abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137732718
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Nee, het centrum van die cirkels zijn radiobakens.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Kijk maar: http://skyvector.com/?ll=(...)624&chart=304&zoom=1

Die zie ik niet op het kaartje waarnaar ik linkte, maar zal wel aan mij liggen.
pi_137733049
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:47 schreef MartijnA3 het volgende:

[..]

Heb ze niet gechecked, maar dit komt uit de comments van avherald.com

[..]



Mogge allen, issie al gevonden? 8-)

Een aantal (wel gecheckt) staan in de OP. Meer kan er n.a.v. deze post bij, maar dat mag een volgende kandidaat doen.

Verder is de OP geupdate met eight zijn DM.

Mist er iets? Ik ben af en toe online vandaag, niet zo ziek meer als afgelopen dagen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137733055
Ze zijn al 6 dagen geen steek verder gekomen :') De speculaties zijn ook wel 'op' nu. Wat blijft er dan nog over??
pi_137733087
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ze zijn al 6 dagen geen steek verder gekomen :') De speculaties zijn ook wel 'op' nu. Wat blijft er dan nog over??
Collectieve zelfmoord boven Angkor Wat.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137733097
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef TLC het volgende:
Dit lijkt er toch wel op, een kaping lijkt me vrijwel uitgesloten, dan zou er ook meer radioverkeer zijn geweest want een kaping moet wel 'enige nut hebben' anders doe je zo iets niet.
Het is mogelijk een mislukt kapingsplan. Het eerste doel van de kapers was in dat geval om detectie te vermijden, het vliegtuig op de gewenste lokatie te landen en onder kontrole te brengen. Daarna kunnen ze eisen stellen.

Om de een of andere reden is het vliegtuig toch neergestort. Het heeft dan voor de handlangers van de kapers geen zin meer om eisen te stellen. De gebeurtenis zou dan nog als aanslag op te eisen zijn en dit is misschien ook gebeurd, maar is niet serieus genomen of wordt nog geheim gehouden.
pi_137733099
quote:
Mist er iets?
Het schijnt dat er een vliegtuig mist ergens
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:20:18 #257
67174 Dos37
Come on Twente
pi_137733221
Ik blijf bij een zwart gat.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_137733967
Het gaat wel vooruit eigenlijk, want in het vorige topic was hij 170 uur vermist en nu nog maar 150 uur.
pi_137734010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het gaat wel vooruit eigenlijk, want in het vorige topic was hij 170 uur vermist en nu nog maar 150 uur.
Klopt, was een rekenfoutje in het vorige topic. :+

Nu off.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_137735520
Iemand nog bezig met dat TomNod?
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:28:21 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_137735602
Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat de vliegtuig van zijn oorspronkelijke koers afgeweken was en richting de Andaman-eilanden vloog? Of is dat ook nog steeds speculatie.
2000 light years from home
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:29:03 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_137735630
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Iemand nog bezig met dat TomNod?
Veel te langzaam, duurt meerdere minuten om 1 tile te laden
pi_137735716
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef Blik het volgende:

[..]

Veel te langzaam, duurt meerdere minuten om 1 tile te laden
Ok, hier niet hoor? Soms laadt de pagina niet in één keer, maar als hij het wel doet is hij ook gewoon snel.
pi_137735755
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Merkie het volgende:
Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat de vliegtuig van zijn oorspronkelijke koers afgeweken was en richting de Andaman-eilanden vloog? Of is dat ook nog steeds speculatie.
Ook dat is nog steeds speculatie. Erg genoeg, het enige feit wat ze hebben is de plek waar het van de radar verdween. Wat er daarna gebeurd is is ALLEMAAL speculatie.
pi_137735785
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Merkie het volgende:
Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat de vliegtuig van zijn oorspronkelijke koers afgeweken was en richting de Andaman-eilanden vloog? Of is dat ook nog steeds speculatie.
Het is raar dat China en Maeleisie de aandacht de hele tijd focussen op de Maleisische oostkust, terwijl er steeds meer aanwijzingen zijn voor de westkust maar die komen dan wel van anonieme bronnen of bvb Amerika, ik denk dat er iets of iemand aan boord was van dat vliegtuig waarvan China en Maleisie niet willen dat een andere partij het zal vinden.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 16:35:08 #266
62913 Blik
The one and Only!
pi_137735823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Ok, hier niet hoor? Soms laadt de pagina niet in één keer, maar als hij het wel doet is hij ook gewoon snel.
Gek, bij mij is die nu idd wel snel
pi_137735846
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf bij een zwart gat.
ik bij E.T. die een betere ride naar huis wilde
pi_137735937
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:32 schreef Gisteren. het volgende:

[..]

Malay bedrijfsuitje, moet kunnen.
:D
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137736194
quote:
Die van Air France werd pas na 2 jaar gevonden, maar daar waren toch wel al eerder brokstukken van aangespoeld en lijken? Volgens mij was het de zwarte doos die pas na 2 jaar werd gevonden.
pi_137736198


Gezien de ondiepte van de zee daar en de hoeveelheid dat er naar zoekt zou je zeggen dat ze vrijwel zeker ergens anders naar toe zijn gevlogen alvorens [..] .
pi_137736205
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Ook dat is nog steeds speculatie. Erg genoeg, het enige feit wat ze hebben is de plek waar het van de radar verdween. Wat er daarna gebeurd is is ALLEMAAL speculatie.
Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.

Of je hebt feitelijke aanwijzingen, of je hebt ze niet. Die Amerikanen gaan niet op basis van een gerucht nu 'effe' de Indische oceaan afspeuren. Ik snap dan ook niet dat als zij die aanwijzingen gewoon hebben, de Maleisische autoriteiten dat gewoon nog steeds kunnen ontkennen. Kennelijk delen zij het feitelijk materiaal dat ze hebben niet met elkaar.
In the coolest little capital of the world
pi_137736326
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:49 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.

Of je hebt feitelijke aanwijzingen, of je hebt ze niet. Die Amerikanen gaan niet op basis van een gerucht nu 'effe' de Indische oceaan afspeuren. Ik snap dan ook niet dat als zij die aanwijzingen gewoon hebben, de Maleisische autoriteiten dat gewoon nog steeds kunnen ontkennen. Kennelijk delen zij het feitelijk materiaal dat ze hebben niet met elkaar.
Nee, ze kunnen met zekerheid zeggen waar hij gevlogen is ALS dit gebeurd is of ALS dat gebeurd is. Die Waypoint verzinnen ze niet, maar de reden voor die Waypoints zijn speculaties voor zover ik begrijp.
pi_137736774
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Die van Air France werd pas na 2 jaar gevonden, maar daar waren toch wel al eerder brokstukken van aangespoeld en lijken? Volgens mij was het de zwarte doos die pas na 2 jaar werd gevonden.
Aangespoeld niet, maar na 5 dagen zijn wel brokstukken en lijken gevonden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:07:15 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137736827
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:49 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.

Of je hebt feitelijke aanwijzingen, of je hebt ze niet. Die Amerikanen gaan niet op basis van een gerucht nu 'effe' de Indische oceaan afspeuren. Ik snap dan ook niet dat als zij die aanwijzingen gewoon hebben, de Maleisische autoriteiten dat gewoon nog steeds kunnen ontkennen. Kennelijk delen zij het feitelijk materiaal dat ze hebben niet met elkaar.
dat komt hier vandaan:

quote:
Persbureau Reuters sprak met verschillende anonieme bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek. Zij claimen dat uit gegevens van de Maleisische militaire radar blijkt dat het toestel bewust richting de Andaman-eilanden is gevlogen.

Het vliegtuig hield daarbij volgens de onderzoekers vaste navigatiepunten aan, wat er op zou kunnen wijzen dat het toestel werd bestuurd door iemand met vliegtraining of -ervaring.

Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.
nu.nl
pi_137736926
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat komt hier vandaan:

[..]

nu.nl
Klopt inderdaad, maar dat zijn dus geen feiten. Daarbij weten ze niet zeker of het MH370 was, wel weten ze dat het een vliegtuig zonder transponder was.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:12:45 #277
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137737012
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar dat zijn dus geen feiten. Daarbij weten ze niet zeker of het MH370 was, wel weten ze dat het een vliegtuig zonder transponder was.
Oh maar dat beweer ik ook niet, geef alleen aan waar het vandaan komt, want dat vroeg hij.

Het wordt ook tegengesproken:

quote:
Woensdag meldden Amerikaanse media dat de Boeing nadat het contact verloren was gegaan, mogelijk nog uren in de lucht is geweest. Dat zou zijn opgemaakt uit automatisch doorgestuurde signalen over de motoren.

Maar volgens de Maleisische autoriteiten klopte die bewering niet. Ook vrijdagochtend (Nederlandse tijd) sprak de Maleisische minister van Transport dergelijke beweringen tegen.
pi_137737048
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 16:52 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Nee, ze kunnen met zekerheid zeggen waar hij gevlogen is ALS dit gebeurd is of ALS dat gebeurd is. Die Waypoint verzinnen ze niet, maar de reden voor die Waypoints zijn speculaties voor zover ik begrijp.
Moeilijk te zeggen of het speculaties zijn of keiharde feiten, dat ligt eraan of je de bronnen (die van binnenuit het onderzoeksteam zouden komen) wil geloven. Het onderzoeksteam maakt niet al hun kennis openbaar. Het kan voor dit team natuurlijk nog steeds een feit zijn, ongeacht of een bron het naar buiten brengt of niet.

Feit is inmiddels dat er enerzijds bronnen zijn die zeggen dat het vliegtuig nog pings aan satellieten heeft afgegeven die info hebben verstrekt over locatie/speed/altitude. Deze pings stopten op een gegeven moment. Wellicht dat het 'uitgezet' is. Informatie over de locatie wilde de bron niet zeggen. Gevolg zou zijn dat de US nu, vanwege deze info, aan het zoeken is in de Indian Ocean richting de Andaman eilanden.

Anderzijds is er de informatie dat military radar het spoor van het vliegtuig heeft opgepikt en dat zou aantonen dat het vliegtuig een aantal waypoints heeft gevolgd. Ook dit zou wijzen naar de Andaman eilanden. Dit spoor stopte, wss omdat het vliegtuig buiten het bereik van de radar kwam.

Is het toeval dat beide routes stoppen rond de Andaman eilanden? Of haalt de media twee verhalen door elkaar?

Satellite spoor:
http://m.us.wsj.com/artic(...)nding_now_1&mobile=y
quote:
Malaysia Airlines' missing jet transmitted its location repeatedly to satellites over the course of five hours after it disappeared from radar, people briefed on the matter said, as searchers zeroed in on new target areas hundreds of miles west of the plane's original course.

The satellites also received speed and altitude information about the plane from its intermittent "pings," the people said. The final ping was sent from over water, at what one of these people called a normal cruising altitude. They added that it was unclear why the pings stopped. One of the people, an industry official, said it was possible that the system sending them had been disabled by someone on board.

The people, who included a military official, the industry official and others, declined to say what specific path the transmissions revealed. But the U.S. planned to move surveillance planes into an area of the Indian Ocean 1,000 miles or more west of the Malay peninsula where the plane took off, said Cmdr. William Marks, the spokesman for the U.S. Seventh Fleet.
Radar spoor:
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBREA2D0DG20140314
quote:
Military radar data suggests a Malaysia Airlines jetliner missing for nearly a week was deliberately flown hundreds of miles off course, heightening suspicions of foul play among investigators, sources told Reuters on Friday.

Analysis of the Malaysia data suggests the plane, with 239 people on board, diverted from its intended northeast route from Kuala Lumpur to Beijing and flew west instead, using airline flight corridors normally employed for routes to the Middle East and Europe, said sources familiar with investigations into the Boeing 777's disappearance.

Two sources said an unidentified aircraft that investigators believe was Flight MH370 was following a route between navigational waypoints when it was last plotted on military radar off the country's northwest coast.


[ Bericht 1% gewijzigd door Drebbelman op 14-03-2014 17:21:41 ]
In the coolest little capital of the world
pi_137737192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat komt hier vandaan:

[..]

nu.nl
ja dat weet ik.. maar die bronnen hebben het ook ergens van.. ik bedoel meer van het feit dat er dus ineens wel meerdere military radars zijn geweest die het vliegtuig opgepikt hebben, anders kun je niet zo'n gedetailleerde route geven.

Al acht ik zelf de kans waarschijnlijk dat iemand (pers of de persoon die het 'gelekt' heeft) twee dingen door elkaar heeft gehaald, en dat die route niet door radar maar door die pings is achterhaald.
In the coolest little capital of the world
pi_137737302
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:07 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat komt hier vandaan:

[..]

nu.nl
De Amerikanen schijnen ook eigen (??) satellietbronnen te hebben.
pi_137737336
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar dat zijn dus geen feiten. Daarbij weten ze niet zeker of het MH370 was, wel weten ze dat het een vliegtuig zonder transponder was.
Waarschijnlijk zijn het feiten.
pi_137737429
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zijn het feiten.
:+

Ik snap wat je bedoelt, maar zolang het niet als feiten naar buiten wordt gebracht zijn het dus geen feiten.
Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat ze meer weten dan 'wij' dus misschien zijn het voor hun feiten, maar vooralsnog wordt er vanuit gegaan dat het speculaties zijn. Het enige wat je op CNN hoort is, may have, could have been, has been possibly..... and so on.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:27:13 #283
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137737431
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:19 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

ja dat weet ik.. maar die bronnen hebben het ook ergens van.. ik bedoel meer van het feit dat er dus ineens wel meerdere military radars zijn geweest die het vliegtuig opgepikt hebben, anders kun je niet zo'n gedetailleerde route geven.

Al acht ik zelf de kans waarschijnlijk dat iemand (pers of de persoon die het 'gelekt' heeft) twee dingen door elkaar heeft gehaald, en dat die route niet door radar maar door die pings is achterhaald.
ik ben het spoor bijster...
Pings worden vanuit het vliegtuig zelf verzonden dacht ik? Maar is dat dan met zekerheid dit vliegtuig? Of kan dat dan elk vliegtuig geweest maar ze weten nog niet welke en omdat ze niet weten welke, KAN dat dit vliegtuig zijn?
pi_137737453
Ik kom net uit m'n werk en ik zie nu die nieuwe plaatjes :o
Het toestel zou dus ook richting Afghanistan/Pakistan gevlogen kunnen zijn als je de koers bekijkt?

Het verhaal wordt met de dag bizarder.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:28:12 #285
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137737458
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:09 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar dat zijn dus geen feiten. Daarbij weten ze niet zeker of het MH370 was, wel weten ze dat het een vliegtuig zonder transponder was.
ja, en omdat er verder geen vliegtuig zonder tranpoder vloog waarvan men weet moet het dan deze zijn geweest
pi_137737539
inmiddels is het daar alweer nacht en hebben ze nog steeds niks gevonden.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:31:02 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137737551
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik kom net uit m'n werk en ik zie nu die nieuwe plaatjes :o
Het toestel zou dus ook richting Afghanistan/Pakistan gevlogen kunnen zijn als je de koers bekijkt?

Het verhaal wordt met de dag bizarder.
ja, alleen heb ik daar nog niet over gehoord dat ze ook aan het zoeken zijn
pi_137737578


File photographs of clouds hanging over the North Sentinel Island, in India's southeastern Andaman and Nicobar Islands. India used heat sensors on flights over hundreds of uninhabited Andaman Sea islands on Friday, and will expand its search for the missing Malaysia Airlines jet farther west into the Bay of Bengal, officials said.
pi_137737583
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:28 schreef Marrije het volgende:

[..]

ja, en omdat er verder geen vliegtuig zonder tranpoder vloog waarvan men weet moet het dan deze zijn geweest
Daar zou ik persoonlijk wel vanuit gaan ja :D maar aangezien de berichtgeving rondt deze situatie nogal 'chaotisch' is kun je eigenlijk nergens vanuit gaan...
  vrijdag 14 maart 2014 @ 17:34:35 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137737681
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Daar zou ik persoonlijk wel vanuit gaan ja :D maar aangezien de berichtgeving rondt deze situatie nogal 'chaotisch' is kun je eigenlijk nergens vanuit gaan...
Ja, maar zolang je het vliegtuig niet vindt mag dat dus geen feit zijn.
Dus dan blijf je tot je het vindt in speculaties hangen, om het daarom minder geloofwaardig te vinden is dan ook weer zo wat.
Anders blijf je tussen Maleisie en Vietnam hangen en daar is (ook) nog steeds niks gevonden.
pi_137737748


The Arleigh Burke-class guided-missile destroyers USS Kidd and USS Pinckney are seen en transit in the Pacific Ocean in this US Navy picture taken May 2011.
pi_137737765
Gestolen: Boeing 727
Op 25 mei 2003 wordt een Boeing 727 gestolen. Een vliegtuigtechnicus gaat er mee vandoor vanaf een vliegveld in Angola. De verkeerstoren probeert nog in contact te komen met de piloot, maar hij reageert niet. Het vliegtuig vertrekt met de noorderzon. Je zou zeggen dat een metalen bakbeest van 50 meter lang en 30 meter breed moeilijk te verstoppen is. Maar de 727 is nooit teruggevonden. De CIA en FBI stortten zich op de zaak. Helaas, zonder resultaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/2003_Boeing_727-223_disappearance

Ook bizar eigenlijk. :')

Transponder uitgezet en nooit meer iets van gehoord.
Niet eens zo gek lang geleden.
pi_137737802
Hier in Europa, en de US, als ze een ongeïdentificeerd stipje op het scherm zien, zijn er binnen een paar minuten 2 jachtvliegtuigen gemobiliseerd om dat te gaan onderzoeken. Blijken het meestal van die TU-95s te zijn van de russen, maar daar...
'Oh ja we zagen iets op het scherm en we zagen niet wat het was en toen verdween het weer, dus ja.'
pi_137737820
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:37 schreef Waterdrinker het volgende:
Gestolen: Boeing 727
Op 25 mei 2003 wordt een Boeing 727 gestolen. Een vliegtuigtechnicus gaat er mee vandoor vanaf een vliegveld in Angola. De verkeerstoren probeert nog in contact te komen met de piloot, maar hij reageert niet. Het vliegtuig vertrekt met de noorderzon. Je zou zeggen dat een metalen bakbeest van 50 meter lang en 30 meter breed moeilijk te verstoppen is. Maar de 727 is nooit teruggevonden. De CIA en FBI stortten zich op de zaak. Helaas, zonder resultaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/2003_Boeing_727-223_disappearance

Ook bizar eigenlijk. :')

Transponder uitgezet en nooit meer iets van gehoord.
Niet eens zo gek lang geleden.
Zeker bizar, maar weer aangeeft dat het dus wel mogelijk is om te verdwijnen met zo'n bakbeest, met of zonder passagiers.
pi_137737834
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef niels0 het volgende:
Hier in Europa, en de US, als ze een ongeïdentificeerd stipje op het scherm zien, zijn er binnen een paar minuten 2 jachtvliegtuigen gemobiliseerd om dat te gaan onderzoeken. Blijken het meestal van die TU-95s te zijn van de russen, maar daar...
'Oh ja we zagen iets op het scherm en we zagen niet wat het was en toen verdween het weer, dus ja.'
_O-
pi_137737876
quote:
Military radar-tracking evidence suggests the plane was deliberately flown across the Malay peninsula towards the Andaman Islands, according to Reuters. Its sources said the plane appeared to have flown between navigational waypoints west of Malaysia indicating it was being flown by someone with aviation training.
:o
pi_137737895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:27 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

:+

Ik snap wat je bedoelt, maar zolang het niet als feiten naar buiten wordt gebracht zijn het dus geen feiten.
Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat ze meer weten dan 'wij' dus misschien zijn het voor hun feiten, maar vooralsnog wordt er vanuit gegaan dat het speculaties zijn. Het enige wat je op CNN hoort is, may have, could have been, has been possibly..... and so on.
Op dit moment zijn er twee kanten, de Maleisische en de Amerikaanse kant, waar experts zeggen die meewerken aan het onderzoek dat de Maleisiers van alles roepen om het vervolgens te ontkennen of te ontkrachten zeggen ze dat dit bij oud-onderzoek, zoals bij Air France, pas iets naar buiten werd gebracht na enorme voorzichtigheid.

Mede op basis daarvan ga ik af op wat de Amerikanen zeggen, of dit vliegtuig is neergestort of geland is speculatie, maae de koers richting het noordwesten zie ii niet meer als speculatie dus.
pi_137737904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

:o
Misschien toch die Oeigoer met vliegtraining in Zweden :)
pi_137737960
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef niels0 het volgende:
Hier in Europa, en de US, als ze een ongeïdentificeerd stipje op het scherm zien, zijn er binnen een paar minuten 2 jachtvliegtuigen gemobiliseerd om dat te gaan onderzoeken. Blijken het meestal van die TU-95s te zijn van de russen, maar daar...
'Oh ja we zagen iets op het scherm en we zagen niet wat het was en toen verdween het weer, dus ja.'
Dat is niet waar, eerst contact leggen en kijken wat of wie het is aan de hand van een radar bijvoorbeeld, vliegtuigen de lucht in sturen gebeurt ook niet hier elke keer.
pi_137737974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 17:42 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Misschien toch die Oeigoer met vliegtraining in Zweden :)
En die weet ook alle ins en outs van zo'n toestel om de transponders uit te zetten?
Ik geloof er niks van. Dit moet wel het werk zijn van de piloot en/of de copiloot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')