Dat dus wellicht hahaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:14 schreef oompaloompa het volgende:
Is er al iets meer bekend over die abc-claim dat ze met 7(? meen ik me te herinneren) minuten verschil uitgezet waren?
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.quote:
Zonder iets te melden terwijl het radiocontact gewoon functioneerde schijnbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)g-signalen-uit.dhtmlquote:De vermiste Boeing 777 van Malaysia Airlines heeft nog tot bijna vier uur nadat het van de radar verdween signalen uitgezonden naar een satelliet. Dat duidt er volgens een Amerikaanse functionaris op dat het toestel nog zeker honderden kilometers is doorgevlogen, zo zei hij gisteren tijdens een briefing.
Zes dagen na de verdwijning van het vliegtuig met 239 mensen aan boord, is er nog altijd niets van het toestel gevonden. De Maleisische autoriteiten hebben hun zoektocht inmiddels uitgebreid naar India en de Indische Oceaan, nu wordt aangenomen dat het toestel langer heeft doorgevlogen. Alle voorgaande mogelijke scenario's leverden tot op heden nog niks op.
De Amerikaanse functionaris, die anoniem wenste te blijven, zei dat de Boeing 777 nadat het van de radar verdween geen data meer aan de satelliet wist door te geven, maar wel langdurig een signaal uitzond om te probreren het contact te herstellen.
ABC meldt verder uit monde van twee Amerikaanse functionarissen dat de Verenigde Staten ervan uit gaan dat de twee communicatiesystemen in het vliegtuig afzonderlijk van elkaar werden uitgeschakeld. Volgens een bron wijst dit erop dat het toestel van Malaysia Airlines niet door een ongeval of explosie van de radar is verdwenen.
'Menselijke interventie'
Het systeem om gegevens te rapporteren werd om 01u07 's nachts (lokale tijd) afgezet en de zogenaamde transponder, die de locatie en de hoogte van het vliegtuig doorzendt, om 01u21. Dit kan erop wijzen dat het om een bewuste actie gaat. Het Amerikaanse onderzoeksteam 'is er dan ook van overtuigd dat er een menselijke interventie heeft plaatsgevonden om de communicatiesystemen uit te schakelen.'
Als dat van die 7 minuten verschil klopt ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:15 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Hij zei: de enige reden dat een piloot een transponder uit zou zetten, is vanwege rook in de cockpit en de angst voor een kortsluiting. Wat in dit geval absoluut niet het geval lijkt aangezien het vliegtuig dan direct omgekeerd zou zijn naar dichts bijzijnde vliegveld, en niet zomaar van koers veranderd.
Wie is 'ze'? Heb je een bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:22 schreef DaKKiE1984 het volgende:
14 minuten verschil tussen uitzetten verschillende transponders zeggen ze nu
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:25 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon CNN, op tv weet je wel
Om het vervolgens alsnog te bevestigen, of de mogelijkheid open te houden, zeer verwarrend inderdaad.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:25 schreef Toto69 het volgende:
Dat continue ontkrachten van alles... Bah.
De bron is het AD en is makkelijk te lezen als je ad.nl in tikt dan zie je het bericht vanzelf verschijnen, een paar muisklikjes en je bent bij je bron.quote:
Mijn bron is helemaal niet het ADquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:26 schreef gijsman het volgende:
[..]
De bron is het AD en is makkelijk te lezen als je ad.nl in tikt dan zie je het bericht vanzelf verschijnen, een paar muisklikjes en je bent bij je bron.
Ik heb ook moeite om het nog te volgen, daarom lees ik nu meer dan dat ik nog reageer. Want als je iets post is het de minuut daarna ontkrachtquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Om het vervolgens alsnog te bevestigen, of de mogelijkheid open te houden, zeer verwarrend inderdaad.
Bron?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef gijsman het volgende:
wat boeit t welke bron je gebruikt... dat ding is ergens binnen 4 uur vliegen geland in Burma of op een ander afgelegen nauwelijks gebruikt vliegveld.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook moeite om het nog te volgen, daarom lees ik nu meer dan dat ik nog reageer. Want als je iets post is het de minuut daarna ontkracht
Maar waarom?!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:29 schreef gijsman het volgende:
wat boeit t welke bron je gebruikt... dat ding is ergens binnen 4 uur vliegen geland in Burma of op een ander afgelegen nauwelijks gebruikt vliegveld.
Waardevolle ladingquote:
Tsja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waardevolle lading
Waardevolle kennis
Waardevolle gijzelaars
Waardevol vliegtuig
41% kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:41 schreef DeParo het volgende:
Maar gezien de vliegroute is het vliegtuig ook keurig buiten radarsystemen gebleven, hier en daar wat opgepikt maar ok, dit is voorbereid, en dat alles om het uiteindelijk ongezien te laten neerstorten, twijfelachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |