nee skull and bones airlinesquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:42 schreef Proximo het volgende:
Het toestel zal inmiddels wel omgekat zijn naar illuminati airlines
Begin daar maar niet over, anders val je heel hard door de mand met je gebrek aan middelbare school natuurkunde kennisquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel helemaal niets als iets absoluuts. zo interpreteer jij dat. Logisch, want jouw eendimensionale denkhouding (zie het maanlandingtopic) schrijft je dat voor, hekje.
Cheney en bush dansen samen met de ayatollahs naakt een NWO dans eromheen momenteel, uit betrouwbare bron vernomenquote:
voeg daar de bin laden familie maar aan toe... maarre dit is geen bnwquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:46 schreef Proximo het volgende:
[..]
Cheney en bush dansen samen met de ayatollahs naakt een NWO dans eromheen momenteel, uit betrouwbare bron vernomen
Je bedoelt dat jij zonder kennis wat NASA-linkjes opduikelt en niet ingaat op mijn punten over de atmosfeer" op de Maan? -> ander topic.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Begin daar maar niet over, anders val je heel hard door de mand met je gebrek aan middelbare school natuurkunde kennisDat ik nou niet bepaald de enige ben die het zo interpreteerde zou je toch aan het denken moeten zetten. We kunnen het ook omdraaien natuurlijk. Waar in die post geef je aan dat je alles (op land/water verhouding na) maar wat gokt?
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:49 schreef OEM het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie uit het 911-topic getrapt dat jullie hier gaan lopen bekvechten?
Dan had je het simpelweg op kunnen lossen door dat toen al te schrijvenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij zonder kennis wat NASA-linkjes opduikelt en niet ingaat op mijn punten over de atmosfeer" op de Maan? -> ander topic.
Die land-water verhouding is versimpeld; uiteindelijk draait het erom wat de verhouding is na die 4 uur vliegen en dan is er meer zee dan land. Ook is de mogelijk preferente richting niet meegenomen.
Dat heb je met versimpelde berekeningetjes. Wil niet zeggen dat ze fout hoeven te zijn, en een verzameling van dit soort berekeningen met ranges geeft je een idee van de totale kansen.
Precies wat ik doe met het modelleren van bekkens op Aarde, heel wat complexer dan dit.
Nee, zo interpreteer jij dat. Omdat dat is zoals jij denkt. Rechtlijnig.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan had je het simpelweg op kunnen lossen door dat toen al te schrijvenZoals het er nu staat is het gewoon fout en misleidend.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:55 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Het wordt tijd voor een beetje 'nieuws' want dit gaat nergens meer naartoe geloof ik...
Ja ok, lijkt me ook niet te linken aan deze situatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:01 schreef OEM het volgende:
Hier, voor wat het waard is (bij gebrek aan beter): een incident op 10 maart met een Air India 777-300ER. Na 3 uur vliegen valt de transponder uit. Vliegtuig keert terug naar India.
Het flashy nieuwsbericht:
http://timesofindia.india(...)cleshow/31776979.cms
Het sobere nieuwsbericht:
http://www.avherald.com/h?article=4713ebe3&opt=6144
Waar haal jij die Chinese satelliet plotseling vandaan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:08 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Ze gaan nu dus toch uit van die waarneming door de Chinese satelliet waar het vliegtuig richting Indische oceaan vloog. Maar waarvan ze eerst niet wisten of het dat vliegtuig was. Volgens mij zeggen ze wel dat het vliegtuig wat op de radar te zien was, een vliegtuig was zonder werkende transponder.
Van CNN toch, of luister ik nou verkeerdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waar haal jij die Chinese satelliet plotseling vandaan?
Nee klopt wel wat ik zeg, kijk CNN maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Van CNN toch, of luister ik nou verkeerd
Was dat pingen wellicht naar een Chinese satelliet dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:10 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Van CNN toch, of luister ik nou verkeerd
Idd, het lijkt mij onmogelijk dat het uitvallen van de transponder tot het neerstorten van het vliegtuig zou leiden. Het enige wat dat ding doet is informatie over hoogte, positie etc. doorgeven naar de buitenwereld. Misschien een storing die meerdere systemen trof... Blijft lastig zo met zo weinig zekere informatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ja ok, lijkt me ook niet te linken aan deze situatie.
Gebaseerd op wat?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:13 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Volgens een piloot is de transponder met 100% zekerheid uitgezet, en niet uitgevallen.
Omdat twee systemen niet tegelijkertijd maar volgens mij vlak na elkaar zijn uitgezet terwijl het radiocontact wel bleef werken, zover ik het begreep, overigens.quote:
Dat dus wellicht hahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:14 schreef oompaloompa het volgende:
Is er al iets meer bekend over die abc-claim dat ze met 7(? meen ik me te herinneren) minuten verschil uitgezet waren?
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.quote:
Zonder iets te melden terwijl het radiocontact gewoon functioneerde schijnbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)g-signalen-uit.dhtmlquote:De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines heeft nog tot bijna vier uur nadat het van de radar verdween signalen uitgezonden naar een satelliet. Dat duidt er volgens een Amerikaanse functionaris op dat het toestel nog zeker honderden kilometers is doorgevlogen, zo zei hij gisteren tijdens een briefing.
Zes dagen na de verdwijning van het vliegtuig met 239 mensen aan boord, is er nog altijd niets van het toestel gevonden. De Maleisische autoriteiten hebben hun zoektocht inmiddels uitgebreid naar India en de Indische Oceaan, nu wordt aangenomen dat het toestel langer heeft doorgevlogen. Alle voorgaande mogelijke scenario's leverden tot op heden nog niks op.
De Amerikaanse functionaris, die anoniem wenste te blijven, zei dat de Boeing 777 nadat het van de radar verdween geen data meer aan de satelliet wist door te geven, maar wel langdurig een signaal uitzond om te probreren het contact te herstellen.
ABC meldt verder uit monde van twee Amerikaanse functionarissen dat de Verenigde Staten ervan uit gaan dat de twee communicatiesystemen in het vliegtuig afzonderlijk van elkaar werden uitgeschakeld. Volgens een bron wijst dit erop dat het toestel van Malaysia Airlines niet door een ongeval of explosie van de radar is verdwenen.
'Menselijke interventie'
Het systeem om gegevens te rapporteren werd om 01u07 's nachts (lokale tijd) afgezet en de zogenaamde transponder, die de locatie en de hoogte van het vliegtuig doorzendt, om 01u21. Dit kan erop wijzen dat het om een bewuste actie gaat. Het Amerikaanse onderzoeksteam 'is er dan ook van overtuigd dat er een menselijke interventie heeft plaatsgevonden om de communicatiesystemen uit te schakelen.'
Als dat van die 7 minuten verschil klopt ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.
Wie is 'ze'? Heb je een bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:
14 minuten verschil tussen uitzetten verschillende transponders zeggen ze nu
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon CNN, op tv weet je wel
Om het vervolgens alsnog te bevestigen, of de mogelijkheid open te houden, zeer verwarrend inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:25 schreef Toto69 het volgende:
Dat continue ontkrachten van alles... Bah.
De bron is het AD en is makkelijk te lezen als je ad.nl in tikt dan zie je het bericht vanzelf verschijnen, een paar muisklikjes en je bent bij je bron.quote:
Mijn bron is helemaal niet het ADquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:26 schreef gijsman het volgende:
[..]
De bron is het AD en is makkelijk te lezen als je ad.nl in tikt dan zie je het bericht vanzelf verschijnen, een paar muisklikjes en je bent bij je bron.
Ik heb ook moeite om het nog te volgen, daarom lees ik nu meer dan dat ik nog reageer. Want als je iets post is het de minuut daarna ontkrachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om het vervolgens alsnog te bevestigen, of de mogelijkheid open te houden, zeer verwarrend inderdaad.
Bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef gijsman het volgende:
wat boeit t welke bron je gebruikt... dat ding is ergens binnen 4 uur vliegen geland in Burma of op een ander afgelegen nauwelijks gebruikt vliegveld.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite om het nog te volgen, daarom lees ik nu meer dan dat ik nog reageer. Want als je iets post is het de minuut daarna ontkracht
Maar waarom?!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef gijsman het volgende:
wat boeit t welke bron je gebruikt... dat ding is ergens binnen 4 uur vliegen geland in Burma of op een ander afgelegen nauwelijks gebruikt vliegveld.
Waardevolle ladingquote:
Tsja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waardevolle lading
Waardevolle kennis
Waardevolle gijzelaars
Waardevol vliegtuig
41% kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef DeParo het volgende:
Maar gezien de vliegroute is het vliegtuig ook keurig buiten radarsystemen gebleven, hier en daar wat opgepikt maar ok, dit is voorbereid, en dat alles om het uiteindelijk ongezien te laten neerstorten, twijfelachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |