Was 5 jaar geleden al geen maagd meerquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
Eindelijk ontmaagd? en dan gelijk al zeuren om kleine details die geen fuck boeien
Of ze was kort ervoor genomen door iemand met een hele grote piemelquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef awiebo het volgende:
TS heeft voor het eerst op zijn hondjes gedaan
congrats![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Of ze was kort ervoor genomen door iemand met een hele grote piemel
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Was 5 jaar geleden al geen maagd meer
Tijdens de seks was het eigk al, telkens als ze van standje wisselde of anders ging zitten/staan/liggen hoorde je het.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:39 schreef dustbrain het volgende:
Hoe lang liep ze zogenaamd nog rond te bewegen dan?
Oh dat is wel overdreven. Maar dat is puur de lucht die in en uit de vagina gaat. Soort vacuum geluidquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Tijdens de seks was het eigk al, telkens als ze van standje wisselde of anders ging zitten/staan/liggen hoorde je het.
no wayquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:39 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Tijdens de seks was het eigk al, telkens als ze van standje wisselde of anders ging zitten/staan/liggen hoorde je het.
ja tuurlijk is het een beetje overdreven, denk 4 x in totaal ofzo. Stoorde me er wel aan. En nee ze is niet dik, gewoon slank.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh dat is wel overdreven. Maar dat is puur de lucht die in en uit de vagina gaat. Soort vacuum geluid
Zit je al te wachten op antwoord met je broekje naar beneden?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:03 schreef Grietje-tit het volgende:
Hoe klinkt het eigenlijk? Knetterend?
Komt er ook wat mee?
prrt prrt prrt lekker schatje prrt prt prt he lekker prrt prrt prt
Dat krijg je als het piemeltje te klein is, of het poesje te wijd. Als ik de beschrijving van haar lees, denk ik dat het eerste het geval is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |