Ik heb 2 Poolse biertjes gekocht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stinho lekker bier drinken dadelijk?
Bij mijn oma drink ik ook altijd bierquote:
Mijn oma is doodquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij mijn oma drink ik ook altijd bierAnders trek ik het echt niet hoor.
Ze heeft wel alleen bavaria en niet koud maar uit de voorraadkast
ik vind het stiekem altijd een beetje raar is mensen langer dan een paar dagen van slag zijn bij het overlijden van een opa/omaquote:
Nouja die van mij was 32, dat is al best oud voor een beer, dus was er ook wel snel overheenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het stiekem altijd een beetje raar is mensen langer dan een paar dagen van slag zijn bij het overlijden van een opa/oma
smeer jij ook broodjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:28 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Nouja die van mij was 32, dat is al best oud voor een beer, dus was er ook wel snel overheen
Als ze nou nog jong was geweest had ik er wel meer moeite mee gehad
Of in de flamoes van je moederquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Over een week zijn ze dat vliegtuig aan het zoeken in de Noordzee.
Jezusquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Of in de flamoes van je moeder
is er groot zat voor
zo iets tochquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk niet zo goed wat een knipper UI inhoudt.
Kan jij niet even normaal doen, Brunoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Of in de flamoes van je moeder
is er groot zat voor
Gaat toch vrij snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je begrijpt kennelijk niet zo goed wat een knipper UI inhoudt.
Parkieten?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Al die diersoorten hier in het topic
Konijnen, beren, parkieten
VBL dierentuinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Vergeet mijn schildersezel niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
Klopt. heb geen parkietenUIquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef MelvindeMasturbeer het volgende:
[..]
Dat ding in je ui is geen parkiet hoor.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet mijn schildersezel niet.
Woedend. Mij van zulke dingen beschuldigen is meer dan walgelijk. Dit terwijl het overduidelijk een onterechte insinuatie was.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En jouw poes niet te vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |