kruimel appel geloof nog welquote:
Gaaf ding ja, ziet er ook erg strak uit voor de leeftijd. Onopvallende kleur ook, dat zadelquote:Op zondag 16 maart 2014 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.speurders.nl/o(...)9687138.html?sr_ab=0
Wat een lijp ding! knetter 2 takt alles!
80s galorequote:Op zondag 16 maart 2014 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Ding ziet eruit alsof ie nooit buiten is geweest en voor die prijs wel echt sick! Kleurtje geeft hem juist met de datum dat beetje extra
lachen om daar op te rijden :pquote:Op zondag 16 maart 2014 12:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gaaf ding ja, ziet er ook erg strak uit voor de leeftijd. Onopvallende kleur ook, dat zadel
Ga gewoon een proefrit maken, voor die prijs kan je je er geen buil aan vallen. You know you want to!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ti's een twee takt dus je kan de hele motor repareren met een hamer en een beitel! en het geluid is waarschijnlijk helemaal win!
Heb nog 2 tripjes naar Finland voor de boeg en misschien nog Harz, dus dan denk ik dat dit hem niet gaat worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ga gewoon een proefrit maken. You know you want to!
sla je die tripjes naar Finland toch gewoon overquote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Heb nog 2 tripjes naar Finland voor de boeg en misschien nog Harz, dus dan denk ik dat dit hem niet gaat worden.
Haha nee sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 13:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sla je die tripjes naar Finland toch gewoon over
action denk ik?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die minibusjes met WD40 kan halen? Lijkt me wel handig voor de toolkit
Daar hebben ze alleen normale formaten bij mij.quote:
Tierips en ductape.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Daar hebben ze alleen normale formaten bij mij.
Wat hebben jullie trouwens verder voor extra spul in de toolkit?
En alle onderdelen zitten er nog opquote:Op zondag 16 maart 2014 12:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
80s galoreding ziet er net uit alsof'ie net is overgeheveld uit de showroom. En dat voor een fiets van meer dan 30 jaar oud.
Klepdekselbouten vastzettenquote:Op zondag 16 maart 2014 11:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Waar heb je een momentsleutel voor nodig?
WD 40 ruikt lekker maar verder? Het is geen smeermiddel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die minibusjes met WD40 kan halen? Lijkt me wel handig voor de toolkit
Bij de bouwmarkt staan bij de kassa soms wel van die schappen met kleine busjes. Probeer het eens bij de Gamma, daar hebben ze ze meestal wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:32 schreef Erasmo het volgende:
Schijnt dat de bouten in kwestie niet te strak gedraaid kunnen worden - er is een uitstulping die daartegen beveiligd naar verluid. Ik heb alsnog de momentwaardes weten te vinden (staan niet in de Haynes) dus dat moet goedkomen.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:07 schreef BlackLining het volgende:
Klepdekselbouten vastzettenof komt dat niet zo nauw op een Alp? Als ik ze hier ook maar een fractie te los heb, komt er een ware vloedgolf aan olie naar buiten. Iets te vast, en het draad in het blok gaat dol. Ik heb al 3 van de 8 bevestigingspunten naar god geholpen op die manier
M'n heg is net gesnoeidquote:Op zondag 16 maart 2014 14:15 schreef Salatrel het volgende:
je weet waar je moet zijn voor constructieve feedback he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |