Wat heb jij een kutvriendin zegquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef trolley het volgende:
De tweede klacht is dat hier een speciale dag voor uitgeroepen moet zijn, en dat 'de vrouw' dit niet op ieder ander willekeurige dag bereid is om te doen voor haar vriend/man/fuckbuddy/pijpsletje whatever
Meh, scherp!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat heb jij een kutvriendin zeg
Ja, door wie dan? Door jou zeker tegen je vriendin.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef trolley het volgende:
De dag van vandaag, de 14de van de maand maart, is uitgeroepen tot officiële 'Steak and blowjob-day'.
helpt dit voor de TS?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:49 schreef trolley het volgende:
Een bijzonder goedemorgen, want het is bijna weekend ja!
De dag van vandaag, de 14de van de maand maart, is uitgeroepen tot officiële 'Steak and blowjob-day'. Voor degene die geen Engels begrijpen: Biefstuk en pijpdag. Beide klinkt niet verkeerd, en is dat derhalve ook niet. Nu vragen jullie je waarschijnlijk af wat dan de klacht in deze is?
Wel, ten eerste dat ik mijn vriendin vandaag niet zie, en dus geen biefstuk voorgeschoteld zal krijgen, maar bovenal, dat ik m'n BJ ook wel kan vergeten
De tweede klacht is dat hier een speciale dag voor uitgeroepen moet zijn, en dat 'de vrouw' dit niet op ieder ander willekeurige dag bereid is om te doen voor haar vriend/man/fuckbuddy/pijpsletje whatever
Bronquote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:52 schreef Bunnyfluff het volgende:
[..]
Ja, door wie dan? Door jou zeker tegen je vriendin.
Pi is overratedquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:58 schreef adnapekkid het volgende:
we eten wel biefstuk vandaag maar ik heb geen vriendin
Aha!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Meh, scherp!![]()
Maar ik bedoel de combinatie van beiden. Ik heb nog nooit biefstuk gegeten en een BJ gehad op één dag. Wel rosbief en een BJ, maar that's all in the game.
Ligt eraan. Kun je goed pijpen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, dan krijg ik vandaag zeker weer allemaal uitnodigingen om bij mensen steak te komen eten.
past ie niet inquote:
Kost beide keren te veel money jwz.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:00 schreef Aiciu het volgende:
Ga biefstuk eten in een restaurant en laat je pijpen door een hoer
Dan wil ik best wel biefstuk op het menu zetten voor vanavondquote:
Ik heb ook nog nooit klachten gehad over hoe ik een vliegtuig bestuur maar ben geen piloot.quote:
Ze roepen ook voor elke datum wel iets onnozels uit tegenwoordig.quote:
Sssst!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit klachten gehad over hoe ik een vliegtuig bestuur maar ben geen piloot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |