Die zie ik niet op het kaartje waarnaar ik linkte, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee, het centrum van die cirkels zijn radiobakens.
Deze dingen:
[ afbeelding ]
Kijk maar: http://skyvector.com/?ll=(...)624&chart=304&zoom=1
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:47 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Heb ze niet gechecked, maar dit komt uit de comments van avherald.com
[..]
Collectieve zelfmoord boven Angkor Wat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:16 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ze zijn al 6 dagen geen steek verder gekomenDe speculaties zijn ook wel 'op' nu. Wat blijft er dan nog over??
Het is mogelijk een mislukt kapingsplan. Het eerste doel van de kapers was in dat geval om detectie te vermijden, het vliegtuig op de gewenste lokatie te landen en onder kontrole te brengen. Daarna kunnen ze eisen stellen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:59 schreef TLC het volgende:
Dit lijkt er toch wel op, een kaping lijkt me vrijwel uitgesloten, dan zou er ook meer radioverkeer zijn geweest want een kaping moet wel 'enige nut hebben' anders doe je zo iets niet.
Klopt, was een rekenfoutje in het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:40 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het gaat wel vooruit eigenlijk, want in het vorige topic was hij 170 uur vermist en nu nog maar 150 uur.
Ok, hier niet hoor? Soms laadt de pagina niet in één keer, maar als hij het wel doet is hij ook gewoon snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Veel te langzaam, duurt meerdere minuten om 1 tile te laden
Ook dat is nog steeds speculatie. Erg genoeg, het enige feit wat ze hebben is de plek waar het van de radar verdween. Wat er daarna gebeurd is is ALLEMAAL speculatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Merkie het volgende:
Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat de vliegtuig van zijn oorspronkelijke koers afgeweken was en richting de Andaman-eilanden vloog? Of is dat ook nog steeds speculatie.
Het is raar dat China en Maeleisie de aandacht de hele tijd focussen op de Maleisische oostkust, terwijl er steeds meer aanwijzingen zijn voor de westkust maar die komen dan wel van anonieme bronnen of bvb Amerika, ik denk dat er iets of iemand aan boord was van dat vliegtuig waarvan China en Maleisie niet willen dat een andere partij het zal vinden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:28 schreef Merkie het volgende:
Het is nu toch onderhand wel duidelijk dat de vliegtuig van zijn oorspronkelijke koers afgeweken was en richting de Andaman-eilanden vloog? Of is dat ook nog steeds speculatie.
Gek, bij mij is die nu idd wel snelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ok, hier niet hoor? Soms laadt de pagina niet in één keer, maar als hij het wel doet is hij ook gewoon snel.
quote:
Die van Air France werd pas na 2 jaar gevonden, maar daar waren toch wel al eerder brokstukken van aangespoeld en lijken? Volgens mij was het de zwarte doos die pas na 2 jaar werd gevonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wel interessant:
http://www.quest.nl/artikel/vijf-verdwenen-vliegtuigen
Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ook dat is nog steeds speculatie. Erg genoeg, het enige feit wat ze hebben is de plek waar het van de radar verdween. Wat er daarna gebeurd is is ALLEMAAL speculatie.
Nee, ze kunnen met zekerheid zeggen waar hij gevlogen is ALS dit gebeurd is of ALS dat gebeurd is. Die Waypoint verzinnen ze niet, maar de reden voor die Waypoints zijn speculaties voor zover ik begrijp.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.
Of je hebt feitelijke aanwijzingen, of je hebt ze niet. Die Amerikanen gaan niet op basis van een gerucht nu 'effe' de Indische oceaan afspeuren. Ik snap dan ook niet dat als zij die aanwijzingen gewoon hebben, de Maleisische autoriteiten dat gewoon nog steeds kunnen ontkennen. Kennelijk delen zij het feitelijk materiaal dat ze hebben niet met elkaar.
Aangespoeld niet, maar na 5 dagen zijn wel brokstukken en lijken gevonden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:48 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Die van Air France werd pas na 2 jaar gevonden, maar daar waren toch wel al eerder brokstukken van aangespoeld en lijken? Volgens mij was het de zwarte doos die pas na 2 jaar werd gevonden.
dat komt hier vandaan:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:49 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Tis dan wel apart dat ze gewoon de exacte waypoints kunnen noemen waar hij waarschijnlijk gevlogen heeft. Waar komt die informatie dan vandaan? Zulke Waypoints verzin je niet.
Of je hebt feitelijke aanwijzingen, of je hebt ze niet. Die Amerikanen gaan niet op basis van een gerucht nu 'effe' de Indische oceaan afspeuren. Ik snap dan ook niet dat als zij die aanwijzingen gewoon hebben, de Maleisische autoriteiten dat gewoon nog steeds kunnen ontkennen. Kennelijk delen zij het feitelijk materiaal dat ze hebben niet met elkaar.
nu.nlquote:Persbureau Reuters sprak met verschillende anonieme bronnen die betrokken zijn bij het onderzoek. Zij claimen dat uit gegevens van de Maleisische militaire radar blijkt dat het toestel bewust richting de Andaman-eilanden is gevlogen.
Het vliegtuig hield daarbij volgens de onderzoekers vaste navigatiepunten aan, wat er op zou kunnen wijzen dat het toestel werd bestuurd door iemand met vliegtraining of -ervaring.
Twee van de bronnen waar Reuters mee sprak, gaven zeer specifieke informatie over de navigatiepunten die het vliegtuig volgde. Na de laatste officiële waarneming op de radar, zou vlucht MH 370 naar navigatiepunt 'Vampi' zijn gevlogen, ten noordoosten van de Indonesische provincie Atjeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |