso, alle auto onderdelen komen bij mij ook uit Duitsland weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, het blijft goedkoper dan onderdelen in Nederland bestellen.
Ik hoop wel dat het die cockpit is. Moet wel het nodige aan verbouwd worden namelijk, en dan kan nu vast beginnen daaraan. Evenals dat ik moet uitzoeken waar ik de bedrading kwijt kan. Die CB1300 koplamp heeft heel weinig ruimte, en bij de Bandit zit juist het grootste deel van elektra in de koplamp..
Nee die chinezen doen dat zelf standaard.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel mooi hoe iedereen altijd van die "slimme" oplossingen heeft.
En daarna verschijnt er ineens een topic met het volgende:
Ik had een pakketje vanuit China verstuurd en nu moet ik 250 euro boete betalen, dat is toch belachelijk?
hoezo alleen snel op de rechte stukken?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:58 schreef Vrieskist het volgende:
Zonet de VFR weer eens uitgelaten
Geen lekkages enzo, lekker glimmen en alleen snel op de rechte stukken
Mooi ding zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
Beetje trollenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
hoezo alleen snel op de rechte stukken?
Ik rij rondom Almere, maar wel een rooie VFR, dat zijn nou eenmaal de snelstequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef bascross het volgende:
Waar in Friesland ergens? Ik rij ook op een VFR in Friesland. Wel een rode uiteraard.
Ah oke. Gezien je ondertitel en avatar dacht ik dat je in Friesland rondreed.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:17 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik rij rondom Almere, maar wel een rooie VFR, dat zijn nou eenmaal de snelste
Wel geboren op opgegroeid in Friesland, maar woon nu al paar jaar in Almere.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Ah oke. Gezien je ondertitel en avatar dacht ik dat je in Friesland rondreed.
Mooie soesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
Lekkel lekkelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
ziet er fucking goed uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Lekkel lekkelZat op de beurs ook naar die en naar gsx750's te kijken, denk wel dat zo een de volgende gaat worden.
Thnx guys!quote:
Duidelijk. Zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Wel geboren op opgegroeid in Friesland, maar woon nu al paar jaar in Almere.
Kom de volgende keer ook even langs bij de Fok! motorrit, meer VFR's (en Friezen) zijn altijd welkom
Nice.quote:
Nice, wat heb je neer gelegd? Morgen motoren kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
Netquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
Genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nice, wat heb je neer gelegd? Morgen motoren kijken
Ik heb van mijn pa Castrol bike cleaner gekregen. Schijnt heel makkelijk te zijn: sprayen, 10 min laten zitten en dan afspoelen met water... Lijkt té makkelijk! Ga het morgen proberen.quote:"Het motorseizoen begint weer! Daarom geven wij graag de aftrap van het nieuwe seizoen, op zaterdag 5 april met de KTM Orange Day! Boek nu uw proefrit op www.KTM.nl/testride. De KTM motoren staan te wachten bij de Dealer om getest te worden! Uw KTM Dealer staat voor u klaar, en kan u alle informatie geven over de KTM street modelrange. Online kunt u zich makkelijk opgeven voor een testride met de 990 Supermoto R, 390 Duke, 1190 Adventure, 1190 Adventure R, 690 Duke, 125 Duke ABS, 1290 Super Duke R, 690 SMC R of 690 Duke R."
En posten op Fok!? Dat is nog eens knap bochtenwerk.quote:
stond te tankenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
En posten op Fok!? Dat is nog eens knap bochtenwerk.
schandalig dat ie niet gewoon met de trein gingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Was wel leuk, had vandaag cursus in Amersfoort. Kwam een gozert uit Nijmegen wat later,
Hij zegt, ja ik wist niet hoe ik aan de achterkant van het station moest komen, dus moest de lift maar even gebruiken.
Ik zat daar echt![]()
![]()
![]()
Maar toen hadden we even pauze, stond daar een 750 katana vrij kleine brommert.
Die was dus echt met de lift gegaan, en met de motor door de stationshal![]()
Dat was voor hem wel beter geweest iddquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
schandalig dat ie niet gewoon met de trein ging
Mwhehe!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Die was dus echt met de lift gegaan, en met de motor door de stationshal![]()
pracht ding!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:17 schreef mstx het volgende:
Ik ben ook weer aan het klussen geweest.
Even de velgen een kleurtje gegeven.![]()
[ afbeelding ]
dankuquote:
Moooooiiiquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef weerstandje het volgende:
En weer thuis, beetje koud maar best te doen.
[ afbeelding ]
Leuke weg, alleen veel te druk vaakquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Tunafish het volgende:
Net met een vriend naar de Holtenberg (ofzo) geweest, leuk rijden daar. Af en toe wel met de billetjes bij elkaar omdat mijn voorband steeds duidelijker laat blijken dat 'ie eigenlijk niet meer kan, en dat is niet zo fijn als je in een bocht zit en er ineens een kerel in een sportautootjes iets te hard tegemoet komt rijden
Een bandit schakellui en een SV die je in hoog in de toeren moet rijden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb vandaag 2 proefritjes gedaan.
De eerste op een Suzuki GSF 650 SA Bandit uit 2006. Was een leuke makkelijke motor om op te rijden die volgens mij heel veel toe staat. Daarnaast was de motor echt heel erg schakellui, wat op zich geen probleem is. Gezien ik er ook woon-werk mee wil rijden. Volgende week ga ik een andere Bandit testen uit van een ander bouwjaar.
De 2e proefrit was op een Suzuki SV 650 SA. Wat een power als je aan die gashendel hangt!En het geluid dat hij produceerde
![]()
Hij vraagt ook echt om hem in hoge toeren te rijden, maar de manier van zitten is het toch (nog) niet helemaal voor mij. Helemaal omdat mijn vriendin er ook op moet kunnen rijden. Door het sportieve stuurtje kreeg ik best last van mijn polsen bij het rustigere rijden, maar zodra ik een vaartje had niet meer.
Ja zo ervaarde ik de motoren in ieder geval. Niet dat ik er veel ervaring mee hebquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef mstx het volgende:
[..]
Een bandit schakellui en een SV die je in hoog in de toeren moet rijden?
Oh, ongetwijfeld, en die ga ik ook nog rustig ontdekken. Was langs Frans op de Bult gereden om te kijken of daar iemand reed zodat ik ze daar kon vragen naar wat leuke stukjes in de buurt, en die noemden dus Holten. Volgende keer weer wat andersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Leuke weg, alleen veel te druk vaak
En geloof me hier in de buurt zijn er ook dichterbij hele mooie stukken!
Ik heb ook op beide gereden en ik vond het juist andersom. Een SV heeft lekker veel koppel onderin en de bandit kan veel meer toeren maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:14 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ja zo ervaarde ik de motoren in ieder geval. Niet dat ik er veel ervaring mee heb
Wil wel keer met je meerijden, als je vanaf Enschede binnendoor naar Denekemap de lutte en Ootmarsum gaat kon je in een leuke hoek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:15 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld, en die ga ik ook nog rustig ontdekken. Was langs Frans op de Bult gereden om te kijken of daar iemand reed zodat ik ze daar kon vragen naar wat leuke stukjes in de buurt, en die noemden dus Holten. Volgende keer weer wat anders
Holtenberg is wel leuk een keertje maar ook daar staan ze veel te lazeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:08 schreef Tunafish het volgende:
Net met een vriend naar de Holtenberg (ofzo) geweest, leuk rijden daar. Af en toe wel met de billetjes bij elkaar omdat mijn voorband steeds duidelijker laat blijken dat 'ie eigenlijk niet meer kan, en dat is niet zo fijn als je in een bocht zit en er ineens een kerel in een sportautootjes iets te hard tegemoet komt rijden
Kunnen we inderdaad wel eens een keertje regelen. Wel eerst vers rubber eronderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wil wel keer met je meerijden, als je vanaf Enschede binnendoor naar Denekemap de lutte en Ootmarsum gaat kon je in een leuke hoek.
Maar vanaf Enschede ben je ook zo bij Tecklenburg!
Het hoeft voor mij ook niet zo heel spannend. Kronkelende wegen zijn heel leuk, maar ik vermaak me net zo goed op een gewone weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Holtenberg is wel leuk een keertje maar ook daar staan ze veel te lazeren.
Kun je meteen Ijsseldijk even meepakken, andere kant weer terug, heb je een mooi rondje.
Dijk zelf is niet heel spannend maar wel leuk rijden.
Voor mij ook niet meer zo, hoe vaak ik me rbw wel niet kwijt kon zijn met kagoen en nog iemand vroeger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 18:08 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Kunnen we inderdaad wel eens een keertje regelen. Wel eerst vers rubber eronder
[..]
Het hoeft voor mij ook niet zo heel spannend. Kronkelende wegen zijn heel leuk, maar ik vermaak me net zo goed op een gewone weg.
Zeker weten dat je de twee motoren niet door elkaar hebt gehaald?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:09 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb vandaag 2 proefritjes gedaan.
De eerste op een Suzuki GSF 650 SA Bandit uit 2006. Was een leuke makkelijke motor om op te rijden die volgens mij heel veel toe staat. Daarnaast was de motor echt heel erg schakellui, wat op zich geen probleem is. Gezien ik er ook woon-werk mee wil rijden. Volgende week ga ik een andere Bandit testen uit van een ander bouwjaar.
De 2e proefrit was op een Suzuki SV 650 SA. Wat een power als je aan die gashendel hangt!En het geluid dat hij produceerde
![]()
Hij vraagt ook echt om hem in hoge toeren te rijden, maar de manier van zitten is het toch (nog) niet helemaal voor mij. Helemaal omdat mijn vriendin er ook op moet kunnen rijden. Door het sportieve stuurtje kreeg ik best last van mijn polsen bij het rustigere rijden, maar zodra ik een vaartje had niet meer.
Al met al een leuk testdagje.
Wel heb ik nog een vraagje.
De Bandit had lichtelijk roestplekjes op die plaat boven op de voorvork en ook roestplekjes op de vorkstangen zelf. Is dit erg?
De verkoper had het er over dat de plekjes op de vorkstangen weg gepolijst zouden worden, maar op die plaat zou ik zelf moeten doen. Gaat dat niet terug komen dan? Gezien de motor buiten komt te staan.
Schitterende fietsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:52 schreef weerstandje het volgende:
En weer thuis, beetje koud maar best te doen.
[ afbeelding ]
Dan zal ik de Bandit misschien inderdaad niet in het optimale toerental hebben gereden, maar ik had toch echt het idee dat hij gewoon deed wat ik wilde in een misschien iets te hoge versnelling. Maar zoals ik al aangaf, zaterdag op een andere Bandit rijden dus dan kan ik het gewoon wat hoger in de toeren proberen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker weten dat je de twee motoren niet door elkaar hebt gehaald?
De Bandit komt pas bij 6000rpm echt tot leven (Edit: De Mark III's met injectie zijn wellicht wat vlakker in koppelcurve, maar dan nog, blijft een inline four), zo hoog komt de SV eigenlijk nauwelijks. V-Twins staan juist bekend om hun koppel laag in de toeren, vandaar dat je juist op de SV minder hoeft te schakelen. Altijd wel koppel voorhanden, bij de Bandit moet je regelmatig ééntje omlaag wil je echt lekker kracht hebben. Ik denk eigenlijk, dat je de Bandit niet in zijn optimale toerental gereden hebt, want die machine leeft tussen de 6 en 11 duizend rpm
Overigens die vragen, roestpitjes op je vorkpoten zijn vrij kut. Als die een keer bij het inveren door de stofring of de keerring heen gaan, heb je een vorklekkage te pakken. Niet meteen een drama, maar wil je niet. Geeft troep, slechter wordende vering, etc. Je kunt je inderdaad wegpolijsten (wel goed doen, mag niet ruw meer zijn) maar dan moet je ze daarna wel echt goed bijhouden. Als het boven het deel wat in de vork verdwijnt zit kan het in feite geen kwaad, maar het is wel lelijk en een tegen van slecht onderhoud.
Op de kroonplaat? Is niks anders dan wat oppervlakkige roest op het frame. Opschuren, overspuiten, klaar. Wat veel mensen doen is een kroonplaatbeschermer van carbon of iets erop plakken. Werkt hetzelfde als de tankpad van de tank, die beschermt tegen de rits, de kroonplaatbeschermer tegen sleutels.
Bovenste kroonplaat heb je er binnen twee minuten af. Onderste niet
[..]
Schitterende fiets
Ga je dat zelf doen of laat je het doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:45 schreef Dekatria het volgende:
Verdere navraag blijkt dat de klepdekselpakking waarschijnlijk, zoals verwacht, dood aan het gaan is. Die plek is waar het blok het heetst wordt dus het lijkt erop dat de pakking is gaan scheuren. Komt met de leeftijd, zo lijkt het.
Operatietje in het vooruitzicht
Ik ga het zelf doen inderdaad - van wat ik kan lezen is het goed uitvoerbaar. Volgende week even rustig een dagje ervoor uittrekken. Pakkingen zijn onderweg.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:52 schreef BlackLining het volgende:
Ga je dat zelf doen of laat je het doen?
Half uurtje werk mits je een momentsleutel hebt
Waar heb je een momentsleutel voor nodig?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga je dat zelf doen of laat je het doen?
Half uurtje werk mits je een momentsleutel hebt
Om een momentje te sleutelenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar heb je een momentsleutel voor nodig?
Gebak!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 11:26 schreef KneusTeun het volgende:
Ga jij nog rijden vandaag?
Edit: er is nog gebak over
kruimel appel geloof nog welquote:
Gaaf ding ja, ziet er ook erg strak uit voor de leeftijd. Onopvallende kleur ook, dat zadelquote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)9687138.html?sr_ab=0
Wat een lijp ding! knetter 2 takt alles!
80s galorequote:Op zondag 16 maart 2014 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ding ziet eruit alsof ie nooit buiten is geweest en voor die prijs wel echt sick! Kleurtje geeft hem juist met de datum dat beetje extra
lachen om daar op te rijden :pquote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaaf ding ja, ziet er ook erg strak uit voor de leeftijd. Onopvallende kleur ook, dat zadel
Ga gewoon een proefrit maken, voor die prijs kan je je er geen buil aan vallen. You know you want to!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ti's een twee takt dus je kan de hele motor repareren met een hamer en een beitel! en het geluid is waarschijnlijk helemaal win!
Heb nog 2 tripjes naar Finland voor de boeg en misschien nog Harz, dus dan denk ik dat dit hem niet gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga gewoon een proefrit maken. You know you want to!
sla je die tripjes naar Finland toch gewoon overquote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb nog 2 tripjes naar Finland voor de boeg en misschien nog Harz, dus dan denk ik dat dit hem niet gaat worden.
Haha nee sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sla je die tripjes naar Finland toch gewoon over
action denk ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die minibusjes met WD40 kan halen? Lijkt me wel handig voor de toolkit
Daar hebben ze alleen normale formaten bij mij.quote:
Tierips en ductape.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen normale formaten bij mij.
Wat hebben jullie trouwens verder voor extra spul in de toolkit?
En alle onderdelen zitten er nog opquote:Op zondag 16 maart 2014 12:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
80s galoreding ziet er net uit alsof'ie net is overgeheveld uit de showroom. En dat voor een fiets van meer dan 30 jaar oud.
Klepdekselbouten vastzettenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar heb je een momentsleutel voor nodig?
WD 40 ruikt lekker maar verder? Het is geen smeermiddel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die minibusjes met WD40 kan halen? Lijkt me wel handig voor de toolkit
Bij de bouwmarkt staan bij de kassa soms wel van die schappen met kleine busjes. Probeer het eens bij de Gamma, daar hebben ze ze meestal wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die minibusjes met WD40 kan halen? Lijkt me wel handig voor de toolkit
Schijnt dat de bouten in kwestie niet te strak gedraaid kunnen worden - er is een uitstulping die daartegen beveiligd naar verluid. Ik heb alsnog de momentwaardes weten te vinden (staan niet in de Haynes) dus dat moet goedkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef BlackLining het volgende:
Klepdekselbouten vastzettenof komt dat niet zo nauw op een Alp? Als ik ze hier ook maar een fractie te los heb, komt er een ware vloedgolf aan olie naar buiten. Iets te vast, en het draad in het blok gaat dol. Ik heb al 3 van de 8 bevestigingspunten naar god geholpen op die manier
M'n heg is net gesnoeidquote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Salatrel het volgende:
je weet waar je moet zijn voor constructieve feedback he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |