Als die buis maar genoeg snelheid heeft.. Daar hebben we het de hele tijd over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Leuk.Nu probeer dan 'n geharde staal balk te snijden met 'n holle alu buis.
Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.quote:[
Als die buis maar genoeg snelheid heeft.. Daar hebben we het de hele tijd over.
En de vliegtuigen bleven overigens toch steken in de gebouwen? Ook een gebouw is een holle constructie, dat natuurlijk niet gebouwd is op grote krachten van de zijkant.
Heb je er ook weleens bij stilgestaan dat als de constructie vervormd, de zwaartekracht de rest doet
Die gebouwen zijn dus echt niet gebouwd om grote krachten van de zijkant op te nemen. Dat blijkt toch? De wind is een volledig ander verhaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
[b]Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.
Hoe in gods naam heeft deze veel lichtere,holle material(alu) door de 50 x 36cm2 hardened steel balken die waren bij elkaar gehouden met laswerk en dikke bouten? En dan met maar 56cm tussen voor de ramen. En vloeren van 10cm dik reinforced concrete.
Niet gebouwd om grote krachten van de zijdkant?
Als die toren waren zo zwak als wat jij lijkt te denken hadden ze gewoon uit elkaar gevallen met de eerste NYC herfst!
En NYC krijgt wel erg stevige weer condities.
Ben je daar nog steeds niet aan gewend?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die gebouwen zijn dus echt niet gebouwd om grote krachten van de zijkant op te nemen. Dat blijkt toch? De wind is een volledig ander verhaal.
Maar jij gelooft het CGI is. Dus ieder amateurfilmpje is bewerkt? Het valt me tegen dat je daar steeds niet op ingaat.
Ze hebben de impact ook succesvol doorstaan, van een veel grotere klap dan ze bij ontwerp rekening mee hadden gehouden! Wat dat betreft hulde aan de ontwerpers. Wind is een totaal ander verhaal. Om dat te snappen moet je weten hoe druk werkt (kracht per oppervlakte).quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:14 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar de gebouwen waren enorme,zwaarder holle hardened staal constructies die waren ontwerpen om 'n impact te nemen van 'n grote vliegtuig.
Hoe in gods naam heeft deze veel lichtere,holle material(alu) door de 50 x 36cm2 hardened steel balken die waren bij elkaar gehouden met laswerk en dikke bouten? En dan met maar 56cm tussen voor de ramen. En vloeren van 10cm dik reinforced concrete.
Niet gebouwd om grote krachten van de zijdkant?
Als die toren waren zo zwak als wat jij lijkt te denken hadden ze gewoon uit elkaar gevallen met de eerste NYC herfst!
En NYC krijgt wel erg stevige weer condities.
Jawel, maar hij komt er niet mee weg. Ik wil weten hoe alle amateurfilmpjes bewerkt kunnen zijn. Anders is het CGI idee niet vol te houden, nog buiten de duizenden getuigen dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je daar nog steeds niet aan gewend?
Welke veel grotere klap dan ze rekening mee hadden gehouden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze hebben de impact ook succesvol doorstaan, van een veel grotere klap dan ze bij ontwerp rekening mee hadden gehouden! Wat dat betreft hulde aan de ontwerpers. Wind is een totaal ander verhaal. Om dat te snappen moet je weten hoe druk werkt (kracht per oppervlakte).
Groter, zwaarder vliegtuig met een veel hogere snelheid.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Tingo het volgende:
[..]
Welke veel grotere klap dan ze rekening mee hadden gehouden?
Niet waar....die vliegtuigen van de jaren 70 waren rond 't zelf maat en snelheid als nu.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Groter, zwaarder vliegtuig met een veel hogere snelheid.
Dat is compleet irrelevant...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet waar....die vliegtuigen van de jaren 70 waren rond 't zelf maat en snelheid als nu.
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:38 schreef Pietverdriet het volgende:
De klap overleefde de gebouwen, dat was niet het probleem, het verliezen van de stijfheid van het staal als het roodgloeiend is, in combinatie met het gewicht wat er op drukt
Jij had t over maten van vliegtuigen.quote:
Onzinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
En nog meer onzin. Dat jij de capaciteiten niet hebt om dat te snappen maakt het niet onmogelijk.quote:Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Het gaat ook niet over de capaciteiten (max snelheid etc.) maar om het SCENARIO! Waar ze rekening mee hebben gehouden was een langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig verdwaald in de mist. Totaal anders dan wat die dag gebeurde.quote:
Het is door veel mensen gefilmd. Hoe kunnen alle filmpjes bewerkt zijn geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Het is ook onmogelijk om zo blind te zijn als jij dus ben je CGI.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:39 schreef Tingo het volgende:
[..]
Meeste van t benzine was opgeblazen op impact (ALS we moeten de nep beelden geloven)
Maarja - tis onmogelijk om zo'n alu ding door 50 stalen balken te snijden dus de beelden zijn CGI.
Heel grappig is waar een van de motoren is beland/geplaatst.
Als het onzin is kan jij t makkelijk uitleggen hoe het kan gebeuren zoals we zien in de (fake) beelden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin
[..]
En nog meer onzin. Dat jij de capaciteiten niet hebt om dat te snappen maakt het niet onmogelijk.
Nee- de toren waren ontwerpen om de impact van 'n grote vliegtuig te withstand....hoe kom je bij langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig in mist?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over de capaciteiten (max snelheid etc.) maar om het SCENARIO! Waar ze rekening mee hebben gehouden was een langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig verdwaald in de mist. Totaal anders dan wat die dag gebeurde.
Veel mensen? 4 of 5 'amateur' filmpjes die waren voorgemaakt?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is door veel mensen gefilmd. Hoe kunnen alle filmpjes bewerkt zijn geweest?
En wat gebeurde er dan met de echte filmpjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Veel mensen? 4 of 5 'amateur' filmpjes die waren voorgemaakt?
Dat kan makkelijk.
Het was jaren voor gepland.
Woorden van de hoofdontwerper in een docu die ik niet lang geleden hier nog gepost heb.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee- de toren waren ontwerpen om de impact van 'n grote vliegtuig te withstand....hoe kom je bij langzaam vliegend bijna leeg vliegtuig in mist?
Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |