Als die buis maar genoeg snelheid heeft.. Daar hebben we het de hele tijd over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk.Nu probeer dan 'n geharde staal balk te snijden met 'n holle alu buis.
Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.quote:[
Als die buis maar genoeg snelheid heeft.. Daar hebben we het de hele tijd over.
En de vliegtuigen bleven overigens toch steken in de gebouwen? Ook een gebouw is een holle constructie, dat natuurlijk niet gebouwd is op grote krachten van de zijkant.
Heb je er ook weleens bij stilgestaan dat als de constructie vervormd, de zwaartekracht de rest doet
Die gebouwen zijn dus echt niet gebouwd om grote krachten van de zijkant op te nemen. Dat blijkt toch? De wind is een volledig ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
[b]Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.
Hoe in gods naam heeft deze veel lichtere,holle material(alu) door de 50 x 36cm2 hardened steel balken die waren bij elkaar gehouden met laswerk en dikke bouten? En dan met maar 56cm tussen voor de ramen. En vloeren van 10cm dik reinforced concrete.
Niet gebouwd om grote krachten van de zijdkant?
Als die toren waren zo zwak als wat jij lijkt te denken hadden ze gewoon uit elkaar gevallen met de eerste NYC herfst!
En NYC krijgt wel erg stevige weer condities.
Ben je daar nog steeds niet aan gewend?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die gebouwen zijn dus echt niet gebouwd om grote krachten van de zijkant op te nemen. Dat blijkt toch? De wind is een volledig ander verhaal.
Maar jij gelooft het CGI is. Dus ieder amateurfilmpje is bewerkt? Het valt me tegen dat je daar steeds niet op ingaat.
Ze hebben de impact ook succesvol doorstaan, van een veel grotere klap dan ze bij ontwerp rekening mee hadden gehouden! Wat dat betreft hulde aan de ontwerpers. Wind is een totaal ander verhaal. Om dat te snappen moet je weten hoe druk werkt (kracht per oppervlakte).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.
Hoe in gods naam heeft deze veel lichtere,holle material(alu) door de 50 x 36cm2 hardened steel balken die waren bij elkaar gehouden met laswerk en dikke bouten? En dan met maar 56cm tussen voor de ramen. En vloeren van 10cm dik reinforced concrete.
Niet gebouwd om grote krachten van de zijdkant?
Als die toren waren zo zwak als wat jij lijkt te denken hadden ze gewoon uit elkaar gevallen met de eerste NYC herfst!
En NYC krijgt wel erg stevige weer condities.
Jawel, maar hij komt er niet mee weg. Ik wil weten hoe alle amateurfilmpjes bewerkt kunnen zijn. Anders is het CGI idee niet vol te houden, nog buiten de duizenden getuigen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds niet aan gewend?
Welke veel grotere klap dan ze rekening mee hadden gehouden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze hebben de impact ook succesvol doorstaan, van een veel grotere klap dan ze bij ontwerp rekening mee hadden gehouden! Wat dat betreft hulde aan de ontwerpers. Wind is een totaal ander verhaal. Om dat te snappen moet je weten hoe druk werkt (kracht per oppervlakte).
Groter, zwaarder vliegtuig met een veel hogere snelheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke veel grotere klap dan ze rekening mee hadden gehouden?
Niet waar....die vliegtuigen van de jaren 70 waren rond 't zelf maat en snelheid als nu.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Groter, zwaarder vliegtuig met een veel hogere snelheid.
Dat is compleet irrelevant...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet waar....die vliegtuigen van de jaren 70 waren rond 't zelf maat en snelheid als nu.
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
De klap overleefde de gebouwen, dat was niet het probleem, het verliezen van de stijfheid van het staal als het roodgloeiend is, in combinatie met het gewicht wat er op drukt
Jij had t over maten van vliegtuigen.quote:
Onzinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
En nog meer onzin. Dat jij de capaciteiten niet hebt om dat te snappen maakt het niet onmogelijk.quote:Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Het gaat ook niet over de capaciteiten (max snelheid etc.) maar om het SCENARIO! Waar ze rekening mee hebben gehouden was een langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig verdwaald in de mist. Totaal anders dan wat die dag gebeurde.quote:
Het is door veel mensen gefilmd. Hoe kunnen alle filmpjes bewerkt zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Het is ook onmogelijk om zo blind te zijn als jij dus ben je CGI.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Als het onzin is kan jij t makkelijk uitleggen hoe het kan gebeuren zoals we zien in de (fake) beelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin
[..]
En nog meer onzin. Dat jij de capaciteiten niet hebt om dat te snappen maakt het niet onmogelijk.
Nee- de toren waren ontwerpen om de impact van 'n grote vliegtuig te withstand....hoe kom je bij langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig in mist?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over de capaciteiten (max snelheid etc.) maar om het SCENARIO! Waar ze rekening mee hebben gehouden was een langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig verdwaald in de mist. Totaal anders dan wat die dag gebeurde.
Veel mensen? 4 of 5 'amateur' filmpjes die waren voorgemaakt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is door veel mensen gefilmd. Hoe kunnen alle filmpjes bewerkt zijn geweest?
En wat gebeurde er dan met de echte filmpjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel mensen? 4 of 5 'amateur' filmpjes die waren voorgemaakt?
Dat kan makkelijk.
Het was jaren voor gepland.
Woorden van de hoofdontwerper in een docu die ik niet lang geleden hier nog gepost heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- de toren waren ontwerpen om de impact van 'n grote vliegtuig te withstand....hoe kom je bij langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig in mist?
Jeetje.
Massief hout door massief beton is mogelijk. Dat plus wat besef van materialen is hoe ik daar bij kom.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als het onzin is kan jij t makkelijk uitleggen hoe het kan gebeuren zoals we zien in de (fake) beelden.
Ik heb helemaal geen verklaring van je gezien over dit issue(alu buis vs.hardened steel balken) behalve van voorbeeldjes van massief hout en baksteen muren.
Hoe kom je daar bij ?
Daar heb ik geen twijfel over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Massief hout door massief beton is mogelijk. Dat plus wat besef van materialen is hoe ik daar bij kom.
Waren er echte filmpjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En wat gebeurde er dan met de echte filmpjes?
4 of 5 mensen hebben het maar gefilmd? Overdag in het centrum van NY?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel mensen? 4 of 5 'amateur' filmpjes die waren voorgemaakt?
Dat kan makkelijk.
Het was jaren voor gepland.
Maar het waren er toch maar 4 of 5, zeg je net?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Waren er echte filmpjes?
Mensen waren ook gevraagd om alle foto cameras met fotos van de dag te inleveren.
De politie waren langs alle foto winkels in de buurt om de filmen in beslag te nemen 'als bewijs en te helpen met 't onderzoek'.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Ik heb wat filmpjes gezien dat ik dacht,jaren terug,waren echte amateur filmpjes ja,en nu heb ik 'n ander mening over wat is gebeuren op die dag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar het waren er toch maar 4 of 5, zeg je net?
En al die mensen die het hebben zien gebeuren liegen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb wat filmpjes gezien dat ik dacht,jaren terug,waren echte amateur filmpjes ja,en nu heb ik 'n ander mening over wat is gebeuren op die dag.
Wat we hebben gezien 'live op TV' over 911 was 'n Hollywood productie.Die stukjes van ooggetuigenissen,amateur footage was allemaal voorgemaakt.
De beelden van de impacts/brandende toren enz. zijn allemaal nep.
Steun van iemand die erom bekend staat behoorlijk ver heen te zijn:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:51 schreef El_Matador het volgende:
Meer steun voor geen vliegtuigen:
http://neonnettle.com/new(...)-hit-the-twin-towers
Mja.quote:John Lear is a conspiracy theorist. Lear is a skilled and experienced American pilot who has operated over 160 different types of aircraft. His father is Bill Lear, who was the founder of the Lear Jet Corporation, a manufacturer of business jets. John Lear has many theories, but we will examine only a few. He believes that the U.S. government is hiding the existence of numerous alien species. Lear claims that the creatures are living underground on Earth in secret bases. He continues to suggest that there are over 150,000 of these aliens under New York alone.
Ik denk dat er zijn wel mensen die hebben heel andere dingen gezien dan wat wij zijn vertelt als 'wat er is gebeurt' maar die komen zeker niet op mainstream TV outlets.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En al die mensen die het hebben zien gebeuren liegen.
Maar gelukkig hebben we jou die ons de waarheid vertellen kan...
Maar waarom?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn wel mensen die hebben heel andere dingen gezien dan wat wij zijn vertelt als 'wat er is gebeurt' maar die komen zeker niet op mainstream TV outlets.
Ik weet niet precies wat t waarheid is,maar ik weet van zeker dat er zit helemaal geen waarheid in het officiele versie.
Hoe weet jij dat dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn wel mensen die hebben heel andere dingen gezien dan wat wij zijn vertelt als 'wat er is gebeurt' maar die komen zeker niet op mainstream TV outlets.
Ik weet niet precies wat t waarheid is,maar ik weet van zeker dat er zit helemaal geen waarheid in het officiele versie.
Wat voor 'n idiotische vraag is dat nou Lavenderr?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor 'n idiotische vraag is dat nou Lavenderr?
Heb je echt niks geleerd van je jaren op BNW?
Je kan het alleen voor honderd procent zeker weten als je er bij was en niet hebt gezien wat de beelden uitzonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zijn wel mensen die hebben heel andere dingen gezien dan wat wij zijn vertelt als 'wat er is gebeurt' maar die komen zeker niet op mainstream TV outlets.
Ik weet niet precies wat t waarheid is,maar ik weet van zeker dat er zit helemaal geen waarheid in het officiele versie.
Beantwoord hem gewoon joh, moeilijkerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor 'n idiotische vraag is dat nou Lavenderr?
Heb je echt niks geleerd van je jaren op BNW?
Omdat het proces exact hetzelfde is!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Daar heb ik geen twijfel over.
Maar hoe kan je massief hout en massief beton vergelijken met holle alu en hardened staal?
Dat gaat 't om!
Moet jij nodig zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor 'n idiotische vraag is dat nou Lavenderr?
Heb je echt niks geleerd van je jaren op BNW?
Ok, goed dat je het aanstipt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Steun van iemand die erom bekend staat behoorlijk ver heen te zijn:
[..]
Mja.
Kan de bron ff niet vinden, maar CIA agent schijnt een keiharde leugen van die vent te zijn, net als dat hij een "PHD" in science zou hebben, ook leugen.
Tof he, BNWquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
BNW is waar mensen beweren dat de maanlanding gefaked is om in een volgend topic te beweren dat de apollo astronauten daar aliens hebben ontmoet
Dat is zo leukquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
BNW is waar mensen beweren dat de maanlanding gefaked is om in een volgend topic te beweren dat de apollo astronauten daar aliens hebben ontmoet
Je wordt altijd persoonlijk als je in de hoek zit, geloof ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:49 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wat voor 'n idiotische vraag is dat nou Lavenderr?
Heb je echt niks geleerd van je jaren op BNW?
Geloof jij het "officiële" 9/11-verhaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is zo leuk
En in de trant van het topic; getuigen verklaringen die volstrekt belachelijk zijn volgens velen, om vervolgens de getuige om de hoek "Dat is waar, 100%".
Delen. Ik geloof wel dat er vliegtuigen waren, ik geloof ook wel dat er echt zoveel mensen dood zijn gegaan, en ook wel van het pentagon. Ik geloof niet dat de VS er helemaal niets vanaf heeft geweten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof jij het "officiële" 9/11-verhaal?
Het Pentagon, ja? Dat lijkt me de meest obvious flaw:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Delen. Ik geloof wel dat er vliegtuigen waren, ik geloof ook wel dat er echt zoveel mensen dood zijn gegaan, en ook wel van het pentagon. Ik geloof niet dat de VS er helemaal niets vanaf heeft geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pennsylvania, "crash" United 93:
Er mist iets, maar ik kan even niet bedenken wat...
[ Bericht 34% gewijzigd door El_Matador op 14-03-2014 23:38:22 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat zeg ik nergens, toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:34 schreef Scrummie het volgende:
Als jij tegen een muur aan loopt, gebeurt er dan dit?
[ afbeelding ]
Nee dus.
En dat ook al niet. Ik ben geen een of andere Tingo of Lambiekje.quote:Waarom moet er altijd bij het pentagon een compleet figuur van een vliegtuig te zien zijn?
ja, dat lijkt me fysiek het meest logische; zodra een vliegtuig een massieve muur (wat de facade van het Pentagon gewoon is) raakt, breekt alles af en blijft het daar liggen. De vleugels wegen niks, en de zware motoren die eraan hangen worden instantaan neergelegd (slaan in de facade) en blijven daar liggen, overduidelijk herkenbaar, die dingen zijn onverwoestbaar.quote:Waarom kan het niet zo zijn dat, ik heb geen idee, er zoveel druk op de vleugels zijn gekomen omdat de neus head first zo hard erin duikt, dat die vleugels naar binnen klappen.
En dat is precies het probleem; de fysica klopt niet. Ik ga juist daarvan uit. Ben ook geen fysicus trouwens, maar een basale kennis heb ik genoeg en ik gebruik fysica elke dag in mijn werk.quote:Ik ben geen natuurkundige, absoluut niet, maar dat zou naar mijn mening niet zo vreemd zijn.
Serieus? Dat vind ik nogal gevaarlijk. Hoe zit dat bij de moord op JFK, ook al zo'n fysieke onmogelijkheid? Dat geloof je ook?quote:Dan nijg ik meer naar wat ik zelf zie op TV en op internet en dergelijke.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Pentagon, ja? Dat lijkt me de meest obvious flaw:
[ afbeelding ]
Oh en flaw nummer 2 (van vele):
Verschillende vliegtuigcrashes:Ja want al die vliegtuigen die dingen hebben gedaan als van de landingsbaan geschoven en vervolgens in de brand gevlogen zijn zo vergelijkbaar he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pennsylvania, "crash" United 93:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er mist iets, maar ik kan even niet bedenken wat...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Oh ja, is dat het geval bij deze vliegtuigongelukken? Hoe weet je dat? Dat weet ik niet eens, typte gewoon "plane crash" in in Google. Het is dus een verzameling van verschillende typen ongelukken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja want al die vliegtuigen die dingen hebben gedaan als van de landingsbaan geschoven en vervolgens in de brand gevlogen zijn zo vergelijkbaar he...
Bij het bovenste plaatje staat "Killtown" en dat is nu precies de plek waar die "United 93 neerkwam". Je probeert nu met een plaatje van een "vliegtuigongeluk zonder vliegtuig" van dezelfde plek als die ik laat zien mij een tegenargument te geven??quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:48 schreef ATuin-hek het volgende:
Neem bijvoorbeeld deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een aantal herken ik idd ja. Zeker diegene die nog in de brand staat. Wat je van mijn toon vind zal me een zorg wezen. Als je met dit soort plaatjes komt om je argument te maken ben je gewoon fout bezig, omdat je meerdere voorbeelden ertussen hebt zitten die totaal niet van toepassing zijn. Een zelfde google search op plane crash crater leverde de hier bovenstaande afbeeldingen op. En hoe kan je nou claimen dat je met inhoud komt als je zelf niet eens weet wat jouw inhoud precies is...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ja, is dat het geval bij deze vliegtuigongelukken? Hoe weet je dat? Dat weet ik niet eens, typte gewoon "plane crash" in in Google. Het is dus een verzameling van verschillende typen ongelukken.
Je toontje staat me trouwens niet aan. Ik discussieer hier op basis van inhoud, beeldmateriaal en fysica en met argumenten. Jij doet een beetje alsof ik een idioot ben en komt niet met tegenargumenten maar tracht mij in diskrediet te brengen om de een of andere redenen.
Laten we nu eens rustig de feitelijke onjuistheden bekijken, dan mag jij argumenten verzinnen waarom ik (nou ja niet ik, meer de fysica) ongelijk zou hebben.
Deal?
Wat, je weet niet hoe de omgeving van de united 93 crash er uit ziet? Dat valt me dan weer van je tegen. De bovenste afbeelding is van Lockerbie, middelste ergens in Iran, laatste van een klein vliegtuig (omdat jij zelf ook met kleine vliegtuigen kwam) in de US.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij het bovenste plaatje staat "Killtown" en dat is nu precies de plek waar die "United 93 neerkwam". Je probeert nu met een plaatje van een "vliegtuigongeluk zonder vliegtuig" van dezelfde plek als die ik laat zien mij een tegenargument te geven??! Je geeft me gelijk met dit plaatje; er is geen vliegtuig!
Het tweede plaatje kan ik niet traceren, wat zie ik hier en waar is de foto genomen?
Het 3e plaatje is een "US military" en zou dus ook goed een niet bestaand vliegtuig kunnen zijn.
Score:
Foto 1 = je geeft me gelijk
Foto 2 = ?
Foto 3 = niet overtuigend
Kun je misschien net zoveel foto's als ik vinden van echte beschreven vliegtuigongelukken waar geen vliegtuig te zien is? Inslagen, geen explosies in de lucht uiteraard, dat was bij "United 93" namelijk ook niet zo.
Ha! Naast leraar Nederlands zou je ook zo advocaat kunnen worden, jij hebt een sterke zaak zeg.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een aantal herken ik idd ja. Zeker diegene die nog in de brand staat. Wat je van mijn toon vind zal me een zorg wezen. Als je met dit soort plaatjes komt om je argument te maken ben je gewoon fout bezig, omdat je meerdere voorbeelden ertussen hebt zitten die totaal niet van toepassing zijn. Een zelfde google search op plane crash crater leverde de hier bovenstaande afbeeldingen op. En hoe kan je nou claimen dat je met inhoud komt als je zelf niet eens weet wat jouw inhoud precies is...Een plane crash kan er iig prima zo uit zien, argument weerlegt en ontkracht.
Lockerbie:quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:00 schreef ATuin-hek het volgende:
De bovenste afbeelding is van Lockerbie
Ik zal die ramp es opzoeken dan.quote:, middelste ergens in Iran,
So what? Allemaal dingen die je bij de Shanksville krater ook zag. Wat is je argument nou precies?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ha! Naast leraar Nederlands zou je ook zo advocaat kunnen worden, jij hebt een sterke zaak zeg.
"ben je gewoon fout bezig". Het léf!
Goed, inhoudelijke discussie met jou is niet mogelijk, jammer is dat toch.
Oh en ik heb ook even op "plane crash crater" gezocht:
[ afbeelding ]
Zwaar verbrand, maar duidelijk herkenbare resten
[ afbeelding ]
Sja, die kan wel tegen een brandje en stootje. Die verwoest je niet.
[ afbeelding ]
Ik zie brokstukken!
[ afbeelding ]
En dit lijkt wel die coyote van Scrummie!
[ afbeelding ]
En nog meer brokstukken.
Nee dus. Er was alleen een krater, verder niks. Geen motoren (hoe laat jij die in jouw scenario verdwijnen?).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
So what? Allemaal dingen die je bij de Shanksville krater ook zag.
Geen vliegtuig want een krater zonder brokstukken en lichamen (hoe verkoold ook) kan nooit een vliegtuigongeluk zijn.quote:Wat is je argument nou precies?
Erm, jawel? Motoren zijn gevonden, en op die foto's hierboven kan je de grote berg fragmenten al tussen de modder en aarde zien zitten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee dus. Er was alleen een krater, verder niks. Geen motoren (hoe laat jij die in jouw scenario verdwijnen?).
[..]
Geen vliegtuig want een krater zonder brokstukken en lichamen (hoe verkoold ook) kan nooit een vliegtuigongeluk zijn.
Kun je beeldmateriaal (foto's of video's van de resten van het vliegtuig (motoren, staartstukken, cockpits, stoelen, lichamen) laten zien?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Erm, jawel? Motoren zijn gevonden, en op die foto's hierboven kan je de grote berg fragmenten al tussen de modder en aarde zien zitten.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kun je beeldmateriaal (foto's of video's van de resten van het vliegtuig (motoren, staartstukken, cockpits, stoelen, lichamen) laten zien?
De eerste kan ik niet zien. De 2e en 3e foto zijn totaal onduidelijk waar ie genomen is. Ik wil dat bos zien met grote brokstukken, daarmee overtuig je me. Wie zegt jou ook dat deze foto in dat bos is genomen? Dat weet je toch helemaal niet??quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloppen ze niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:26 schreef Scrummie het volgende:
"The attack of the plaatjes: returned"
Now in theaters near you.
Ik heb mijn punt al gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloppen ze niet?
Ik kan er niets aan doen dat anderen dit al besproken hebben, wel?
Je bent niet bereid op mij in te gaan omdat je je energie al aan Lambiekje, Tingo en anderen hebt verspild?quote:
Nee, ik blijf bij mijn standpunt dat wij het nooit op een forumpje kunnen bewijzen dat wat er word getoond op TV niet echt zou zijn (vliegtuig in Pentagon, United 93).quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent niet bereid op mij in te gaan omdat je je energie al aan Lambiekje, Tingo en anderen hebt verspild?
Praat ik poep? Ben ik gek?
OK, de 1e is een overduidelijk "staged foto". Een prachtig brokstuk van een of ander vliegtuig (is dit de zijkant van de Boeing, ja, hoe weet je dat?) neergelegd in het veld waar zogenaamd United 93 is neergekomen. Geen bewijs dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo dan.
Je was toch geen Tingo? Je komt wel een beetje zo over eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
OK, de 1e is een overduidelijk "staged foto". Een prachtig brokstuk van een of ander vliegtuig (is dit de zijkant van de Boeing, ja, hoe weet je dat?) neergelegd in het veld waar zogenaamd United 93 is neergekomen. Geen bewijs dus.
De tweede is weer een close-up, wederom; zelfde verhaal. Geen bewijs dat dat van het vliegtuig is.
En de derde net zo. Dit is een schilfertje van een motor? Van een Boeing 757, serieus? Waar is de rest?
Ik verbaas me oprecht dat JIJ je hierdoor laat overtuigen?! Hoe komt dat? Wat is er zo overtuigend aan deze foto's?
Waarom niet? Er zijn toch fysische experimenten mogelijk? Computermodellen? We kunnen zelfs het "officiële rapport" erbijpakken en de tests nabootsen. Die blijken dan niet overeen te komen met het officiële verhaal. Bovendien is er honderden uren YouTube-materiaal waar diezelfde tv-beelden geanalyseerd worden. Waarom zou die analyse niet echt zijn en de beelden wel?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij mijn standpunt dat wij het nooit op een forumpje kunnen bewijzen dat wat er word getoond op TV niet echt zou zijn (vliegtuig in Pentagon, United 93).
En waarom dan wel?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je was toch geen Tingo? Je komt wel een beetje zo over eerlijk gezegd.
Nogal ja... Zeker met dingen als gaan zeuren over het close-up zijn van de foto. Ja natuurlijk is die foto dat, want zo schieten ze die foto's als ze bewijs aan het documenteren zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je was toch geen Tingo? Je komt wel een beetje zo over eerlijk gezegd.
Begrijp je dat dat dus geen enkel bewijs is dat die objecten echt daar gevonden zijn?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nogal ja... Zeker met dingen als gaan zeuren over het close-up zijn van de foto. Ja natuurlijk is die foto dat, want zo schieten ze die foto's als ze bewijs aan het documenteren zijn.
Door het roepen van 'fake'. 'staged'. dat soort dingen. Op basis van wat? Omdat het zo lijkt? Waarom? Kan jij dat statement beter bewijzen dan het feit dat het brokstuk daar ligt, en gefotografeerd is als bewijsstuk? Want dat zie ik toch echt. Waarom, en geef me nou eens 1 echt goeie reden, waarom zou ik, wat ik met mijn eigen ogen zie in twijfel trekken? Als jij me die reden kan geven ben ik om, ga ik met je mee in je verhaal.quote:
Jij vroeg of ik foto's van dergelijke dingen kon laten zien. Dat kan ik. Als je alle foto's op deze manier afwijst gaat niets je overtuigen he? Dan kan alles wel nep en staged zijn. Waarom vind jij het alternatief zo overtuigend? Daar komen nogal wat mensen bij kijken die ze stil moeten houden, of bij het complot betrokken zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
OK, de 1e is een overduidelijk "staged foto". Een prachtig brokstuk van een of ander vliegtuig (is dit de zijkant van de Boeing, ja, hoe weet je dat?) neergelegd in het veld waar zogenaamd United 93 is neergekomen. Geen bewijs dus.
De tweede is weer een close-up, wederom; zelfde verhaal. Geen bewijs dat dat van het vliegtuig is.
En de derde net zo. Dit is een schilfertje van een motor? Van een Boeing 757, serieus? Waar is de rest?
Ik verbaas me oprecht dat JIJ je hierdoor laat overtuigen?! Hoe komt dat? Wat is er zo overtuigend aan deze foto's?
Ik stel niets, alleen die enorm obvious foto van dat stuk vliegtuig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Door het roepen van 'fake'. 'staged'. dat soort dingen. Op basis van wat? Omdat het zo lijkt? Waarom? Kan jij dat statement beter bewijzen dan het feit dat het brokstuk daar ligt, en gefotografeerd is als bewijsstuk? Want dat zie ik toch echt. Waarom, en geef me nou eens 1 echt goeie reden, waarom zou ik, wat ik met mijn eigen ogen zie in twijfel trekken? Als jij me die reden kan geven ben ik om, ga ik met je mee in je verhaal.
Dat is niet waar. De reflector op de Maan is een sterk argument geweest waar ik goed over nadenk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik foto's van dergelijke dingen kon laten zien. Dat kan ik. Als je alle foto's op deze manier afwijst gaat niets je overtuigen he?
Again: zwart-wit denken. Denk eens in grijstinten, kleuren, nuances. Nee, niet alles is nep, kom nou.quote:Dan kan alles wel nep en staged zijn.
Wat bedoel je precies met "het" alternatief? Er zijn vele alternatieve visies, ik ben de mijne aan het vormen. Als je denkt aan Aliens/UFO's, HAARP en Reptilians bij mijn naam, dan hoop ik dat je dat in de toekomst zal laten.quote:Waarom vind jij het alternatief zo overtuigend?
Dat was exact mijn grootste bezwaar. Ik was al vanaf dag 2 (dag 1 wist ik niet dat het gebeurd was, lang verhaal) kritisch op deze gebeurtenissen. Door de jaren heen Michael Moore en andere docu's gekeken maar pas recent er echt in gedoken. En dat is overduidelijk, fysiek, feitelijk, "tastbaar" (op video/foto weliswaar) niet mogelijk, zoals het gebeurd is.quote:Daar komen nogal wat mensen bij kijken die ze stil moeten houden, of bij het complot betrokken zijn.
Bij een dergelijke crash is dat een onredelijke vraag, dat is deel van de reden waarom ik denk dat jij nooit overuigt kan worden door het beschikbare bewijs. De fragmenten worden zo klein, en verdwijnen zo diep de modder in...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De reflector op de Maan is een sterk argument geweest waar ik goed over nadenk.
Het is niet of zwart of wit. Het is niet "wat op TV gezegd wordt klopt, alle BNWers zijn Reptilian-idioten".
Dit forum is een unieke verzamelplaats van argumenten die helaas door een stel schreeuwende pubers volkomen ondergesneeuwd zijn geraakt.
Ik zeg: laat mij A zien, en je overtuigt me. Jij komt met allerlei foto's die voldoen aan mijn eerdere argument, een heel normaal, logisch, fysisch verschijnsel; context.
Laat mij een overzichtsfoto zien van de rampplek met duidelijke ingezoomde foto's van op zijn minst 30% van het vliegtuig. Een deel kan verbranden, maar motoren en cockpit blijven altijd bestaan bij een impact op land. Simpelweg omdat dat de sterkste onderdelen zijn die zelfs temperaturen boven de 1500 graden aankunnen (de oersterke motoren).
Het overtuigt mij niet, dat het jou wel overtuigt vind ik bizar.
Ok, laat ik het anders stellen dan. Als je de documentatie niet vertrouwt, wat zou je dan wel vertrouwen en waarom?quote:Again: zwart-wit denken. Denk eens in grijstinten, kleuren, nuances. Nee, niet alles is nep, kom nou.
Dat wat daar lag in scene was gezet, en een vliegtuig plus passagiers verdwenen is.quote:Wat bedoel je precies met "het" alternatief? Er zijn vele alternatieve visies, ik ben de mijne aan het vormen. Als je denkt aan Aliens/UFO's, HAARP en Reptilians bij mijn naam, dan hoop ik dat je dat in de toekomst zal laten.
In de koude oorlog wellicht, en dan ook nog eens naar bedrijgingen naar buiten... Dat was ten tijde van 9/11 allang niet meer het geval. Is hier in het verleden ook uitvoerig uiteen gezet (door RM-rf iirc, mocht hij meelezen). Zal later nog eens kijken of dat terug te vinden valt.quote:Dat was exact mijn grootste bezwaar. Ik was al vanaf dag 2 (dag 1 wist ik niet dat het gebeurd was, lang verhaal) kritisch op deze gebeurtenissen. Door de jaren heen Michael Moore en andere docu's gekeken maar pas recent er echt in gedoken. En dat is overduidelijk, fysiek, feitelijk, "tastbaar" (op video/foto weliswaar) niet mogelijk, zoals het gebeurd is.
Ik heb geen bepaald filmpje, maar door meer van die dingen te zien, en ja je moet heel goed kritisch luisteren en er zitten inderdaad nogal wat "gekkies" als Reptilianlovers bij, maar wat je ziet is hoe organisaties zo'n event stil kunnen houden.
Er is 1 basaal argument dat in dit geval (dat is niet bij alle BNW zo, vaak is het amateurisme en geen "staging") duidelijk maakt dat er in ieder geval een complot aan de gang is:
Het is onmogelijk dat het VSAmerikaanse luchtruim niet direct straaljagers naast die "vliegtuigen" had. We hebben het hier niet over Hengelo, maar over het -in theorie- meest bewaakte gebouw TER WERELD. Het idee dat in het militair complex van de VS "zomaar" een vliegtuig zou kunnen binnenvliegen is volstrekt in contradictie met alle militaire uitingen van technologische voorsprong en een paranoide kijk op 'veiligheid' die het land uitdraagt.
Het blijft bizar dat in New York kerosine in staat is stalen pijlers te smelten, maar dat een "impact" die zo verwoestend is dat er nog maar een schilfertje overblijft van een "motor" een puntgaaf paspoortsnippertje van een "terrorist" en de volledig ongeschonden en vermoedelijk heerlijk fris ruikende bandana van een ander achterlaat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:25 schreef THEFXR het volgende:
LOL, deze hadden ze ook gevonden bij flight 93
de fbi had het net in de winkel gehaald ofzo? per ongeluk in de wasmachine gegooid?
[ afbeelding ]
lul niet, met je 50% bij 600 graden, het staal lacht je gewoon uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat staal wat zou moeten smelten blijft ook een hardnekkige zeg... Is nergens voor nodig, gezien staal zwakker wordt naar mate je het meer verwarmd (ongeveer 50% bij 600 graden C).
Kan je best grappig proberen te doen... tis toch echt zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lul niet, met je 50% bij 600 graden, het staal lacht je gewoon uit.
luister, jij leest nooit mijn links en nu moet het andersom wel?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je best grappig proberen te doen... tis toch echt zo.
Zie bijv: http://www.steelconstruct(...)structural_steelwork
Fine, dan lees je hem niet. Blijf lekker naief en onwetend. Dat ik niets zou lezen is totale onzin, en dat weet je best.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
luister, jij leest nooit mijn links en nu moet het andersom wel?
ik heb geen enkele gebogen stalen paal gezien op het wtc
hoor wie het zegt, ik weet wel zeker dat ik veel meer van 9/11 af weet dan jij, jij blijft gewoon altijd bij het officiële verhaal.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Fine, dan lees je hem niet. Blijf lekker naief en onwetend. Dat ik niets zou lezen is totale onzin, en dat weet je best.
jepquote:Op zaterdag 15 maart 2014 02:18 schreef delano.888 het volgende:
Eerste keer dat ik hier mee lees btw, ik las laatst iets over dat er heel veel goud lag onder 1 van de torens wat nooit meer gevonden is ofzo, is dat hier al eens besproken?
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je best grappig proberen te doen... tis toch echt zo.
Zie bijv: http://www.steelconstruct(...)structural_steelwork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 03:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van welk staal waren de pilaren van het WTC gemaakt?Hier wordt druk vergeleken met wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stress-strain.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier wordt druk vergeleken met wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |