vieze rukkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik zit al een kwartier naar die asser te kijken.
Leuk om te wetenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ruk eigenlijk nooit meer dan 1x per dag.
Door de tatoos? Of schrik je wel vaker van vrouwenkonten?quote:
quote:
2 dagen is nu ook niet echt langquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef BlueJeans het volgende:
Lang niet echt op meer op FOK! geweest, nog iets spannends gebeurd laatste tijd?
Edit: niet dus
Nou wel iets langer. Normaal besteed ik wel paar uurtjes aan FOK! (quote:
niet te lang naar kijken lolquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:10 schreef BlueJeans het volgende:
Je UI is trouwens echt hypnotiserend....
Jawel Braddie is gestoptquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:05 schreef BlueJeans het volgende:
Lang niet echt op meer op FOK! geweest, nog iets spannends gebeurd laatste tijd?
Edit: niet dus
Hm vaak die naam gehoord, weleens reacties gezien maar ken hem eigenlijk nietquote:
Mwah, vind van wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef mapima het volgende:
die vrouwenbillen zijn niet plezant als hetero
Braddie niet kennenquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm vaak die naam gehoord, weleens reacties gezien maar ken hem eigenlijk niet. Heb wel zo'n idee dat hij wereldberoemd is op FOK! Was dat die vent met muziek en die 300 kilo woog?
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!quote:
Je hebt gelijk. Ga weg nu het nog kanquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:14 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja niet iedereen is 5/10 jaar al zolderautist op FOK!
BlueJeans, aangenaam.quote:
Welquote:Op donderdag 13 maart 2014 23:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet van vaseline aantrekken. Ze heeft geen piemel.
Mocht je willen.quote:
Haze ligt op bed ja?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
Betere helft ligt op bed, tijd voor fok. [ afbeelding ]
Net een half uur thuis ja.quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:12 schreef mapima het volgende:
die vrouwenbillen zijn niet plezant als hetero
Jong is jaar of 27?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:36 schreef gianni61 het volgende:
als je al jonge vrouw een pittig kort kapsel aanmeet en een paarse suzuki wagonR rijdt met bloemetjes stickers en ook nog eens overal te langzaam rijdt, dan heb je toch echt gefaald in je leven
zoiets ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jong is jaar of 27?
Zo ken ik er ook een, maar volgens mij rijdt ze niet langzaam.
detailsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:40 schreef Gridlok het volgende:
Betere helft ligt op bed, tijd voor fok. [ afbeelding ]
Doet hij wel vaker.quote:
minstens 1x per maandquote:
Hij kan er niet meer tegen?quote:
Haha jelly ;Dquote:
Je staat verbaasd dat dat word gedeeld?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:15 schreef Yiha het volgende:
[..]
dat deel je toch niet op FOK! man
(wrs verzonnen, maar toch)
Ja weet ik wel, praktisch heel internet staat vol met dit soort ongeinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je staat verbaasd dat dat word gedeeld?kijk wat er nog meer word gedeeld...
Dat verzonnen of niet laat ik even in het midden.
je bent zelf ongeinquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:22 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, praktisch heel internet staat vol met dit soort ongein
Die kat is ook wel moddervet en dat jong nogal een bieber ectoquote:
Holy shitquote:
Nee maar hij komt toch wel terug voor meerquote:
Que si que no?quote:
gewoon 4x fritz ofso :squote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die kat is ook wel moddervet en dat jong nogal een bieber ecto
pisc van fritzquote:
Nee is mie presjus :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee is mie presjus :SAwwwwwww ojaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al eerder gezien.
Gefeliciteerd btw!!![]()
en werkse!* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
hij is er alweerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:32 schreef LudoSanders het volgende:
Maar vrees niet, het was een vervroegde 1 aprilgrap van ons aller Braddie.
[..]
Nee is mie presjus :SOmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd? Ben je jarig
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
Dat zegt ze toch.. "tevens ben ik jarig..." ;>quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omg![]()
En gefeliciteerd? Ben je jarig
Oh al mijn aandacht ging naar de fotoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zegt ze toch.. "tevens ben ik jarig..." ;>
Die is ook bijzonder liefquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh al mijn aandacht ging naar de foto![]()
Gefeliciteerd Vas
Daaromquote:
[..]
Nee is mie presjus :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
.
#msntyde
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Is ook wel een redelijk voorkomende achternaamquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boek
Moet ze toch zelf weten joh, maakt jou dat uit. Lekker latenquote:
Van iemand die continu hamert op dat ik zgn dik ben had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet ze toch zelf weten joh, maakt jou dat uit. Lekker laten
Alleen was ze volgens mij al lang gestopt.
Nou,. ja ... je gaf zelf altijd aan dik te zijn. Dus niet heel gek dan toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Van iemand die continu hamert op dat ik zgn dik ben had ik dit niet verwacht.
En eigk boeit het mij niet zo dat ze blowt.
doei braddiequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ga je nu verdomme normaal doen??![]()
Dat trek ik niet. Doei.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:24 schreef Stimorol- het volgende:
Ga je nu verdomme normaal doen??![]()
Dat trek ik niet. Doei.
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank jequote:
Daarom, ik refereerde daar ook aan.. ;pquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet snappen dat ik refereer naar geloofd :-)
Niet snappen dat mijn spelling belabberd is en ik al die shit niet snapquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:31 schreef Stimorol- het volgende:
Niet snappen dat je mn refereren naar fout niet ziet
12 jaar... echt sneuquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
Hmm die persoon die gisteren voor de trein sprong was een meisje van 12 blijkbaar, zat op mijn oude middelbare school in de brugklas. Werd gepest. Best heftig
Die reacties op het nieuwsbericht zijn dan wel weer misselijkmakend natuurlijk, altijd hetzelfde gezeik.
is al een topicje over.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:33 schreef Robophatt het volgende:
Hmm die persoon die gisteren voor de trein sprong was een meisje van 12 blijkbaar, zat op mijn oude middelbare school in de brugklas. Werd gepest. Best heftig
Die reacties op het nieuwsbericht zijn dan wel weer misselijkmakend natuurlijk, altijd hetzelfde gezeik.
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zekerquote:
Ja is echt wel sneu ja, moet wel heel erg geweest zijn dan.quote:
12 jaar en dan alleen al het idee in je hoofd halen op doodgaan.... shit man...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zeker
[..]
Ja is echt wel sneu ja, moet wel heel erg geweest zijn dan.
Ja sowieso lekker buiten spelen toen sneeuwpoppen maken enzo. Was nog amper ooit met de trein geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
12 jaar en dan alleen al het idee in je hoofd halen op doodgaan.... shit man...
Toen ik zo oud was wist ik nog niet eens wat dood was en speelde ik met gi joe.
Hoe deed je dat in de lente?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja sowieso lekker buiten spelen toen sneeuwpoppen maken enzo. Was nog amper ooit met de trein geweest
Zomer en lente en herfst gewoon buitenspelen in de winter sneeuwpoppen maken duhquote:
Ohhhhh, wil zelf liever niet te veel nadenken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zomer en lente en herfst gewoon buitenspelen in de winter sneeuwpoppen maken duh
Dat was ook vet jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhhhh, wil zelf liever niet te veel nadenken.
Hutten bouwen
vertaling: zijn ouders gaven hem stiekem drugs zodat hij van de wereld wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Yiha het volgende:
Op m'n twaalfde maakte ik al tijdreizen en tripjes naar Mars als onderdeel van een geheime militaire operatie.
Bokrijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat was ook vet ja
Hier ind e buurt had je een speeltuin die echt daarvoor was, was best vet. Hadden ze allemaal zooi liggen om hutten van te bouwen. Sowieso speeltuinenMedelijden met de mensen die nooit naar bokrijk zijn geweest
Gaat nooit beter worden dan die speeltuin mijn godquote:
He watquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gefeliciteerd stinkerd, ik kwam je achternaam tegen in het lokaalreserverings boek
elk jaar het hoogtepunt van kvw. met de bus naar bokrijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gaat nooit beter worden dan die speeltuin mijn godZou zo nog een keer terug gaan al is het maar voor nostalgie
Wuuut!? ingericht daarvoor? nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat was ook vet ja
Hier ind e buurt had je een speeltuin die echt daarvoor was, was best vet. Hadden ze allemaal zooi liggen om hutten van te bouwen. Sowieso speeltuinenMedelijden met de mensen die nooit naar bokrijk zijn geweest
Psychosequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:41 schreef Yiha het volgende:
Op m'n twaalfde maakte ik al tijdreizen en tripjes naar Mars als onderdeel van een geheime militaire operatie.
die bij die frontoffice op de eerste verdieping, neger.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He watwelk boek
En danku iedereen.
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elk jaar het hoogtepunt van kvw. met de bus naar bokrijk
bestaat dat nog?
Ja was echt vetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wuuut!? ingericht daarvoor? nicewij moesten het met plaggen doen en takken
Wat is bokrijk?
Ik heb er geen idee van, dat hokje heb ik gewoon toebedeeld gekergen hier op FOK!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En daarom zijn jullie juist zo 'mainstream'
Aan de "daders" laten weten waar zij schuldig voor zijn vs "mensen die gepest worden hebben dat ook wel aan zichzelf te danken" of "pesten is iets natuurlijks"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zeker
ik doel meer gewoon op hipsters die zogenaamd 'hun eigen weg behandelen' allemaal 1 pot nat lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, dat hokje heb ik gewoon toebedeeld gekergen hier op FOK!
Ja heb het topic gevonden, discussie voldoet aan mijn verwachtingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de "daders" laten weten waar zij schuldig voor zijn vs "mensen die gepest worden hebben dat ook wel aan zichzelf te danken" of "pesten is iets natuurlijks"
jij, maar jij bent ook een stukje jonger dan ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoDat doolhof was al beetje aan het sterven toen ik daar nog kwam.
Klinkt nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoDat doolhof was al beetje aan het sterven toen ik daar nog kwam.
[..]
Ja was echt vet
Bokrijk is een speeltuin in België. Is ook een openlucht museum over de bokkenrijders maar daar ben ik misschien 1 keer geweest ofzo, die speeltuin is zo ziek groot dat slaat echt nergens opJe had daar echt alles
Ja dat is ook gewoon een 'groep' iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik doel meer gewoon op hipsters die zogenaamd 'hun eigen weg behandelen' allemaal 1 pot nat lol
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij, maar jij bent ook een stukje jonger dan ik
Ook dikke speeltuin?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt nicewij hadden hier oranje stad
Bokkenrijders in de efteling
je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwMijn god die glijbanen. Alles was daar ook gewoonv et, tot die schelpen waarin je kon schreeuwen en die borden die je kon draaien toe. Zelfs de wespen nam je voor lief
Ja, overdektquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwMijn god die glijbanen. Alles was daar ook gewoonv et, tot die schelpen waarin je kon schreeuwen en die borden die je kon draaien toe. Zelfs de wespen nam je voor lief
[..]
Ook dikke speeltuin?
Sowieso de efteling
Ja was ook best wel dichtbij voor ons, denk dat we daar sowieso elk jaar wel een keer of 2 kwamen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ook overdrijven
je kunt het je in ieder geval wel levendiger herinneren dan ik
Huh. Snap nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die bij die frontoffice op de eerste verdieping, neger.
#grunnstrugglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het oneerlijk dat het hier bewolkt en koud is
Ja gvd geef me warmte en licht!quote:
quote:

Tsja, dat jij daar niet tegen kuntquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd geef me warmte en licht!
[..]
[ afbeelding ]
Misselijk om dat nog even te melden
Zal jou eens confronteren met iets waar je niet tegen kuntquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tsja, dat jij daar niet tegen kunt
BRING IT ONquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens confronteren met iets waar je niet tegen kunt
quote:
Niet naar mijquote:
Hmm zo snel ben ik ook alweer niet geïntimideerd hoorquote:
Moet je wel heel erg je best doen om dat te verneukenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]!!!
Shit ze hapt
Ik zal jou eens een slecht uitgevoerde versie van aardbei prosecco voeren. ZO
quote:
Je denkt dat de hele wereld om jou draait he?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm zo snel ben ik ook alweer niet geïntimideerd hoor
Ik ben 2nutzquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je wel heel erg je best doen om dat te verneuken
Vanwege die ene gebruiker of omdat jij niet kan realiseren omdat je date gisteren "afhaakte" ? :squote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwege die ene gebruiker of omdat jij niet kan realiseren omdat je date gisteren "afhaakte" ? :s
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haywood, zullen wij steak eten vanavond?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kan ze je gelijk een blowjob geven.
Oh zoiets las ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]Denken dat date afgehaakt is
Vanwege gebruiker ja.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit klachten gehad over hoe ik een vliegtuig bestuur maar ben geen piloot.
Ja was nog zwaar geslaagd ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zoiets las ik
Dus het is doorgegaanRIP
Maar idd, deze opmerking is mooi er op![]()
[..]
Ja hardop gewoonquote:
Toetje ook?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja was nog zwaar geslaagd ook
Die opmerking slaat de spijker wel op z'n kop ja
[..]
Ja hardop gewoon
Zeker lekkerquote:
Gaat nu wel weerquote:
Even datum prikken jaquote:
Hahaquote:
Wat was het nou geworden?quote:
Aardbeien (want toch Hollandse omg) met mascarpone/vanilleyoghurt/citroen mengsel er overheen. Zoveel beter dan slagroom. Wijn maar gewoon apart gedronkenquote:
Stuur wel WA berichtjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik kan over het algemeen wel, dus als jij gewoon wat kiest komt het wel goed.
Dayumquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Aardbeien (want toch Hollandse omg) met mascarpone/vanilleyoghurt/citroen mengsel er overheen. Zoveel beter dan slagroom. Wijn maar gewoon apart gedronken
quote:"Dat leverde hem veel geschokte reacties op, onder andere van PvdA-voorzitter Hans Spekman. Die zei dat hij van zo'n uitspraak „moet braken”, waarna Wilders zei dat dat voor Spekman „een mooie aanleiding zou zijn om eens een schone trui aan te trekken”.
Ja zou weer maken en etenquote:
Fucking kindertent daar ookquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:
Godverdomme.
WIlders had een opmerking gemaakt over rotterdam over dat mensen het leefbaarder willen en als het even kan wat minder marrokkanen ofzo.
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond? dan neem ik de steaks mee
Zou willen samplenquote:
Oke eet thuis maar op danquote:
Mag wel, zou je echt gleukkig van wordenquote:
Ik ben al heel gelukkigquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oke eet thuis maar op dan
[..]
Mag wel, zou je echt gleukkig van worden
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voeltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben al heel gelukkigmaar extra gelukkig is nog beter
ongeveer als maagzuur toch?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voelt
soso diep ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Misschien weet je helemaal nog niet hoe geluk voelt
Zie fototopic. Zie jij mijn gloed? als een zwangere vrouw.quote:
Zou impregneren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
Zie fototopic. Zie jij mijn gloed? als een zwangere vrouw.
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zoquote:
Ja lijkt er wel op inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ongeveer als maagzuur toch?
heb ik altijd bij onze chlochloaka
Zou, ondanks onmogelijk, aannemen en mijn best doenquote:
Het lokaal reserveerd Vas om tafels op hun plek te krijgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wat denk je zelf?quote:
ik heb nog wel een 500gr zware steak in mn broek voor jequote:
Waar staat de stofzuiger ?quote:
tja, we willen liever niet in je eigen topic zeggen dat je zo aan het aandachtshoereren bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus, stelletje stalkers hier. Beetje mijn posts volgen enzo
.
Vrouwen kunnen niet denken, dus wat denk je zelf ?quote:
Rare opbergplaatsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:25 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 500gr zware steak in mn broek voor je
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef wise het volgende:
[..]
tja, we willen liever niet in je eigen topic zeggen dat je zo aan het aandachtshoereren bent.
Nouuuuu je lokt wel heeel vaak specifieke reacties uit hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.
niks tunnelvisie, gewoon een realistische visie. Helaas kan/wil je dat niet inzien. Geeft niet, maar kom dan niet gelijk haten hier...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet aan het aandachtshoeren. Ik post gewoon. Jullie focussen teveel op mijn posts alleen. Tunnelvisie enzo.
mijn steak moet in jouw opbergplaatsquote:
Vriesvak?quote:
drooghokquote:
Je mag eerst even in mijn broek.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet denken, dus wat denk je zelf ?
Ja, zou tekenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
CV ketel kast
Tevens wel echt een goede deal
quote:
En dan?quote:
Wowquote:
volgenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jezus, stelletje stalkers hier. Beetje mijn posts volgen enzo
.
nog iets erbij?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou tekenen
Loon in steaks
Kluiven, dan zien we wel verder of er een steak voor jou bij is.quote:
EEN KOEKJEquote:
Ja duh... maar mag ik niet plagen ofzo? Heet het dan meteen aandachtshoeren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nouuuuu je lokt wel heeel vaak specifieke reacties uit hoorsoms ligt het er heel dik bovenop. Just sayin
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat het weer lente aan het worden is
Mijn merrie is hengstig
Kluiven suggereert bijtenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Kluiven, dan zien we wel verder of er een steak voor jou bij is.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:30 schreef Matip het volgende:
[..]
Kluiven, dan zien we wel verder of er een steak voor jou bij is.
Ieuw neequote:
quote:
Nee, dat noem ik tunnelvisie. Je pakt alleen dat soort posts eruit zodat je in jouw ogen weer kunt aantonen dat ik zo erg aan aandachtshoer ben. Want dat wil je blijkbaar maar al te graag bewijzen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
niks tunnelvisie, gewoon een realistische visie. Helaas kan/wil je dat niet inzien. Geeft niet, maar kom dan niet gelijk haten hier...
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ieuw nee
Weet je hoeveel pijn bevallen doet?
Ik ook niet.
Ik zou ook serieus op wise ingaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik tunnelvisie. Je pakt alleen dat soort posts eruit zodat je in jouw ogen weer kunt aantonen dat ik zo erg aan aandachtshoer ben. Want dat wil je blijkbaar maar al te graag bewijzen.
Ik vind het zielig dat je dan constant hier posts van mij totaal uit context moet citeren om mij belachelijk te maken.
Als ik een man was had ik al 5 kotersquote:
Mag wel, en nee dat heet niet gelijk zo maar wel na een spervuur aan dat soort opmerkingenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja duh... maar mag ik niet plagen ofzo? Heet het dan meteen aandachtshoeren?
Handtaslaagjes-opmerkingquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag wel, en nee dat heet niet gelijk zo maar wel na een spervuur aan dat soort opmerkingenniet boos worden hoor
wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Handtaslaagjes-opmerking
Heb je wel door
and there it is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, dat noem ik tunnelvisie. Je pakt alleen dat soort posts eruit zodat je in jouw ogen weer kunt aantonen dat ik zo erg aan aandachtshoer ben. Want dat wil je blijkbaar maar al te graag bewijzen.
Ik vind het zielig dat je dan constant hier posts van mij totaal uit context moet citeren om mij belachelijk te maken.
Wel netjes opvoeden hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een man was had ik al 5 koters
Zeker gezien mijn leeftijd
Lekker m'n genen verspreiden
Dat lijkt me best zeer doenquote:
23 is toch mooie leeftijd¿quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik een man was had ik al 5 koters
Zeker gezien mijn leeftijd
Lekker m'n genen verspreiden
Met de dressuurzweep jaquote:
In deze contreien is de gemiddelde leeftijd 20quote:
wat voor kleur krijgen jouw kinderen later btw¿quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de dressuurzweep ja
Correctie op afstand
Pornopygmeequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me best zeer doen
Weenie?
Ach, ik vind het gewoon kansloos dat ik blijkbaar iedere keer weer belachelijk gemaakt moet worden omdat ik mezelf hier ben en dan misschien niet post zoals alle anderen. Ik houd er wel van om mensen een beetje te plagen en dat is dan ook wel te zien in mijn postgedrag. Uitdagen doe ik ook weleens, want het is ook wel leuk om aandacht te krijgen. Maar het is niet alsof ik dat altijd doe. Alleen dat beeld wordt dan wel geschetst omdat alleen die posts eruit worden gehaald.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook serieus op wise ingaan
Nee echt
Doen hoor
Ik pak de popcorn wel
#teamwise
Cinnamon -agoutiquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
wat voor kleur krijgen jouw kinderen later btw¿
Tl;drquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon kansloos dat ik blijkbaar iedere keer weer belachelijk gemaakt moet worden omdat ik mezelf hier ben en dan misschien niet post zoals alle anderen. Ik houd er wel van om mensen een beetje te plagen en dat is dan ook wel te zien in mijn postgedrag. Uitdagen doe ik ook weleens, want het is ook wel leuk om aandacht te krijgen. Maar het is niet alsof ik dat altijd doe. Alleen dat beeld wordt dan wel geschetst omdat alleen die posts eruit worden gehaald.
Maar ik snap niet waarom ik altijd weer door het slijk gehaald moet worden.
Alsof ik geen gevoelens heb. Misschien laat ik het wel te weinig merken, maar ik kan me behoorlijk kut voelen als iemand weer eens iets gezegd heeft hier. Dat raakt me gewoon. En dan kun je wel zeggen dat je dat moet negeren ofzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar goed, ik zal hier ook wel weer op gepakt worden dat ik mezelf bloot geef en eerlijk ben over mijn gevoelens. Heb je ook meteen de reden waarom ik niet constant op het forum zit, maar af en toe eens kom kijken. Omdat ik me soms gewoon diep verdrietig voel door wat mensen zeggen en hier dan even een tijdje niet meer wil zijn.
wat¿quote:
Retarded herdershondpupquote:
Goeie liefkoosnaampjesquote:
Of hete chilivlokquote:
Awwwwwwquote:
Kan ook wel zeggen frame overo, maar dan snapt niemand het meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heeft ook nog iets met hamsters te maken
Google is m'n vriendquote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ook wel zeggen frame overo, maar dan snapt niemand het meer
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik vind het gewoon kansloos dat ik blijkbaar iedere keer weer belachelijk gemaakt moet worden omdat ik mezelf hier ben en dan misschien niet post zoals alle anderen. Ik houd er wel van om mensen een beetje te plagen en dat is dan ook wel te zien in mijn postgedrag. Uitdagen doe ik ook weleens, want het is ook wel leuk om aandacht te krijgen. Maar het is niet alsof ik dat altijd doe. Alleen dat beeld wordt dan wel geschetst omdat alleen die posts eruit worden gehaald.
Maar ik snap niet waarom ik altijd weer door het slijk gehaald moet worden.
Alsof ik geen gevoelens heb. Misschien laat ik het wel te weinig merken, maar ik kan me behoorlijk kut voelen als iemand weer eens iets gezegd heeft hier. Dat raakt me gewoon. En dan kun je wel zeggen dat je dat moet negeren ofzo, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Maar goed, ik zal hier ook wel weer op gepakt worden dat ik mezelf bloot geef en eerlijk ben over mijn gevoelens. Heb je ook meteen de reden waarom ik niet constant op het forum zit, maar af en toe eens kom kijken. Omdat ik me soms gewoon diep verdrietig voel door wat mensen zeggen en hier dan even een tijdje niet meer wil zijn.
Fuck dat mannetje in de avond, mannetje in de ochtend-gezeik idd.quote:
Dat al helemaal jaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fuck dat mannetje in de avond, mannetje in de ochtend-gezeik idd.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandagochtenden.
De moeder der ochtenden
Bert zet hem toch weer op skyradio.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens eergisteren de radio op FunX gezet @ stage toen ik alleen begon, fatsoenlijke muziek alles. #cubiclelife. Benieuwd of hij er volgende week nog op staat
.
ook komende week sla ik de maandag weer overquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maandagochtenden.
De moeder der ochtenden
Nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kk mens heb je nog nooit een lokaal gereserveerd of zo
[..]
Nee is mie presjus :SGefeliciteerd mi blaka rowsu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Mi van black on black.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, gefeliciteerd. Zal vanavond bier en rosé op je zuipen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
quote:
zoveel liefdequote:Op donderdag 14 maart 2013 00:01 schreef Chloroform het volgende:
Heeft die knurft toch de TT aangepast.Ongehoord.
Maar dat was 2013 zure chlo.quote:
Die posts van wd daar haha. wdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / [KLB FEEST SC] GEFELICITEERD VASJE *O*
Ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ze het nu wel leuk vinden als ik weer TT aanpas voor Vas?
Nee? Hoezo. Is bij anti thuisquote:
Wilde al langskomen om van je behang te genieten, laat maar dan.quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]@ commentaar op elk onderdeel van de foto.
Jammer manquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Wilde al langskomen om van je behang te genieten, laat maar dan.
OK, blacki_boy_dwc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]@ commentaar op elk onderdeel van de foto.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I honestly think she wasn't even that funny.
quote:
quote:
Wtfquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4ebe die haar eten aan ziet komen
Moest denken aan die scene van labyrinth met Dance Magic Dance.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4ebe die haar eten aan ziet komen
en andere "pijnstillers"quote:
quote:De verantwoordelijke was verrast toen hij hoorde dat één advertentie bijna zes maanden op de site stond.
quote:"Van zodra we een melding van misbruik krijgen, en dat is bij deze zoekertjes niet gebeurd, ondernemen we actie", beweert de siteverantwoordelijke.
quote:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)gs-te-verkopen.dhtmlquote:"Dat zijn zeer zeker verboden producten", zei woordvoerster Agnès Reis van de federale politie over de middelen op de site. "We bekijken of we de adverteerders kunnen identificeren. Het is natuurlijk niet zeker of het om valse advertenties of niet gaat."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |