die bij die frontoffice op de eerste verdieping, neger.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He watwelk boek
En danku iedereen.
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
elk jaar het hoogtepunt van kvw. met de bus naar bokrijk
bestaat dat nog?
Ja was echt vetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wuuut!? ingericht daarvoor? nicewij moesten het met plaggen doen en takken
Wat is bokrijk?
Ik heb er geen idee van, dat hokje heb ik gewoon toebedeeld gekergen hier op FOK!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
En daarom zijn jullie juist zo 'mainstream'
Aan de "daders" laten weten waar zij schuldig voor zijn vs "mensen die gepest worden hebben dat ook wel aan zichzelf te danken" of "pesten is iets natuurlijks"quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Waar? Krijg je gelijk weer allemaal mensen die de pestkoppen dan gaan bestempelen als moordenaars zeker
ik doel meer gewoon op hipsters die zogenaamd 'hun eigen weg behandelen' allemaal 1 pot nat lolquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb er geen idee van, dat hokje heb ik gewoon toebedeeld gekergen hier op FOK!
Ja heb het topic gevonden, discussie voldoet aan mijn verwachtingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan de "daders" laten weten waar zij schuldig voor zijn vs "mensen die gepest worden hebben dat ook wel aan zichzelf te danken" of "pesten is iets natuurlijks"
jij, maar jij bent ook een stukje jonger dan ikquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoDat doolhof was al beetje aan het sterven toen ik daar nog kwam.
Klinkt nicequote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, ik denk het wel. Maar is vast allemaal vervangen door plastic rotzooi enzoDat doolhof was al beetje aan het sterven toen ik daar nog kwam.
[..]
Ja was echt vet
Bokrijk is een speeltuin in België. Is ook een openlucht museum over de bokkenrijders maar daar ben ik misschien 1 keer geweest ofzo, die speeltuin is zo ziek groot dat slaat echt nergens opJe had daar echt alles
Ja dat is ook gewoon een 'groep' iddquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik doel meer gewoon op hipsters die zogenaamd 'hun eigen weg behandelen' allemaal 1 pot nat lol
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij, maar jij bent ook een stukje jonger dan ik
Ook dikke speeltuin?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt nicewij hadden hier oranje stad
Bokkenrijders in de efteling
je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwMijn god die glijbanen. Alles was daar ook gewoonv et, tot die schelpen waarin je kon schreeuwen en die borden die je kon draaien toe. Zelfs de wespen nam je voor lief
Ja, overdektquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij jou was alles zeker nog spiksplinternieuwMijn god die glijbanen. Alles was daar ook gewoonv et, tot die schelpen waarin je kon schreeuwen en die borden die je kon draaien toe. Zelfs de wespen nam je voor lief
[..]
Ook dikke speeltuin?
Sowieso de efteling
Ja was ook best wel dichtbij voor ons, denk dat we daar sowieso elk jaar wel een keer of 2 kwamen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt ook overdrijven
je kunt het je in ieder geval wel levendiger herinneren dan ik
Huh. Snap nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die bij die frontoffice op de eerste verdieping, neger.
#grunnstrugglesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het oneerlijk dat het hier bewolkt en koud is
Ja gvd geef me warmte en licht!quote:
quote:

Tsja, dat jij daar niet tegen kuntquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja gvd geef me warmte en licht!
[..]
[ afbeelding ]
Misselijk om dat nog even te melden
Zal jou eens confronteren met iets waar je niet tegen kuntquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tsja, dat jij daar niet tegen kunt
BRING IT ONquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal jou eens confronteren met iets waar je niet tegen kunt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |