Staatsloterij sowieso.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef Tyron het volgende:
ik ben net gebeld door onbekend nummer maar kon niet opnemen
wie zou het geweest zijn
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef Tyron het volgende:
ik ben net gebeld door onbekend nummer maar kon niet opnemen
wie zou het geweest zijn
arme jijquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt mijn nummer niet
alleen xachslet heeft die en superstof
hoe bel ik een onbekend nummer terug elandquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Of Eriksen om je uit te nodigen.
Beter bel je terug.
Gewoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe bel ik een onbekend nummer terug eland
Wop wop.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
KLB / Mezelf verwond tijdens het koken
Kunnen we die incompetente GGMM niet inruilen voor deze, die heeft tenminste tetten
Die heeft zich daar te hard laten nemen of met te weinig olie en het dan aan koken wijtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
Kunnen we die incompetente GGMM niet inruilen voor deze, die heeft tenminste tetten
Ze heeft een kop als een draak.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:10 schreef Elan het volgende:
De allereerste cd die ik ooit gekocht heb was Westlifequote:
Wat schattigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De allereerste cd die ik ooit gekocht heb was Westlife
Ik was een vrij homoseksueel klein beertje vroeger
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Mijn eerste was Tarzan en Jane, met een naar pepermunt ruikende cd als je er over wreefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:26 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Dan zie ik mezelf nog wel meezingen ja. Maar nu zit ik echt zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Deze is alleen leuk als je onwijs dronken bent
ik zoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zie ik mezelf nog wel meezingen ja. Maar nu zit ik echt zo![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zie ik mezelf nog wel meezingen ja. Maar nu zit ik echt zo![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
Als hij het daadwerkelijk zelf verzonnen heeft moet het wel een keiharde baas zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat ik ook net te lezen. Broekje uit en alles
All saints man, moeilijk lekker wijf zat daar in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Dit nummer ken ik helemaal niet
Crouqouque was best wel een baas. Dus ik denk dat hij het idd zelf heeft verzonnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij het daadwerkelijk zelf verzonnen heeft moet het wel een keiharde baas zijn
Dat ken ik zelfs! Al wist ik de naam van de groep niet meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Nicole Appletonquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
All saints man, moeilijk lekker wijf zat daar in.
Ik ben meer van de hardcore hitjesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ken ik zelfs! Al wist ik de naam van de groep niet meer.
Laten we een all saints fanclub oprichten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:45 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Best wel een lekker hitje dit ook trouwens
Never Ever?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
Zing jij onder de douche CAquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Never Ever?Lekker nummer, ken hem helemaal uit me hoofd
Ik denk dat ik teveel westlife heb geluisterd in de 90's, dit helemaal gemist daardoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Never Ever?Lekker nummer, ken hem helemaal uit me hoofd
Welke?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
All saints man, moeilijk lekker wijf zat daar in.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En masturbeer je ook onder de douche? En tijdens het zingen?
Prima. Die komt vanmiddag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoi Karina, hoe gaat het met je hossel?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mijn herinnering zagen ze er beter uit.
Vanavond weer een paar makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Uitstekend.
Met u? Vlotten de logo's een beetje?
Ook capibara's?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef Elan het volgende:
Knut in Japan kan je stokstaartjes kopen in de dierenwinkel
Forbidden!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:49 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
De grote beer in het blauwe huis zegt:
Je bent een slet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Forbidden!
Dit nummer is ook wel erg fout trouwens
Bij de Albert Cuyp in de buurt zit een dierenwinkel die verkocht vogelspinnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef Elan het volgende:
Gek ja. Laten we het op een slechte foto houden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In mijn herinnering zagen ze er beter uit.
Ja wel eens gezien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:50 schreef Elan het volgende:
Ik kende een jongen, Lasse Appelsap, die moeilijk veel fretten had die altijd z'n vogelspinnen opvratenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de Albert Cuyp in de buurt zit een dierenwinkel die verkocht vogelspinnen.
http://nederland.fm/quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:52 schreef Karina het volgende:
Heej opeens de zender weg hierWat is deze.
Gadverdamme mag hopen dat ze hem snel gesloten hebben toen ze dat ontdekten.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de Albert Cuyp in de buurt zit een dierenwinkel die verkocht vogelspinnen.
Geen idee, ik ging daar een keertje kijken. Hij had ook andere 'aparte' dieren. Hagedissen en zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Gadverdamme mag hopen dat ze hem snel gesloten hebben toen ze dat ontdekten.
Dat voetballogo's leuk voor even zijn maar je werkelijke passie op rule34 ligt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een meisje werd verkracht die ineens veranderende in een gigantische slang.
Wat is de symboliek hierachter?
Jep, zijn ook niet heel gevaarlijk ofzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging daar een keertje kijken. Hij had ook andere 'aparte' dieren. Hagedissen en zo.
Vogelspinnen mag je dacht ik toch gewoon verkopen en als 'huisdier' houden?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik droomde vannacht dat er een meisje werd verkracht die ineens veranderende in een gigantische slang.
Bij mn vriendin op het werk hebben ze vogelspinnen voor de behandeling van mensen met spinnenfobiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, ik ging daar een keertje kijken. Hij had ook andere 'aparte' dieren. Hagedissen en zo.
Of dat ik vroeger ben verkracht en het verdrongen hebt :pquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat voetballogo's leuk voor even zijn maar je werkelijke passie op rule34 ligt.
heb*quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat ik vroeger ben verkracht en het verdrongen hebt :p
Ook slangen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mn vriendin op het werk hebben ze vogelspinnen voor de behandeling van mensen met spinnenfobie
Dat is de verklaring van je clubvoorkeur.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
over 11 nummers komt Born Slippy
Nee geloof het niet, maar dat komt ook veel minder voor dan spinnenfobie.quote:
;d ;d nee joh. dan was je wel beter doorvoed :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nee Ajax is alle schoonheid in de wereld.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is de verklaring van je clubvoorkeur.
Iemand de liefde forceren heeft ook zo zijn schoonheid. "Verkrachting" heeft altijd zo'n negatieve ondertoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Ajax is alle schoonheid in de wereld.
Slangen vind ik een stuk enger en gevaarlijker dan spinnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Nee geloof het niet, maar dat komt ook veel minder voor dan spinnenfobie.
quote:
Wauw.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Je hebt iets van 100 verschillende smaken. De versie met groene thee is best lekker, al ben ik niet echt een chocolademan.
Ik was niet degene die verkrachtte of verkracht werd. Ik was toeschouwer, en schrok me de tering toen er opeens een gigantische slang opdook uit het matras (aha)quote:
Jij maakt echt enkel topics van hoog niveau. Wanneer komt je eerste boek uit, toch genoeg vrijheid op je werk.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Je hebt iets van 100 verschillende smaken. De versie met groene thee is best lekker, al ben ik niet echt een chocolademan.
Misschien hebben alle visjes in je matras zich als wraak samengevoegd tot 1 gemeen serpent dat jou vanaf nu altijd komt opjagen in je dromen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was niet degene die verkrachtte of verkracht werd. Ik was toeschouwer, en schrok me de tering toen er opeens een gigantische slang opdook uit het matras (aha)
Daarom is de term rape een stuk beter. Kan je tenminste nog chocolade voor plakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand de liefde forceren heeft ook zo zijn schoonheid. "Verkrachting" heeft altijd zo'n negatieve ondertoon.
Doe dan. Ik kan anders wel helpen. Ik ben zeer bedreven in het opschonen van mijn FB-lijst.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lees een heel raar gesprek op Facebook over tieten
Sommige kennissen
Geen dank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
pics van de discussiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik lees een heel raar gesprek op Facebook over tieten
Sommige kennissen
Bedankt. Om heel eerlijk te zijn zoek ik een ghostwriter. Als ik ook nog een boek moet schrijven mis ik al het doordeweekse wielrennen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij maakt echt enkel topics van hoog niveau. Wanneer komt je eerste boek uit, toch genoeg vrijheid op je werk.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dan. Ik kan anders wel helpen. Ik ben zeer bedreven in het opschonen van mijn FB-lijst.
[ afbeelding ]
van dik hout heb ik ook niks meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er komen echt alleen nog maar goede nummers nu.
mis je niks aanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt. Om heel eerlijk te zijn zoek ik een ghostwriter. Als ik ook nog een boek moet schrijven mis ik al het doordeweekse wielrennen.
Je boek kan een soort uitgeschreven verslag worden met de diepgang van een Sierd de Vos commentaar. Dan heb je alsnog de ruimte om al je hersenspinsels erin te verwerken en er een scriptie van bijbelse proporties van te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt. Om heel eerlijk te zijn zoek ik een ghostwriter. Als ik ook nog een boek moet schrijven mis ik al het doordeweekse wielrennen.
Wat een bagger weer. Tijd voor BSG.quote:
zegt mij nietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze week nog 2 geweldige overwinningen van Hofgod en TJButcher man.
het is altijd tijd voor bsgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je boek kan een soort uitgeschreven verslag worden met de diepgang van een Sierd de Vos commentaar. Dan heb je alsnog de ruimte om al je hersenspinsels erin te verwerken en er een scriptie van bijbelse proporties van te maken.
[..]
Wat een bagger weer. Tijd voor BSG.
Ik genoot zonet van Ecuador.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voelen jullie ook die verbondenheid doordat we allemaal tegelijk naar hetzelfde luisteren?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot zonet van Ecuador.
En vanmiddag zal TJS winnen, ik geef het je op een briefje.
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot zonet van Ecuador.
En vanmiddag zal TJS winnen, ik geef het je op een briefje.
En we houden ons nog niet eens aan de officiële bijnamen die op de teamsite staanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.
Wisten jullie trouwens dat de vader van Voeckler nooit is teruggekeerd van zee?
Laten we ons hier maar aan houden.quote:Nickname: TeJay, Butcher (means Slagter in English)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.
Wisten jullie trouwens dat de vader van Voeckler nooit is teruggekeerd van zee?
Die zaak kan ik mij nog wel herinnerenquote:
De Tank voor Tankink. Gesink wordt zeker ook wel Gees genoemd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje kipkerrie, broodje mosterdkaas.
[..]![]()
En nee, wielrenbijnamen zijn eigenlijk best divers.
De Piraat, de kip, de adelaar van gebied X, De fietsende apotheek, etcquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zaak kan ik mij nog wel herinnerenWel fijn dat hij dit soort vrijheden krijgt. 4 jaar zitten voor een dusdanig gruwelijke moord begint natuurlijk ook wel vervelend te worden.
[..]
De Tank voor Tankink. Gesink wordt zeker ook wel Gees genoemd?
Boogie, Mister Prodent, de Eeuwige Glimlach, de Blonde Tulpquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijnamen voor Nederlandse renners zijn wel saai trouwens ja.
Mart(elaar) Smeets, voor zijn grootheden kreeg hij zelfs doodsbedreigingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Mart, Martzilla, Martosaurus, Mart die kent U niet, Martieboy, Martgod
Hij was in Strade Bianchi nog drinkbussen aan het aangeven, zag hem in één keer voorbij komenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR is fan van cipollini. Naast mooie mario ook wel "de leeuwenkoning"
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat
Afgewezen bij de Macquote:Het is gewoon niet leuk dit, want ik voel me er gewoon zo slecht om.
Niet goed genoeg voor een McDonalds, niet genoeg voor Pathe. Omg... waar ben ik dan wel goed genoeg voor :s ik voel me echt een loser.
Misschien moeten we Marcel maar eens een twitter account geven, dat zou in dit geval een uitkomst zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De top 500 van de jaren 90 is voor marcel elzer het hoogtepunt van het jaar
[ afbeelding ]
dat is de tour de france toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Piraat, de kip, de adelaar van gebied X, De fietsende apotheek, etc
Lig je nog in bed?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn wekker radio ruist een beetje.
Nee, maar ik had hem wel aangezet toen ik nog in bed lag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig je nog in bed?
Horen jullie ook
white thing nigger nigger
Enkel verplichtte medicijnen. Hier zat hij zijn maximale gevangenisstraf nog uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:55 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
vol aan de drugs
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel verplichtte medicijnen. Hier zat hij zijn maximale gevangenisstraf nog uit.
Lekker manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo speel ik curvefever met coke.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:55 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
vol aan de drugs
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal dansen Q music stijl.
[ afbeelding ]
Zat vol aan de doping.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR is fan van cipollini. Naast mooie mario ook wel "de leeuwenkoning"
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ijsberen zijn verlegen, zie jezelf bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Knut na een avondje Japanse disco.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ijsberen zijn verlegen, zie jezelf bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Knut na een avondje Japanse disco.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IJsberen zijn echt cool.
Vanavond laat ik jullie mijn eigen knut-foto zien.
zijn ook echt een fuck up van de evolutiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:08 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
ik heb alleen aan panda's echt een teringhekel
Ik kan me daar echt over opwindenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
zijn ook echt een fuck up van de evolutie
Dit haalt het nét niet bij 3 steps ahead inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het moet echt pure aids zijn geweest als je in die tijd echt gabber was
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iemand op mijn werk vertelde dat na de crash de mobieltjes van de inzittenden het ook nog een hele tijd deden.
quote:It lands at its intended destination, but when it pulls up to the boarding ramp the plane's exit is on the wrong side. Airport workers roll a stair car to the plane and while helping the passengers disembark notice that all the stewardess's names are spelled backwards on their name tags, and it is only then that it registers to the people on the tarmac that the airliner's logo is reversed.
Doctors called to the scene are able to determine that everyone who was on the plane seems to have their hearts displaced to the right side of their chests, and follow-up PET scans show that their internal anatomies are mirror images of the norm. Finally, comparisons to dental records show that the passengers and crew are indeed inverse to the way they were prior to the flight.
No explanation is forthcoming, and the crew recalls nothing unusual happening during their flight. Some Flight 370 passengers are able to go on with their lives, but others find their family lives torn apart as loved one question whether they are even the same individuals as the ones who took off on the flight. Also, upon landing it is discovered that an armadillo has been piloting the plane. The original pilot is never found.
ziet er vrolijk uitquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dit maar in Abbath zijn gezicht
[ afbeelding ]
Geef mij maar de Backstreet Boysquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg dit maar in Abbath zijn gezicht
[ afbeelding ]
Komt erop neer. Immortal maakt alle Tr00 Kvlt Metal belachelijk terwijl ze stiekem best aardige muziek makenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ziet er vrolijk uit
doet hij ook kinderfeestjes?
Nee. Oma is jarig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho lekker bier drinken dadelijk?
Ik heb 2 Poolse biertjes gekocht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho lekker bier drinken dadelijk?
Bij mijn oma drink ik ook altijd bierquote:
Mijn oma is doodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mijn oma drink ik ook altijd bierAnders trek ik het echt niet hoor.
Ze heeft wel alleen bavaria en niet koud maar uit de voorraadkast
ik vind het stiekem altijd een beetje raar is mensen langer dan een paar dagen van slag zijn bij het overlijden van een opa/omaquote:
Nouja die van mij was 32, dat is al best oud voor een beer, dus was er ook wel snel overheenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het stiekem altijd een beetje raar is mensen langer dan een paar dagen van slag zijn bij het overlijden van een opa/oma
smeer jij ook broodjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Nouja die van mij was 32, dat is al best oud voor een beer, dus was er ook wel snel overheen
Als ze nou nog jong was geweest had ik er wel meer moeite mee gehad
Of in de flamoes van je moederquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over een week zijn ze dat vliegtuig aan het zoeken in de Noordzee.
Jezusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Of in de flamoes van je moeder
is er groot zat voor
zo iets tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk niet zo goed wat een knipper UI inhoudt.
Kan jij niet even normaal doen, Brunoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Of in de flamoes van je moeder
is er groot zat voor
Gaat toch vrij snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk niet zo goed wat een knipper UI inhoudt.
Parkieten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Al die diersoorten hier in het topic
Konijnen, beren, parkieten
VBL dierentuinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeet mijn schildersezel niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt. heb geen parkietenUIquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Dat ding in je ui is geen parkiet hoor.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet mijn schildersezel niet.
Woedend. Mij van zulke dingen beschuldigen is meer dan walgelijk. Dit terwijl het overduidelijk een onterechte insinuatie was.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En jouw poes niet te vergeten.
Wel een leuke meid thoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:46 schreef Typisch het volgende:
https://twitter.com/ncilla/status/444448371286085633
quote:Er is een brief van Patty Brard, ze komt en gaat graag op de uitnodiging in.
Ruud nog steeds achter zijn schilders ezel, de koe krijgt kleur, Aike achter de laptop met Gio en Vanessa zit iets op te schrijven zeker het boodschappen lijstje.
Gio oppert laten we een prijsvraag doen, Zullen we vanavond het dan maar Centraal doen antwoord Gio, nee zegt Aike, ik ga bij iedereen een rondje doen en het beste idee pikken we er dan uit.
52.11 kost het feestje vanavond, Vanessa telt alles op.
Er komen weer sigaretten binnen voor vanavond.
156.69 was totaal.69.51 verdient aan Restaurant.
33.07 eigen boodschappen.....................alles bij elkaar is 85.18 feestje en eigen boodschappen zegt Vanessa...
Aike rekent het na, Klopt niet helemaal want anders zit er 2 euro verschil tussen.
En het is rond en opgelost.Dank U zegt Vanessa tegen Aike
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een laatste utopia update jongens
[..]
didnt read lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even een laatste utopia update jongens
[..]
vorige maand nog, love the 90's, ahoyquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:53 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Ik moet eens naar een feestje toe waar dit gedraaid wordt
ja daar kan ik dan toch niet naartoe joh kutquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vorige maand nog, love the 90's, ahoy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |