Hij was in Strade Bianchi nog drinkbussen aan het aangeven, zag hem in één keer voorbij komenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR is fan van cipollini. Naast mooie mario ook wel "de leeuwenkoning"
[ afbeelding ]
Wat een baas was dat
Afgewezen bij de Macquote:Het is gewoon niet leuk dit, want ik voel me er gewoon zo slecht om.
Niet goed genoeg voor een McDonalds, niet genoeg voor Pathe. Omg... waar ben ik dan wel goed genoeg voor :s ik voel me echt een loser.
Misschien moeten we Marcel maar eens een twitter account geven, dat zou in dit geval een uitkomst zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De top 500 van de jaren 90 is voor marcel elzer het hoogtepunt van het jaar
[ afbeelding ]
dat is de tour de france toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De Piraat, de kip, de adelaar van gebied X, De fietsende apotheek, etc
Lig je nog in bed?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn wekker radio ruist een beetje.
Nee, maar ik had hem wel aangezet toen ik nog in bed lag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lig je nog in bed?
Horen jullie ook
white thing nigger nigger
Enkel verplichtte medicijnen. Hier zat hij zijn maximale gevangenisstraf nog uit.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:55 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
vol aan de drugs
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel verplichtte medicijnen. Hier zat hij zijn maximale gevangenisstraf nog uit.
Lekker manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zo speel ik curvefever met coke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |