Ik heb RTL4 opgezetquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede helft gaan kijken naar de hoogtepunten van Jerry Springer.
Je hebt gelijk. 2/6 erbij danquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je krijgt voor een overwinning 2 punten.
Eredivisie wedstrijd levert voor een club véél minder op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Europese voetbal is ook geen reet meer aan om naar te kijken zeg, wat een kutwedstrijden over het algemeen. En daar gaan dan de miljoenen in om. Kijk liever naar een gemiddelde wedstrijd in de Eredivisie die 'knotsgek' is.
Champions League: oneensquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Europese voetbal is ook geen reet meer aan om naar te kijken zeg, wat een kutwedstrijden over het algemeen. En daar gaan dan de miljoenen in om. Kijk liever naar een gemiddelde wedstrijd in de Eredivisie die 'knotsgek' is.
Ja tuurlijk begrijp ik die redenatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Replicat het volgende:
[..]
Eredivisie wedstrijd levert voor een club véél minder op.
Resultaat = geld, vooral in de EU.
Ik niet. De druk neemt toe en toe. Alles is kut behalve de competitie, maar dat is logische aangezien we veel meer kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat Conte er nog wel een tijdje blijft zitten.
CL is al helemaal aids. Poulfases kun je 7 van de 8 schriftelijk afdoen en de knok out wedstrijden ook. pas vanaf de laatste 8 is t leuk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Champions League: oneens
Europa Leauge: eens.
Of Johan loopt weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
Niets beters dan dit soort na-zitjes, meestal komen dan de beste grappen naar boven.
Laten we pleasseeee hopen van niet....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk dat Conte er nog wel een tijdje blijft zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |