Mooie soesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net gesproken met de verkoper, en morgen ga ik heen om de deal te sluiten.
Dit is de motor geworden:
[ afbeelding ]
Zal later uiteraard eigen foto's maken.
Lekkel lekkelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er fucking goed uit!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:54 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Lekkel lekkelZat op de beurs ook naar die en naar gsx750's te kijken, denk wel dat zo een de volgende gaat worden.
Thnx guys!quote:
Duidelijk. Zal er over nadenken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:27 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Wel geboren op opgegroeid in Friesland, maar woon nu al paar jaar in Almere.
Kom de volgende keer ook even langs bij de Fok! motorrit, meer VFR's (en Friezen) zijn altijd welkom
Nice.quote:
Nice, wat heb je neer gelegd? Morgen motoren kijkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Netquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Genoegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:06 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Nice, wat heb je neer gelegd? Morgen motoren kijken
Ik heb van mijn pa Castrol bike cleaner gekregen. Schijnt heel makkelijk te zijn: sprayen, 10 min laten zitten en dan afspoelen met water... Lijkt té makkelijk! Ga het morgen proberen.quote:"Het motorseizoen begint weer! Daarom geven wij graag de aftrap van het nieuwe seizoen, op zaterdag 5 april met de KTM Orange Day! Boek nu uw proefrit op www.KTM.nl/testride. De KTM motoren staan te wachten bij de Dealer om getest te worden! Uw KTM Dealer staat voor u klaar, en kan u alle informatie geven over de KTM street modelrange. Online kunt u zich makkelijk opgeven voor een testride met de 990 Supermoto R, 390 Duke, 1190 Adventure, 1190 Adventure R, 690 Duke, 125 Duke ABS, 1290 Super Duke R, 690 SMC R of 690 Duke R."
En posten op Fok!? Dat is nog eens knap bochtenwerk.quote:
stond te tankenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:21 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
En posten op Fok!? Dat is nog eens knap bochtenwerk.
schandalig dat ie niet gewoon met de trein gingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Was wel leuk, had vandaag cursus in Amersfoort. Kwam een gozert uit Nijmegen wat later,
Hij zegt, ja ik wist niet hoe ik aan de achterkant van het station moest komen, dus moest de lift maar even gebruiken.
Ik zat daar echt![]()
![]()
![]()
Maar toen hadden we even pauze, stond daar een 750 katana vrij kleine brommert.
Die was dus echt met de lift gegaan, en met de motor door de stationshal![]()
Dat was voor hem wel beter geweest iddquote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
schandalig dat ie niet gewoon met de trein ging
Mwhehe!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:43 schreef Geerd het volgende:
Die was dus echt met de lift gegaan, en met de motor door de stationshal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |