SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 10:27 schreef Irritatie100 het volgende:
2 ons lichter dan gisteren. Had er wel wat meer van verwacht, heb gisteten niks gesnoept of ongezond avondeten gehad oid en daarnaast fanatiek gefitnesst en naar m'n werk gefietst. Meestal staat dat bij mij garant voor een ons of 7 eraf, maar helaas
Aan de andere kant wel weer lichter, dus dat is prima.
Dit dus, ik heb een fantastisch mosgroen suede jasje, maar ik verzuip erin en moet nu geld uitgeven aan een nieuw zomerjasje, terwijl ik deze zo leuk vindtquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:06 schreef Barreltje het volgende:
ghheheh de negatieve effecten van afvallen
Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand andersquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
RIP aan alle onbruikbare leuke jasjes![]()
Ik heb ook een groene! Bijna precies dezelfde als deze. Ook qua model.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:58 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zeg: RUILEN! Iemand behoefte aan mosgroen suede jasje in maat XL? Wil ik wel graag een M of een L van iemand anders
[ afbeelding ]
Deze dus, maar dan in ongeveer deze kleur:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
En je rust? Ook belangrijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Neuh, ik verwacht niet elke dag 7 ons af te vallen, maar wekelijks 2kg zou toch moeten kunnen denk ik.
Mijn sportschema is:
Maandag: uurtje spinning
Dinsdag: uurtje judo
Woensdag: uurtje bodypump
Donderdag: anderhalf uur zwemmen
Vrijdag: uurtje fitness
Zaterdag: uurtje spinning
Daarnaast elke dag op de fiets naar het werk (20-25 minuten enkele reis, dus 40-50 minuten per dag).
Ik heb de kg opgegeven en richt me nu op de cm.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb voor mezelf een streven van 2kg per maand
Eraan eten is sowieso makkelijker dan het afvallen. Ik heb in 5.5 maand 24 kilo eraan weten te eten, ik zie het mezelf niet afvallen in dezelfde tijdspanne.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:08 schreef Patoshik het volgende:
Ohja, en waarom zo snel willen afvallen? Ik neem aan (ik onthoud het niet van iedereen) dat je geen 2 kilo per week bent aangekomen.. Neem de tijd!
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:36 schreef Patoshik het volgende:
Ik heb de fitbit ook maar besteld. Vandaag had ik volgens mijn stappenteller alweer in de min gelopen. Stom ding.
En voor de mensen die 'm ook willen. Hier kon ik hem (nieuw) het goedkoopste vinden. + gratis verzenden.
http://www.fonq.nl/produc(...)0telefoonaccessoires
Dankje!quote:
En anders past het over een tijdje wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:03 schreef Patoshik het volgende:
Bestelling bij H&M de deur uit gedaan. Shirts (strakkere) maat L en een broek maat 40 (heb ik nu ook in maat 42 maar word wel wat te groot). En maar weer duimen dat het past.
Daarom! Kopen op de groei krimp!quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En anders past het over een tijdje wel.
Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag welquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En je rust? Ook belangrijk.
En 2 kilo per week vind ik heel erg optimistisch..
Zoals BE al zei: het is een tekort van 14000 kcal in de week. Dat is 2000 per dag. Dat is (bijna) onmogelijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk om te sporten, die rust pak ik op zondag wel
En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...
Met dat soort dingen zou 2kg toch - zeker in de beginfase - wel moeten lukken? Dan vergeet ik ook nog dat ik vrij jong ben (24) en het dan sowieso al sneller zou moeten gaan.
Als die dietist via je moeder dit menu voorschrijft en zegt dat je zo veel kunt afvallen, kan je het wel schuddenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...
Met dat soort dingen zou 2kg toch - zeker in de beginfase - wel moeten lukken? Dan vergeet ik ook nog dat ik vrij jong ben (24) en het dan sowieso al sneller zou moeten gaan.
ik ook!quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb voor mezelf een streven van 2kg per maand
Als je nu vanuit niet sporten naar veeeeeel sporten gaat, ga je ook een toename krijgen aan spiermassa. Een kilo spier is in verhouding tot een kilo vet veel minder volume, maar een kilo blijft een kilo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij mij hoeft er 'maar' 12 kilo af, dus dan zou het met dat vel wel mee moeten vallen denk ik?
Mijn moeder kent trouwens iemand die diëtist is, volgens diegene val je met een fatsoenlijke dieet een pond tot een kilo per week af en dat is zonder sporten. Dan zou ik met mijn sportschema toch wel meer dan een kilo moeten verwachten?
Dan schiet je met je spieren er geen reet mee op he. Want die gaan gewoon stuk op den duur. Die herstellen niet voldoende.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit in het begin op 3.5 per week. Maar als je veel sport en ook nog KT doen, ga jij in KG echt niet afvallen.quote:En is 2kg per week echt zo optimistisch? Zeker in het begin hoop ik dat wel te halen. Ik ben gestopt met alcohol (wat ik eigenlijk elke zaterdag wel dronk), geen fastfood meer (wat ook altijd volgde na de drank), gewoon boterhammen van thuis mee ipv pistoletjes uit de kantine, eierkoek of rijstewafel tussendoor ipv een kitkat uit de automaat, op de fiets naar het werk ipv de bus...
Onmogelijk is het niet hoor. Ik verbrand met sporten elke dag rond de 1800kcal. Als ik op 2000 kcal per dag ga zitten eet ik 700kcal te weinig. Dus dan zit je al aan een tekort van meer dan 2000kcal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Zoals BE al zei: het is een tekort van 14000 kcal in de week. Dat is 2000 per dag. Dat is (bijna) onmogelijk.
Agree. Je moet ook niet zoveel zo snel willen afvallen.quote:En ik denk, niet om je te ontmoedigen hoor, dat het zeker niet lukt/gezond is om zoveel af te vallen per week. Ik ben ook jong (19) en bij mij gaat het ook met een slakkentempo.![]()
Nein, kein post. Zal morgen wel komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:02 schreef douche-eendje het volgende:
Q, heb je al post? Zakje in 250 ml water btw. Staat geloof ik niet op de zakjes.
Ik heb nog een klein zakje van choco erbij gedaan. Kun je ff testen of het met water te doen is voor jequote:Op donderdag 13 maart 2014 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nein, kein post. Zal morgen wel komen.
Water ja? Geen yoghurt? Als ik die huidige in water flikker ga ik over mijn nek
Ik ga morgen weer KT doen (vandaag een uur cardio gedaan en toen ben ik naar huis gestuurd ivm mijn schouderdus morgen weer
benen
) en dan kan ik hem gelijk proberen als ie binnen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein zakje van choco erbij gedaan. Kun je ff testen of het met water te doen is voor jeik heb m nog nooit met iets anders gemixt, haha
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:21 schreef Tink89 het volgende:
Ow, en ik heb m'n haar geknipt. Doe maar even een foto... kan zaterdag niet bij de meet zijn
mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Dat meten is inderdaad wel een goed idee ja, dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.quote:http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op donderdag 13 maart 2014 15:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je nu vanuit niet sporten naar veeeeeel sporten gaat, ga je ook een toename krijgen aan spiermassa. Een kilo spier is in verhouding tot een kilo vet veel minder volume, maar een kilo blijft een kilo.
Dus: focus niet alleen op gewicht; maar ook op centimeters. Omtrek van buik, armen en benen bijvoorbeeld.
Ja 2 postzegels moesten er toch op. Dus dan kan ik de flop beter tot 50 gram volstouwen hequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja 2 postzegels moesten er toch op. Dus dan kan ik de flop beter tot 50 gram volstouwen he![]()
je anticonceptie gewricht? ?!?!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:38 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Meh, ik heb mijn AC gewricht ontstoken
Doe eens een lijstje?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Qua eten heb ik trouwens erg weinig afwisseling. Elke dag 2 boterhammen als ontbijt en 3 als lunch met steeds ongeveer hetzelfde beleg, elke dag een eierkoek ('s middags) en rijstewafel ('s ochtends) als tussendoortje....
Zou het veel verschil maken als ik daarin eens wat varieer?
Van vandaag:quote:
Thnx. Broek was 28, vandaag de bestelde 27 gehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink!! Hottie!
Mooi figuurtje Qwea. Jas en broek staan je erg mooi
En daar kan je 6 dagen per week op sporten???quote:O: 2 geroosterde bruine boterhammen met een beetje boter (Becel overigens, dus geen roomboter ofzo)
T: rijstewafel
L: 3 bruine boterhammen, 1 met Kaas, 2 met gebraden gehakt
T: kleine eierkoek
D: sperziebonen, gekookte aardappels, kippepootje
Is nogal een mager lijstje, vooral voor een man. Om af te kunnen vallen moet je ook wel voedzaam gaan en blijven eten, wat meer kan echt geen kwaad. Waarom alleen maar geroosterd brood als ontbijt? Fruit? Tussendoortjes waar je lijf wel wat aan heeft?quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Van vandaag:
O: 2 geroosterde bruine boterhammen met een beetje boter (Becel overigens, dus geen roomboter ofzo)
T: rijstewafel
L: 3 bruine boterhammen, 1 met Kaas, 2 met gebraden gehakt
T: kleine eierkoek
D: sperziebonen, gekookte aardappels, kippepootje
Morgen is in feite exact hetzelfde en verandert alleen de soort groente en het soort vlees bij D, net zoals gisteren exact hetzelfde was op de groente en vlees na.
Sinaasappelsap is prima te doen, maar zorgt wel weer voor een piek in je bloedsuiker en je mist nou net de nuttige vezels door te persen. Net zoals een liga fruitkick die voor meerendeel uit suiker bestaat. Leer jezelf aan om fruit gewoon in je dagelijks patroon op te nemen, je lijf heeft het gewoon nodig en er is zoveel variatie in fruitsoorten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit fruit eet, ik ben ook niet echt een liefhebber daarvan eigenlijkAlleen aardbeien en meloen vind ik écht lekker. En elke ochtend maak ik versgeperste jus d'orange, dat is ook prima te doen.
Misschien kan ik inderdaad eens variëren met cornflakes of muesli ofzo. Voor lunch heb ik eigenlijk nooit zo veel inspiratie buiten brood
Ik vergeet trouwens te vermelden in mijn lijstje dat ik 's avonds ook vaak nog een Liga Fruitkick ofzo als T neem, maar ja, daar wordt het allemaal niet héél veel meer van
Om appeltaart toch een béétje te benaderen; je zou appelpartjes met wat kaneel even in de oven kunnen verwarmen. Misschien is dat wel een aardig alternatief voor de LigaFruitkicks?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien dan eens de sinaasappel gewoon gaat eten, als het als sap lekker is zal het ook wel lekker zijn om te eten
En appels eens proberen, als taart in dat ook lekker
Of eens wat kwark als extra bij je ontbijt, of een avond-T? Met sporten moet je ook wel op je eiwit-inname letten, spieren willen ook gevoed worden.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Misschien dan eens de sinaasappel gewoon gaat eten, als het als sap lekker is zal het ook wel lekker zijn om te eten
En appels eens proberen, als taart in dat ook lekker
Dat horen ongelooflijk slanke dames als Twink en Qwea ook niet, maar die worden toch ook niet weggejaagd?quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:05 schreef Brighteyes het volgende:
Om een kilo af te vallen moet je ongeveer een tekort van 7000 kcal per week hebben.
Voor 2 kilo dus 14,000.
Dat is per dag een tekort van 2000kcal.
Dan kan je dus of niks eten, of je moet HEEL ERG VEEL sporten erbij.
Het is niet echt realistisch dat je dat voor elkaar krijgt en ook nog eens voor langere tijd vol houdt.
Tenzij anorectisch, maar dan hoor je sws niet in dit topic thuis.
Het ging over de hoeveelheid eten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dat horen ongelooflijk slanke dames als Twink en Qwea ook niet, maar die worden toch ook niet weggejaagd?
Och, op zich horen ze hier ook niet thuis, wel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging over de hoeveelheid eten.
Het ging wmb idd over het anorectische qua eetgewoontes, niet qua gewicht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Dat horen ongelooflijk slanke dames als Twink en Qwea ook niet, maar die worden toch ook niet weggejaagd?
Ik was vorige week bij Corpus in Leiden. Daar staat zo;n weeg-meet-geval, waar ik uiteraard van mijn kinderen op moest. Nah, dat was niet fijn na 5 dagen voluit carnaval vieren. 82,4 kg... vet% was 24, dat was dan wel weer opmerkelijk en een reden tot optimisme. Nu weer een week braaf geweest en mijn eigen weegschaal zei vanmiddag 77,8.
Daarbij is lief afgelopen week op intake geweest voor running-therapie (weer een ander verhaal). Hij gaat eens per week met en moet 2x per week zonder therapeut hardlopen; laat ik nou ook graag willen maar in mijn eentje niet gaan! Vrijdag dus samen hardloopschoenen shoppen en volgende week beginnen!
Qua gewicht niet nee, maar om daar nou de vergelijking anorectisch naar door te trekken is weer iets heel anders.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, op zich horen ze hier ook niet thuis, wel?
Anyway, ik ben weer terug op mijn succesrecept van ongeveer negen jaar geleden. Door de week behoorlijk rigide lijstjes waarbij eigenlijk alleen het avondeten varieert. Veel water en thee drinken, wijn in principe alleen in het weekend (max. 2 dagen per week). En vooral keuzes maken, is iets lekker genoeg om te een. De afgelopen week hadden we drie jarigen op kantoor, die gelukkig op gevulde en roze koeken trakteerden en op appelvlaai met rozijnen in. Het was voor mij heel gemakkelijk om daar nee bedankt tegen te zeggen
Ik ben het wel een beetje met je eens, maar ik denk wel dat het vaak ook heel stimulerend kan werken dat ze hier nog posten. En ik snap dat zo'n opmerking over maatje 36 verkeerd kan vallen, maar de reden achter het posten verschilt natuurlijk ook per persoon. Ik vraag me soms ook af of ik hier wel 'hoor', omdat ik met een maatje 38-40 misschien best tevreden zou moeten zijn. Maar mijn BMI zit wel boven de 27 en ik weet dat er makkelijk 10-15 kg van af kan en eigenlijk ook zou moeten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar idd, als je het me puur op de man af vraagt vwb Qwea, Tink en sommige anderen, dan horen ze hier niet meer thuis nee. (Waarvoor overigens echt alle respect!) Iig niet als je puur kijkt naar 'afvallen', maar het gaat natuurlijk ook om op gewicht blijven.
Weggejaagd worden ze zeker niet (dat zou sws ook niet zomaar kunnen), maar nu je de voorzet geeft tik ik hem maar wel in, ik heb wel moeite met posts als 'wie wil er mijn maatje 38 jasje, hij past niet meer, ik ben op zoek naar een 36'.
En hoewel kudo's voor Qwea en waar ze nu is gezien waar ze vandaan komt heb ik ook moeite met getrut over nog 5% vet kwijt willen raken als je tegelijkertijd post dat je maatje 28 broek al weer te groot is.
In mei gaat Forever21 eindelijk open. Daar heb je een hele leuke + collectie! Kom in mei maar een x shoppen met me in A'dam!quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht "nog héél ff wat internetshoppen voor het slapen gaan" maar ja, ik kan net zo goed gaten in vuilniszakken knippen en dat aantrekken. Alsof de normale confectiematen voor mannen nog niet groot genoeg waren (XXL is meestal standaard beschikbaar), heeft nu Tommy Hilfiger bijvoorbeeld een 'big and tall' collectie uitgebracht. Bij de vrouwen daarentegen gaat het aan de ene kant van het spectrum wel naar héél klein (xxs) maar je mag in je handjes knijpen als je er een XL te pakken krijgt. XL van hun valt ook nog eens verdomd klein.
Ik snap dat je als modewereld obesitas niet wil promoten, maar ik word ziek van die dubbele standaard. Ik wil afvallen, maar ik wil er in de tussentijd niet uitzien als een pittige 50-er met elastiekbroeken en t-shirtjes met inspirerende steekwoorden
.
Oh en ik vind het motiverend dat hier de afvallers blijven posten. Maar ik ga nooit in een 36 passen en het is wel heel, heel ver weg.
Deal! Daar heb ik toevallig net een bestelling geplaatst, zat inderdaad best tof spul tussen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
In mei gaat Forever21 eindelijk open. Daar heb je een hele leuke + collectie! Kom in mei maar een x shoppen met me in A'dam!
Die 44 was hier ook het omslagpunt qua kleren kunnen shoppen inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:41 schreef Zeester het volgende:
[..]
In mei gaat Forever21 eindelijk open. Daar heb je een hele leuke + collectie! Kom in mei maar een x shoppen met me in A'dam!
En je hoeft niet naar 38 voor leuke kleren, ik heb inmiddels 44 en pas in het grootste deel vd H&M bijvoorbeeld!
Ik vind het echt heel fijn. Ik ging shoppen met m'n moeder voor een 'net' jurkje, en ik pas gewoon in vrijwel alle grootste maten van collecties. Ook van duurdere merken inmiddels. Niet van alles, want sommige merken zijn gewoon eikels wat dat betreft en gaan gewoon niet mee, maar bij de Bijenkorf kan ik in ieder geval rondkijken zonder frustratie van 'past toch niet'.quote:Op donderdag 13 maart 2014 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die 44 was hier ook het omslagpunt qua kleren kunnen shoppen inderdaad.
Leuk!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit daar helaas nog boven. Maarrrr, Topvintage biedt uitkomst.
Deze en deze besteld. Dit jaar kan iedereen de tering krijgen; ik ga aan de rokjes en jurkjes.
En nu echt slapen en m'n bankpas verstoppen.
Dat was ik.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weggejaagd worden ze zeker niet (dat zou sws ook niet zomaar kunnen), maar nu je de voorzet geeft tik ik hem maar wel in, ik heb wel moeite met posts als 'wie wil er mijn maatje 38 jasje, hij past niet meer, ik ben op zoek naar een 36'.
En hoewel kudo's voor Qwea en waar ze nu is gezien waar ze vandaan komt heb ik ook moeite met getrut over nog 5% vet kwijt willen raken als je tegelijkertijd post dat je maatje 28 broek al weer te groot is.
Dat snap ik ook idd wel, wat je over slank zegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Dat was ik.Ik wil er best op letten want ik begrijp wel dat dat confronterend/ 'kijk-mij-zielig-zijn-want-38-past-niet' over kan komen
![]()
Persoonlijk pas ik wellicht ook beter in Slank, maar ik vind het fijn hoe serieus jullie met eten en sport bezig zijn. Slank is meer een slowchat roddeltopic met eetlijstjes. Daar heb ik niet echt behoefte aan, maar wellicht kan ik kijken of dat voor zowel de 'fatties' als voor mij werkt.
Die tweede!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Deze en deze besteld. Dit jaar kan iedereen de tering krijgen; ik ga aan de rokjes en jurkjes.
ik denk dat dat ook nog wel een punt is inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:17 schreef Ruby88 het volgende:
(Oké, heel eerlijk: bij die maatje 36-opmerking een hoop posts geleden dacht ik heel zachtjes: grrr!)
Maar, en dat hoeft niet tussen haakjes: het is toch ook geen kwestie van zoveel kg afvallen, en dan ben je er helemaal klaar mee? Althans, ik probeer nu (met vallen en cheaten en opstaan, maar toch best aardig in vergelijking met vroeger) in het algemeen gezond te leven. Dat heeft me het afgelopen jaar -11 kg opgeleverd; hopelijk komt daar nog wat meer bij (of nou ja, juist niet bíj dus), maar dat gezonder leven is niet iets wat ik bij -21 ga stoppen. Dan lijkt het me nog net zo essentieel om niet te vervallen in oude gewoontes.
En tot die tijd vind ik het wel motiverend om te lezen hoe Qwea en Tink het doen.
Die tweede heb ik ook, alleen in een andere kleur! Heerlijk stofje!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Een miniem randje huid boven hun bikinirandje. Oké dan. Ik heb maat 34/36, maar ik ben wel degelijk dikker geworden sinds ik ben gaan studeren en erg ongelukkig. Ik post dus gewoon mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dan geen maat 38, laat staan 36, maar maat 42, maar ik voel mezelf nog steeds een fattie en ik betwijfel of dat gevoel ooit echt over gaat. Mijn lichaam draagt ook echt wel sporen van ooit 100+ geweest-zijn. Ik denk ook dat ik daarom nooit aansluiting zal vinden bij een groep mensen die zorgen dat ze maat 36 (wat ze altijd zijn geweest) blijven al een struggle vinden, omdat de zomer er weer aankomt en ze niet willen dat er een miniem randje huid opbolt boven hun bikinirandje.
Struggles he? De leven...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:40 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Een miniem randje huid boven hun bikinirandje. Oké dan. Ik heb maat 34/36, maar ik ben wel degelijk dikker geworden sinds ik ben gaan studeren en erg ongelukkig. Ik post dus gewoon mee.
Neuh, ik vind sowieso niet dat je via een maat kan weten of iemand een beetje overgewicht heeft of niet. Je hebt ook nog zoiets als een figuur/bouw van jezelf. Maar ik ga hier binnenkort dus gewoon mee posten, alleen maar gezellig.quote:
quote:
Je zal idd een ontzettende fattie zijn met maat 34. Walgelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:48 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Neuh, ik vind sowieso niet dat je via een maat kan weten of iemand een beetje overgewicht heeft of niet. Je hebt ook nog zoiets als een figuur/bouw van jezelf. Maar ik ga hier binnenkort dus gewoon mee posten, alleen maar gezellig.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:48 schreef Fierce. het volgende:
Neuh, ik vind sowieso niet dat je via een maat kan weten of iemand een beetje overgewicht heeft of niet. Je hebt ook nog zoiets als een figuur/bouw van jezelf. Maar ik ga hier binnenkort dus gewoon mee posten, alleen maar gezellig.
Eerder maat 36 inmiddels en af en toe maat 34. En ja, ik ben aangekomen en mollig/dikkig en ik vind het vreselijk. Alleen ik kan niet stoppen met ongezond eten, het is net alsof ik 'verslaafd' ben geworden. Ik heb om 4 uur vannacht weer patat speciaal met een frikandel gehad en geloof me als ik zeg dat ik het gewoon niet kan stoppen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je zal idd een ontzettende fattie zijn met maat 34. Walgelijk
Jaaa bedankt! Nog even kijken wanneer ik echt ga beginnen, maar ik lees al wel mee.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welkom in het Slank de Lente in topic!
Maar wat ga je daar aan doen dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:57 schreef Fierce. het volgende:
Eerder maat 36 inmiddels en af en toe maat 34. En ja, ik ben aangekomen en mollig/dikkig en ik vind het vreselijk. Alleen ik kan niet stoppen met ongezond eten, het is net alsof ik 'verslaafd' ben geworden. Ik heb om 4 uur vannacht weer patat speciaal met een frikandel gehad en geloof me als ik zeg dat ik het gewoon niet kan stoppen.
Ik zie het ja. Je hebt een reet als een baggerschuit. Dat je het zover hebt laten komenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:57 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Eerder maat 36 inmiddels en af en toe maat 34. En ja, ik ben aangekomen en mollig/dikkig en ik vind het vreselijk. Alleen ik kan niet stoppen met ongezond eten, het is net alsof ik 'verslaafd' ben geworden. Ik heb om 4 uur vannacht weer patat speciaal met een frikandel gehad en geloof me als ik zeg dat ik het gewoon niet kan stoppen.
[..]
Jaaa bedankt! Nog even kijken wanneer ik echt ga beginnen, maar ik lees al wel mee.
Ik weet het dus echt niet, ik loop een beetje vast. Het rare is ook dat ik alleen maar verlang naar ongezond eten, dus chocolade enzo. Mijn lichaam is eraan gewend en ik heb er echt behoefte aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat ga je daar aan doen dan?Want op die manier zal je alleen maar aankomen ipv afvallen. Dus, wat is je plan?
Toevallig begin ik een puddingkont te krijgen, ja.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik zie het ja. Je hebt een reet als een baggerschuit. Dat je het zover hebt laten komen
Dat vind ik idd ook wel een ding hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Clums (en andere modieuze (al dan niet ex)fatties), wat moet je nou met zulke jurkjes, als je dus gewoon GEEN hakken kunt dragen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
OMG CC die tweeeeeeeeede!! EN NIET DUUUUUUUUUUUUUUUR!!!
En nu moet ik weer 3 maanden opdringerige topvintage adds zienBedankt beeb!
quote:
Niet alle rejects naar slank schoppen dankjewel kusjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]Welkom in het Slank de Lente in topic!
Wat maken die maten nou uit?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:47 schreef Barreltje het volgende:
ik vind het prima als de ex-fatties meeposten.. maar ga idd niet huilen over maat 34/36/38...
heb het dan gewoon niet over maten..
en ik kan me echt niet voorstellen dat als je maat 34 hebt dat je bmi boven de 27 is( tenzij je een "klein persoon" bent)
ik ben gewoon jaloersquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:55 schreef Keshet het volgende:
Ik ben een soort plaatsvervangend trots op degenen die een zakje kleding in een maat weg kunnen doen omdat het te groot is geworden. Kudos voor hen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.
A grand adventure has begun.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:05 schreef Keshet het volgende:
Even een statusupdate:
Ik zit inmiddels op -20. De laatste paar weken heb ik het een beetje moeilijk; door drukte is het moeilijker om mijn maaltijden te plannen en om regelmatig te sporten. Ook heb ik een soort voorjaarsdipje qua sportmotivatie geloof ik.![]()
Ik moet mezelf echt even herpakken en er weer voor gaan.
Ploatje bie het proatje:
Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.
Even een statusupdate:
Ik zit inmiddels op -20. De laatste paar weken heb ik het een beetje moeilijk; door drukte is het moeilijker om mijn maaltijden te plannen en om regelmatig te sporten. Ook heb ik een soort voorjaarsdipje qua sportmotivatie geloof ik.![]()
Ploatje bie het proatje:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.
Herkenbaar trouwens van druk en moeten herpakken.
Ik heb ook wel het idee dat ik een beetje veel wil: met het nieuwe huis bezig zijn, inpakken, leuke dingen doen met man en kind, beetje tijd voor mezelf, sporten, hardlopen, fietsen, boeken lezen, werken, het huishouden bijhouden...en gezond eten en niet snoepen. Dat gezond eten lukt prima, maar op de een of andere manier is het ineens weer moeilijker om niet ongezond te snacken.
het wordt ook tijd trouwens voor zomer en lekker zomerfruit![]()
O, en ik heb quinoa ontdekt. Dat is lekker!
[ Bericht 19% gewijzigd door miss_sly op 14-03-2014 09:27:08 ]And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Even een statusupdate:
Ploatje bie het proatje:Wauw wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Even een statusupdate:
Ploatje bie het proatje:Wat goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Even een statusupdate:
Ploatje bie het proatje:Goed bezig! Altijd een inspiratie, die before and after pica. Ik zou haast denken dat die laatste 10 kg niet meer nodig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Cowboylaarzenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Clums (en andere modieuze (al dan niet ex)fatties), wat moet je nou met zulke jurkjes, als je dus gewoon GEEN hakken kunt dragen?
Ik heb mijn grote maten grotendeels al weggegeven. Alles wat boven de 48 is, zegmaar. Heb wel nog een hele mooie groene zwangerschapsjurk hangen, die ik ooit kocht omdat hij mijn buik zo mooi camoufleerde. Nog een zwanger iemand die hem kan gebruiken? Is een XL en hij valt ruim.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:49 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nog wél jasjes in een 'pietsie' grotere maat. Voor de echte fatties zeg maar!
Oh en vanochtend was er bijna 14 kg af. Op mijn officiële weegmomentje maandag hoop ik die 14 toch wel te zien!![]()
Dit dus, ik voel me net zoals jij. En ja, ik koop soms een broek in 38, maar ook soms een maat 42. Mijn nieuwe jasje is ook 42...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dan geen maat 38, laat staan 36, maar maat 42, maar ik voel mezelf nog steeds een fattie en ik betwijfel of dat gevoel ooit echt over gaat. Mijn lichaam draagt ook echt wel sporen van ooit 100+ geweest-zijn. Ik denk ook dat ik daarom nooit aansluiting zal vinden bij een groep mensen die zorgen dat ze maat 36 (wat ze altijd zijn geweest) blijven al een struggle vinden, omdat de zomer er weer aankomt en ze niet willen dat er een miniem randje huid opbolt boven hun bikinirandje.
Ik vind mezelf allereerst nog niet ongelooflijk slank. Ik woog ooit 120+ kilo en voel me in de verste verte niet thuis in Slank, omdat daar weinig users meeposten die weten wat het is om echt een heel serieus probleem met eten te hebben. Ik heb af en toe een maat 38, maar ook af en toe een maat 42 en mijn gewicht zit maar net in de categorie 'gezond bmi'. Ik voel me niet slank, ik voel me een fattie waar het nu toevallig een tijd goed mee gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:58 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik was vorige week bij Corpus in Leiden. Daar staat zo;n weeg-meet-geval, waar ik uiteraard van mijn kinderen op moest. Nah, dat was niet fijn na 5 dagen voluit carnaval vieren. 82,4 kg... vet% was 24, dat was dan wel weer opmerkelijk en een reden tot optimisme. Nu weer een week braaf geweest en mijn eigen weegschaal zei vanmiddag 77,8.
Daarbij is lief afgelopen week op intake geweest voor running-therapie (weer een ander verhaal). Hij gaat eens per week met en moet 2x per week zonder therapeut hardlopen; laat ik nou ook graag willen maar in mijn eentje niet gaan! Vrijdag dus samen hardloopschoenen shoppen en volgende week beginnen!
Ik snap je punt heel erg goed en ik hoop echt dat ik geen frustratiefactor ben voor sommigen. Laat ik voorop stellen dat wat hierboven staat echt is zoals ik me voel: Nog steeds een fattie, met waardeloze butweken en met goede weken, maar met de sporen (zowel fysiek als mentaal) van echt dik geweest zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het ging wmb idd over het anorectische qua eetgewoontes, niet qua gewicht.En ik doelde ook alleen op die specifieke user (ben zijn naam even kwijt) die 2kg per week af wil vallen.
Verder echt niet op iemand anders.
Dat dat even duidelijk mag zijn.
Maar idd, als je het me puur op de man af vraagt vwb Qwea, Tink en sommige anderen, dan horen ze hier niet meer thuis nee. (Waarvoor overigens echt alle respect!) Iig niet als je puur kijkt naar 'afvallen', maar het gaat natuurlijk ook om op gewicht blijven.
Nooit gedacht dat ik het zo zou voelen en ik wil helemaal geen harde grenzen trekken, dat is trws ook niet aan mij alleen, maar toch zou ik het wel fijn vinden als dat soort dingen wat minder 'in your face' gepost worden.
Het contrast is voor mij persoonlijk te groot met de 30 en zelfs 35+ bmi's... Mss dan toch beter de overstap naar slank maken voor dat soort dingen.
(Lijkt mij persoonlijk trws ook leuker dan hier meelezen over de zoveelste faal en binge.)
Ik at maandag ditquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, en ik heb quinoa ontdekt. Dat is lekker!
Ja, ik zei al tegen B: het is vast ook erg lekker als salade, dus dat gaan we in de zomer veel eten!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:09 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik at maandag dit
Beviel prima, ook als lunch de volgende dag.
En Keshet, TOP zeg!!
Volstrekt niet! En dat meen ik serieus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik snap je punt heel erg goed en ik hoop echt dat ik geen frustratiefactor ben voor sommigen. Laat ik voorop stellen dat wat hierboven staat echt is zoals ik me voel: Nog steeds een fattie, met waardeloze butweken en met goede weken, maar met de sporen (zowel fysiek als mentaal) van echt dik geweest zijn.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghu Tink de "het gaat NU goed" gedachte herken ik zo!
Dank allen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed bezig! Altijd een inspiratie, die before and after pica. Ik zou haast denken dat die laatste 10 kg niet meer nodig is.
Veel te makkelijk. En ook de gedachte dat het allemaal niet uitmaakt (of als je veel bent afgevallen: Het kan best wel weer) schiet er veel te makkelijk in.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:18 schreef Keshet het volgende:
[..]
En tink, heel herkenbaar wat je omschrijft. Ik heb het afgelopen jaar echt mijn levensstijl aangepast maar ik merk dat terugvallen in het oude patroon ongemerkt nog best snel gaat...helaas.
Ik erger me er niet aan, ook voor mij is dit topic met name een manier om emotie te uiten, die dan vaak ook nog eens voorkomt dat ik diezelfde emotie ga zitten weg eten...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw Keshet, je ziet er echt goed uit zeg!
En ja, 'waar het NU goed mee gaat' is wel een goeie omschrijving.Dat begrijp en herken ik wel.
Hier dus niet en vanmorgen stomweg 10kg zwaarder dan afgelopen zomer. Ik kan wel janken...
Ben net maar iets anders gaan kopen voor ons optreden morgen, want dat wat ik 3mnd geleden nog makkelijk aan had kan nu echt even niet. Veel te bloot.
Ik baal, baal vreselijk en hoewel ik nu heel veel loop en het qua eten al een heel stuk beter gaat gaat het gewoon echt nog niet goed.
Ik weet dat er mensen zijn die zich kapot ergeren aan die 'damn, het lukt me niet' posts, maar dat is wat dit topic voor mij iig ook is. Even je frustratie kunnen uiten over het feit dat je het gewoon weer niet, of nog steeds niet, onder controle hebt...
Hij valt bij mij halverwege mijn kuiten. Ik ben 1.60 m. Ik kan even kijken of ik een aan-foto zonder hoofd kan fotosoepen?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:10 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die tweede, echt heel erg leukVallen ze niet te lang? Hoe lang ben jij, clums?
Hier gaat het afvallen niet best, maar het hardlopen wel. Vandaag na het werk ga ik Renate les 15 lopen. Nog 1 week en dan heb ik de hele Renate gelopen en zou ik 5 km moeten kunnen lopen. WE gaan het zien
Vandaag moet ik 3x 8-2 (8 minuten lopen, 2 minuten wandelen). Vorige week heb ik een duurloop (beginnersduurloop he) van 18 minuten gelopen en dat ging gewoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een statusupdate:
Ploatje bie het proatje:Fucking awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ongeveer 10kg eraf en/of spieren kweken en het is goed.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik heb een weekend voor de deur met overdag weinig dingen (dus ruimschoots de tijd om beide dagen naar de sportschool te gaan en meer van zulks), maar drie avonden feestjes en borrels e.d. gepland. (Wel gezellig verder, maar ook met mensen die echt zeuren als je rondjes overslaat of aan de spa rood gaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik erger me niet aan je BE. Eerder vķķr je omdat de frustratie zo herkenbaar is.
Ik koop broeken bij Promiss, die heeft wel redelijk degelijke kwaliteit en tenminste niet zo'n ouwewijvenpasvorm. Ze hebben nu 10 euro korting op alle broeken! www. promiss.nlquote:Op vrijdag 14 maart 2014 00:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb vooral altijd moeite met broeken kopen. Heb ook echt te weinig broeken daardoor.. 3 maaren in jurkjes enzo lopen durf ik niet
maar in de zomer ga ik t denk ik ook gewoon doen!
Mwehe, ik heb het modegevoel van een stoeptegel en kan ook niet op hakken lopen (het hele nijlpaard op stiletto's-principe) dus zodra ik er achter ben laat ik het je wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar ik vind het totaal niet ergerlijk. Gewoon posten waar je zin in hebt, juist als het wat minder gaat. Daar is dit topic ook voor. Als iedereen zonder slag of stoot op zijn/haar streefgewicht kwam, zou het topic overbodig zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet dat er mensen zijn die zich kapot ergeren aan die 'damn, het lukt me niet' posts, maar dat is wat dit topic voor mij iig ook is. Even je frustratie kunnen uiten over het feit dat je het gewoon weer niet, of nog steeds niet, onder controle hebt...
Daar kocht ik mijn broeken ook altijd, zijn fijne broeken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik koop broeken bij Promiss, die heeft wel redelijk degelijke kwaliteit en tenminste niet zo'n ouwewijvenpasvorm. Ze hebben nu 10 euro korting op alle broeken! www. promiss.nl
[..]
Mwehe, ik heb het modegevoel van een stoeptegel en kan ook niet op hakken lopen (het hele nijlpaard op stiletto's-principe) dus zodra ik er achter ben laat ik het je weten. Vooral leuk omdat ik maatje kindergraf heb.
Niet met dat lijf van je heurquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:39 schreef Keshet het volgende:
Ik ga failliet door dit topic!!!!
Niet door het kopen van eten maar door die TopVintage site!
Ik heb al 20 jaar geen jurk meer aangehad maar ik ga er 1 kopen als ik mijn doel bereikt heb.Denk ik. Ik vind mezelf te lomp voor jurkjes.
Ik zag alleen die goeie toen-nu-foto, dus ik weet niet hoe je er bewegend uitziet (héél misschien heb je gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:39 schreef Keshet het volgende:
Ik heb al 20 jaar geen jurk meer aangehad maar ik ga er 1 kopen als ik mijn doel bereikt heb.Denk ik. Ik vind mezelf te lomp voor jurkjes.
Je bent toch niet lomp?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:39 schreef Keshet het volgende:
Oeh thanks! Ik heb al een hoop leuke dingen gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik koop broeken bij Promiss, die heeft wel redelijk degelijke kwaliteit en tenminste niet zo'n ouwewijvenpasvorm. Ze hebben nu 10 euro korting op alle broeken! www. promiss.nl
Dat ken ik. Zo je best doen, allemaal dingen laten die je eigenlijk graag zou willen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef xuryah het volgende:
Ik begin ook echt gefrustreerd te worden nu.
Ben sinds begin januari echt weer goed bezig met eten enzo, maar echt nog NIKS afgevallen.
Het is echt demotiverend, en heb daardoor dus ook sneller de neiging nu om toch maar iets lekkers (slechts) te gaan eten, want ik val toch niet af.
Jep.. het is echt niet leuk..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ken ik. Zo je best doen, allemaal dingen laten die je eigenlijk graag zou willen.
En dan 0 resultaat.
Maar hou het vol! Langzaam maar zeker beginnen ook hier de eerste tekenen van afvallen zich af te tekenen.
Ik weet niet waar jij werkt, maar ik hoef echt niet op gympen onder een rok aan te komen. Denk dat er dan een goed gesprek gevoerd wordt over representatief zijn enzo... Lijkt me wel heerlijk. Als ik een afspraak-vrije dag heb, kom ik met een wijde rok met m'n wijde laarzen nog wel weg, maar anders is het toch echt lange broek met een hakje eronder of jurkje met strakke enkellaarsjes of lange laarzen.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:54 schreef Zeester het volgende:
Ik draag trouwens ook pertinent geen hakken. Ik vind het gewoon niet staan, van die dunne hakken onder zo'n zwaar lijf. Zeker omdat ik bottom-zwaar ben. En het loopt niet lekker. Onder jurkjes draag ik graag mijn zwarte enkellaarsjes
[ afbeelding ]
Beetje dit idee, maar dan heel anders.
Of gewoon gympies als ik een wat stoerdere outfit heb. Heb eindelijk nieuwe gympen, deze
http://www.sidestep-shoes(...)cILQOkAAAAFCqMxbsOCn
En ik krijg over 2 weken weer nieuwe roze allstars die mijn tante meeneemt uit Amerika voor super-cheap uit een outlet. Die kunnen ook prima onder een rokje, vind ik.
Werkervaringsplekken? Startersbeurs? Carrierebeurs? Wat doe je om je te onderscheiden van de rest? Schrijf je een 'standaard' nette brief, of doe je meer? DM maar even als je nog tips of tricks nodig hebt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep.. het is echt niet leuk..
En ik hoor net ook nog eens dat ik niet aangenomen ben waar ik had gesolliciteerd.
Pffff... ben al een jaar bezig. Heb echt op van alles gesolliciteerd, maar heb steeds niet genoeg ervaring. Voel me echt een loser.
Wel super fijn dat je het eindelijk gaat zien!![]()
Zonder dat ik wil zeggen dat je niet goed bezig bent, vraag ik me af of je bij houdt wat je eet. Soms gaan er ongemerkt een paar zuurtjes in door de dag, of neem je op weg naar het koffie-apparaat toch een paar keer een snoepje uit de pot, eet je net wat minder goed beleg dan je zelf denkt of schep je meer aardappels op dan groente... Doe eens een lijstje?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef xuryah het volgende:
Ben sinds begin januari echt weer goed bezig met eten enzo, maar echt nog NIKS afgevallen.
Het is echt demotiverend, en heb daardoor dus ook sneller de neiging nu om toch maar iets lekkers (slechts) te gaan eten, want ik val toch niet af.
Haha, ja, ik heb wat dat betreft geluk, ik draag gympies onder een spijkerbroek als ik werk want horecaquote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:10 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij werkt, maar ik hoef echt niet op gympen onder een rok aan te komen. Denk dat er dan een goed gesprek gevoerd wordt over representatief zijn enzo... Lijkt me wel heerlijk. Als ik een afspraak-vrije dag heb, kom ik met een wijde rok met m'n wijde laarzen nog wel weg, maar anders is het toch echt lange broek met een hakje eronder of jurkje met strakke enkellaarsjes of lange laarzen.
[..]
Werkervaringsplekken? Startersbeurs? Carrierebeurs? Wat doe je om je te onderscheiden van de rest? Schrijf je een 'standaard' nette brief, of doe je meer? DM maar even als je nog tips of tricks nodig hebt.
[..]
Zonder dat ik wil zeggen dat je niet goed bezig bent, vraag ik me af of je bij houdt wat je eet. Soms gaan er ongemerkt een paar zuurtjes in door de dag, of neem je op weg naar het koffie-apparaat toch een paar keer een snoepje uit de pot, eet je net wat minder goed beleg dan je zelf denkt of schep je meer aardappels op dan groente... Doe eens een lijstje?
De ijsjes van vanmiddag gaan niet door, m'n collega's vonden het te koud. Ach, is misschien ook maar beter zo
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Let niet op de sokken..Hij is echt superleuk! Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben gek op jurkjes, maar vind dan blote benen of zeg maar gewone huidskleur panty's eng. Ik heb echt hele lelijke benen, die blijven het langst dik.
En schoenen zijn sinds mijn zwangerschappen mss wel mijn ergste ergernis, met maat 42-43 is het echt zo kut shoppen.Of het ziet er niet uit, of het kost een godsvermogen...
Zag net bij Scapino zowaar leuk-achtige van hushpuppy die er dus ook nog comfi uit zagen, maar mijn geld is echt even op. Even wachten dus.
[ Bericht 24% gewijzigd door BE op 14-03-2014 13:17:48 ]***
Dat is ook zo ontzettend frustrerendquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:37 schreef xuryah het volgende:
[..]
Jep.. het is echt niet leuk..
En ik hoor net ook nog eens dat ik niet aangenomen ben waar ik had gesolliciteerd.
Pffff... ben al een jaar bezig. Heb echt op van alles gesolliciteerd, maar heb steeds niet genoeg ervaring. Voel me echt een loser.
Wel super fijn dat je het eindelijk gaat zien!![]()
Misschien kun je eens bijhouden wat je allemaal op een dag eet? Wellicht eet je meer/minder dan zou moeten. Ik viel op een gegeven moment 2 weken niet of moeizaam af. Toen ik hier om raad vroeg, opperde Qwea dat ik meer moest gaan eten en thank god heb ik geluisterd want ik vind het afvallen nu soms zelfs te snel gaanquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:11 schreef xuryah het volgende:
Goed planquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:42 schreef Barreltje het volgende:
ik ben geloof ik iets meer van de pencil dresses geloof ik op topvintage![]()
volgende meet maar een topvintage meet dan??![]()
Waarom zou je dan niet juist voor een jurkje kiezen dat ze wat groter laat lijken bijvoorbeeld? Van broeken dragen worden je borsten toch niet groter...? Zoiets bijvoorbeeld: http://www.steps.nl/jersey-dress of deze http://www.steps.nl/mandy-dress-ltdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:02 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nu ook de hele tijd al die leuke jurkjes als reclame :p ik denk dat ze voor mij te lang zijn.
en ik vind dat ik te kleine borsten heb voor jurkjes
Haha nee, maar ik vind grote borsten mooier in een jurkje. Vooral als ze een lage v hebben ofzo. Maar jurkjes die borsten groter maken zouden wel fijn zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2014 15:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet juist voor een jurkje kiezen dat ze wat groter laat lijken bijvoorbeeld? Van broeken dragen worden je borsten toch niet groter...? Zoiets bijvoorbeeld: http://www.steps.nl/jersey-dress of deze http://www.steps.nl/mandy-dress-ltd
En ik heb ook heel de tijd die reclames, zucht. Gelukkig is m'n bestelling al gedaan, kan er niet nog 10 dingen bij bestellen.
Ik vind die pencil dresses echt wereldsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:42 schreef Barreltje het volgende:
ik ben geloof ik iets meer van de pencil dresses geloof ik op topvintage![]()
volgende meet maar een topvintage meet dan??![]()
meer dan genoeg curve en tiet hierquote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind die pencil dresses echt werelds, ook bij curvy vrouwen, maar ik heb daar niet genoeg tiet voor helaas...
Ja ik wilde eigenlijk of een badpak, of een wat hoger model broekje bij bikini (vanwege striae). Dus is dit 'm maar geworden.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb wortelwalnoottaart gekregen. Die moet morgen op.
En strawberry, goedzo. Ik ga dit jaar naar het strand met m'n dikke reet. Ik heb een superschattige rode polkadot-badpak, ook een beetje retro. Die kleedde erg af, vorig jaar. Ik heb ook nog een mooie blauwe (ook polkadot) maar om die te passen moet er eerst nog wat af.
Ik heb het vorig jaar voor het eerst gedaan. Eerst hier in het zwembad, want ik vind zwemmen geweldig en hoopte dat ik dat op zou kunnen pakken, maar de angst om bekenden tegen te komen was toch te grootquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk of een badpak, of een wat hoger model broekje bij bikini (vanwege striae). Dus is dit 'm maar geworden.Eigenlijk belachelijk dat ik al zo lang niet gezwommen heb vanwege schaamte. Dit is mijn lijf, ik moet het er maar mee doen. Nooit meer zwemmen of naar het strand gaan op vakantie of in NL is ook zoiets...
Zo jammer dat je je zo voelt, ik hoop dat die toffe bikini dat gevoel weg kan nemen!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk of een badpak, of een wat hoger model broekje bij bikini (vanwege striae). Dus is dit 'm maar geworden.Eigenlijk belachelijk dat ik al zo lang niet gezwommen heb vanwege schaamte. Dit is mijn lijf, ik moet het er maar mee doen. Nooit meer zwemmen of naar het strand gaan op vakantie of in NL is ook zoiets...
Even nog een vraagje over de fitbit he.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Op vakantie boeit het me helemaal niks gelukkig. Niemand die me kent, gewoon gaan!
Hier thuis durf ik amper een korte broek of rok aan.
quote:Niet-sporters hebben een eiwitbehoefte van 0,8 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
Sporters hebben wat meer eiwitten nodig, namelijk 1,2-1,4 gram eiwit per kg lichaamsgewicht.
Met jouw huidige gewicht ligt jouw eiwitbehoefte op circa 90-105 gram per dag, met een maximum van 156 gram per dag (dit is de bovengrens waarop eiwitten nog veilig worden geacht, daarboven wordt ten zeerste afgeraden).
Daarom raad ik je aan niet hoger te gaan zitten dan 150 gram eiwit per dag en zou whey poeder niet nodig zijn.
Die 170 is niet schokkend veel. Bij normale nierfunctie moet je je best doen om echt in de problemen te komen, maar in theorie zijn te veel eiwitten en te weinig drinken een slechte combinatie voor je lever en vooral nieren. Ik zoek ff een site op die het redelijk uitlegt.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:55 schreef Qwea het volgende:
Hoe zat dat nou precies, teveel eiwitten waren toch niet schadelijk? De plaatsvervangende dietiste loopt te bleren
[..]![]()
Ik zit op 170
Over het algemeen drink ik genoeg. Op sportdagen zelfs 2 liter in 2uquote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die 170 is niet schokkend veel. Bij normale nierfunctie moet je je best doen om echt in de problemen te komen, maar in theorie zijn te veel eiwitten en te weinig drinken een slechte combinatie voor je lever en vooral nieren. Ik zoek ff een site op die het redelijk uitlegt.
Ik ga het beter doen en ff wat wetenschappelijke artikelen doorpluizenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Over het algemeen drink ik genoeg. Op sportdagen zelfs 2 liter in 2u![]()
Als je die site kan vinden : graag
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga het beter doen en ff wat wetenschappelijke artikelen doorpluizen.
Ja goed punt op zich. Maar van wat ik begrepen heb was dat het geen kwaad kon als je maar genoeg drinkt.quote:Overigens zit je wel vrij hoog met de 170, en of je het nķdig hebt, is een tweede. Het overschot wordt namelijk omgezet en uitgepist, maar geeft wel 'belasting' op je nieren. En eerlijk is eerlijk, en dit zeg ik uit medisch oogpunt en niet om vervelend te doen, maar of jij (met de bijkomende lichamelijke issues) je nieren een extra tik moet verkopen weet ik niet.
Ja, die vond ik wel mooiquote:Maar ik ga dus ff pubmed na, dat zegt wat meer dan al die sportsites.
(Maar die angst van je diëtiste vind ik nog steeds nutteloos hoor)
Ik weet niet hoe het bij fatsecret is, maar mij lijkt dat je op een gegeven moment bepaalde gerechten in het geheugen hebt staan en het daarom makkelijker is om de producten te selecteren. Bepaalde maaltijden kost mij nog geen minuut om toe te voegen bij myfitnesspal, omdat ik ze vaker eet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:11 schreef xuryah het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met goji bessen, kokosvezels, granaatappelpitten
T: 2 dadels
L: mijn opa en oma kwamen langs, en namen (helaas.. maar wel erg lekker natuurlijk, en vooral heel lief) een Bossche bol voor me mee. Totaal niet goed natuurlijk, ben ik me van bewust! :p
S: hardlopen
D: couscoussalade met tonijn, veel groente (o.a. avocado, ui, paprika, komkommer, zongedroogde tomaatjes, citroen, koriander, dille)
T: nog geen honger, dus misschien niks meer nu
Ik vind dat bijhouden in fatsecret wel beetje irritant. Je moet natuurlijk echt élk product die je hebt gegeten toevoegen. Pff, hoop gedoe hoor wel.
Je geeft de datum en tijd in als je hem installeert en dan gaat hij gewoon om middernacht opnieuw tellen. Dat is je nulpunt zeg maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Even nog een vraagje over de fitbit he.Wanneer 'reset' hij? Dus dat hij weet dat je hebt geslapen en dat de volgende dag is begonnen. Is dat gewoon nadat hij een tijd stil heeft gelegen of?
Wat ik niet zo goed snap is waarom je persé zo onwijs veel eiwitten wil eten, en dan ook nog whey erbij. Zelfs als je er niet dood aan gaat, het zal ook niet opeens voor heel veel meer spieren zorgen, en waarom zou je het dan doen? Too much of a good thing is wasted!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ja goed punt op zich. Maar van wat ik begrepen heb was dat het geen kwaad kon als je maar genoeg drinkt.
Maar ik begrijp dus dat dat niet zo is.. Hmm. En dan mag ik wel wat eiwit gaan kutten als 156 max is
[..]
Ja, die vond ik wel mooiabsoluut niet hoger
goeie vraagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:59 schreef Zeester het volgende:
[..]
Wat ik niet zo goed snap is waarom je persé zo onwijs veel eiwitten wil eten, en dan ook nog whey erbij. Zelfs als je er niet dood aan gaat, het zal ook niet opeens voor heel veel meer spieren zorgen, en waarom zou je het dan doen? Too much of a good thing is wasted!
Maar wat is een laag KH gehalte? Ik zit op 300gr per dag ongeveer.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[Quote]Dan over eiwitintake in het algemeen:
De grote boosdoener lijkt vooral een laag-koolhydraten-hoog-eiwitten-dieet (dieet in de zin van: wat je dagelijks binnenkrijgt, niet in de zin van een regime) te zijn. Ik dénk (ik ben nog niet zo heel ver in m'n studie he, en had geen zin om m'n boeken erbij te pakken) dat dit komt omdat je lichaam hierbij je energie voor algemene behoefte, en dus niet alleen spieropbouw, voornamelijk uit de eiwitten haalt (bij tekort aan KH) en daarbij relatief meer schadelijke stoffen vrijkomen. Zeker in dit geval (dus laag KH, hoog eiwitten), maar ook bij te veel gebruik aan eiwitten (ik kom zo op aantallen) is er een vergroot risico op cardiovasculaire issues. Hierbij is dit risico groter als de eiwitintake meer uit dierlijke dan uit plantaardige eiwitten bestaat. Op hogere leeftijd is dit effect duidelijker zichtbaar dan op lagere leeftijd.
Oke, maar dan volgende vraag, die eiwitten moet je natuurlijk wel goed kunnen opnemen. Met een darmziekte neem je je voedingsstoffen niet goed op, dus zou je dan kunnen zeggen dat je meer eiwitten nodig moet hebben om hetzelfde op te willen nemen als iemand zonder darmziekte?quote:Het verband tussen mortaliteit en hoge eiwitintake is niet definitief vast te stellen, maar er zijn redelijke aanwijzingen om te zeggen dat bij eiwitintake boven 20-23% van je totale energieintake of meer dan 2gr/kg een hoger risico op verminderde nierfunctie en cardivasculaire aandoeningen geeft.
Bij sporters lijkt een effectiever gebruik van eiwitten door het lichaam te zijn. Ik heb een onderzoek voor me wat zegt dat het effect van ongeveer 1.1g eiwit/kg bij zowel moderate als zware activiteit (5+ keer per week sporten) gelijk is, dus dat er bij zware activiteit niet persé meer nodig is.
Oeh ff doorspittenquote:Als iemand een leuke bron wil, is dit een erg goede review, vind ik. Maar het is een wetenschappelijke lap tekst waar je u tegen zegt, dus ik zou m'n samenvatting hierboven gewoon lekker aanhouden.
Zo, nog andere vragen?.
Dan lukt het vast!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Zo, vandaag 2e hardlooples. Heb braaf mijn huiswerk gedaan van de week. Benieuwd of ik vandaag die 4 minuten vol ga houden die er tussen zit. De 3 heb ik ook gered van de week.
Ah oke! Eigenlijk heel logisch.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je geeft de datum en tijd in als je hem installeert en dan gaat hij gewoon om middernacht opnieuw tellen. Dat is je nulpunt zeg maar.
Net trouwens een hele fanatieke oefensessie met de band gehad en die heeft me 3000 stappen opgeleverd.Lekker springen op het podium!
Oh, en ze hadden net ineens wél dat zwarte kersenjurkje in mijn gewenste maat!
Ik ga myfitnesspal denk ik ook maar even downloaden, kijken welke ik beter vind werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij fatsecret is, maar mij lijkt dat je op een gegeven moment bepaalde gerechten in het geheugen hebt staan en het daarom makkelijker is om de producten te selecteren. Bepaalde maaltijden kost mij nog geen minuut om toe te voegen bij myfitnesspal, omdat ik ze vaker eet.Het is alleen in het begin even irritant.
Vorige week was ik de hele week 7 ons per dag afgevallen, toen wel op de fiets gegaan naar de kroeg en aan het bier gegaan, meteen 8 ons erbijquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou gewoon met de taxi terug gaan en wel zuipen. Maar goed, daarom ben ik ook nog steeds dik.
Ja dat is wel een voordeel van een groep!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik ben begonnen met hardlopen bij start to run. Je moet echt super langzaam lopen in het begin. Er moet iemand naast kunnen wandelen. Je moet meer dribbelen dan echt hardlopen. Zo bouw je de tijd op. Daarna kun je snelheid op gaan bouwen. Bij het oefenen loop ik dus ook echt te hard. Vandaag ging het makkelijk, omdat je dan met een groep bent en de trainster naast ons kwam lopen om te vertellen dat we eigenlijk nog iets te hard liepen.
4.2 kg per week lijkt me echt ontzettend ongezondquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vorige week was ik de hele week 7 ons per dag afgevallen, toen wel op de fiets gegaan naar de kroeg en aan het bier gegaan, meteen 8 ons erbij
Dus voor mij voorlopig geen alcohol meer.
Deze week ben ik ook een stuk minder kwijtquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
4.2 kg per week lijkt me echt ontzettend ongezond
Snelheid komt wel, met alles. Ik kan met burpees inmiddels de heren in de groep eruit springenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat is wel een voordeel van een groep!Mijn ouders hebben dat idd ook gedaan.
Ik denk de hele tijd dat het er zo stom uit zie als ik zo langzaam ga. Daar moet ik gewoon schijt aan hebben eigenlijk. Ik doe het samen met mijn vriend en hij gaat ook veel sneller dan ik . Daardoor krijg ik ook de neiging te hard te gaan. Maar idd, snelheid komt later wel!
Mijn BMR blijkt 1953 calorieën te zijn. Ik zal eens op zoek gaan naar wat extra/andere dingen om te eten dan, maar ik moet bekennen dat ik niet echt makkelijk ben qua etenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:41 schreef Holyme het volgende:
Het kán in het begin harder gaan, maar voor 4,2kg in 1 week moet je wel heel erg veel kcal tekort komen. Ik denk eerder dat je zoveel kwijt bent omdat je te weinig eet icm veel sporten, kan beter meer eten en op een gezonde afvallenEerder in dit topic had iemand al de kcal per dag geschat voor je, 1350, wat voor mij als vrouw zonder die 6x sport al te weinig is. Reken je BMR eens uit en wat je eet, en ga niet onder je BMR zitten. Kijk ook eens naar je tussendoortjes, eierkoek, liga fruitkick en rijstwafel zijn imo geen verantwoorde tussendoortjes. De eerste 2 zijn gewoon koeken, de laatste is leuk als vulling maar bevat verder weinig. Kijk eens naar fruit, wat kwark, noten, gekookt eitje, ...
Just my 2 cents
Het "moeilijke" eter zijn herken ik niet zo, mijn probleem is meer dat ik juist wel heel veel lustquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mijn BMR blijkt 1953 calorieën te zijn. Ik zal eens op zoek gaan naar wat extra/andere dingen om te eten dan, maar ik moet bekennen dat ik niet echt makkelijk ben qua etenEr is bijvoorbeeld maar erg weinig broodbeleg dat ik lekker vind en fruit vind ik op een paar dingen na ook niet fantastisch om te eten. Noten ben ik overigens allergisch voor, dus dat gaat 'm sowieso niet worden.
Ik zal voor het ontbijt eens gaan afwisselen met iets als cruesli ofzo. Kwark vind ik inderdaad ook wel lekker, dat zal ik eens in huis gaan halen.
Ik moet trouwens ook zeggen dat ik - ondanks dat ik niet zo heel veel eet - nooit zo veel last van een hongergevoel heb. Ik drink wél veel (op het werk water of thee (zonder suiker uiteraard) en thuis light frisdranken), wellicht dat dat ook wat vult?
Enige dat ik nu nog moet volhouden is voorlopig geen alcohol in het weekend, dat zal nog wel even flink lastig gaan worden.
6 maten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Snelheid komt wel, met alles. Ik kan met burpees inmiddels de heren in de groep eruit springenBurpeechallenge
![]()
Maar morgen dus weer lopen, loop wel regelmatig natuurlijk met bootcamp maar nooit langer dan 10 minuten aaneen. Dus ik kijk even welke Evy ik morgen pak, de eerste weken is voor mij iig niet meer realistisch/nuttig om mee te beginnen. Week 6 moet wel lukken (5-7-7-5), gaat dat makkelijk probeer ik volgende week gewoon schema van week 7 (8-10-8)
en een nieuwe broek gekocht, W:28. Heb de 29 gewoon over kunnen slaan6 maten gekrompen nu!
Ik ging in eerste instantie echt dood hoor, van 1 en 2 mniuten hardlopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:21 schreef xuryah het volgende:
Gister hardgelopen, morgen weer. Maar die 2 minuten achter elkaar vind ik nog lastig hoor, omdat ik steken krijg ik mijn rechterzij. Heb het tot nu toe wel nog maar 2 keer gedaan trouwens. (woensdag ermee begonnen)
Volgende week wordt het nog lastiger... Ik lees overal dat het andere mensen wel makkelijk afgaat. Had ik dan echt zo'n slechte conditie!?Maar goed dat ik er mee begonnen ben dan! Want ik lees wel dat je echt snel vooruit gaat qua conditie
[..]
Ik ga myfitnesspal denk ik ook maar even downloaden, kijken welke ik beter vind werken
Ik ging al dood na 30 secondenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:41 schreef Brighteyes het volgende:
d-e!Goed joh!
[..]
Ik ging in eerste instantie echt dood hoor, van 1 en 2 mniuten hardlopen.
Maar na een week of 2-3-4 ging het echt veel beter.![]()
Goed dat je begonnen bent, nu lekker volhouden. Het kan echt!
Ik ging dood van 1 minuut en afgelopen november liep ik 10km in 1 uur en 3 minuten.
Ik woon nog bij mijn ouders, dus als ik thuis kom uit mijn werk staat er altijd direct een heerlijk door mijn moeder gekookt bordje eten klaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:36 schreef Holyme het volgende:
[..]
Het "moeilijke" eter zijn herken ik niet zo, mijn probleem is meer dat ik juist wel heel veel lust(en als ik bv iets romigs eet, dan liefst ook wat hartigs en wat knapperigs en wat zoets etc, en 1 koekje werkt ook niet echt
) Maar goed, je zou eens kunnen kijken naar verschillende bereidingswijzes, misschien kan je daar wat meer mee? Als je, ik noem maar wat, banaan zo niet lekker vindt, zou je 'm kunnen prakken of in plakjes snijden en door de kwark mengen, of in plakjes op brood (werkt met meer fruit) of van die banaan/ei pannenkoekjes (geloof dat ik die hier ook al eens voorbij heb zien komen?). Een appel koud niet je ding? Met wat kaneel of even wat warme compote ervan maken werkt misschien al beter
Als je bepaalde dingen wel wil eten maar niet lekker vindt, je smaak kun je zelf trainen, maar een blender werkt anders ook prima. Al ben ik zelf wel voorstander van ook gewoon eten, een smoothie kan ook hartstikke lekker zijn en daar kun je aardig wat in kwijt wat je niet direct proeft als je een overheersende smaak erbij hebt. Hop, toch je vitamientjes binnenEn je kan er ook dingen zoals havermout in gooien of bevroren fruit. Mocht je daar interesse in hebben, d'r is een smoothie topic in CUL waar vast wel wat ideetjes uit te halen zijn (en er zijn ook gezonde tussendoortjes topics, misschien handig voor inspiratie).
Ook met beleg kan je wel wat extras toevoegen als je wil, zoals wat plakjes komkommer of tomaat bij kaas (al tikken die natuurlijk niet hard aan qua kcal). Je kan ook zelf een tonijnsalade maken voor op brood -maar dan dus niet met dikke klodders mayo er in-, of eiersalade, of gewoon wat vette vis op brood doen. Als een gekookt eitje minder in de smaak valt, een omelet kan ook prima op brood, en ook daar kan je weer mee variëren. Verder zou je ook een goedgevulde salade náást je brood kunnen eten, of een kom zelfgemaakte soep erbij, dat kun je ook prima van tevoren maken en invriezen.
Voor mij vullen dranken overigens niet echt, sterker nog, van suikervrije dranken krijg ik juist trekIk drink meestal ook gewoon thee
Afijn, hopelijk heb je hier wat aan!
Lol, ik ook de allereerste keer ook. Nu doe ik een -quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ging al dood na 30 seconden
Dat is niet waar. Je moet niet gaan sprinten nee, maar je moet een voor jou (en dat verschilt per persoon) vol te houden rustig hardlooptempo kiezen/vinden. Voor de een is dat 8km/uur, voor een ander 10km/uur. Mijn loopstukken waren in het begin ook 10km/uur. Grof gezegd: voor de gemiddelde mensch is 10km/uur 'hoe het bedoeld is', in Evy: ze leert je namelijk van 0 naar 5km in één keer te rennen, en dat komt neer op 30 minuten rennen met 10km/uur. Dit geldt niet voor iedereen nee, maar wel voor het gros, dus wat je zegt hier is geen absoluut voor iedereen geldende waarheid. Het is eerder andersom, en dat mensen die moeite hebben met zo'n tempo het naar beneden toe aan moeten passen om het wel vol te kunnen houden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:55 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Ik ben begonnen met hardlopen bij start to run. Je moet echt super langzaam lopen in het begin. Er moet iemand naast kunnen wandelen. Je moet meer dribbelen dan echt hardlopen. Zo bouw je de tijd op. Daarna kun je snelheid op gaan bouwen. Bij het oefenen loop ik dus ook echt te hard. Vandaag ging het makkelijk, omdat je dan met een groep bent en de trainster naast ons kwam lopen om te vertellen dat we eigenlijk nog iets te hard liepen.
Het maakt toch niets uit joh, wat DE zegt, denk eerst aan jezelf. Er was niemand halverwege, iedereen wist het op tijd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Even kort berichtje om m'n excuses aan te bieden, langer verhaal komt later wel.
Maar sorry jongens, ik had me er echt op verheugd. M'n koelkast puilt uit van de olijven en gevulde paprika's en weet ik het wat. Het gaat al een tijdje niet lekker, en dat is ietwat geëscaleerd gisternacht. Ik baal er ontzettend van, en beloof dat ik het op korte termijn goed maak.
Ik rij zo wel even langs om je met die koelkast te helpen. En nu had iedereen meer tijd om te sporten. Dus. Opgelost.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Even kort berichtje om m'n excuses aan te bieden, langer verhaal komt later wel.
Maar sorry jongens, ik had me er echt op verheugd. M'n koelkast puilt uit van de olijven en gevulde paprika's en weet ik het wat. Het gaat al een tijdje niet lekker, en dat is ietwat geëscaleerd gisternacht. Ik baal er ontzettend van, en beloof dat ik het op korte termijn goed maak.
clumsje toch!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat goed (stoer, dapper) van je om zoiets hier neer te zetten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Eerst voor jezelf zorgen en ik vermoed dat er helemaal niets goed gemaakt hoeft te worden want je hebt niets fout gedaanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 01:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
clumsje toch!
Niet rot over voelen, jij gaat voor! Echt goed voor jezelf gaan zorgen hoor, in alle opzichten!
En even in contrast, maar ik moet het even kwijt, ben nog aan het nastuiteren, we wonnen vanavond gewoin de voorronde van de bandcompetitie waar we aan mee doen!Rechtstreeks door naar de finale!
We lieten vier andere bands achter ons!
Waarom ga je elke dag op de weegschaal? Is het niet beter om 1 keer per week op een vast moment te wegen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Pfff, 2 ons zwaarder dan gisteren
Heb wel als diner gisteren niet echt gezond gegeten, maar qua calorieën ben ik wel flink onder de 2000 gebleven. Toch jammar, maar ik verwacht morgen wel weer flink wat kwijt te zijn. Zal dan ook wel veel vocht kwijtraken wat ik vastgehouden heb door mijn diner van gisteren.
En ik ga vanavond met de auto naar de kroeg zodat ik sowieso geen alcohol ga drinken. En zonder alcohol heb ik ook nooit behoefte om daarna nog een Turk binnen te gaan, dus dat moet helemaal goed gaan komen.
Terecht!quote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
Hoi!
Ik wil hier graag vast mee komen lezen en posten omdat ik het nu wel erg zwaar krijg en gewoon nét even dat duwtje in de rug nodig heb maar dat andersom ook graag doe.
Ik ben nu inmiddels 20 kilo afgevallen door gewoon gezond te eten en te sporten maar afentoe eet ik ook gewoon macddonalds.
Mijn BMI meter gaf nog net niet aan *ding ding ding je gaat zo dood* maar het was tijd voor verandering.
Met een lengte van 1.49 wordt het mij erg moeilijk gemaakt want ik zou dan rond de 50 kg moeten wegen.
Ik heb vroeger erg intensief gebokst maar moest dat heel abrupt opgeven. Ik kan nog niet keihard sporten maar wel hardlopen en ik fiets echt alles.
Ik ben van 92 (Na mijn bevalling) nu terug naar 72. dat heb ik echt al járen niet meer gewogen, dus hoewel het nog veel te zwaar is, stiekem toch een beetje trots
Per dag wegen is ook geen probleem, maar pak dan wel alsnog aan het eind van de week het hele overzicht om de echte vooruitgang te zien. Volgens mij was het iemand van GYM die een tijdje terug een linkje had gepost naar een artikel. Ah, gevonden: http://www.aworkoutroutine.com/weighing-yourself/quote:Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is eigenlijk puur ter zelfcontrole en om mezelf wat meer in de hand te houden. Vroeger had ik inderdaad een vaste weegdag (op vrijdag), maar dan deed ik op het werk gewoon mee met de snacklunch omdat ik dan 'toch nog 6 dagen heb om het er weer af te krijgen'. Die houding ging vaak door tot en met maandag en dat werkt natuurlijk niet. Dus nu ik elke dag weeg word ik meteen geconfronteerd en dat is iets wat ik wel nodig heb merk ik. Sinds ik dat doe gaat het al een stuk beter en heb ik bijvoorbeeld geen patat meer gehaald bij de lunch vrijdag.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Snelheid komt wel, met alles. Ik kan met burpees inmiddels de heren in de groep eruit springenBurpeechallenge
![]()
Maar morgen dus weer lopen, loop wel regelmatig natuurlijk met bootcamp maar nooit langer dan 10 minuten aaneen. Dus ik kijk even welke Evy ik morgen pak, de eerste weken is voor mij iig niet meer realistisch/nuttig om mee te beginnen. Week 6 moet wel lukken (5-7-7-5), gaat dat makkelijk probeer ik volgende week gewoon schema van week 7 (8-10-8)
en een nieuwe broek gekocht, W:28. Heb de 29 gewoon over kunnen slaan6 maten gekrompen nu!
*schopt kont* ga zo doorquote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
Hoi!
Ik wil hier graag vast mee komen lezen en posten omdat ik het nu wel erg zwaar krijg en gewoon nét even dat duwtje in de rug nodig heb maar dat andersom ook graag doe.
Ik ben nu inmiddels 20 kilo afgevallen door gewoon gezond te eten en te sporten maar afentoe eet ik ook gewoon macddonalds.
Mijn BMI meter gaf nog net niet aan *ding ding ding je gaat zo dood* maar het was tijd voor verandering.
Met een lengte van 1.49 wordt het mij erg moeilijk gemaakt want ik zou dan rond de 50 kg moeten wegen.
Ik heb vroeger erg intensief gebokst maar moest dat heel abrupt opgeven. Ik kan nog niet keihard sporten maar wel hardlopen en ik fiets echt alles.
Ik ben van 92 (Na mijn bevalling) nu terug naar 72. dat heb ik echt al járen niet meer gewogen, dus hoewel het nog veel te zwaar is, stiekem toch een beetje trots
Zo gaat dat bij mij ook. Ik wil geen te zoute (lees: slechte) dingen eten omdat je het dan meteen op de weegschaal ziet. Het gewicht stelt natuurlijk geen ene reet voor, want het is vocht, maar mentaal werkt dat toch op die manier. Patat, ijs, drank, kant-en-klaar maaltijden, bliksoepen, chips en andere dingen laat ik dus staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is eigenlijk puur ter zelfcontrole en om mezelf wat meer in de hand te houden. Vroeger had ik inderdaad een vaste weegdag (op vrijdag), maar dan deed ik op het werk gewoon mee met de snacklunch omdat ik dan 'toch nog 6 dagen heb om het er weer af te krijgen'. Die houding ging vaak door tot en met maandag en dat werkt natuurlijk niet. Dus nu ik elke dag weeg word ik meteen geconfronteerd en dat is iets wat ik wel nodig heb merk ik. Sinds ik dat doe gaat het al een stuk beter en heb ik bijvoorbeeld geen patat meer gehaald bij de lunch vrijdag.
Dat ziet er goed uit!!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan weer een paar gezonde maaltijden vooruit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik kan weer een paar gezonde maaltijden vooruit.
[ afbeelding ]
Heel erg netjes! En welkom!quote:Op zondag 16 maart 2014 11:48 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
Hoi!
Jep.. en nog helemaal op eigen houtje ookquote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Unicorn, wat ongelofelijk goed zeg! En gezien je lengte kom je van een gewicht dat relatief gezien voor velen als 'onoverkomelijk' gezien zou worden en je hebt het toch maar wel gedaan, 20 kilo eraf, echt enorm knap!
Ik ben net een uurtje gaan wandelen.
Had gisteren ineens weer heel erg last van mijn longen en ribbenDus maar even niet gaan hardlopen. We hebben vrijdag weer een band-battle om te kijken of we met oranjenacht hier op de markt mogen spelen dus maar even zorgen dat ik niet ziek wordt.
En..., maar het is ook einde menstruatie-week, de weegschaal neigt eindelijk weer naar beneden!
6 maten! jeetje!! Ik heb 1,5 maand geleden 2 nieuwe broeken gehaald. Alleen die begonnen die nu ook alweer te lubberen en ik heb morgen een zakelijke borrel waar ik een lekker hapje aan de haak wil slaan ( Hij is leuheuk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
![]()
Aardbeienquote:Op zondag 16 maart 2014 10:53 schreef Tink89 het volgende:
Sterkte Clumsje! Niet rot voelen, lekker aan jezelf denken en iedereen had tijd voor andere fijne dingen.
Ik had net 4 volkoren bth met aardbeien. Jum! Ik hou zoooo van aardbeienVanavond asperges...ook al zo'n feestje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door UnicornFarts op 16-03-2014 17:02:25 ]
Natuurlijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:33 schreef UnicornFarts het volgende:
Strawberry dat ziet er heerlijk uit, heb je ergens recept? Lijkt me héérlijk op kantoor als lunch
SPOILER: receptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zweer bij Fat Secret (of welke calorieënteller dan ook). Ik stond vorige week bij het station en had ontzettende zin in een Kitkat. 250+ calorieën!quote:Op maandag 17 maart 2014 07:28 schreef Cathmar het volgende:
Vraagje.
Het gaat heel goed, iedere dag kom ik goed uit met mijn calorieen (FatSecret) en ik voel me goed. Maar toch 1 kilo erbij vanochtend op de weegschaal. 85
![]()
Hoe kan dat nou ineens. Zou dat dan vocht zijn?
Normaal gesproken zou ik nu meteen opgeven, maar dit motiveert nu extra!
Gisteren:
O: amandelmelk, havermout, kaneel
T: appel
L: omelet met een berg groenten
T: yoghurt
D: broccolisoep en wrap met kip en groenten
Well damn! 6 maten!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 14:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:
Tenzij je consequent boven je behoefte hebt gegeten (zo'n 7000 kcal) kan dat nooit vet zijn. Vocht dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 07:28 schreef Cathmar het volgende:
Vraagje.
Het gaat heel goed, iedere dag kom ik goed uit met mijn calorieen (FatSecret) en ik voel me goed. Maar toch 1 kilo erbij vanochtend op de weegschaal. 85
![]()
Hoe kan dat nou ineens. Zou dat dan vocht zijn?
Normaal gesproken zou ik nu meteen opgeven, maar dit motiveert nu extra!
Gisteren:
O: amandelmelk, havermout, kaneel
L: omelet met een berg groenten
T: yoghurt
D: broccolisoep en wrap met kip en groenten
Waaauw super!!quote:Op maandag 17 maart 2014 07:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
Officieel weegmomentje: -14.1 kg![]()
![]()
Ik moet alleen wel vreselijk m'n best doen om mezelf eraan te herinneren dat het er ook niet in een week aanzat en dus niet door te slaan door te weinig te eten of als een bezetene te sporten. Of ontmoedigd te raken omdat het niet hard gaat (want het gaat dus erg goed). Vooral ook omdat m'n omgeving niet heel erg meewerkt, maar goed. Ik ga gewoon op deze weg door! Het wordt nog wel eens wat.. /moed inspreekt.
Je kan het Vicky!quote:Op maandag 17 maart 2014 08:38 schreef Vicky het volgende:
Ik begin maar weer van voor af aan.. het lukt me momenteel totaal niet. Word er van... vanmorgen 79,6 maar wwl ongesteld geworden vanmorgen. ..
Paarsbeestje, -14,1!!
Kom dan gaan we er samen voor! Wat staat er op je eet-planning vandaag?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:38 schreef Vicky het volgende:
Ik begin maar weer van voor af aan.. het lukt me momenteel totaal niet. Word er van... vanmorgen 79,6 maar wwl ongesteld geworden vanmorgen. ..
Paarsbeestje, -14,1!!
Zeker handigerquote:Op maandag 17 maart 2014 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Nieuwste aanwinst voor op mijn kamer op kantoor.
[ afbeelding ]
Leek me handiger dan steeds elke dag een appel mee te nemen.
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta
L: 3 boterhammen (2 dubbel m oude kaas, 1 m pindakaas)
T: paprika
T2: appel
D: Broccoli stamppot
T: beetje kwark m homemade granola
Of roerbakken. Nom.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was nooit echt van de asperges, maar ik vind ze eigenlijk sinds een paar jaar toch wel lekker, maar ik heb ze nog nooit zelf klaar gemaakt.
Kwestie van kopen, schillen, koken en dan met een eitje en botersaus toch?
Dit is een erg lekker recept BE!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Gewoon alleen de asperges roerbakken? Of nog iets erbij?
Ik denk dat het ook prima smaakt met kip of beefreepjes hoor!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er lekker uit!Eens kijken of ik al wat meer durf tov mijn vermeende garnalen allergie.
Met 1 of 2 gaat het nl. wel goed tegenwoordig.![]()
Ja moet haast wel.. al heb ik niet heel intensief krachttraining gedaan gister, maar misschien komt het dan door het hardlopen.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik was vanmorgen ten opzichte van gister ook +1,3. Maar een uur intensief krachttraining gedaan, dus ik weet zeker dat het vocht is. Wellicht bij jou ook?
Bij mij is het meestal na 1 of 2 dagen weer weg. Spierpijn is bij mij een goede indicatie. Vrijdag ook krachttraining gedaan maar geen spierpijn de volgende dag en ook lichter op de weegschaalquote:Op maandag 17 maart 2014 13:27 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja moet haast wel.. al heb ik niet heel intensief krachttraining gedaan gister, maar misschien komt het dan door het hardlopen.
Hoe raak je dat vocht dan weer kwijt?
Ik heb geen spierpijn ofzo. Eigenlijk heb ik nooit spierpijn. Misschien maar eens zwaarder trainenquote:Op maandag 17 maart 2014 13:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij mij is het meestal na 1 of 2 dagen weer weg. Spierpijn is bij mij een goede indicatie. Vrijdag ook krachttraining gedaan maar geen spierpijn de volgende dag en ook lichter op de weegschaal
Mooie prestatiequote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef het-is-mij het volgende:
Had de aanbieding voor mn stappen/calorie teller al uitgescheurd en toen ik BE zo enthousiast zag over haar apparaatje vrijdag ook 1 besteld. Aan de oplader en dan testen. (Ben gevoelig voor gadgets ;-))
Hij lijkt op die fitbit maar deze is van medisana, de vifit voor 37incl.
Als iemand de kortingscode eil hebben stuur maar een pm.
Gelijk een update.
Half februari 2013 gestart met ww, half november 2013 gestopt en -22 en nog steeds stabiel.
Dat is nog wel ff een ding hoor dat stabiel blijven.
Ondertussen blijf ik meelezen als stimulans en om ideeën op te doen.
-22quote:Op maandag 17 maart 2014 13:30 schreef het-is-mij het volgende:
Had de aanbieding voor mn stappen/calorie teller al uitgescheurd en toen ik BE zo enthousiast zag over haar apparaatje vrijdag ook 1 besteld. Aan de oplader en dan testen. (Ben gevoelig voor gadgets ;-))
Hij lijkt op die fitbit maar deze is van medisana, de vifit voor 37incl.
Als iemand de kortingscode eil hebben stuur maar een pm.
Gelijk een update.
Half februari 2013 gestart met ww, half november 2013 gestopt en -22 en nog steeds stabiel.
Dat is nog wel ff een ding hoor dat stabiel blijven.
Ondertussen blijf ik meelezen als stimulans en om ideeën op te doen.
Naja in 3 dagen is het waarschijnlijk niet 1,5 kilo vet of spier, zal voornamelijk vocht zijn. Drink je genoeg op een dag? Waren de enchilladas erg zout? Allemaal dingen die invloed kunnen hebben op je gewicht.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:35 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb geen spierpijn ofzo. Eigenlijk heb ik nooit spierpijn. Misschien maar eens zwaarder trainen
dat dus..........quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
Wauw, knap zeg, -22!
Ik ben nog steeds heel blij met de stappenteller, hij herinnert me er aan dat om voldoende te bewegen er gewoon net even iets meer effort nodig is dan alleen naar het station fietsen.
Net tussen de middag weer een half uurtje gewandeld.
Nee ik drink denk ik niet genoeg. En ik gebruik niet veel zout.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja in 3 dagen is het waarschijnlijk niet 1,5 kilo vet of spier, zal voornamelijk vocht zijn. Drink je genoeg op een dag? Waren de enchilladas erg zout? Allemaal dingen die invloed kunnen hebben op je gewicht.
Misschien is je maten opmeten wel een goede voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |