Ik dacht Kuipers.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:53 schreef bianconeri het volgende:
Nijhuis fluit bij Juventus-Fiorentina ja
Toch mooi dat hij zo'n wedstrijd mag fluiten, grote club in prachtige stadion met fantastische sfeer.
quote:
Oh ja klopt.quote:
Dat zou idd vet zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
Ik hoop echt dat Juve, AZ loot. Lijkt me mooi om daar bij te zijn.
Waar woon je? Kom ik die ticket vanavond nog even stelenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb ook kaatje voor de finale in Turijn. Wordt echt fenomenaal.
Juvequote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef Lachterus het volgende:
wie is er beter, Juve of Fiorentina?
Gaat redelijk gelijk op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:02 schreef Lachterus het volgende:
wie is er beter, Juve of Fiorentina?
Haha ja als we de finale niet halen dan verkoop ik ze weer, maar daar ga ik niet van uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar woon je? Kom ik die ticket vanavond nog even stelen
Jaloerrssssss
Dat wordt echt zoooo mooi. Zeker als Juventus in finale zit.
Zelfs al halen we de finale niet zou ik gaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef hafcfan het volgende:
Haha ja als we de finale niet halen dan verkoop ik ze weer, maar daar ga ik niet van uit.
Ik dacht nog even dat het een redelijk team was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
Het is toch ook schandelijk dat PSV niet meer in de Europa League speelt. Dat Ludogorets wordt vanavond gewoon vernederd door tien man (!) van Valencia![]()
Tja zo kun je wel meer noemen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
Het is toch ook schandelijk dat PSV niet meer in de Europa League speelt. Dat Ludogorets wordt vanavond gewoon vernederd door tien man (!) van Valencia![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:04 schreef Tchock het volgende:
Jammer?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Lachterus het volgende:
ah jammer, ik zie liever fiorentina winnen dan Juve.
Ploegje als Salzburg?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja zo kun je wel meer noemen.
Schande dat Psv, Vitesse en Utrecht er uit liggen, Ajax ook tegen een ploegje als Salzburg er uit.
Maar ook als je naar buitenlandse clubs kijkt, bv dat Juventus in de EL speelt.
Nou ja, daar heb je wel een punt, maar Salzburg was gewoon tot twee keer toe veel beter dan Ajax. Ludogorets is echt pure bagger, dat zou ik van Salzburg nooit zeggen. Maar je hebt gelijk, Utrecht verdient eigenlijk gewoon te degraderen puur op basis van die wedstrijd tegen Differdange en Vitesse erg ongelukkig tegen Petrolul, wat ook ongeveer op het niveau Willem II voetbalt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja zo kun je wel meer noemen.
Schande dat Psv, Vitesse en Utrecht er uit liggen, Ajax ook tegen een ploegje als Salzburg er uit.
Maar ook als je naar buitenlandse clubs kijkt, bv dat Juventus in de EL speelt.
Net ook weer wat heerlijke aanvallen gezien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer?
Ga eens Juve kijken johEcht een fantastisch elftal, speelt lekker aanvallend.
En dat middenveld is zooo goed.
Niet omdat ze Ajax uitgeschakeld hebben, maar ik zie ze zeker als kanshebber voor de titel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee want nu ze Ajax uitgeschakeld hebben is het de beste ploeg in de EL ineens
Ik ga nu ook kijken, maar ja, ik ben een Roma fan dus ik zie Juve liever verliezen van Fiorentina dan winnen :pquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jammer?
Ga eens Juve kijken johEcht een fantastisch elftal, speelt lekker aanvallend.
En dat middenveld is zooo goed.
Nu sla je echt door. Jij hebt ze waarschijnlijk nog geen 4x zien spelen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet omdat ze Ajax uitgeschakeld hebben, maar ik zie ze zeker als kanshebber voor de titel.
Dat Ajax 2x overlopen wordt zegt meer over Ajax dan over Salzburg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, daar heb je wel een punt, maar Salzburg was gewoon tot twee keer toe veel beter dan Ajax. Ludogorets is echt pure bagger, dat zou ik van Salzburg nooit zeggen. Maar je hebt gelijk, Utrecht verdient eigenlijk gewoon te degraderen puur op basis van die wedstrijd tegen Differdange en Vitesse erg ongelukkig tegen Petrolul, wat ook ongeveer op het niveau Willem II voetbalt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee want nu ze Ajax uitgeschakeld hebben is het de beste ploeg in de EL ineens
Ze waren underdog tegen Ajax, alle wedkantoren waren in het voordeel van Ajax.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
Niet omdat ze Ajax uitgeschakeld hebben, maar ik zie ze zeker als kanshebber voor de titel.
Vergeleken met de ploegen die nog in de race zijn schat ik ze gewoon hoog in. Ik zeg niet dat ze sowieso kampioen worden of zo, ik zei dat ze kanshebber zijn. Vind je van niet?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu sla je echt door. Jij hebt ze waarschijnlijk nog geen 4x zien spelen.
Is ook beter voor Italiëquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Lachterus het volgende:
Ik ga nu ook kijken, maar ja, ik ben een Roma fan dus ik zie Juve liever verliezen van Fiorentina dan winnen :p
Gossie in een oefenwedstrijdquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
![]()
daar doelde ik geen eens op, je weet denk ik geen eens welke tegenstander zij nog meer hebben verslagen voor Ajax en dan heb ik het geen eens over de Europa League.
Ik geef je een tip, 3-0.
Nee er zijn veel betere ploegen. Salzburg kan er zomaar uit na hun 0-0 vandaag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeleken met de ploegen die nog in de race zijn schat ik ze gewoon hoog in. Ik zeg niet dat ze sowieso kampioen worden of zo, ik zei dat ze kanshebber zijn. Vind je van niet?
wel 1-10 corner verhoudingquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
RB Salzburg heeft ook maar een brilstandje gemaakt vandaag.
ah ze hebben gedomineerd.quote:
Heerlijk hoe je steeds een excuus verzint, het zit diep hé?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gossie in een oefenwedstrijd![]()
Das hetzelfde als zeggen dat de overwinning van Ajax op Barca oa bepalend en veelzeggend is
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu sla je echt door. Jij hebt ze waarschijnlijk nog geen 4x zien spelen.
Die zijn lang niet allemaal beter dan Salzburg. Porto worstelde met Eintracht, Sevilla met die Sloveense ploeg waarvan ik de naam kwijt ben, ga zo maar door.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ze waren underdog tegen Ajax, alle wedkantoren waren in het voordeel van Ajax.
Ze hebben geen top elftal.
Er zijn genoeg ploegen nog in de EL die een beter elftal hebben dan Salzburg.
Denk aan Juve, Fiorentina, Napoli, Porto, Tottenham, Benfica, Sevilla, Valencia.
*hèquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heerlijk hoe je steeds een excuus verzint, het zit diep hé?
Eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet dat sommige toetsen het bij mij niet doen.
Welk excuus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:16 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk hoe je steeds een excuus verzint, het zit diep hé?
Die zijn kwalitatief sowieso wel beter dan Salzburg hoor. Daar doet een slechtere wedstrijd niets aan af.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Die zijn lang niet allemaal beter dan Salzburg. Porto worstelde met Eintracht, Sevilla met die Sloveense ploeg waarvan ik de naam kwijt ben, ga zo maar door.
NL kan er net zo goed mee stoppenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Dit begint pijnlijk te worden. De nummer laatst van Rusland is 2 klasse beter.
Nou ja, we gaan het volgende ronde zien want dan moeten ze haast wel tegen elkaar loten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die zijn kwalitatief sowieso wel beter dan Salzburg hoor. Daar doet een slechtere wedstrijd niets aan af.
Evander Sno zou die kut communisten ook vernederen!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
Tenzij ze een Az of Anzhi loten. Die zijn mss nog wel zwakker dan Salzburg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
Nou ja, we gaan het volgende ronde zien want dan moeten ze haast wel tegen elkaar loten.
Dan mogen ze wel laatste staan, maar met drie keer de begroting van AZ is het nog geen klein clubje. Neemt niet weg dat AZ prima voetbalt, al is Anzhi sterker na rust.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef hafcfan het volgende:
AZ speelt niet prima. Het is niet om aan te zien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel laatste staan, maar met drie keer de begroting van AZ is het nog geen klein clubje. Neemt niet weg dat AZ prima voetbalt, al is Anzhi sterker na rust.
Ik was onder de indruk van het snelle voetbal, uitstekende combinaties en werklust. Het was gewoon heel, heel erg goed. Dat heeft niet veel te maken met dat Ajax keihard verloor, behalve dat ik anders waarschijnlijk niet gekeken had.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tenzij ze een Az of Anzhi loten. Die zijn mss nog wel zwakker dan Salzburg.
Tis alleen ergerlijk dat omdat Ajax vernedert werd er ineens gedaan wordt alsof Salzburg een goede ploeg heeft.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ speelt niet prima. Het is niet om aan te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
Speelt die ook nog eens. Wonderlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vrije trap was wel een koekoek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Speelt die ook nog eens. Wonderlijk.
Voor het eerst sinds best lange tijd, was geblesseerd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
Redde ze tegen Djniper ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk spelen als je geblesseerd bent he.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die blessure was in het begin al.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds best lange tijd, was geblesseerd.
Begin je niet een beetje te walgen van jezelf?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die blessure was in het begin al.
Maar ach mooi voor hem dat ie speelt, kan ie zich in de kijker speler voor een ander clubje op wat lager niveau
juventus, die tikken ze compleet van de matquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef sonnyspek het volgende:
Stel AZ gaat door. Hopen jullie dan dat ze Juventus loten of de minste ploeg van de 8?
De minste natuurlijk. Normaal boeit het me niet zo, maar kwartfinale vind ik wel zo'n punt waarop je stiekem hoopt op meerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef sonnyspek het volgende:
Stel AZ gaat door. Hopen jullie dan dat ze Juventus loten of de minste ploeg van de 8?
Juventusquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:33 schreef sonnyspek het volgende:
Mag ik dat eig wel delen hier xDquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:34 schreef Lachterus het volgende:
heeft er iemand een live stream voor juve-fiorentina?
Tegen Sevilla en Lyon geef ik ze kans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juventus![]()
Al vele jaren fan van en dit zou mooi de kans geven in Alkmaar wedstrijdje van dit fantastische Juve te zien.
Andere kant hoop je natuurlijk dat Az ver gaat komen, dat gaat hem tegen Juventus niet worden. Maar ja tegen bijna alle andere ploegen ook niet, alleen tegen Betis/Ludogorets(maar die vliegen er toch uit) en Basel/Salzburg enigszins.
Alleen al door dat god er achter ga ik niet kijken....quote:
Moet jij niet naar bed?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen al door dat god er achter ga ik niet kijken....
Zo'n niets zeggende voetballer zo gaan noemen
Sevilla gaat er trouwens gewoon uit vliegen. Staan in eigen huis al 2-0 achter.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die zijn kwalitatief sowieso wel beter dan Salzburg hoor. Daar doet een slechtere wedstrijd niets aan af.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Lachterus het volgende:
[..]
ik zal het echt niet weten :p maar thnx voor de link, bij mij deed firstrow het eerst niet, nu opeens wel
Beter dan wat die bagger ploegen in de TT laten zien.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alleen al door dat god er achter ga ik niet kijken....
Zo'n niets zeggende voetballer zo gaan noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopes.quote:
Tegen de stadsgenoot die laatste staat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sevilla gaat er trouwens gewoon uit vliegen. Staan in eigen huis al 2-0 achter.
Daarom is het ook niet nodig te posten. Zie ook de index.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef bianconeri het volgende:
Is goed Karina![]()
Ach iedereen kan zoiets wel makkelijk vinden. Is vrij breed bekend
Busje opwachten alles.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de stadsgenoot die laatste staat.
Zal er slecht vallen
Mjah ik had alles maar even weggehaaldquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karina, waarom is mijn post verwijderd? Ik had de link keurig eruit gehaald
Dat is redelijk pijnlijk ja.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tegen de stadsgenoot die laatste staat.
Zal er slecht vallen
Ooit gezien hoe het gaat bij die derby?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Busje opwachten alles.
Of is dat alleen in Nederland?
Bedankt dat je mijn geeste waardeert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik had alles maar even weggehaaldWas wel netjes van je
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
De speler die scoort heet ook nog Sevilla, zit je mooi gebakken mee dan in die durbieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja, daar ga je toch meer richting de Turkse taferelenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:40 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Busje opwachten alles.
Of is dat alleen in Nederland?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
De speler die scoort heet ook nog Sevilla, zit je mooi gebakken mee dan in die durbie
ik verlang weer naar die mooie tijd van de massale omkopingquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Hmm Juventus...
Conte..... De slechtste Juventus coach ooit
Wat?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Replicat het volgende:
Aan die pleuris 'spoiler-ventjes' mag ook weleens wat gedaan worden
Ik vind Eriksen goed en mijn 14e verjaardag ligt al ver achter me. Wat ben ik nu?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nopes.
Eerder mensen die Eriksen goed vinden, zijn vast van die 14-jarige fappers net als die Barca fans xD
Ik niet....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verlang weer naar die mooie tijd van de massale omkoping
15?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Ik vind Eriksen goed en mijn 14e verjaardag ligt al ver achter me. Wat ben ik nu?
Blindquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef Salami3006 het volgende:
Ik vind Eriksen goed en mijn 14e verjaardag ligt al ver achter me. Wat ben ik nu?
een voetbalkennerquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:43 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Standen mogen in een spoiler als je er eentje ziet die niet in een spoiler staat moet je even een seintje geven (TR zetten).quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Replicat het volgende:
Aan die pleuris 'spoiler-ventjes' mag ook weleens wat gedaan worden
Calciopoli nummero 2.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ik verlang weer naar die mooie tijd van de massale omkoping
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature
quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Salami3006 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Mensen die resultaten van andere wedstrijden al lopen te dumpen zodat het m.i. aanzienlijk minder leuk wordt om naar te kijkenquote:
Klik dan niet op de spoilers?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Replicat het volgende:
[..]
Mensen die resultaten van andere wedstrijden al lopen te dumpen zodat het m.i. aanzienlijk minder leuk wordt om naar te kijken
Mensen met schijtollige spoilers zijn wel irritant.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Standen mogen in een spoiler als je er eentje ziet die niet in een spoiler staat moet je even een seintje geven (TR zetten).
wat, hij heeft de scudetto twee keer achter elkaar gewonnen hoor!quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:41 schreef bianconeri het volgende:
Hmm Juventus...
Conte..... De slechtste Juventus coach ooit
Nee....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Tchock het volgende:
Veel mensen haten Eriksen alleen omdat hij een Ajax-shirt heeft gedragen. En veel vinden hem ook alleen daarom goed. Als hij bij PSV of Feyenoord had gespeeld waren die twee groepen waarschijnlijk omgedraaid.
En ongeslagen kampioen. Godver wat een slechte coach.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Lachterus het volgende:
[..]
wat, hij heeft de scudetto twee keer achter elkaar gewonnen hoor!
Ja gossie met een elftal dat overduidelijk boven de rest uitsteekt. Dat was mij nog gelukt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Lachterus het volgende:
wat, hij heeft de scudetto twee keer achter elkaar gewonnen hoor!
Geldt hetzelfde voorquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen met schijtollige spoilers zijn wel irritant.
hahaquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Salami3006 het volgende:
[..]
En ongeslagen kampioen. Godver wat een slechte coach.![]()
![]()
Alsof er veel weerstand tegen Juventus is in de serie A.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:45 schreef Salami3006 het volgende:
En ongeslagen kampioen. Godver wat een slechte coach.![]()
![]()
Dan is het inderdaad kut ja. Maar dan moet je er iets van zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Replicat het volgende:
[..]
Als ze de SPOILER tag vergeten is dat onmogelijk
Dat deed ik zojuist XDquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad kut ja. Maar dan moet je er iets van zeggen.
Mensen spoilen ook zonder standen te plaatsen of in reacties op een spoiler.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Standen mogen in een spoiler als je er eentje ziet die niet in een spoiler staat moet je even een seintje geven (TR zetten).
Roger that.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik al zei: zet dan een TR aubquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:49 schreef superniger het volgende:
[..]
Mensen spoilen ook zonder standen te plaatsen of in reacties op een spoiler.
Ik ben in de tweede helft gaan kijken naar de hoogtepunten van Jerry Springer.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Europese voetbal is ook geen reet meer aan om naar te kijken zeg, wat een kutwedstrijden over het algemeen. En daar gaan dan de miljoenen in om. Kijk liever naar een gemiddelde wedstrijd in de Eredivisie die 'knotsgek' is.
Ik heb heel even gekeken maar had er ook geen zin meer in. Al die wedstrijden waren drie keer niks. ALS ik al keek zat ik meer te luisteren dan te kijken omdat het zo spannend was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Dat Europese voetbal is ook geen reet meer aan om naar te kijken zeg, wat een kutwedstrijden over het algemeen. En daar gaan dan de miljoenen in om. Kijk liever naar een gemiddelde wedstrijd in de Eredivisie die 'knotsgek' is.
Ik heb RTL4 opgezetquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben in de tweede helft gaan kijken naar de hoogtepunten van Jerry Springer.
Je hebt gelijk. 2/6 erbij danquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
je krijgt voor een overwinning 2 punten.
Eredivisie wedstrijd levert voor een club véél minder op.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Champions League: oneensquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Grifte het volgende:
Ja tuurlijk begrijp ik die redenatie.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Replicat het volgende:
[..]
Eredivisie wedstrijd levert voor een club véél minder op.
Resultaat = geld, vooral in de EU.
Ik niet. De druk neemt toe en toe. Alles is kut behalve de competitie, maar dat is logische aangezien we veel meer kwaliteit hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat Conte er nog wel een tijdje blijft zitten.
CL is al helemaal aids. Poulfases kun je 7 van de 8 schriftelijk afdoen en de knok out wedstrijden ook. pas vanaf de laatste 8 is t leuk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Champions League: oneens
Europa Leauge: eens.
Of Johan loopt weg.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
Niets beters dan dit soort na-zitjes, meestal komen dan de beste grappen naar boven.
Laten we pleasseeee hopen van niet....quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef Rabieluh het volgende:
Ik denk dat Conte er nog wel een tijdje blijft zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |