He-le-maal nergens.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:42 schreef Grifte het volgende:
Soms vraag ik mij wel eens af waar dit forum geweest zou zijn zonder de inbreng van Johannes.
Wie heeft dat gedaan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga de wedstrijd overigens lekker vanuit bed bekijken, ben gesloopt.
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.quote:
Mijn excuses maar soms dient de waarheid gezegd te worden. Dit topic mist niet alleen passie, inhoud maar ook de soul.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit doet pijn in mijn hart.
En dit nog verwerpelijker ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij nader inzien moet ik ook wel concluderen dat een topic zonder (subtiele) verwijzing naar Alba en/of Schelvecchio zwaar tegenvalt.
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses maar soms dient de waarheid gezegd te worden. Dit topic mist niet alleen passie, inhoud maar ook de soul.
De blues van Derksen is ver te zoeken.
[..]
En dit nog verwerpelijker ja.
Waarom praat jij Wilfred na?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom praat de commentator alsof het een documentaire is?
Als Emile en Koen tevreden zijn wie ben ik om nog negatief te oordelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie opbouwende kritiek.
Ik heb een poging gedaan het topic te redden door de OP te renoveren.
Hopelijk kan het jullie goedkeuring wegdragen.
Echt zo'n "ik ben inmiddels overleden" stemquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit klonk echt heel deprimerend, wtf man
Sinds deze foto ging het ontzettend goed op de Olympische spelen (op de gesaboteerde hamer van Niklas in de halve finale na dan).quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Emile en Koen tevreden zijn wie ben ik om nog negatief te oordelen.
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Kal Drogoquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:57 schreef Grifte het volgende:
El Sierd
[..]
Dat was echt een baas.
[ afbeelding ]
Leo Oldenburgerquote:
Kun je nagaan hoeveel het iedereen boeitquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:41 schreef Cavaliers het volgende:
Werd tijd voor dit topique, de voorbeschouwing is nota bene al tien minuten bezig.
Een restje wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een restje door mijn eten heen gedaan. Nu smaakt het vies.
Ik was gewoon aan het koken, maar ik kon nauwelijks wachten het topic te openen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel het iedereen boeit
Ik heb de lokale Turk maar weer eens gefinancierd door een kapsalon te halen. Al bleek ik niet de enige te zijn met een voorliefde voor dit gerecht, een leger agenten stormde binnen om een bestelling te plaatsen. De normaal zo excentrieke Toeterturken waren plots heel bescheiden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb een restje door mijn eten heen gedaan. Nu smaakt het vies.
Dat klinkt alsof ie dood isquote:
Ik ga eerst DWDD en Spangas kijken als je het goed vindtquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het koken, maar ik kon nauwelijks wachten het topic te openen.
Nou als je dus oplet zie je dat het deze keer niet goed was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eerst DWDD en Spangas kijken als je het goed vindtWat heb je gekookt?
Oh ik zie het al, pasta. Altijd goed.
Maicon is ook doodquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof ie dood is
ja dat stond er pas toen ik al getypt hadquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou als je dus oplet zie je dat het deze keer niet goed was.
Ik eet tegenwoordig alleen maar radijsjes.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik heb de lokale Turk maar weer eens gefinancierd door een kapsalon te halen. Al bleek ik niet de enige te zijn met een voorliefde voor dit gerecht, een leger agenten stormde binnen om een bestelling te plaatsen. De normaal zo excentrieke Toeterturken waren plots heel bescheiden.
Sla DWDD alsjeblieft over. Stelletje gladjakkers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga eerst DWDD en Spangas kijken als je het goed vindtWat heb je gekookt?
Oh ik zie het al, pasta. Altijd goed.
Ik wil alleen Jekel even zien die vind ik altijd wel leuk. De rest is kut.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla DWDD alsjeblieft over. Stelletje gladjakkers.
Je haat zeker op Sylvana omdat ze zwart is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sla DWDD alsjeblieft over. Stelletje gladjakkers.
Is dat die 'wetenschapper' met piepstem?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wil alleen Jekel even zien die vind ik altijd wel leuk. De rest is kut.
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je haat zeker op Sylvana omdat ze zwart is.
Ja die. Ik vind hem altijd leuk vertellen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat die 'wetenschapper' met piepstem?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je haat zeker op Sylvana omdat ze zwart is.
Mijn voetbalinhoudelijke vraag over el Drieso is genegeerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik haat op Sylvana.
Sowieso.
En nu weer over voetballen he, mannen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karina stuurde mij dit net.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef Karina het volgende:
Ik haat op Sylvana.
Sowieso.
En nu weer over voetballen he, mannen![]()
Dat krijg je van al dat off topic gedoe hequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn voetbalinhoudelijke vraag over el Drieso is genegeerd.
Je mag niet liegen LR. Foei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina stuurde mij dit net.
Stop the genocide of whites, vote nationalist parties, inquire on the 'existence of human races, let's return to the true European patriotism.
Hopelijk wint Az vanavond
DM openbaren, banquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Karina stuurde mij dit net.
Stop the genocide of whites, vote nationalist parties, inquire on the 'existence of human races, let's return to the true European patriotism.
Hopelijk wint Az vanavond
Heb ik ook weleens. En ik ga nu Spangas kijken. Braaf zijn he?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik ben in een ietwat recalcitrante bui.
Vanaf nu weer ontopic, we houden het centraal.
Ja klopt. Was uit sjaloezie wegens jouw wilde baardgroei.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maak jij er zelf van.
Aanvraag tot ban, ban.
Zal Salzburg weer gaan verbazen?
xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef superniger het volgende:
Spelen ze in de ArenA? Daar is het ook altijd leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag wel een keer met mij mee als m'n partner (nohommo) niet kanquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet je waar het altijd tjokvol is? De Euroborg. Daarom kan ik er ook niet heen.
Dus dan vervang ik Etsu zeg maar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je mag wel een keer met mij mee als m'n partner (nohommo) niet kan
Ouch. Onder de gordel dezequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dan vervang ik Etsu zeg maar.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt. Was uit sjaloezie wegens jouw wilde baardgroei.
Salzburg gaat 1-0 verliezen.
Etsu heeft een hekel aan voetbalquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus dan vervang ik Etsu zeg maar.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:13 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ben je ineens zakelijk geworden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Al zijn enkel de woeste manen nog over van mijn ruige uiterlijk.
Geef maar een belletje als mijn steun aan de boys in het groen nodig is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Etsu heeft een hekel aan voetbal
Zulk soort mensen hebben dus duidelijk nog nooit de plaatselijke FC zien voetballen.
Okequote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef maar een belletje als mijn steun aan de boys in het groen nodig is.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]Nee het is echt wachten op de 0-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het logo van Groningen kan ook wel een opknapbeurt van JR gebruiken, ondanks dat het al een keer revolutionair is vernieuwd:quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geef maar een belletje als mijn steun aan de boys in het groen nodig is.
Nee AZ gaat topvermaak wordenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Wat een saaie wedstrijd
Het is wachten op Wie is de Mol en AZ
quote:
valse tussenstand, banquote:
Dat oude logo is beterquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het logo van Groningen kan ook wel een opknapbeurt van JR gebruiken, ondanks dat het al een keer revolutionair is vernieuwd:
[ afbeelding ]
Ik heb hem ook al een tip gegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het logo van Groningen kan ook wel een opknapbeurt van JR gebruiken, ondanks dat het al een keer revolutionair is vernieuwd:
[ afbeelding ]
ben je rechter ofso :Squote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
was onterecht afgekeurd
dus dit had op morele gronden de stand moeten zijn
Dat ziet er vrolijk uit, alleen zijn die gifjes nogal lastig op shirtjes te naaien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al een tip gegeven.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee AZ gaat topvermaak worden
twitter:bernievanjoppen twitterde op donderdag 13-03-2014 om 16:19:33@FransWallage vent ga naar je wekelijkse dorpshoer ingridvent reageer retweet
Het hoofd van Nick wordt het nieuwe clublogo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ziet er vrolijk uit, alleen zijn die gifjes nogal lastig op shirtjes te naaien.
nou zeg...quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]twitter:bernievanjoppen twitterde op donderdag 13-03-2014 om 16:19:33@FransWallage vent ga naar je wekelijkse dorpshoer ingridvent reageer retweet
Het was leuker geweest als ze die hadden uitgezonden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is Salzburg weer verschrikkelijk goed zeg. Niet normaal.
Misidjan op de brommer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ludogorets - Salzburg wordt de finale.
Kut trolquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:27 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is Salzburg weer verschrikkelijk goed zeg. Niet normaal.
Dit zijn die momentjes dat ik de bekende Youtube kanalen zoals Vos de Mos, Danosvanos en SdVfan even doorspit.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eindelijk volwassen. Volgende week word ik 13.
wat is ditquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
met een man minder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Deze suggestion erna is wel echt een suggestion ditmaalquote:
Topcommentaar van ElSierdquote:
Logisch tochquote:
mwah, valt tegenquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:40 schreef hafcfan het volgende:
Ik verwacht nu een foto van wat Sierd bedoelt.
Ik kreeg daarna een clipje van Kieft waarin hij zegt dat hij de tv-kantine niks vindt. Hij verdient weer bonuspunten daarmee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze suggestion erna is wel echt een suggestion ditmaal
[ afbeelding ]
Wat een rotzooi weer deze wedstrijd.
beetje een dik wijf wel, wel goeie tettenquote:
Voor 10 extra kijkers zou Lambiek zich hier wel voor lenen, dan kijk ik toch liever naar Marika.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo kondigt ze aan dat ze zo op TV is
[ afbeelding ]
Dat zie ik Jan Joost van Gangelen nog niet doen.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
We worden deze week niet verwend qua voetbal.
Jeb PL.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Het is echt allemaal verchrikkelijk om naar te kijken. Er is zeker ook nog dartsen vanavond?
Lambiek kent de kijkcijfers, dus ik ben bang dat hij binnenkort in zijn blote kont gaat presenteren.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor 10 extra kijkers zou Lambiek zich hier wel voor lenen, dan kijk ik toch liever naar Marika.
Maakt toch niks uit. Hij heeft al een blote billen gezicht haha xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambiek kent de kijkcijfers, dus ik ben bang dat hij binnenkort in zijn blote kont gaat presenteren.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit. Hij heeft al een blote billen gezicht haha xD
Ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
Wie gaan er straks Wie is de Mol kijken?
Ik .quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:05 schreef superniger het volgende:
Wie gaan er straks Wie is de Mol kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |