Je boek kan een soort uitgeschreven verslag worden met de diepgang van een Sierd de Vos commentaar. Dan heb je alsnog de ruimte om al je hersenspinsels erin te verwerken en er een scriptie van bijbelse proporties van te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt. Om heel eerlijk te zijn zoek ik een ghostwriter. Als ik ook nog een boek moet schrijven mis ik al het doordeweekse wielrennen.
Wat een bagger weer. Tijd voor BSG.quote:
zegt mij nietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze week nog 2 geweldige overwinningen van Hofgod en TJButcher man.
het is altijd tijd voor bsgquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je boek kan een soort uitgeschreven verslag worden met de diepgang van een Sierd de Vos commentaar. Dan heb je alsnog de ruimte om al je hersenspinsels erin te verwerken en er een scriptie van bijbelse proporties van te maken.
[..]
Wat een bagger weer. Tijd voor BSG.
Ik genoot zonet van Ecuador.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voelen jullie ook die verbondenheid doordat we allemaal tegelijk naar hetzelfde luisteren?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot zonet van Ecuador.
En vanmiddag zal TJS winnen, ik geef het je op een briefje.
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik genoot zonet van Ecuador.
En vanmiddag zal TJS winnen, ik geef het je op een briefje.
En we houden ons nog niet eens aan de officile bijnamen die op de teamsite staanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.
Wisten jullie trouwens dat de vader van Voeckler nooit is teruggekeerd van zee?
Laten we ons hier maar aan houden.quote:Nickname: TeJay, Butcher (means Slagter in English)
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wielren bijnamen gaan ook niet verder dan de eerste letters van een naam he.
Wisten jullie trouwens dat de vader van Voeckler nooit is teruggekeerd van zee?
Die zaak kan ik mij nog wel herinnerenquote:
De Tank voor Tankink. Gesink wordt zeker ook wel Gees genoemd?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Broodje kipkerrie, broodje mosterdkaas.
[..]![]()
En nee, wielrenbijnamen zijn eigenlijk best divers.
De Piraat, de kip, de adelaar van gebied X, De fietsende apotheek, etcquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zaak kan ik mij nog wel herinnerenWel fijn dat hij dit soort vrijheden krijgt. 4 jaar zitten voor een dusdanig gruwelijke moord begint natuurlijk ook wel vervelend te worden.
[..]
De Tank voor Tankink. Gesink wordt zeker ook wel Gees genoemd?
Boogie, Mister Prodent, de Eeuwige Glimlach, de Blonde Tulpquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bijnamen voor Nederlandse renners zijn wel saai trouwens ja.
Mart(elaar) Smeets, voor zijn grootheden kreeg hij zelfs doodsbedreigingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Mart, Martzilla, Martosaurus, Mart die kent U niet, Martieboy, Martgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |